Ένα από τα ελάχιστα παιχνίδια...[Ninja Gaiden]

grinder

RetroActive
Joined
15 Νοέ 2010
Μηνύματα
358
Αντιδράσεις
114
...που έχω λιώσει (και με έχουν λιώσει)...


και είχα χρόνια να ευχαριστηθώ τόσο πολύ ένα παιχνίδι, αν και απάνθρωπα δύσκολο...(απίστευτο μπινελίκι!!!)


 
Απλα η κορωνιδα του action third person gaming. Τα υπολοιπα φανταζουν τραχανας.

Κριμα που ο μεγας Itagaki αποχωρησε απο την Team Ninja. Το NG franchise δεν θα ειναι ποτε πια το ιδιο...
 
Απλά respect ! Αυτό το παιχνίδι με έκανε να ερωτευτώ την team ninja και να περιμένω για το επόμενο παχνίδι της σειράς.

Αλλά όπως έχω πει και παλιότερα, με αυτό το παιχνίδι παραλίγο να γκρεμίσω τοίχο απο τα νεύρα μου :cool:
 
Δεν λέω ρε παιδιά ωραίο παιχνίδι, αλλά τι δυσκολία ήταν αυτή... Όσο ωραία ατμόσφαιρα έβγαζε άλλο τόσο με ξενέρωνε η δυσκολία του.

Δεν κατάφερα ποτέ να το τερματίσω, γιατί απλά από ένα σημείο και πέρα έχασε το νόημα του και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Νομίζω κάπου οι devs χάσανε το όριο μεταξύ δυσκολίας/ευχαρίστησης που πρέπει να έχει ένα παιχνίδι.
 
έπειτα από 2-3 λόφους από σπασμένα χειριστήρια, ένας φίλος αποφάσισε να κατεβάσει και να τυπώσει το walkthrough....οκ μέχρι εδώ....τυπωμένο το walkthrough είναι περίπου 200-250 φύλλα (!!! + !) και το αστείο είναι ότι δεν έχει cheat codes ...πουθενά...(ΣτΣ. τα cheat codes, κανονικά είναι για να βοηθούν τους developers για τον γρήγορο έλεγχο bugs σε ένα παιχνίδι :D ). Αν είσαι πραγματικός ninja και το τερματίσεις, τότε ξεκλείδώνει ένα mode που το κάνει ακόμα πιο δύσκολο !!!! τι διάολο :D ...χαχ...μόνο την Ιαπωνία αυτά...πουθενά αλλού...
 
Το video το εχω δει εδω και πολυ καιρο! Πραγματικα επικο (πρεπει να το χω δει πανω απο 20 φορες ολοκληρο!)

Εννοειται οτι σε gameplay IMO ειναι οτι καλυτερο στο ειδος του. Ακομα και το GOW δεν τον πλησιαζει στο ελαχιστο οσο αφορα βαθος gameplay

Εχω ελπιδες οτι και το 3 δεν θα ειναι ασχημο ακομα και χωρις τον Itagaki ... αντε να δουμε

Προς το παρον μονο αυτην την εικονα εχει δωσει στο κοινο η Team Ninja και λενε οτι στο ματι του Hayabusa φαινεται ο εχθρος του σε αυτο το 3ο instalment του παιχνιδιου

gaiden3large.jpg
 
Δεν ξέρω ρε παιδιά τι φταίει, αλλά το παιχνίδι (και το sequel) δεν μου φάνηκε και απάνθρωπα δύσκολο που λέτε... Στην αρχή είναι αρκετά δύσκολο μέχρι να το συνηθίσεις αλλά πιο μετά γίνεται πιο εύκολο χάρη στον εξοπλισμό. Σου δίνει αρκετό currency για να αγοράσεις όλα τα upgrades καθώς και να έχεις κάποια extra healing potions για τα bosses. Στην αρχή δυσκολεύτηκα αρκετά αλλά όσο προχωράει γίνεται πιο εύκολο. Γενικώς ούτε αυτό αλλά ούτε και το sequel πλησιάζουν το original NES game σε δυσκολία (ευτυχώς γιατί αυτό ήταν όντως απάνθρωπα δύσκολο). Απλώς είναι από τα δύσκολα games των τελευταίων χρόνων που όλα είναι πανεύκολα.

Το NG3 λένε ότι δεν θα είναι τόσο δύσκολο όσο τα προηγούμενα, οπότε μάλλον περιμένω ένα casual NG με όλα τα "καλούδια" των νέων παιχνιδιών όπως μεγάλες ενδείξεις για το που να πας, να σε πιάνει από το χεράκι μην χαθείς και άλλα τέτοια.

Πάντως συμφωνώ ότι τα 2 πρώτα NG (ειδικά το NG2 στο 360) είναι πολύ ανώτερα των GoW, "Castlevania" LoS και άλλων παρόμοιων. Ο λόγος είναι απλός: Ταχύτητα. Ο Ryu Hayabusa κινείται πολύ πιο γρήγορα και ομαλά από τον αργοπορημένο Kratos ή τον τυπά στο LoS και όλα τα ακροβατικά του γίνονται με ευκολία αφού η ανταπόκριση από το Pad είναι στιγμιαία. Βοηθάει και το γεγονός ότι το game τρέχει στα 60fps, ΠΟΛΥ σημαντικό για game του είδους αφού έτσι είναι πιο εντυπωσιακό, πιο γρήγορο, έχει καλύτερη ανταπόκριση, είναι λιγότερο κουραστικό κλπ. (συγκριτικά, τα GoW3 και LoS μοιάζουν με slide-shows).

Επέισεις το NG έχει και περισσότερες κινήσεις (σχεδόν τόσες όσες ένα fighting game) οι οποίες αλλάζουν ανάλογα τα όπλα, ενώ στα GoW, κάνεις τα ίδια και τα ίδια με ελάχιστες παραλλαγές. Γενικώς, το GoW3 συγκεκριμένα ήταν πολύ αργό, εύκολο και βαρετό για μένα ύστερα από το Ninja Gaiden 2 στο ΧΒΟΧ360.

Αλλο ένα στοιχείο που μου αρέσει περισσότερο στο NG2 (συγκεκριμένα) από το GoW είναι ο τρόπος που είναι δοσμένη ή βία. Στο GoW οι περισσότερες βίαιες σκηνές είναι scripted, συνήθως τις βλέπεις μέσω QTEs (απλά πατάς τα κουμπιά που σου δείχνει για να δείς ένα real-time cutscene στην ουσία). Το NG όμως δεν χρειάστηκε τέτοιες φτηνιάρικες και εύκολες λύσεις.. όλα γίνονται μέσα στον πανικό, κεφάλια κόβονται, χέρια και πόδια εκσφενδονίζονται από εδώ και από εκεί, εχθροί σου επιτίθενται με ένα χέρι(!) ή σέρνοναι με ένα πόδι(!!) το αίμα και τα κομμένα μέλη γεμίζουν το έδαφος και μένουν εκεί για να σου δείχνουν το μέγεθος της σφαγής καθώς ο Ryu τινάζει το σπαθί του για να φύγει από επάνω του το αίμα και άλλα τέτοια ωραια (μόνο στην έκδοση για 360). Αν και το GoW3 διαφημίστηκε για την βία του, το NG2 είναι πολύ πιο ωμό και χωρίς να προσπαθεί να σε εντυπωσιάσει με scripted, σκηνοθετημένες σκηνές οπου δεν έχεις σχεδόν καθόλου έλεγχο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το Ninja Gaiden (σε XBOX, XBOX360) ανηκει στην ολιγαριθμη (δυστυχως) παρεα παιχνιδιων οπου δεν πεθαινεις φτηνα (cheap) και αδικα ή για να μεγαλωσεις το gameplay time του τιτλου.

Πεθαινεις διοτι αποδεικνυεσαι κατωτερος των περιστασεων και οφειλεις να βελτιωθεις.

Συμφωνω οτι οι συγκρισεις με κατι GoW, LoS κτλ ειναι αστειες ακομα και σαν αναφορα.

Χωρις τον Itagaki το franchise δεν μπορει να συνεχισει την παραδοση. Ας το θεωρησουμε τελειωμενο.
 
Ειναι απο την ομαδα που εφτιαξε το Σ(ουπα) :)
 
Την έκδοση για PS3 δεν μπορώ να την ψυχολογήσω... αντικατέστησαν το αίμα με πυροτεχνήματα και έδωσαν τόσο μεγάλο βάρος, ακόμα και δυνατότητα "έλεγχου", στα στήθια της συμπρωταγωνίστριας.... Ισως από τα πιο ηλίθια ports που έχω δει ποτέ σε game γενικότερα. Λες και ήθελαν επίτηδες να το ξεφτιλίσουν και να το κάνουν παρωδία. Kαι είναι κρίμα γιατί τεχνικά, η έκδοση ήταν αρκετά καλή.
 
Imgema είπε:
[...]
Πάντως συμφωνώ ότι τα 2 πρώτα NG (ειδικά το NG2 στο 360) είναι πολύ ανώτερα των GoW, "Castlevania" LoS και άλλων παρόμοιων.
Με αυτή σου τη δήλωση συγκρίνεις πατάτες με ελικόπτερα. Και το νόημα του Ninja Gaiden δεν έχεις πιάσει και κατ' επέκτασην των συγκρινώμενων με αυτό (κατ'εσέ) παιχνιδιών. :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
keropi είπε:
Με αυτή σου τη δήλωση συγκρίνεις πατάτες με ελικόπτερα. Και το νόημα του Ninja Gaiden δεν έχεις πιάσει και κατ' επέκτασην των συγκρινώμενων με αυτό (κατ'εσέ) παιχνιδιών. :p
Κατσε, ποιο αντοιστιχει στις πατάτες και ποιο στα ελικόπτερα? (για να ξέρω).

Συγκρίνω το NG με τα GoW και LoS γιατί είναι όλα τους action games με "Hack & Slash" action. Θεωρώ ότι ανήκουν στην ιδια κατηγορία. Το ξέρω ότι το LoS κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι σε αυτήν την κατηγορία αλλά είναι, δεν φταιω εγώ ;)

Επισεις θα ήθελα να μου εξηγήσεις το βαθύτερο "νόημα" των παιχνιδιών αυτών, μιας και εσυ το έπιασες, να μαθουμε κι εμεις.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το πιο είναι πατάτα/ελικόπτερο είναι αδιάφορο, αυτά είναι απλά 2 πράματα άσχετα μεταξύ τους που έφερα σαν παράδειγμα...

Δεν συγκρίνονται γιατί δεν είναι παιχνίδια ίδιας "φιλοσοφίας" , είναι σα να συγκρίνεις ένα shmup της cave με το r-type ας πούμε...
 
Mε αυτήν την λογική δεν θα έπρεπε να συγκρίνουμε κανένα παιχνίδι με κανένα άλλο. Όλοι οι τίτλοι έχουν διαφορές ή το δικό τους στιλ. Δεν συγκρίνω το Fifa με το Zelda. Ουτε το Metroid Prime με το Halo. Συγκρύνω παιχνίδια που ανήκουν στο ίδιο genre. Οι διαφορές τους είναι μικρότερες από οτι οι διαφορές αναμεσα στο R-Type με καποιο shooter της cave που έδωσες σαν παράδειγμα, τουλάχιστον κατά την άποψή μου.
 
I rest my case.

Kαλημέρα :)
 
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, φυσικά και μπορείς να συγκρίνεις παιχνίδια του ίδιου genre ακόμα και αν απέχουν σημαντικά σε φιλοσοφία.

Γιατί δηλαδή να "απαγορεύεται" να συγκρίνεις παιχνίδι της Cave με το R-Type; Shmups είναι και τα δύο...
 
Maddog είπε:
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, φυσικά και μπορείς να συγκρίνεις παιχνίδια του ίδιου genre ακόμα και αν απέχουν σημαντικά σε φιλοσοφία.Γιατί δηλαδή να "απαγορεύεται" να συγκρίνεις παιχνίδι της Cave με το R-Type; Shmups είναι και τα δύο...
Το λες και μόνος σου, απέχουν σημαντικά σε φιλοσοφία , οπότε τί ακριβώς μένει να συγκρίνεις; δεν νομίζω να αναφερόμαστε εδώ σε γραφικά ή ήχο...

Με αυτή τη λογική να συγκρίνουμε το tetris με το mahjong γιατί όχι;
 
Καταλαβαίνω ότι καποια games απέχουν αρκετά ακόμα και όταν ανήκουν στο ιδιο genre και καταλαβαίνω ότι ίσως να μην συγκρίνονται. Δεν νομιζω να συγκρινες ένα ποδοσφαιράκι με ένα μπασκετάκι και να έλεγες ότι ειναι και τα 2 sports ας πούμε... Αλλά ούτε και το NBA JAM με το ΝΒΑ live πχ επειδή είναι και τα 2 μπασκετακια (αν και αυτό παίζει). Υπάρχουν σημαντικές διαφορές στο gameplay, στο που ρίχνει βάρος ο δημιουργός και σε ποιο κοινό απευθύνεται.

Ωστόσο δεν νομιζω ότι το Ninja Gaiden 2 έχει τόσο μεγάλες διαφορές από το GoW ας πούμε. Και τα 2 απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Είναι 3rd person action hack & slash και τα 2 ρίχνουν βάρος στο ανελέητο και ατελείωτο ξύλο και στα 2 υπάρχουν πολλές ομοιότητες όπως τα orbs και άλλες φωτεινές μπαλίτσες που βγαίνουν από εχθρούς και σεντούκια, ο τρόπος που τα κανεις use για να αναβαθμίσεις τον χαρακτήρα, τα όπλα κλπ. Υπάρχουν πολλές και σημαντικές ομοιότητες και κάποιες μικρές διαφορές. Το GoW πχ ρίχνει λίγο περισσότερο βάρος στο enviroment interaction και έχει πιο πολλά σκαρφαλώματα σε στιλ Prince of Persia. Στο LoS υπάρχει ελάχιστα παραπάνω εξερεύνηση και λίγο backtracking. Το NG δεν χρησιμοποιει τόσο πολύ QTEs (καθόλου αν θυμάμαι καλά). Νομίζω αυτές είναι οι διαφορές στο gameplay.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα