Ε, ναι, δεν θα έλεγα ότι έχασε τίποτε η λογοτεχνία. Μάλλον η παραλογοτεχνία.
Είχε μια στάνταρ συνταγή για να δημιουργεί τις πλοκές (μία πλοκή ουσιαστικά) των μυθιστορημάτων του. Ξεκινούσε συχνά από ένα πραγματικό γεγονός (χαρακτηριστικά θυμάμαι ένα μεγάλο blackout στη Νέα Υόρκη ή τον θάνατο του Αλέξανδρου Παναγούλη) ώστε να δημιουργεί μια ψευδαίσθηση ρεαλισμού, το πασπάλιζε με μπόλικη δόση συνομωσιολογίας και ψυχροπολεμικού αντιοκομμουνισμού και κάμποσο σεξ και εξωφρενικές συμπτώσεις και σερβίριζε το ίδιο ξαναζεσταμένο φαγητό με πασπάλισμα διεθνούς ίντριγκας και γκλαμουριάς. "Λογοτεχνία" ίδιου επιπέδου με τα Άρλεκιν (ή τα πιο γνωστά τότε "Βίπερ Νόρα"). Είχα διαβάσει κάμποσα τω καιρώ εκείνω - δεν ήταν άσχημος τρόπος να περάσεις την ώρα σου στην παραλία κάτω από μια ομπρέλλα - αλλά μετά τα 4-5 πρώτα βιβλία γίνονταν βαρετός διότι δεν υπήρχε καμιά πρωτοτυπία ούτε στην πλοκή ούτε στους (ανύπαρκτους) χαρακτήρες.