Αν δεν ειχε επικρατησει το PC, τι θα γινοταν;;;

DoctorGalifrean

RetroMaNiaC
Joined
2 Φεβ 2008
Μηνύματα
544
Αντιδράσεις
34
Εδω και πολλους μηνες με τρωει αυτο το ερωτημα. Mε τους φιλους μου πολλες φορες προσπαθησαμε να φτιαξουμε μια υποθετικη εναλλακτικη πραγματικοτητα, κατα την οποια ΔΕΝ επικρατησε το PC και στη Στουρναρη υπαρχουν μαγαζια με Amiga Α5010plus, Amstrad-4 CPC1128 (επετειακη εκδοση), Αtari XP (ενω η νεα κονσολα κοντραρει το SNES γιατι το PS1 ηταν μια αποτυχια και ποτε δεν εξελιχτηκε), και πολλα αλλα. Α, ξεχασα να σας πω... Ο νεος Sinclair DG-3 καταφερε και παγιωθηκε πλεον σε ολον τον Δημοσιο τομεα της Μ. Βρετανιας εναντια στον Acorn Plato o οποιος ολοι λενε οτι ειναι καλυτερος αλλα μαλλον πεσανε λεφτα κατω απο το τραπεζι...

Δεν ξερω ποια ειναι η γνωμη σας, αλλα οσο και αν προσπαθησαμε να φτιαξουμε εναν ιδανικο κοσμο με ολα τα συστηματα σε μια ισορροπια, το αποτελεσμα ηταν πως μαλλον χρειαζεται ενας κυριαρχος.

Εγω οπως εχω πει και αλλου, δεν ειμαι Πισακιας, το εχω μονο για εργαλειο, τρελαινομαι για τις Αμιγκουλες μου και για ολα τα παλια συστηματα. Επισης εχω PS2, PS3 και Wii οποτε βρισκομαι και στο παρον και στο παρελθον. Οπως ενας σωστος Αρχων του Χρονου, αλλωστε.

Εσεις πως νομιζετε οτι θα ηταν τα πραγματα;
 
Εκπληκτικό thread Doctor!!!!!!

Σου γράφω από την Amiga 120000 plus μου. PCs;;; Τι είναι αυτά;;;;;
 
Χμμ δεν ξερω πολλα απο τους υπολογιστες της εποχης. Απο οσο διαβαζω απο το σεναριο σου ομως, τοτε υπηρχε τοτε μια βιοποικιλοτητα η οποια εξελειψε επειδη τα εφαγε ολα το megafauna PC. Εαν δεν υπηρχαν τα πισιά λοιπον, αυτη η βιοποικιλοτητα θα υπηρχε ακομα συμφωνα με το σεναριο σου.

Εγω σκεφτομαι οτι τη σημερον ημερα, οι υπολογιστες που ακουω πιο συχνα απο τους υπολοιπους, ειναι: Mac, PowerPC αντε και καποια χομπιστικη Amiga.

Οποτε εγω πιστευω οτι αν δεν υπηρχαν τα πισιά, καποιος απο τους υπολογιστεςς που βλεπουμε σημερα θα ειχαν γιγαντωθει και παλι θα καταπιναν τα μικροτερα. Πιθανοτατα θα ηταν οι Μακ, γιατι στην παρουσα timeline :) ειναι τα δευτερα συχνοτερα απο τα πισια. Οι Αμιγκα πιθανοτατα θα ζουσαν ακομα. Αυτα τα δυο ισως ειχαν "καταπιει" τα μικροτερα.

το 1991 της εναλλακτικης πραγματικοτητας, καποιος φοιτητης με το ονομα Linos Torval [1] θα φερει τη φιλοσοφια του Unix στις εμπορικες αρχιτεκτονικες. Για καποιο λογο πιστευω οτι το λειτουργικο συστημα που εφηυρε, το Phreax, θα φερει καποιο πονοκεφαλο στον κυριαρχο. Θα υιοθετηθει κυριως απο την Αμιγκα μεχρις ωτου η Workbench 3 θα κανει χρηση του κερνελ του και θα περιλαμβανει bash

Τα λιγοστα πισι, η κατι ανστιστοιχο, θα ηταν make-it-yourself μηχανηματα κυριως στο χωρο των χακερ και των χομπιστων, που γουσταρουν να μαζευουν περιφερειακα και να συνθετουν μηχανηματα με διαφορες ποικιλιες

[1] (στην εναλλακτικη πραγματικοτητα η Φινλανδικη γλωσσα εξελιχτηκε αλλιως, λογω ενος πολεμου και μεταναστευσης που συντελεστηκε στο εναλλακτικο 15ο αιωνα :Ρ)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν η Acorn ειχε επειδειξει το μυαλο που επεδειξε αργοτερα ως ARM και εβρισκε και σωστους χρηματοδοτες ισως να ειχε μεγαλο κομματι πιτας σημερα.

Αν την Amiga την ειχε δωσει η Commodore σε καποια ικανη και σοβαρη εταιρεια (κατι που δεν υπηρξε ποτε η ιδια) τα πραγματα μπορει να ηταν κατα τι διαφορετικα.

ΑΝ Ο ΘΕΙΟΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ MAXWELL ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ LOKI ΘΑ ΚΡΥΒΟΣΑΣΤΑΝ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙΟΑΜΣΤΡΑΝΤΟΚΟΜΟΝΤΟΡΑΚΗΔΕΣ!! :p
 
θα είχε καταρρεύσει ολόκληρη η αγορά των home (αλλά και των λίγων pc που θα υπήρχαν) γιατί οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις θα οδηγούσαν πάρα πολλές εταιρίες να μπουν στο χώρο και οι developers δεν θα ήξεραν ποία πλατφόρμα να υποστηρίξουν.έτσι όλοι οι developers θα στρέφονταν στις κονσόλες όπου μέχρι τότε δεν θα υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός λόγω της επισκίασης τους από τα άπειρα home της αγοράς.αυτή η ραγδαία ανάκαμψη τους όμως θα οδηγούσε στο ίδιο φαινόμενο με τους home,έτσι και η αγορά των κονσολών θα κατέρρεε....ε,και μετά το χάος!
 
Τo Linux θα επρεπε να γινει παλι port στις ιδιες η/και παραπανω πλατφορμες
 
Wally είπε:
ΑΝ Ο ΘΕΙΟΣ ΤΑ ΕΙΧΕ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ MAXWELL ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ LOKI ΘΑ ΚΡΥΒΟΣΑΣΤΑΝ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙΟΑΜΣΤΡΑΝΤΟΚΟΜΟΝΤΟΡΑΚΗΔΕΣ!!
:animlaugh:

Δεν ξέρω παιδιά, προσωπικά δεν θα ήθελα η Amiga να είναι το "κυρίαρχο" σύστημα... μου αρέσει να είναι το μηχάνημα των λίγων και εκλεκτών. Θα προτιμούσα να είχε μια καλή μειοψηφία της αγοράς, όσο πχ. τα Mac. Και με παρόμοια λογική, με έμφαση στην σταθερότητα, την κλειστή αρχιτεκτονική και το εξειδικευμένο software.
 
το online gaming θα ειχε επικρατησει πολλα χρονια πιο πριν και δεν θα υπηρχε αυτος ο μπελας που υπαρχει σημερα,το παιχνιδια θα ηταν πιο ποιοτικα γιατι θα υπηρχε αρκετος χρονος να βασιστουν στο παιχνιδι και οχι στην συμβατοτητα και στα bugs του Hardware,και πιστευω δεν θα υπηρχε το τραγικο προβλημα των δηθεν updates που πηρε και η μπαλα τις κονσολες και τρεχουμε και δεν φτανουμε.
 
alkis21 είπε:
Δεν ξέρω παιδιά, προσωπικά δεν θα ήθελα η Amiga να είναι το "κυρίαρχο" σύστημα... μου αρέσει να είναι το μηχάνημα των λίγων και εκλεκτών. Θα προτιμούσα να είχε μια καλή μειοψηφία της αγοράς, όσο πχ. τα Mac. Και με παρόμοια λογική, με έμφαση στην σταθερότητα, την κλειστή αρχιτεκτονική και το εξειδικευμένο software.
Ότι ήταν ο Atari ST εκείνη την εποχή, δηλαδή! :D

Ωραίο thread! Μου δίνει ιδέες για τη στήλη μου στο Phoenix... ;)
 
DINO είπε:
Ότι ήταν ο Atari ST εκείνη την εποχή, δηλαδή! :D
Ωραίο thread! Μου δίνει ιδέες για τη στήλη μου στο Phoenix... ;)
Μα τον ST τον είχε κόσμος και κοσμάκης τότε!!!!!!!!!!!! :)

Να έλεγες για κανένα QL!!!!!!!!!!!!! :p
 
Βασικο ερωτημα ειναι κατα ποσον θα διατηρουνταν το fragmentation που υπηρχε τοτε με 800 εταιρειες και 1000 λειτουργικα. Καθως ομως ο κοσμος ενωνεται και η παγκοσμιοποιηση για να τρεξει χρειαζεται στανταρ βλεπω να υπηρχε παλι καποιο διπολο ή και τριπολο, οχι παραπανω. Η Amiga εβγαζε μεχρι αργα κατι powerstations για το δημοσιο της Ινδιας (μεσω Gateway αν θυμαμαι καλα), και μαλλον αυτη την βλεπω για survivor στον σημερινο γυρο.
 
pooky(1) είπε:
Μα τον ST τον είχε κόσμος και κοσμάκης τότε!!!!!!!!!!!! :)
Να έλεγες για κανένα QL!!!!!!!!!!!!! :p
Μπααα... Κάτι λίγους είχαμε στη Θεσσαλονίκη, και λίγο περισσότερους χρήστες στη Γερμανία... :D
 
To βασικό πρόβλημα τέθηκε ήδη από κάποιους παραπάνω:

όλα αυτά τα διαφορετικά μηχανήματα αποτελούν και συντηρούν μια βαβέλ που εμποδίζει την συντονισμένη ανάπτυξη προτύπων με οτι αυτό συνεπάγεται.

Δεν υπάρχουν στάνταρ και το κάθε μηχάνημα ακολουθεί τον δικό του μοναχικό δρόμο.

Όσο καλό και να είναι ένα μηχάνημα, η παραγωγή/υποστήριξη/δέσμευσή του από μια μόνον εταιρία μειώνει την "χρησικτησία" του hardware για τον κάτοχό του, τις διαθέσιμες επιλογές λογισμικού, δίνει μεγαλύτερη δυνατότητα στην εταιρία που το παράγει να ρυθμίζει τις αυθαίρετα τις τιμές, εμποδίζει την συνεργασία εταιριών για την βελτίωση του λογισμικού και του hardware κλπ.

Εδώ ακόμη και σήμερα που τα pc υπάρχουν παντού, όπου δεν υπάρχει πλήρη υποστήριξη προτύπων εμφανίζονται ένα σωρό προβλήματα σε όλους (χρήστες, εταιρίες, ερασιτέχνες προγραμματιστές κλπ)....

Όχι να είχαμε τόσα πολλά διαφορετικά μηχανήματα....εφιάλτης θα ήταν...
 
H Amiga θα ηταν οτι θα μπορουσε να επιβιωσει αν δεν επικρατουσε η αγορα των συμβατων. Η Commodore δεν θα ειχε λογο να πλασαρει την PC σειρα της οποτε τι θα της εμενε? Παλι στην πλατφορμα της Amiga θα καταπιανοταν που με τα σωστα κατανεμημενα μοντελα της (500, 2000, 3000) καλυπτε το φασμα απο home μεχρι πληρη επαγγελματικου εξοπλισμου και με διαφοροποιησεις που θυμιζαν συμβατους (σκληρους δισκους, ποσοστα μνημης, δυνατοτητα upgrade σε λειτουργικο). Και ας μην ξεχναμε οτι το Workbench 2 που ηρθε με την 500plus ηταν κατα πολυ πιο εμπνευσμενο και λειτουργικο απο τα Windows3.11 (αυτο κυκλοφορουσε οταν αρχισαν να σηκωνουν κεφαλι τα pc τοτε αν δεν κανω λαθος). Αν πανω στις εξελιξεις επεφταν κανα δυο εταιρειες και πιεζαν τρελα την commodore να δωσει licences, ο δρομος χωρις επιστροφη προς μια κοινη Amigoπλατφορμα αναπτυξης θα ειχε πλεον ανοιξει.

Ο Atari ST ηταν πιο απλο σαν μηχανημα, αλλα οτι αξεσουαρ ειχε ηταν αρκετα εξειδικευμενο και απο οσο θυμαμαι παντα πανακριβο, ακομα και για μια απλη επεκταση μνημης. Οσο για την ποικιλια και τις επεκτατικες βλεψεις της Atari, ειχαν ακομα το καλο κεφαλι του Tramiel για να προσπαθησει να πλασαρει κατι ανταγωνιστικο και να φτιαξει μονοπωλιο, αλλα το know how ειχε δωθει ως θεικη προικα στην Amiga και δεν υπηρχε περιπτωση να το ξεπερασει.

Για Apple δεν συζητω, ηταν πολυ μακρια, αλλου, και πανακριβα απο τοτε για να εχουν εδραιωθει ως κοινη πλατφορμα.

Μια ανω τελεια που θελω να βαλω, ειναι οτι αν ο Tramiel εκανε καμια κινηση να αναλαβει της ηγεσιας στην Commodore καπου στο 87-90, θα ηταν ο μονος που θα μπορουσε να πιασει τον ταυρο απο τα κερατα και να εδραιωσει την Amiga ανεξαρτητα απο οτι και να εκαναν τα PC.
 
Eγώ δεν συμφωνώ.

Αν επικρατούσε κάποιο ή λίγα μηχανήματα, θα είχαν κλειστή αρχιτεκτονική.

Αν όχι, τότε θα είχαμε πλουραλισμό.

Στην πρώτη περίπτωση θα υπήρχε ισχυρή εξάρτηση των χρηστών και της αγοράς από μια ή λίγες εταρίες.

Στην δεύτερη θα υπήρχε η βαβέλ αφού το κάθε μηχάνημα αντί να βοηθά να ανοίξει μια κεντρική λεωφόρος θα άνοιγε δρόμο μόνο του μέσα στη ζούγκλα. Όπως και με τα home.

Το βασικό πλεονέκτημα των pc είναι η ανοικτή αρχιτεκτονική τους.
 
Οσο καλυτεροι και να ηταν τεχνολογικα οι home τη δεκαετια του 80, πιστευω οτι απο τη στιγμη που μπορουσε ο καθενας να αγορασει αδεια και να εγκαταστησει το MSDOS στον κλωνο PC του αλλα και το γεγονος οτι εστιασαν στην προς τα πισω συμβατοτητα, το μελλον ηταν προδιαγεγραμμενο.

Οποτε το "εναλλακτικο" παρελθον θα επρεπε να ξεκινησει πριν ακομα εμφανιστουν amiga, amstrad και λοιποι. Αν η MS δεν ειχε απο μεγαλη τυχη αγορασει για πενταροδεκαρες το QDOS... Αμα PC σημαινε υποχρεωτικα IBM... Πιθανον τοτε να ειχε μεινει στο εξειδικευμενο κομματι της αγορας που ειχε και σημερα να ηταν απλως ενα footnote της ιστοριας.

Αλλα ειλικρινα δεν μπορω ουτε καν να φανταστω οτι τα πραγματα θα ειχαν εξελιχθει καλυτερα απο τωρα
 
Ρε σεις, θα τσακωνόμασταν όπως τσακωνόμαστε σήμερα για τις κονσόλες!!!!

Κοιτάξτε τη κονσολοκατάσταση και θα δείτε πολύ καλά πως θα ήταν τα πράγματα σήμερα στους υπολογιστές!!!!!!!!!!!
 
Πολύ ωραίο θέμα! Είναι κάτι το οποίο το έχω σκεφτεί πολλές φορές αλλά ποτέ δεν κατάφερα να φθάσω σε ένα λογικό συμπέρασμα. Όπως είναι γνωστό τα PC επικράτησαν λόγω της επεκτασιμότητας τους και της συμβατότητας τους μεταξύ τους. Προσωπικά παρά τον Amstrad της φωτογραφίας και του nickname μου, ήμουν είμαι και θα είμαι PCάκιας! Γιατί; Πολύ απλά όταν ο 80286 ήρθε στο σπίτι με την ταπεινή κάρτα γραφικών Hercules (ο θεός να την κάνει κάρτα!), χρησιμοποιούσα τον εξομοιωτή SimCGA για να μπορέσει να τρέξει απλώς κάποια παιχνίδια. Αργότερα όταν μπήκε στο μηχάνημα μια VGA κάρτα αμέσως ο υπολογιστής πήρε τα πάνω του! Τα Windows 3.0 τα έτρεχε γρηγορότερα εξαιτίας της μνήμης της κάρτας γραφικών και μπορούσα να παίζω αξιόλογα τα παιχνίδια. Το χάος που συνέβαινε στη δεκαετία του 80 ως τα μέσα του 90, ήταν περισσότερο ζαλάδα παρά διευκόλυνση για τον χρήστη. Άσε που όλα ήντουσαν πανάκριβα πλέον στα Home συστήματα ενώ είχαν αρχίσει να γίνονται υποφερτές οι τιμές στα PC. Πιστεύω πως αν δεν επικρατούσε το PC σίγουρα θα επικρατούσε ο Mac. Μπορεί να ήταν πολύ ακριβότερος αλλά για τον ίδιο λόγo που άρχισαν να μειώνονται οι τιμές στα PC, κάποια στιγμή θα μπορούσε ο καθένας να είχε έναν Mac. Τα Home δυστυχώς ήταν καταδικασμένα. Το πολύ να άντεχαν μέχρι το 1999.
 
Ίσως σας κουράσω κάπως.

Φανταστικό (όνομα και πράμα) topic. Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ένα σύμπαν για κάθε πιθανή περίπτωση, π.χ. ένα ίδιο με το δικό μας, αλλά το 2001 μια μύγα στην Κίνα χτύπησε μια παραπάνω φορά τα φτερά της. Και ένα άλλο, στο οποίο ο περιπτεράς σας είναι παλαιστής και αύριο θα παλεύει με τον Obama και ένα ίδιο με αυτό στο οποίο σε 2 δισεκατομμύρια χρόνια ένα μακρινό nebula θα έχει 0.094531c μικρότερη θερμοκρασία.

Κατά τον ίδιο τρόπο, στα παράλληλα σύμπαντα συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβούν όλες οι πιθανότητες. Πάω λοιπόν σε ένα σύμπαν στο οποίο:

1) Στα 80s η IBM πήρε την αποκλειστικότητα του PC και απαγόρευσε ρητά τους συμβατούς πριν καν εμφανιστούν

2) Η Apple πήρε την κάτω βόλτα με την άφιξη της Amiga 500 με αποτέλεσμα το 1987 να εξαγοραστεί πλήρως από την Commodore...

3)...καθώς η προαναφερθείσα εκμεταλλεύτηκε τις multimedia δυνατότητες για διαφήμισή της Α500 ως επαγγελματικό εργαλείο παρά ως gaming micro

4) Ονομάζουν τους υπολογιστές Amigapple γιατί ο Steve Jobs απειλούσε να φύγει εάν χανόταν το όνομα της Apple

4.5) O Andy Warhol επιβιώνει και το 1988 δημιουργεί τη μεγάλη έκθεση και club "Commodore pixel art"

5) H Microsoft φοβάται τη στρατηγική της IBM και επικοινωνεί με την Commodore για να δημιουργήσει δικό της λειτουργικό για τις Amigapple, αλλά η Commodore αρνείται πεισματικά

6) Η Microsoft αρνείται να συνεργαστεί άλλο με την IBM και το 1989 ξεκινά συνεργασία με την Intel για έναν δικό τους υπολογιστή βασισμένο σε RISC επεξεργαστές (το x86 έγινε αποκλειστικότητα των IBM-PC)

7) Ο Ballmer ταξιδεύει στην Ιαπωνία για να βρει εκεί λύση υλοποιήσεων και επιστρέφει με το χαμόγελο στα χείλη και τις μασχάλες ιδρωμένες από χαρά, αφού η Sony συμφωνεί το 1990 στη δημιουργία του HomeStation, ενός προσωπικού υπολογιστή με Windows

8) Η Nintendo το 1990 κυκλοφορεί κανονικότατα το Super Famicom (SNES) και το 1992 σε συνεργασία με τη Sony βγάζει το SNES HS, add-on το οποίο περιλαμβάνει έναν οικονομικό Intel RISC και CD για αναπαραγωγή HomeStation CD ROM games, με την προϋπόθεση να έχουν έγκριση από τη Nintendo

9) Η Commodore τον ίδιο καιρό κυριαρχεί στην αγορά με την Amigapple Performa να τρώει κάθε micro στο πέρασμά της, ενώ η IBM αρχίζει να προορίζει τους υπολογιστές της για workstations παρά ως home systems

10)…ενώ το 1993 η Sony ξενίζει με τις πολιτικές της Microsoft να φλερτάρουν με άλλες κατασκευάστριες ώστε το HS να γίνει κάτι σαν το PC του δικό μας σύμπαντος

11) H Sega λαμβάνει πρόταση από την Commodore για αντίστοιχο περιφερειακό, αλλά πεισματικά βγάζει μόνη της το Mega CD για το Mega Drive με μεγαλύτερη επιτυχία από εμάς

12) Η Commodore προσφέρει on-line υπηρεσίες μέσω του υπάρχοντος internet και το 1995 γεννιέται το WWW

13) Η Microsoft σκυλιάζει με τον περιορισμό της Sony και δίχως άλλο, το 1995 δίνει πλήρως την άδεια σε τρίτους κατασκευαστές για δημιουργία Sony συμβατών

14) Η Sony μέσα στο καυτό 1995, κυκλοφορεί βεβιασμένα δικό της λειτουργικό, τα View 96, λίγους μήνες πριν τα Windows 95 με την Microsoft να δηλώνει πλήρη απέχθεια και πόλεμο

15) Η Commodore, παρά την παγκόσμια κυριαρχία της τάξης του 70%, κάνει πολλαπλές λανθασμένες κινήσεις και αρχίζει να απειλείται σοβαρά από τα HS

16) Η Sega αρχίζει να κερδίζει έντονο έδαφος από τη Nintendo, λόγω περιπλοκότητας και ασυμβατοτήτων του SNES HS, με αποτέλεσμα η δεύτερη να κυκλοφορεί με τη Sony το θρυλικό Nintendo PlayStation, πρακτικά ολόιδιο με το δικό μας Sony (χωρίς συμβατότητα HS ή SNES)

17) H Commodore διασπάται στα 3, με την Apple να επιστρέφει ως όνομα και δύναμη, αφού κρατά η ίδια τα Amigapple και τα μετονομάζει ξανά σε Macintosh το 1997 και τα άλλα δυο μέρη να γίνονται… κατασκευαστές περιφερειακών για HS!

18) Η μονοπωλιακή διασυμπαντική κατάρα της Apple στους υπολογιστές, τη ρίχνει ραγδαία έναντι των HS συμβατών, όμως η Sony δε μένει με σταυρωμένα τα χέρια και κυκλοφορεί τα (πανέμορφα για το 1997) View Crystal, τα οποία μάλιστα προσφέρουν άριστη εξομοίωση Nintendo PlayStation

19) Το internet γίνεται πολύ δημοφιλές και απλό το 1998, χάρη στα View Crystal και τον browser τους, Surfboard, ενώ η προσπάθεια της Microsoft με τον IE αποτυγχάνει παταγωδώς

19.5) Το 1999 Bill Gates είναι ο 33ος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, δεν τον ξέρει κανείς εκτός πληροφορικής

20) Την ίδια χρονιά η Sega κυκλοφορεί το Uranus (δικό μας Dreamcast), μετά την σχετική επιτυχία του Saturn, πιστή στο καθαρό console gaming

21) Η Panasonic βγάζει το πανίσχυρο Power Net (codename M2) με δυνατότητες on-line gaming το 2000, το 2001 η Nintendo το PlayStation 2 με DVD και η Sega το 2003 το Cuber, που θυμίζει πολύ το δικό μας… Wii!

22) Η Apple πλέον πέφτει στο 20%, η Sony με τα αυθεντικά HS ανέρχεται στο 50% και το 30% μένει στα HS compatible, ενώ στις κονσόλες Nintendo 45%, Sega 35% και τέλος η Panasonic 20% της αγοράς…

23) Surprise! ΔΙΚΟ ΣΑΣ (ή το συνεχίζω αν θέλετε)
 
Άκρως εντυπωσιακό post! Και η συνέχεια του, εξίσου απολαυστική...

Μήπως τα μη πισιά θα είχαν προοδεύσει περισσότερο? Λέμε τώρα...

http://www.youtube.com/watch?v=jfRnXBPRp_0
 
Πίσω
Μπλουζα