Η Μακώ Γεωργιάδου και η EUROVISION (1970-1986)

Σχεδόν μετά βεβαιότητος μπορώ να πω ότι είναι αυθεντικές έγχρωμες λήψεις .Όταν γίνεται film colorization γίνεται ταυτόχρονα και digital restoration ,αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιο φιλμ επιχρωματίζεται διορθώνονται ταυτόχρονα και διάφορα άλλα πράγματα όπως σκόνη ,noize ,light correction ,sound sync κλπ και για καλύτερο αποτέλεσμα αλλά και για καλύτερη απόδοση της επιχρωμάτωσης .,στα παραπάνω έγχρωμα κλιπ υπάρχουν αρκετά τέτοια προβληματάκια πράγμα που σημαίνει ότι οι λήψεις είναι αυθεντικές .Επίσης η ποιοτική διαφορά στις λήψεις της ΥΕΝΕΔ (στα πλάνα της παρουσιάστριας) με τις λήψεις της eurovision είναι παραπάνω από εμφανής πράγμα που σημαίνει διαφορά τεχνολογίας άρα και διαφορετικά στούντιο μοντάζ και συνεργείων και έτσι συμπεραίνουμε ότι οι έγχρωμες λήψεις είναι προσφορά από την EBU.
 
bernard.c είπε:
Εσένα που είναι ο τομέας σου Σταμάτη - αυτό είναι εύκολο να γίνει; (μοντάρισμα έγχρωμου και ασπρόμαυρου υλικού)
Δεν μπορώ να το ξέρω ακριβώς. Με την έννοια ότι τότε ακόμα το μοντάζ γινόταν κυρίως σε μουβιόλες ακόμα και όχι τόσο σε κονσόλες "αναλογικού" μοντάζ με κασσέτες, που ήρθαν αργότερα. Σίγουρα κάποια τεχνοτροπία θα υπήρχε, ίσως και να μπορούσε να περάσει τόσο το έγχρωμο όσο και το ασπρόμαυρο φιλμ από τη μουβιόλα. ΑΝ ΠΑΛΙ το μοντάζ έγινε με βιντεοκασσέτες όποιου τύπου και αντίστοιχα video players-editors, σίγουρα το ένα βίντεο θα ήταν έγχρωμο, για να υποστηρίζει και χρώμα και ασπρόμαυρο, τα μόνιτορ ασπρόμαυρα για να επιτυγχάνεται η απαραίτητη συνοχή στις τυχόν αντιθέσεις-φωτεινότητες των εικόνων, και το βίντεο εγγραφής ασπρόμαυρο. Έτσι το θεωρώ εγώ, τουλάχιστον. Πολύ θα ήθελα πάντως να με-μας διαφώτιζε κάποιος παλιός τεχνικός της τότε εποχής...

fab είπε:
Σχεδόν μετά βεβαιότητος μπορώ να πω ότι είναι αυθεντικές έγχρωμες λήψεις .Όταν γίνεται film colorization γίνεται ταυτόχρονα και digital restoration ,αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιο φιλμ επιχρωματίζεται διορθώνονται ταυτόχρονα και διάφορα άλλα πράγματα όπως σκόνη ,noize ,light correction ,sound sync κλπ και για καλύτερο αποτέλεσμα αλλά και για καλύτερη απόδοση της επιχρωμάτωσης .,στα παραπάνω έγχρωμα κλιπ υπάρχουν αρκετά τέτοια προβληματάκια πράγμα που σημαίνει ότι οι λήψεις είναι αυθεντικές .Επίσης η ποιοτική διαφορά στις λήψεις της ΥΕΝΕΔ (στα πλάνα της παρουσιάστριας) με τις λήψεις της eurovision είναι παραπάνω από εμφανής πράγμα που σημαίνει διαφορά τεχνολογίας άρα και διαφορετικά στούντιο μοντάζ και συνεργείων και έτσι συμπεραίνουμε ότι οι έγχρωμες λήψεις είναι προσφορά από την EBU.
Εδώ κολλάει αυτό που έγραψα παραπάνω για τα drops και τον ήχο του Apres Toi (δες το κι εσύ), το οποίο μου άλλαξε την αρχική εντύπωση και "έγειρε την πλάστιγγά μου" στο αυθεντικό μοντάζ της εκπομπής.
 
Συμφωνώ Σταμάτη,είναι η πιο λογική εκδοχή.

Σχετικό άσχετο,γνωρίζουμε αν υπάρχει καμιά ελληνική ταινία που πέρασε από film colorization κι αν όχι αν υπάρχουν τέτοιες σκέψεις για κάποια (λέμε τώρα) ;
 
fab είπε:
Συμφωνώ Σταμάτη,είναι η πιο λογική εκδοχή.Σχετικό άσχετο,γνωρίζουμε αν υπάρχει καμιά ελληνική ταινία που πέρασε από film colorization κι αν όχι αν υπάρχουν τέτοιες σκέψεις για κάποια (λέμε τώρα) ;
Δεν έχω υπόψη μου... πιστεύω πως οι πιό "σινεφίλ" του retromaniax θα σε κατατοπίσουν σ' αυτό... Φαντάζομαι, δεν εννοείς τις "τηλεοπτικές μεταφορές" που έγιναν σωρηδόν την περίοδο 2000-2003, όπου όντως έγινε κάποια επεξεργασία, αλλά μπήκαν και πολλά εφε που δεν έπρεπε να υπάρχουν...
 
fab είπε:
... Επίσης η ποιοτική διαφορά στις λήψεις της ΥΕΝΕΔ (στα πλάνα της παρουσιάστριας) με τις λήψεις της eurovision είναι παραπάνω από εμφανής πράγμα που σημαίνει διαφορά τεχνολογίας άρα και διαφορετικά στούντιο μοντάζ και συνεργείων και έτσι συμπεραίνουμε ότι οι έγχρωμες λήψεις είναι προσφορά από την EBU.
Συμφωνούμε - μόνο που ο σταθμός που μετέδωσε το πρόγραμμα αυτό (και την EUROVISION πάντοτε) ήταν η ΕΡΤ :)

stam1370 είπε:
Δεν μπορώ να το ξέρω ακριβώς. Με την έννοια ότι τότε ακόμα το μοντάζ γινόταν κυρίως σε μουβιόλες ακόμα και όχι τόσο σε κονσόλες "αναλογικού" μοντάζ με κασσέτες, που ήρθαν αργότερα. Σίγουρα κάποια τεχνοτροπία θα υπήρχε, ίσως και να μπορούσε να περάσει τόσο το έγχρωμο όσο και το ασπρόμαυρο φιλμ από τη μουβιόλα. ΑΝ ΠΑΛΙ το μοντάζ έγινε με βιντεοκασσέτες όποιου τύπου και αντίστοιχα video players-editors, σίγουρα το ένα βίντεο θα ήταν έγχρωμο, για να υποστηρίζει και χρώμα και ασπρόμαυρο, τα μόνιτορ ασπρόμαυρα για να επιτυγχάνεται η απαραίτητη συνοχή στις τυχόν αντιθέσεις-φωτεινότητες των εικόνων, και το βίντεο εγγραφής ασπρόμαυρο. Έτσι το θεωρώ εγώ, τουλάχιστον. Πολύ θα ήθελα πάντως να με-μας διαφώτιζε κάποιος παλιός τεχνικός της τότε εποχής...
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες Σταμάτη :)
 
stam1370 είπε:
Δεν έχω υπόψη μου... πιστεύω πως οι πιό "σινεφίλ" του retromaniax θα σε κατατοπίσουν σ' αυτό... Φαντάζομαι, δεν εννοείς τις "τηλεοπτικές μεταφορές" που έγιναν σωρηδόν την περίοδο 2000-2003, όπου όντως έγινε κάποια επεξεργασία, αλλά μπήκαν και πολλά εφε που δεν έπρεπε να υπάρχουν...
όχι εννοώ τις ταινίες καθαυτές ,ούτε μοντερνοποίηση ούτε διασκευές ούτε κάτι άλλο .Θα ήταν ενδιαφέρον ας πούμε να δούμε τον γαμπρό απ το Λονδίνο σε έγχρωμο ή άλλες αντίστοιχες ταινίες

bernard.c είπε:
Συμφωνούμε - μόνο που ο σταθμός που μετέδωσε το πρόγραμμα αυτό (και την EUROVISION πάντοτε) ήταν η ΕΡΤ :)
Έχεις δίκιο φυσικά,εκ παραδρομής το λάθος
 
βιντεο απ τα προκριματικα του διαγωνισμου της Eurovision το 1983,παρουσιαση απ τη Μακω Γεωργιαδου,ακουγεται το τραγουδι "θα φυγω" (Αριελ Κωνσταντινιδη)

[video=youtube;TFk9-ewjnkk]

 
Αποσπασμα απο τον Διαγωνισμο Τραγουδιου της Eurovision που εγινε στο Μοναχο της Γερμανιας και μεταδοθηκε απο την ΕΡΤ


το 1983.



Την μεταδοση στα Ελληνικα εκανε η αξεχαστη Μακω Γεωργιαδου.
 
Τι ψηφοφορία κι αυτή... 2:30 λεπτά να ανακοινώσει η κάθε επιτροπή τους βαθμούς της, μιας και η παρουσιάστρια τους επαναλάμβανε σε τρεις γλώσσες, εξ ου και τα όποια μπερδέματα, ακόμα και στους εκφωνητές (πχ η Γεωργιάδου ανακοινώνει 5 βαθμούς για την Αυστρία, αντί για 4). Φαίνεται λίγο κουρασμένη η Μακώ από όλη αυτή τη διαδικασία (εκτός από την ψηφοφορία, φαίνεται όταν τελειώνει το τραγούδι που αναφωνεί "με τη γερμανική τηλεόραση πάλι..." και όταν τελειώνει η βράβευση λέει "και εδώ πια τελείωσε οπωσδήποτε η μετάδοσή μας") μιας και ήταν η πρώτη Γιουροβίζιον που ξεπέρασε τις 3 ώρες!
 
Πίσω
Μπλουζα