Amiga Longplays by Metalcandyman

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.309
Αντιδράσεις
5.816
Oπως εχω γραψει και παλαιοτερα η Amiga για μενα ηταν αγνωστη λεξη στο χωριο που μεγαλωσα αλλα και να μην ηταν και να γνωριζα την υπαρξη της δεν υπηρχε σαλιο για να με την αγοραζαν οι γονεις μου γιατι οπως ξερω απο της διαφορες συζητησεις εδω μεσα ηταν ακριβο μηχανημα για την εποχη και ειδικα να την αγοραζε καποιος κατα 99% για gaming.

Ετσι λοιπον περασαν τα χρονια και φτασαμε στο σωτηριο ετος 2021 οποτε και αποφασισα να παιξω και να κανω longplay διαφορα παιχνιδια που εχω ακουσει και διαβασει πως ειναι καλα οπως και καποια αλλα που με κεντρισαν εμενα το ενδιαφερον ανεξαρτητα αν ηταν πετυχημενα η οχι.Ενα απο αυτα τα παιχνιδια και το πρωτο κιολας που κανω Longplay ειναι το Jim Power in Mutan Planet το οποιο οπως εχω γραψει κατω απο το βιντεο για μενα ψιλοφολα ειναι αλλα σωζεται απο τον αφασιακο σχεδιασμο του γενικοτερα σε πιστες,εχθρους και αρχηγους αλλα κυριως για την αξαιρετικη μουσικη του Chris Huelsbeck.To παιχνιδι αυτο κυκλοφορησε το 1992 και μετα ακολουθησε ενα χρονο αργοτερα το η εκδοση του παιχνιδιου για το SNES το οποιο εγω δεν επαιξα τοτε αλλα το επαιξα το 1995.Η εκδοση του SNES λοιπον με την ονομασια Jim Power The Lost Dimension in 3D εερχοταν με κατι 3D γυαλια μεσα στην συσκευασια γιατι το παιχνιδι εχει ενα αναποδο Parallax Scrolling το οποιο ειναι αθλιο και δεν σωζεται ουτε με τα γυαλια ουτε με τιποτα.Μιλαμε για αισχος που ποιο πολυ να ξερασεις θες παρα απολαμβανεις το παιχνιδι.Ετσι λοιπον αφου εκεινα τα χρονια τερματισα με κοπο εκεινη την εκδοση λογο του Parallax Scrolling αποφασισα 26 χρονια μετα να παιξω και να τερματισω την εκδοση της Amiga που θεωρειται η κορυφαια.Το παιχνιδι ειναι δυσκολο κυριως ομως για τα Physics που εχει οπως και το αλμα και γενικοτερα το gameplay που μπορεις να χασεις ζωη απο χιλιες δυο βλακειες χωρις να παρεις καν χαμπαρι ομως επειδη μιλαμε για Cult παιχνιδακι ενοειται πως θα του εκανα ενα Longplay αφου ειπα να ασχοληθω με την Amiga και τα παιχνιδια της.

Ετσι λοιπον καθε παιχνιδι της Amiga που θα κανω longplay θα το ανεβαζω σε αυτο το θεμα και οποιος γουσταρει μπορει να σχολιαζει τα εκαστοτε παιχνιδι γιατι υπαρχουν ατομα εδω μεσα που και τα εχουν παιξει και amiga ειχαν και εχουν αλλα και εχουν απειρες γνωσεις πανω σε αυτα σε σχεση με μενα που ειμαι ασχετος του κερατα.

φυσικα αν δεν υπηρχε το amiga live που το εχει φτιαξει και ελληνας μαλιστα και απλοποιει την ολη διαδικασια δεν θα υπηρχε το παραπανω Longplay και αυτα που θα ακολουθησουν γιατι αν περιμενα να παιξω παιχνιδι μεσω καποιου amiga emulator φεξε μου και γλυστρισα δεν ειναι για μενα αυτα εγω θελω απλα πραγματα.

Μπορειτε να κατεβασετε το amiga live απο το παρακατω link.


YΓ: Καλη η μουσικη του Chris Huelsbeck δεν λεω αλλα ο γερμαναρας εριξε τα διχτυα του προς ελλαδα μερια γιατι υπαρχει κομματι μεσα στο παιχνιδι που σιγουρα το αντεγραψε απο τον μεγαλο Μιχαλη Ρακιντζη.Το κομματι στο βιντεο του παιχνιδι ξεκιναει στο 0:47 και ειναι σχεδον ολοιδιο με την κομματαρα του ρακιντζη - Δικος σου για παντα που κυκλοφορησε το 1991 ενα χρονο πριν την κυκλοφορια του παιχνιδιου το 1992.Αιντε κουφαλα γερμανε καβαντζωθηκες παλι :p :p :p :p (Πραγματικα το κομματι με θυμιζει πολυ το τραγουδι του ρακιντζη παντως :headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude:).

 
Τελευταία επεξεργασία:
O metalcandyman παίζει game με πάνω για άλμα???


ΝΑΙ!!! Ο METALCANDYMAN ΠΑΙΖΕΙ GAME ΜΕ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΑΛΜΑ!!!

Μπα δεν παιζει.Εχει μια επιλογη οταν ξεκινας το παιχνιδι να βαλεις το αλμα σε κουμπι και ευτυχως γιατι αλλιως δεν θα την παλευα με τιποτα :p :p :p :p
 
Επομενο longplay στην Amiga ειναι το Ghosts 'n Goblins.Εκπληκτικο port σχεδον arcade perfect με δυο πολυ χοντρα σφαλματα απο τους devs που κανουν ρδελομπου ενα τοσο ωραιο port.To ενα ειναι πως η εκδοση αυτη δεν εχει δευτερο Loop και δεν υπαρχει GNG χωρις δευτερο Loop και το δευτερο ειναι πως οπως και στο δευτερο Loop δεν μπορω να καταλαβω τι νταλκας τους βαρεσε και εχουν αφαιρεσει το χτυπημα προς την αντιθετη κατευθυνση μετα απο καποιο αλμα.Μιλαμε γελαει ο κοσμος γιατι ειναι σαν να παιζεις αλλο παιχνιδι οσον αφορα το gameplay και οσοι εχουν λιωσει αυτα τα παιχνιδια θα καταλαβουν πολυ καλα τι ενοω.

 
Οσον αφορα το ακριβο μηχανημα εμεις ειχαμε δωσει τοτε 220,000 σημερινα λεφτα ειναι γυρω στα 3 χιλιαρικα. Η διαφορα σε γραφικα και ηχο απο τον 8μπιτο που ειχα τοτε ηταν χαοτικη. Κοντεψα να πεσω απο την καρεκλα μολις ειδα γραφικα με πολλα χρωματα και αναλυσεις coin-op και παραλληλα τον καλυτερο ηχο απο ολα τα μηχανηματα εκεινης της γενιας. Να παιζεις PACMANIA με 2 χρωματα σε ενα μικρο παραθυρακι στα 10 fps και μετα FULL SCREEN στα 50 fps σε αναλυση coin-op με 16-32 χρωματα.

Οσον αφορα το τραγουδι νομιζω το εχουν κλεψει και οι 2 απο μια γερμανικη μπαντα που μου διαφευγει το ονομα, αλλα αν θυμαμαι καλα ηταν ψιλογνωστη.

Μετα στο GnG υπαρχει εκδοση (πολυ μετεπειτα το 2016) απο χακερς που προσθεσαν το χτυπημα προς την αντιθετη κατευθυνση που το κανει πιο κοντα ακομα στο ηλεκτρονικο. Αυτη την εκδοση του GnG δεν ηξερα καν οτι υπηρχε παρολο που ειχα πανω απο 300-400 παιχνιδια στην πλειοψηφια τους αντιγραμμενα. Οταν το εβγαλε η Elite (που γενικα εβγαζε εξαιρετικα παιχνιδια συνηθως ) δεν το πηρε χαμπαρι κανενας.



Αλλα παιχνιδια επιπεδου κονσολας κατα την γνωμη μου RISKY WOODS, RAINBOW ISLANDS, BATMAN THE MOVIE, BATTLE SQUADRON, DYNABLASTER, BUGGY BOY, TERRY'S BIG ADVENTURE, FIRE AND ICE, MEAN ARENAS, GODS, PANG, SWITCHBLADE 2, TURRICAN 2 και αρκετα αλλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Την εχω την εκδοση με το χτυπημα προς την αντιθετη κατευθυνση απλα ηθελα να παιξω την original οπως ακριβως την εφτιαξαν γιαυτο εκανα και longplay την συγκεκριμενη εκδοση.220.000 ουτε μια στο εκατομμυριο να εδιναν οι δικοι μου για ενα μηχανημα στην ουσια να παιζω παιχνιδια.
 
Επρεπε να δεις ποσοι συμμαθητες μαζευονταν να παιξουν καθε μερα. Πεφτανε απο τις καρεκλες μολις βλεπανε τις εισαγωγες κατι Shadow of the beast και τα λοιπα. Πολλα παιχνιδια ηταν οτι πιο κοντα σε ηλεκτρονικο οπως TOKI, GOLDEN AXE και τα λοιπα. Μιλαμε για τρελα ωραρια πανω απο τα joystick. To μηχανημα αυτο πραγματικα αξιζε τα λεφτα του.
 
Eπομενο παιχνιδι απο τα γνωστα σε γενικες γραμμες που αποφασισα να κανω longplay ειναι το Wonder Boy in Monster Land.Πρωτη φορα το επαιξα στην Amiga και ειχα καλη γνωμη γιαυτο συμφωνα με αυτα που ειχα δει ομως τελικα μαπα το καρπουζι.To παιχνιδι απο frame rate ειναι τραγικο και ειναι λες και παει σε αργη κινηση οπως και οι χρονοι φορτωματος απο πιστα σε πιστα τραγικοι επισης.Οσον αφορα το Gameplay ειναι σε μεγαλο βαθμο κοντα στην arcade εκδοση αλλα λειπουν καποια πραγματα και κυριως λειπει ο τελικος λαβυρινθος και εδω εχουμε απλα 3,4 δωματια και μετα παμε στον δρακο και δεν χρειαζεται καν να νικησουμε τους αρχηγους.Επισης ο δρακος μαλον εχει καποιο bug γιατι μετα απο μερικα χτυπηματα σκοτωθηκε μανι μανι.Οι αρχηγοι που συνανταμε μεσα στο παιχνιδι οπτικα μοιαζουν με την arcade εκδοση αλλα απο συμπεριφορα καμια σχεση.Γενικα λειπουν πολλα πραγματα και το μονο καλο που εχει το παιχνιδι ειναι ο οπτικος τομεας που ειναι αρκετα κοντα στην arcade εκδοση.

Το παιχνιδι το παιζω στον WinUAE emulator γιατι ηθελα να παιξω μια χακαρισμενη εκδοση που υπαρχει.Η εκδοση αυτη δεν εχει καμια διαφορα στο gameplay με την original εκδοση απλα εχουν προσθεση κατι για να μη μας σπαει τα νευρα το οποιο ειναι πως μπορουμε να μπαινουμε στα μαγαζια του παιχνιδι με τον μοχλο προς τα κατω ενω στην Amiga εκει που επαιζε καποιος με τον μοχλο επρεπε να πατησει το space στο πληκτρολογιο για να μπει σε καποιο μαγαζι.Επισης παιζω σε ntsc mode με 60fps που βελτιωνει καπως το original παιχνιδι που ειναι για γελια οσον αφορα το frame rate και επειδη εχει μεγαλη καθυστερηση με το φορτωμα απο την μια πιστα στην αλλη παταω end+pause για να επιταχυνθει η εναλλαγη.

Φυσικα ολα αυτα τα τεχνικα θεματα οπως και της ρυθμισεις του WinUAE δεν τα εκανα μονος μου γιατι εγω δεν εχω και της τρελες γνωσεις γιαυτα τα πραγματα παρα μονο απο gaming οποτε τιμη και δοξα στον φοβερο και τρομερο @Ace που με εξηγησε αναλυτικα τι να κανω και με βοηθησε στο μεγιστο βαθμο γιατι οπως ηταν το παιχνιδι αρχικα δεν υπηρχε περιπτωση οχι να κατσω και να το κανω longplay αλλα ουτε 5 λεπτα θα το επαιζα.

 
Από τα παιχνιδια που άμα το αντεγραφες τους έκανες και χάρη. Ευτυχώς δεν το αγορασα τότε, ακόμα θα έκλαιγα τα λεφτά.
 
Από τα παιχνιδια που άμα το αντεγραφες τους έκανες και χάρη. Ευτυχώς δεν το αγορασα τότε, ακόμα θα έκλαιγα τα λεφτά.
Πραγματικα οταν το επαιζα αυτο σκεφτομουνα ολους αυτους που πληρωσαν κιολας για να παιξουν αυτη την σαβουρα.Αντε αν δεν το ηξερες καθολου το παιχνιδι δεν ειχες παιξει καμια αλλη εκδοση μπορει καπως να το καταπινες αλλα αν καποιος ειχε παιξει το παιχνιδι στα arcades και μετα αγορασε αυτο το πραγμα πρεπει να τραβουσε οχι μονο τα μαλια του αλλα οτι τριχες ειχε και δεν ειχε.
 
Αυτες οι εταιρειες οπως κατι us gold κανανε αρπαχτες. Παιρνανε τα δικαιωματα ενος τιτλου και το κατακρεουργουσαν για το κερδος. Υπηρχαν και εταιρειες ομως που επειδη δεν ηθελαν δυσφημιση απο τετοια λαμογια, τους ειχαν βαλει στο συμβολαιο να μας στελνετε καθε 2 μηνες να δουμε το port και ζητουσαν αλλαγες κλπ. Πχ νομιζω Taito, Konami το εκαναν πολλες φορες. Η sega-capcom ειχαν υπογραψει συμβολαιο με κατι us gold και ειχαν κατακρεουργησει σχεδον ολα τα παιχνιδια.

Και υπηρχαν και περιπτωσεις που το port ηταν τοσο καλο που μετα ειχαν και περαιτερω συνεργασια, παραδειγμα σε μια φαση ηθελε η Τaito να βγαλει ενα cd στο playstation με το Rainbow Islands και Bubble και ειχαν χασει τον κωδικα για τα παιχνιδια για καποιο λογο και εβαλαν την Graftgold που ειχε κανει το port του Rainbow Islands για Amiga και το εφτιαξε τοτε κανωντας port τον κωδικα της Amiga.

Ειχε πει και σε μια συνεντευξη παλια ο Joffa Smith οτι η DC comics τους ειχε βαλει και εστελναν καθε μηνα δειγμα τι εχουν κανει για να μην δυσφημιστει το προιον επειδη θα ειχαν παιξει και αυτοι τιποτα Wonderboy in monsterland :D

 
Τελευταία επεξεργασία:
Mα πραγματικα ρε φιλε εγω αν ημουνα για παραδειγμα η capcom και κυκλοφορουσε αυτο το αισχρο port αυτη η σαβουρα οπως ειναι το Ghouls 'n Ghosts στον ST και μετα στην Amiga που δεν βελτιωσαν απολυτως τιποτα θα ντρεπομουνα.Δυο λεπτα εβαλα την εκδοση της Amiga να δω αν θα το κανω longplay και σιχαθηκα και το εκλεισα.Τραγικα πραγματα.
 
Ειχε ενας φιλος μου τοτε ενα Amstrad 6128 γυρω στο 1991 και μου λεει ρε συ βγηκε κανενα καινουριο παιχνιδακι καλο να παρω? Ειχα δει καλες κριτικες στο Pixel σε Amiga για καποιο λογο (?) οποτε του λεω εβγαλαν το Ghouls n ghosts και μου λεει να το παρουμε και επειδη δεν ηξερε αυτος κανονιζω εγω με ενα πειρατη να μας στειλει Kick off 2, Ghouls n ghosts και Flimbo's Quest παμε σπιτι τα βαζουμε στον 6128 που ειχα εγω και το παλικαρι μετα κανα μηνα τον πουλησε :D

Ουτε καν αντεγραψα καμια απο τις δισκετες να τις εχω χαχα
 
Πρωτη φορα το επαιξα στην Amiga και ειχα καλη γνωμη γιαυτο συμφωνα με αυτα που ειχα δει ομως τελικα μαπα το καρπουζι.
Τώρα που το τερμάτισες σε Amiga μπορείς να το πιάσεις και στον ST. Είναι σχεδόν πανομοιότυπο και κάπως πιο γρήγορο. Σου στέλνω οδηγίες για STeem SSE! :p

Από τα παιχνιδια που άμα το αντεγραφες τους έκανες και χάρη. Ευτυχώς δεν το αγορασα τότε, ακόμα θα έκλαιγα τα λεφτά.
Προσωπικά πέρα από την ταχύτητα, το θεωρούσα -και το θεωρώ- καλό conversion. Καμία σχέση με εκτρώματα της US Gold τύπου Ghouls 'N Ghosts, Black Dragon, Final Fight, Street Fighter II κλπ

κανονιζω εγω με ενα πειρατη να μας στειλει Kick off 2, Ghouls n ghosts και Flimbo's Quest παμε σπιτι τα βαζουμε στον 6128 που ειχα εγω και το παλικαρι μετα κανα μηνα τον πουλησε
Tο Kick Off 2 του Amstrad, αντιθέτως, μου άρεσε αρκετά. Τηρουμένων των αναλογιών ήταν μια ωραία μικρογραφία των δεκαεξάμπιτων Kick Off 2. Μήπως θυμάσαι το πρώτο Kick Off, που πράγματι ήταν πανάθλιο;
 
Τώρα που το τερμάτισες σε Amiga μπορείς να το πιάσεις και στον ST. Είναι σχεδόν πανομοιότυπο και κάπως πιο γρήγορο. Σου στέλνω οδηγίες για STeem SSE! :p
Οχι αλλο καρβουνο στους λεβητεςςςςςςςςςςςςςςςς,θα σπασουννννννννννννννννννν :p :p :p :p :p
 
Προσωπικά πέρα από την ταχύτητα, το θεωρούσα -και το θεωρώ- καλό conversion. Καμία σχέση με εκτρώματα της US Gold τύπου Ghouls 'N Ghosts, Black Dragon, Final Fight, Street Fighter II κλπ


Tο Kick Off 2 του Amstrad, αντιθέτως, μου άρεσε αρκετά. Τηρουμένων των αναλογιών ήταν μια ωραία μικρογραφία των δεκαεξάμπιτων Kick Off 2. Μήπως θυμάσαι το πρώτο Kick Off, που πράγματι ήταν πανάθλιο;
Τι καλό conversion, χάλια μαύρα είναι. Αργό, φορτώνει κάθε 30 δευτερόλεπτα για 1 λεπτό, σπαστό scrolling, μουσική επιπέδου Spectrum. Είναι λίγο πιο playable από τα άλλα που έγραψες ως εκεί. Τώρα δεν θυμάμαι αλλά μπορεί να ηταν και το kick off 1. Το παλικάρι ξενέρωσε τελείως και σου λέει πιο καλά να το δώσω να πάρω κανένα άλλο να έχει κανένα παιχνιδάκι να παίζω :D. Από το 1990 και μετά δύσκολα έβρισκες κάτι καλό στα 8μπιτα η αλήθεια είναι.
 
Στο θεμα των γραφικων για τα 16μπιτα συστηματα αμα ειχες στο πρωτο μισο της δεκαετιας του 90 snes και mega drive ησουν κομπλε.Πολλες arcade μεταφορες για την amiga 500 τοτε ηταν περιπου ισαξιες με το 8μπιτο sega master system.Aν ηθελες δηλαδη να εχεις γραφικα πιο κοντα στο coin op σε παιχνιδια με απαιτητικα γραφικα οπως το mortal kombat - final fight - ghouls n ghosts κ.α επελεγες snes - mega drive.

Η amiga 500 εχει και καποιες καλες μεταφορες απο τα arcades οπως το toki αλλα στην οθονη εχει κατι τεραστιες μαυρες μπαρες δεξια - αριστερα και πανω - κατω που αν επαιζες σε 14" οθονη η απεικονιση του παιχνιδιου ηταν στις 7 ιντσες της οθονης.

 
Βασίλη, παίξε Superfrog!
 
Πίσω
Μπλουζα