Είμαστε Στον Αέρα (MEGA)

retrofan

RetroMasteR
Joined
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.204
Αντιδράσεις
339
Είμαστε στον αέρα (Mega Channel 1997)

"Τα όνειρά μου λοιπόν τα ξέραν τέσσερις τοίχοι μέχρι που ξαναφάνηκες εσύυυυ..."


Αναρωτιέστε πότε πρωτοείδαμε τον Αλέξη Γεωργούλη στην τηλεόραση;

Πότε η Δήμητρα Ματσούκα έγινε το σκοτεινό αντικείμενο του πόθου των μισών Ελλήνων (και αποτελείωσε τους άλλους μισούς με το "Κάτι τρέχει με τους δίπλα":cool:);

Πότε η σατανική φωνή του "Παραπέντε" μας έδειξε τα πρώτα δείγματα της κακίας της και το πρόσωπό της;

Ποια Ελληνίδα τόλμησε να παντρευτεί πρώτη με μαλλιά ράστα;

Τι έκαναν οι Έλληνες "αδελφοί" των "Εντιμότατων Φίλων μου" πριν πενηνταρήσουν και το ρίξουν στις πλάκες;

...

Τον Οκτώβρη του 1997 τέσσερις παλιοί συμμαθητές ξανασυναντήθηκαν στις οθόνες μας.

Είχαν περάσει 20 χρόνια από την αποφοίτησή τους από ένα δημόσιο σχολείο αρρένων του κέντρου της Αθήνας (τμήμα Κ-Λ) και σε όλους έμενε το νεανικό τους απωθημένο, η δημιουργία ενός ραδιοφωνικού σταθμού όπου ο καθένας θα έβγαζε το άχτι του και θα έπαιζε αυτά που γούσταρε :) .

Όλα ξεκινούν όταν ο όχι και τόσο επιτυχημένος δικηγόρος Νίκος Λάγιος (Στέλιος Μάινας) πετυχαίνει στα δικαστήρια ως υπόδικο τον παλιό του συμμαθητή Μίλτο Καραβοκύρη (Ιεροκλής Μιχαηλίδης), ιδιωτικό ντέτεκτιβ -παράνομα στοιχήματα. Ο οποίος Μίλτος έχει πρόσφατα συναντήσει, εντελώς τυχαία, τον επίσης συμμαθητή Πέτρο Κουραβά (Θοδωρής Αθερίδης), δημοσιογράφο που ασφυκτιά στην εφημερίδα του. Στο reunion που ακολουθεί καλείται και ο Χρήστος Λυγιαράκης (Άκης Σακελλαρίου), ο "ροκ σταρ" του σχολείου που μπορεί να μην έφτιαξε το συγκρότημα που σχεδίαζε αλλά κατάφερε να συγκινήσει την Αθηνά (Ελένη Ζιώγα), κόρη πλούσιου εφοπλιστή. Μετά από έναν γάμο μαζί της, μια κόρη κι ένα διαζύγιο, μένει πλέον στο ξενοδοχείο που του έχει παραχωρήσει (μαζί με τα εισοδήματά του :cool: ) ο τέως πεθερός του και είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να χρηματοδοτήσει κάτι που προκύπτει ως κοινή επιθυμία όλων: το στήσιμο του ραδιοφωνικού σταθμού που είχαν ονειρευτεί στα 18 τους.

Στην αρχική ομάδα προστίθεται η Μαρία (Δήμητρα Ματσούκα), καλλίγραμη γραμματέας του Νίκου στο δικηγορικό του γραφείο, και η Τάνια (Αφροδίτη Σημίτη), δημοσιογράφος και κορίτσι του Πέτρου. Εμφανίζονται όμως κι οι πρώτοι εχθροί. Ο εφοπλιστής Βάρδας (Στέφανος Κυριακίδης) που δεν θέλει ο τέως γαμπρός του να γίνει από ρεμάλι που ζει από τα έτοιμα επιχειρηματίας και μάλιστα πετυχημένος και ν' ανέβει (ξανά ;) ) στα μάτια της κόρης του και ο Φίλιππος Περσίδης (Δημήτρης Πετρόπουλος), αρχισυντάκτης του Πέτρου και διεκδικητής της καρδιάς της Τάνιας.

Η στήριξη θα έρθει από τις πιο απίθανες μεριές καθώς οι παλιοί συμμαθητές έχουν σκορπίσει σε όλα τα μέρη και σε όλα τα επαγγέλματα αλλά δεν έχουν ξεχάσει τα σχολικά τους χρόνια. Ένας αξιωματικός του πολεμικού ναυτικού, ένας ηλεκτρολόγος της γειτονιάς, ένας αμετανόητος χεβιμεταλάς ιδιοκτήτης καμπαρέ (Δημήτρης Σταρόβας) ακόμα κι ένας αρχιμανδρίτης :) .

Την σειρά με το διάσημο τραγούδι τίτλων (των Thirty Dirty) σφραγίζει ένα άλλο συγκρότημα, οι "Άγαμοι Θύται", τα μέλη των οποίων σχεδόν ταυτίζονται με το πρωταγωνιστικό καστ. Κι αυτό το παρεϊστικο κλίμα που διαχέει τα πάντα την κάνει τόσο πετυχημένη και αγαπημένη. Αβίαστο παίξιμο, χιούμορ που δεν εκβιάζει το γέλιο και απολαυστικοί δεύτεροι ρόλοι, όπως αυτός του καθαρευουσιάνου και ιδιόρυθμου παλιού καθηγητή των Αρχαίων (Δημήτρης Πουλικάκος).

Δύο οι σκηνοθέτες, ο Νίκος Κουτελιδάκης στον 1ο κύκλο και η Μύρνα Τσάπα στον 2ο. Δύο και οι ταλαντούχοι σεναριογράφοι (Θοδωρής Μανίκας και Παναγιώτης Κούστας).

Το τέλος; Ηρωικό και πένθιμο :( . Οι τίτλοι "μετά" σκληροί όπως η ίδια η ζωή. Τα μαθητικά χρόνια και όνειρα δεν συνεχίζονται στα 40 μας. Μόνο σύντομες αναλαμπές μπορούν να δώσουν. Όπως αυτή από το τσιγάρο του Θοδωρή Αθερίδη όταν περνάει, με την σειρά του, για τελευταία φορά του κατώφλι του σταθμού ...
 
Αγαπημένη retrofan, η παρουσίασή σου, είναι πάρα πολύ όμορφη, όμως δυστυχώς το θέμα πρέπει να κλειδώσει καθότι νεότερο του 1995, που είναι το χρονολογικό όριο του φόρουμ μας! Το κρατάμε και όταν κάποια στιγμή αλλάξει το όριο, θα ανοιχτεί κι αυτό όπως και κάποια ακόμα! :)
 
δεν ξέρω αλλά αυτή την σειρά όσο την έβλεπα φανατικά τότε που προβάλλονταν,πλέον δεν μπορώ να την παρακολουθήσω ούτε για μισό λεπτό.Πολύ δηθενιά,καταστάσεις που δύσκολα συμβαίνουν στην πραγματικότητα κτλ
 
Το ίδιο και εγώ. Τότε μου είχε φανεί έξυπνη και προχωρημένη, αλλά πρόσφατα που προσπάθησα να την ξαναδώ, την παράτησα μετά από λίγο. Δηθενιά, αυτό ακριβώς...
 
Θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες για την εποχή ήταν πολύ καλή , σήμερα στην εποχή των σοσιαλ και του νετφλιξ δεν βλέπεται άσε που τα 40 πια είναι τα νέα 30.
 
Θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες για την εποχή ήταν πολύ καλή , σήμερα στην εποχή των σοσιαλ και του νετφλιξ δεν βλέπεται άσε που τα 40 πια είναι τα νέα 30.

Ότι πιο παρήγορο έχω ακούσει τελευταία.
 
έπεσα σε ένα επεισόδιο τυχαία,που και καλά ο σταθμός έλυσε τα οικονομικά του και όλοι (μέχρι και τον τελευταίο υπάλληλο) πληρώνονταν κανονικά με μισθό και με καλά χρήματα...ε αυτό ούτε τότε στις καλές εποχές μέσα πρός τέλη δεκαετίας 90 δεν γίνονταν έτσι.Προφανώς οι σεναριογράφοι Μανίκας και Κούστας (αν δεν κάνω λάθος το επώνυμο του άλλου σεναριογράφου) δεν πρέπει να είχαν και κάποιο οικονομικό θέμα ή πρόβλημα με εργασία ποτέ τους...Ο Μανίκας νομίζω μια ζωή στις δισκογραφικές δεν εργάζονταν; και επίσης ως παραγωγός δίσκων και στις καλές εποχές της δισκογραφίας...Ένα άλλο που μου την έσπασε σε αυτό το έργο πιο παλιά που επιχείρησα να το παρακολουθήσω ήταν τα δύο φινάλε το ένα στον πρώτο κύκλο και το άλλο στον δεύτερο..Δηλαδή ο πρώτος κύκλος τελείωνε και με τίτλους μας έλεγε τι απέγινε ο καθένας τους όταν πούλησαν τον σταθμό στην epic.Και ξαφνικά όλο αυτό ακυρώνεται και διαβάζω για δεύτερο κύκλο (χωρίς όμως Κουτελιδάκη στην σκηνοθεσία) που και ο δεύτερος κύκλος τελείωσε με το ίδιο ακριβώς στύλ.
 
Δεν πρεπει να εχω παρακολουθησει ουτε ενα λεπτο απο αυτη τη σειρα, αλλα τη θυμαμαι απο τα τρειλερ και τους τιτλους αρχης. Μου φαινοταν οτι ειναι αυτοβιογραφικη (τωρα διαβασα οτι ο ενας σεναριογραφος ηταν σε δισκογραφικες) νοσταλγικη, γραμμενη απο boomers και απεθυνεται σε boomers. Ως εκ τουτου δεν μου τραβηξε ποτε το ενδιαφερον.

Η πολυ ομορφη παρουσιαση της @retrofan μου δωσε πρωτη φορα περισσοτερες πληροφοριες, επαληθευοντας την εντυπωση που ειχα. Αναφερεται σε συγκεκριμενες ηλικιες, εποχη και 'ψωνιο' που φαινεται δυσκολο να αφορα οποιονδηποτε δεν ειναι 40αρης των 90ς.

Θα συμφωνησω για τη 'δηθενια' που αναφερθηκε, αλλα χωρις να ξερω γιατι :p αυτο μου εβγαζε ομως, χωρις να την παρακολουθω.

(τωρα προσπαθω να καταλαβω γιατι ο αναρχικος ροκας Πουλικακος επαιζε παντα κοντρα ρολους στις σειρες.)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν την είδα ποτέ, γιατί τα trailer της ήταν απίστευτα cringy. Κάτι μεταξύ Ταραντίνο και Blues Brothers, σε "φασόλι" έκδοση.
 
θυμάμαι ήμουν τόσο κολλημένος τότε με την σειρά που δεν έχανα επεισόδιο τα βράδια κάθε Δευτέρας που παίζονταν.Δεν έβγαινα ποτέ εκείνη την μέρα για να μην χάσω επεισόδιο..Αλλά το 2000 που επιχείρησα να το δώ σε επανάληψη από εκεί και μετά,ούτε για δευτερόλεπτα δεν μπορώ να το δώ..
 
Στη σειρά επαιζε και η εφηβη (τοτε) Κορινα Δαμουλιάνου (από τη σειρα Πάτερ Ημών).

Τρελό κολλημα με το τραγουδακι των τιτλων έναρξης (δεν παρακολουθούσα τη σειρα)

Ήμασταν στον αέρα, σ’ ένα άλλο ταξίδι
πρίγκιπες μιας νιότης τόσο μακρινής.


.....
 
Αν και μου 'κάθεται στον λαιμό' ο Σακελλαρίου, είχα ξεκινήσει να την βλέπω..
Ο ροκάς ,ο ασυμβίβαστος και κόντρα στα 'καθώς πρέπει', με πολυτελές ξενοδοχείο, κτλ...
Τότε δεν μου άρεσε, τώρα καταλαβαίνω ότι δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα. τουλάχιστον για εκείνη την γενιά.
Θυμάμαι ένα επεισόδιο ,ενώ ήταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείο του και έπαιζε ηλ. κιθάρα,τυχαία έπαιζε σαξόφωνο μία κοπέλα.
Όταν άκουσε ο ένας τον άλλον ,υπήρξε ένα 'τζαμάρισμα' και βγήκαν απο τα δωμάτια τους,στον διάδρομο,με αποτέλεσμα να συναντηθούν.
Μα καλά; Πόσα μέτρα καλώδιο είχε ο Σκελλαρίου; Εκεί σταμάτησα να την βλέπω.
 
Αν και μου 'κάθεται στον λαιμό' ο Σακελλαρίου, είχα ξεκινήσει να την βλέπω..
Ο ροκάς ,ο ασυμβίβαστος και κόντρα στα 'καθώς πρέπει', με πολυτελές ξενοδοχείο, κτλ...
Τότε δεν μου άρεσε, τώρα καταλαβαίνω ότι δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα. τουλάχιστον για εκείνη την γενιά.
Θυμάμαι ένα επεισόδιο ,ενώ ήταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείο του και έπαιζε ηλ. κιθάρα,τυχαία έπαιζε σαξόφωνο μία κοπέλα.
Όταν άκουσε ο ένας τον άλλον ,υπήρξε ένα 'τζαμάρισμα' και βγήκαν απο τα δωμάτια τους,στον διάδρομο,με αποτέλεσμα να συναντηθούν.
Μα καλά; Πόσα μέτρα καλώδιο είχε ο Σκελλαρίου; Εκεί σταμάτησα να την βλέπω.
Πω φίλε όντως τι εκτός πραγματικότητας σκηνή αυτή!την είχα ξεχάσει εντελώς...όλοι cool τάχα μου
 
Νομίζω το έδειχνε κάθε Δευτέρα μετά τους Ψίθυρους Καρδιάς.Κι εγώ πιο πολύ για το τραγούδι τη θυμάμαι αυτή τη σειρά.Αν δεν ήσουν συγκεκριμένης ηλικίας και βιωμάτων,δύσκολα την έβλεπες.Κάτι που δεν μου κόλλαγε καλά ήταν το πως μια γυναίκα σαν την Ματσούκα μπορούσε να είναι ζευγάρι με τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη :)
 
Οι αναμνήσεις σας είναι ανατριχιαστικές και ξεκαρδιστικές ταυτόχρονα :D

Είναι πολύ μεγάλος ο πειρασμός να εξετάσουμε την εν λόγω σειρά και από τη σκοπιά των πολιτικοοικονομικών συνθηκών, και των προτύπων, της εποχής της δημιουργίας της, αλλά πρέπει να σεβαστούμε τους κανονισμούς...
 
Δε γινεται να το κανουμε στα πλαισια των κανονισμων;
 
H Ματσουκα μέσω της σειράς αυτής εν μία νυκτί έγινε το σεξ συμπολ της χώρας! Παραμιλουσαν οι ανδρες , θυμάμαι και τα πολλά εξώφυλλα τότε που εκανε, την έχω δει από κοντά πριν χρόνια και όντως το σώμα της δεν υπάρχει.
 
Η ΜαΤσούκα είχε τρελό σώμα και στην πορεία των ετών ωρίμασε και είχε και ωραίο στήθος. Απογειώθηκε με τον κ. Καλημέρη
 
Η ΜαΤσούκα είχε τρελό σώμα και στην πορεία των ετών ωρίμασε και είχε και ωραίο στήθος. Απογειώθηκε με τον κ. Καλημέρη
Είναι κανονική σε ύψος αλλά με απίστευτες αναλογιες και απίστευτα πόδια! Νομίζω από σύγχρονες που έχω δει τα ωραιότερα πόδια με διάφορα
 
Πίσω
Μπλουζα