Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

Δεν θεωρω λάθος οτι ενω ειχε πει πάστες προεκυψε τρουφες..θεωρω λάθος να πει πάστες ενώ το κουτί ήταν με το περιτυλιγμα και υπήρχε άγνοια για το τι υπήρχε μέσα.. αλλά και πάλι δεν μιλάμε για χοντρό  λάθος...
 
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, είναι σα να λέμε ότι κουτι του κοσμικού περιέχει γαλακτομπούρεκο και να σου πετύχουν καριοκες ή του Κωνσταντινίδη, Τερκενλη αναλογα με μιλφειγ και τσουρέκια
 
Στην ταινία "'Ενα βότσαλο στη λίμνη", γύρω στο 27ο λεπτό, ο Γιώργος (Βαγγέλης Πρωτοπαππάς) μπαίνει στο γραφείο όπου ήδη βρίσκεται ο Λογοθετίδης και δύο φιλενάδες του Γιώργου: Το Καιτάκι και η Τζενούλα. Πρώτα ξεπροβοδίζει την Τζενούλα, όμως όταν την αποχαιρετά στην εξώπορτα, της λέει "πάω να σκάσω Καιτάκι μου" και μετά από λίγο "γειά σου Καιτάκι μου" και "αντίο Καιτάκι μου".  Δηλαδή 3 φορές λάθος όνομα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην ταινία "'Ενα βότσαλο στη λίμνη", γύρω στο 27ο λεπτό, ο Γιώργος (Βαγγέλης Πρωτοπαππάς) μπαίνει στο γραφείο όπου ήδη βρίσκεται ο Λογοθετίδης και δύο φιλενάδες του Γιώργου: Το Καιτάκι και η Τζενούλα. Πρώτα ξεπροβοδίζει την Τζενούλα, όμως όταν την αποχαιρετά στην εξώπορτα, της λέει "πάω να σκάσω Καιτάκι μου" και μετά από λίγο "γειά σου Καιτάκι μου" και "αντίο Καιτάκι μου".  Δηλαδή 3 φορές λάθος όνομα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα!
Δυνατο το ξεκινημα σου στο φορουμ, cleo! Eυστοχο πρωτο σχολιο και πρωτοτυπο ψευδωνυμο σε συνδυασμο παντα με την πολυ ταιριαστη φωτογραφια του Χορν απο το Μια ζωη την εχουμε.

Καλωσορισες!
 
Στο " ο θάνατος θα ξανάρθει" αρχικά ο βοηθός του Διαμαντόπουλου του λέει πως τον ταξίαρχο τον σκότωσαν με ΤΡΕΙΣ σφαίρες και πως οι δύο είχαν σφηνωθεί στην καρδιά. Μετά η Διαμαντίδου λέει πως άκουσε ΤΟΝ φρικτό ήχο του πυροβολισμού ( δηλαδή ενός) κι η λύση που δίνει ο Παπαμιχαήλ με το σκοινί μιλάει φυσικά για έναν πυροβολισμό. 

Στην ίδια ταινία το σενάριο μπαζει και στη σκηνή που ενημερώνονται ο Τιλ για τον υποτιθέμενο θάνατο της βοηθού του. 
 
Στην ταινία " Κορόιδε γαμπρε 1962" σε μια αρχική σκηνή ένας πελάτης που λέγεται Μήτσος διαμαρτυρεται γιατι του χρεωνουν 4 δρχ τους γιγαντες ενώ στο καταλόγο τους γραφούν με 3 δρχ. Ο ϊδιος ηθοποιος όμως εργάζεται και στο σιδηρουργείο  που δουλεύει και ο αγαπημένος της Φανής (Χ. Ζορμπας) και σε μια συζητηση εντος του σιδηρουργειου  τον φωναζουν Γιωργο...χαχαχα 

Επίσης με αφορμή την ταινία Ο Γαμπρός μου ο δικηγόρος του 1962 είδα όπως και σε αλλες ταινίες της εποχής καποιες γνωστες " αστοχίες" που δεν μπορουν βεβαια να αποδοθούν ως λάθη αλλά θα επρεπε να απουσιαζουν... Η Βιολέτα οταν φευγει για το νησί (που εχει αρρωστησει η μαμα της) και όταν επιστρευει απο το νησι (μετα το γαμο του Πάντζα) φοραει ιδιο φορεμα ιδια παπουτσια ιδιο καπελλο...προφανως οι σκηνες του λιμανιου γυριστηκαν την ιδια μερα ... κατι ακομα...οταν ο Πάντζας πηγαινει για πρωτη φορά στην βιλλα του Σταυρίδη για να υπογραφούν εκέι τα συμβόλαια (και να γνωρίζει και την κόρη του) , πάει  χωρίς να κρατάει τίποτα..ούτε  χαρτοφύλακα..ούτε συμβόλαια..ούτε ένα κουτί γλυκά βρε διαολε πρώτη φορά...λίγο χοντρό το θεωρώ...είπαμε..οχι λάθος αλλά αστοχία..
 
Στο " δις διευθυντής" 

Παπαγιαννόπουλος : εξι η ώρα το πρωί ήμουν στο πόδι κι έλεγα τώρα ξυπνάει κι η Λίλα μου

Καρέζη: με συγχωρείς μπαμπά αλλά εγώ σε έριχνα. Ξυπνούσα δύο ώρες αργότερα

Παπαγιαννόπουλος: τι αργότερα; Στις 6 δε μου γραφες;

Καρέζη: ναι αλλά με το Λονδίνο έχουμε δύο ώρες διάφορα. 

Έχουμε όντως αλλά εμείς είμαστε δυο ώρες μπροστά οχι πίσω. Αν του έγραφε πως ξυπνάει στις έξι ώρα Ελλάδος εκεί θα ήταν τέσσερις. Αν πάλι του έγραφε πως ξυπνάει έξι ώρα Αγγλίας εδώ θα ήταν 8. Οπότε μάλλον ο μπαμπάς την έριχνε
 
Σωστά τα λέει. Η Καρέζη του είχε πει ότι ξύπναγε στις 6  ώρα Αγγλίας, άρα 8 ώρα Ελλάδος. Αλλά ο Παπαγιαννόπουλος, μην ξέροντας (!! τόσο άσχετος?) τη διαφορά Ελλάδας - Αγγλίας νόμιζε ότι ξύπναγε στι δικές του έξι, που ήταν 4 ωρα Αγγλίας οπότε η Καρέζη είχε ακόμη 2 ώρες ύπνο ώσπου να φτάσει η δική της ώρα 6 (επίκαιρο θέμα για τον υπερατλαντικό εμένα, διότι σήμερα αλλάξαμε ώρα :) )
 
Ενα λάθος πλάνου στην ταινία  "Ψηλά τα χέρια Χίτλερ" (1962).

Η ταινία διαδραματίζεται την περίοδο της Γερμανικής Κατοχής στην Αθήνα.   Βλέπουμε τον Θανάση Βέγγο και τον Βασίλη Διαμαντόπουλο να επιβιβάζονται στον ηλεκτρικό του Πειραιά, όπου για τις ανάγκες της σκηνής αυτής, χρησιμοποιήθηκε ο παλιός ξύλινος συρμός της δεκαετίας του '40. (σ.σ. Μάλιστα τις πόρτες του συρμού  -όπως βλέπουμε και απο τη σκηνή-  τις ανοίγουν χειροκίνητα οι επιβάτες, δεν ήταν αυτόματες). Μέχρι εδω όλα καλά και ωραία και καλώς η παραγωγή ζήτησε απο τον ΗΣΑΠ να χρησιμοποιηθεί ο παλιός συρμός, ώστε να "δένει" με την εποχή του σεναρίου. (σ.σ. "Επίτευγμα" για μια low budget παραγωγή του τότε).
Και ενώ γίνεται η σκηνή με κομπαρσους ντυμένους Γερμανούς, εξαθλιωμένους Ελληνες κλπ,  ο cameraman δεν έχει εστιάσει καλά τον φακό του,  οπότε φεύγοντας ο σύρμος του '40 βλεπουμε απο πίσω, άσχετο με το όλο σκηνικό,  ένα σύγχρονο (για τότε) συρμό της δεκαετίας του ΄60 ? ?...
Συν φάτσα-φόρα η διαφημιση του "Αλγκόν"  (σ.σ. του διάσημου τότε παυσίπονου το οποίο για την ιστορία παράχθηκε για πρώτη φορά στην μεταπολεμική Ελλάδα του 1950 απο την τότε παραγωγό εταιρία ΧΡΩΠΕΙ)  το οποιο την περίοδο της Κατοχής, δεν υπήρχε...

2.jpg

1.jpg
 
Μπράβο γερακίσιο μάτι, hannele! Ειδικά όταν δεν πρόκειται για στατική φωτογραφία όπως εδώ αλλά για σκηνή ταινίας είναι πολύ εύκολο να χάσει κανείς αυτές τις λεπτομέρειες, χώρια που οι πιο πολλοί (μεταξύ των οποίων κι εγώ) δεν έχουν ιδέα πότε εμφανίστηκαν οι "μοντέρνοι" συρμοί και το "Αλγκών" :D. Βέβαια το 1962 οι άνθρωποι τα είχαν πιο πρόσφατα και ίσως να το πρόσεχαν.
 
Στα κίτρινα γάντια, στην αρχή της ταινίας ο Λέανδρος είπε στην Τούλα πως τ'αφεντικά του θα επιστρέψουν την Κυριακή το πρωί, αλλά προς το τέλος της ταινίας της είπε πως θα πάει να δει και τ'αφεντικά του, ενώ ήταν Σάββατο απόγευμα - βράδυ.
 
Μια τρελη - τρελη σαρανταρα

Στην αρχη της ταινιας η υπηρεσια του σπιτιου τηλεφωνει και λεει:

"Κομμωτηριο Ζωρζ; Εκ μερους της κυρια Πετρομιχαλη. Η κυρια θα" ρθει στις 1:00." Αντι να πει "κυριας" και "στη 1:00".

Εν ολιγοις, τρωει ενα σιγμα απο εκει που πρεπει και το βαζει εκει που δεν πρεπει.
 
Στην ταινία " Ο άγνωστος εκείνης της νύχτας" 1972 με Τόλη Βοσκόπουλο και πολύ γνωστούς πρωταγωνιστες αλλά και εξαιρετικη μουσική μας τα χαλάει στο τέλος με τον αγώνα δρόμου...στις περισσότερες σκηνές τα αυτοκίνητα τρέχουν ενώ από το αντίθετο ρεύμα  υπάρχει κανονική  κίνηση οχημάτων φορτηγών και λεωφορείων...και μάλιστα το αμάξι του Βοσκοπουλου πέφτει στον γκρεμό σε μια επικίνδυνη στροφή  'οταν από  το αντίθετο ρεύμα εμφανίζεται ένα πουλμαν του ΚΤΕΛ!!! .δεν νομιζω οτι εστω και τοτε γίνονταν αγώνες ταχύτητας υπό τετοιες συνθηκες...
 
Λοιπόν, εχθές το βράδυ έβλεπα τον "Μάγκα με το τρίκυκλο"... Η Καραγιάννη καταφέρνει να γίνει αφίσα (ήταν ο σεβντάς της) και διαφημίζει οδοντόκρεμα... Μόνο που στις αφίσες δεν φαίνονται τα δόντια της καθόλου, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν χαμογελάει!!!!!  Παρόλα αυτά, πειράζουν την αδελφή της (Νίτσα Μαρούδα) στην ταβέρνα και της λένε "να σου ζήσει η αδελφούλα σου με το ωραίο χαμόγελο"!!!!! 
 
Απλούστατα κανείς δεν πρόσεχε το πρόσωπο της Καραγιάννη. Σου λέγανε "οδοντόκρεμα διαφημίζει, θα χαμογελάει" αλλά κοιτούσαν αλλού. Χαμηλότερα, για να είμαι πιο συγκεκριμένος. #)
 
Απλούστατα κανείς δεν πρόσεχε το πρόσωπο της Καραγιάννη. Σου λέγανε "οδοντόκρεμα διαφημίζει, θα χαμογελάει" αλλά κοιτούσαν αλλού. Χαμηλότερα, για να είμαι πιο συγκεκριμένος. #)
Αυτό που έχεις για όλα μια λογική εξήγηση, με στέλνει για τακούνια... :D :D
 
Μα για το κάθε τι υπάρχει μία λογική εξήγηση. Συνήθως περισσότερες από μία.
 
στην τελευταια ταινια της ΦΙΝΟΣ " Ο Κυρ Γιωργης εκπαιδευευται" 1977 ο κυρ Γιωργης εχει φτιαξει ειδικα για τον υιο του μια κοκκινη ανατομικη καρεκλα στην ταβερνα...η ιδια καρεκλα εμφανιζεται ως δια μαγειας στο ξενοδοχειο της Θεσαλονικης οπου ο Κυρ Γιωργης "μεταμορφωνεται" σε Τζεντλεμαν εκ Λονδινου...
 
Στην ταινία δάκρυα για την Ηλέκτρα, υπάρχουν δυο λάθη. Εκεί  όπου το σκάφος της Χρονοπούλου   προσκρούει στα βράχια, ο σκηνοθέτης αργεί ένα δευτερόλεπτο να κόψει την σκηνή,  με αποτέλεσμα ενώ γίνεται η έκρηξη, το σκάφος  να φαίνεται πως συνεχίζει κανονικά την πορεία του. Επίσης προς το τέλος όταν  η Χρονοπούλου κυνηγάει την Λάσκαρη με το αυτοκίνητο και τουμπάρει στον γκρεμό,  φαίνονται καθαρά τα δυο μέλη του συνεργείου που σπρώχνουν το αυτοκίνητο για να πέσει.
 
Πίσω
Μπλουζα