Νintendo's Unreleased Handhelds [GDC '09]

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.853
Αντιδράσεις
3.778
Ο δημιουργος του DSi εδειξε στο κοινο της GDC kαποια δημιουργηματα της Νιντυ που δεν ειδαν το φως της ημερας.

Αυτο με το Touchscreen κατι λεει. :xm:

gba.atlantis.032509-580px.jpg



Masato Kuwahara, project leader on the development of Nintendo DSi, provided a special treat during his GDC panel appearance today: a first-ever glimpse at two Game Boy spin-offs that never were. The first a hefty predecessor to the Game Boy Advance; the second a touch-screen GBA SP.

Kuwahara says that the unnamed, would-be Game Boy Color successor was in development in 1995/96 and based on a 32-bit ARM RISC processor. The system, which evidently stalled in development due to poor graphics performance, is most likely the fabled Nintendo "Atlantis" project.

The second, more recently scuttled R&D project was basically a Game Boy Advance SP with a touch-screen fitted over its flip-up display. The unit's innards, as Kuwahara explained, were actually from a Game Boy Color. With a deep, serious tone in his voice he recounted that it "was not well received" by Nintendo management. The reason? It wasn't backlit (being GBC tech) and the touch overlay made it even darker. Shigeru Miyamoto evidently liked the general concept, though; Kuwahara says he likes to think his ill-received creation influenced the eventual development of Nintendo DS. You can see it after the break.

gbd.touch.032509-580px.jpg
Νοt bad. :)
 
Δυο πραγματακια που καταλαβαινουμε απο το εξαιρετο πρωτο ποστ του Aardy ,στην πρωτη φωτο πανω με το "παραλιγο" GBA διπλα του θολο ειναι το DS και εχει μπει στην φωτο για συγκριση.

Συμπερασμα βγαζουμε για το ποσο HUGE ηταν αν εβγαινε ετσι το GBA . :D

Στην αλλη φωτο με το touscreen Display και την ομοιοτητα του με το σημερινο DS καταλαβαινουμε απο το ποσο πισω οι εταιριες επεξεργαζονται σχεδια και revisions και το ποσο αργα βγαινουν στην παραγωγη συνηθως τελειως αλλαγμενα. :D
 
Το Game Boy στην 1η φώτο έχει 4 κουμπιά επίσης. Θα τα προτιμούσα από τα shoulder buttons...
 
Πιστεύω ότι το touch panel ακόμα κι αν έβγαινε στην αγορά θ' αποτύγχανε παταγωδώς. Η θέση δεν βοηθάει, καθως είναι μακριά από τα κουμπιά. Και δεν καταλαβαίνω σε τί θα εξυπηρετούσε στα παιχνίδια που υπήρχαν τότε.
 
Crimson Moonlight είπε:
Πιστεύω ότι το touch panel ακόμα κι αν έβγαινε στην αγορά θ' αποτύγχανε παταγωδώς. Η θέση δεν βοηθάει, καθως είναι μακριά από τα κουμπιά. Και δεν καταλαβαίνω σε τί θα εξυπηρετούσε στα παιχνίδια που υπήρχαν τότε.
Πάρε παράδειγμα το Tiger Game.com Είχε οθόνη αφής από τις πρώτες καθώς κυκλοφόρησε το 1997 αλλά απέτυχε παταγωδώς.
 
johnny19818 είπε:
Πάρε παράδειγμα το Tiger Game.com Είχε οθόνη αφής από τις πρώτες καθώς κυκλοφόρησε το 1997 αλλά απέτυχε παταγωδώς.
To game.com απέτυχε για πολύ σημαντικότερους λόγους. Το πρόβλημα δεν ήταν η οθόνη αφής, αλλά η ποιότητά της που δεν μπορούσε να πιάσει την κίνηση!
 
Crimson Moonlight είπε:
To game.com απέτυχε για πολύ σημαντικότερους λόγους. Το πρόβλημα δεν ήταν η οθόνη αφής, αλλά η ποιότητά της που δεν μπορούσε να πιάσει την κίνηση!
Καλά φυσικά και δεν ήταν κύριος λόγος η οθόνη αφής απλά θέλω να πω ότι ακόμη και ένα τόσο μοντέρνο χαρακτηριστικό της εποχής εκείνης όπως το να χειρίζεσαι μια οθόνη με την αφή, δεν ήταν ικανό να δώσει επιτυχία στο φορητό.
 
johnny19818 είπε:
Καλά φυσικά και δεν ήταν κύριος λόγος η οθόνη αφής απλά θέλω να πω ότι ακόμη και ένα τόσο μοντέρνο χαρακτηριστικό της εποχής εκείνης όπως το να χειρίζεσαι μια οθόνη με την αφή, δεν ήταν ικανό να δώσει επιτυχία στο φορητό.
Πάντα αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι η εικόνα και το παιχνίδι. Αν κοιτούσαμε μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά τότε η ιστορία των video games θα ήταν πολύ διαφορετική.
 
Πίσω
Μπλουζα