Καλλιτεχνικές φωτογραφίες ηθοποιών

Κι ευτυχώς που έχει και μαύρα τετράγωνα αλλιώς θα ήταν για πολύ δυνατούς λύτες.
 
Ο συγκεκριμενος φωτογραφος ηταν μαλλον πλανοδιος και εκανε καριερα στα πανηγυρια αλλιως δεν εξηγειται γιατι τις εβγαζε ολες ασπροχειλουδες.
 
Ειδικά η Μάρω Κοντού μοιάζει σαν άρτι αφιχθείσα από χώρα της υποσαχάριας Αφρικής.

Γιατί δεν ξέρω τίποτε για την κυρία Νατάσα ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ της οποίας η φωτό είναι ισομεγέθης με και πάνω απ' όλες τις φωτό πασίγνωστων ηθοποιών?

Πάντως η παρουσία της Βίλμας Κύρου και η έλλειψη αντρών ηθοποιών μ' έκανε να υποψιαστώ ότι οι φωτό είναι από το "8 γυναίκες κατηγορούνται" του Ρομπέρ Τομά που ήταν μεγάλη επιτυχία της Βίλμας Κύρου το καιρώ εκείνω. Η πρώτη έρευνα με απογοήτευσε, διότι είδα ότι είχε ανέβει το 1973 από το θίασο Βίλμας Κύρου με αυτή στη σκηνοθεσία και σε έναν από τους ρόλους, αλλά καμία από τις άλλες ηθοποιούς, χώρια που το στυλ των φωτογραφιών είναι πολύ μεταγενέστερο. Αλλά μετά είδα ότι το έργο είχε ξανανέβει το 1985 με τη Βίλμα Κύρου να παίζει τον ίδιο ρόλο και τις κυρίες που βλέπουμε στην υπόλοιπη διανομή (λείπει η Μαρία Ανδριώτου).


Πώς έγινε και θυμάμαι τίτλο και θίασο από ένα έργο που είχε ανέβει το 1973, εποχή που ήμουν μόλις 16 και δεν ζούσα καν στην Αθήνα? Πρώτον διότι τότε είχα μνήμη που απορροφούσε τα πάντα και δεύτερον, όπως έχω ξαναπεί, είμαι φανατικός θεατρόφιλος και παρακολουθούσα μανιωδώς τι γινόταν στη θεατρική σκηνή της Αθήνας με τη λαχτάρα ενός που ζούσε στην επαρχία και δεν μπορούσε να δει θέατρο. Ούτε μπουλούκια δεν έρχονταν στη μικρή μας πόλη.
 
O Κατρανίδης κρατάει την Αλικάρα γιατί κάτι ο ανεμιστήρας κάτι οι πολυέλαιοι στα αυτιά θα γείρει πίσω η μανδάμ.
 
H Φιλίνη υποφέρει από τον ανεμιστήρα. Με γλαρό μάτι και να μην μπορεί να πάρει ανάσα
 
Πίσω
Μπλουζα