Φανταστικό (όνομα και πράμα) topic. Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ένα σύμπαν για κάθε πιθανή περίπτωση, π.χ. ένα ίδιο με το δικό μας, αλλά το 2001 μια μύγα στην Κίνα χτύπησε μια παραπάνω φορά τα φτερά της. Και ένα άλλο, στο οποίο ο περιπτεράς σας είναι παλαιστής και αύριο θα παλεύει με τον Obama και ένα ίδιο με αυτό στο οποίο σε 2 δισεκατομμύρια χρόνια ένα μακρινό nebula θα έχει 0.094531c μικρότερη θερμοκρασία.
Κατά τον ίδιο τρόπο, στα παράλληλα σύμπαντα συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβούν όλες οι πιθανότητες. Πάω λοιπόν σε ένα σύμπαν στο οποίο:
1) Στα 80s η IBM πήρε την αποκλειστικότητα του PC και απαγόρευσε ρητά τους συμβατούς πριν καν εμφανιστούν
2) Η Apple πήρε την κάτω βόλτα με την άφιξη της Amiga 500 με αποτέλεσμα το 1987 να εξαγοραστεί πλήρως από την Commodore...
3)...καθώς η προαναφερθείσα εκμεταλλεύτηκε τις multimedia δυνατότητες για διαφήμισή της Α500 ως επαγγελματικό εργαλείο παρά ως gaming micro
4) Ονομάζουν τους υπολογιστές Amigapple γιατί ο Steve Jobs απειλούσε να φύγει εάν χανόταν το όνομα της Apple
4.5) O Andy Warhol επιβιώνει και το 1988 δημιουργεί τη μεγάλη έκθεση και club "Commodore pixel art"
5) H Microsoft φοβάται τη στρατηγική της IBM και επικοινωνεί με την Commodore για να δημιουργήσει δικό της λειτουργικό για τις Amigapple, αλλά η Commodore αρνείται πεισματικά
6) Η Microsoft αρνείται να συνεργαστεί άλλο με την IBM και το 1989 ξεκινά συνεργασία με την Intel για έναν δικό τους υπολογιστή βασισμένο σε RISC επεξεργαστές (το x86 έγινε αποκλειστικότητα των IBM-PC)
7) Ο Ballmer ταξιδεύει στην Ιαπωνία για να βρει εκεί λύση υλοποιήσεων και επιστρέφει με το χαμόγελο στα χείλη και τις μασχάλες ιδρωμένες από χαρά, αφού η Sony συμφωνεί το 1990 στη δημιουργία του HomeStation, ενός προσωπικού υπολογιστή με Windows
8) Η Nintendo το 1990 κυκλοφορεί κανονικότατα το Super Famicom (SNES) και το 1992 σε συνεργασία με τη Sony βγάζει το SNES HS, add-on το οποίο περιλαμβάνει έναν οικονομικό Intel RISC και CD για αναπαραγωγή HomeStation CD ROM games, με την προϋπόθεση να έχουν έγκριση από τη Nintendo
9) Η Commodore τον ίδιο καιρό κυριαρχεί στην αγορά με την Amigapple Performa να τρώει κάθε micro στο πέρασμά της, ενώ η IBM αρχίζει να προορίζει τους υπολογιστές της για workstations παρά ως home systems
10)…ενώ το 1993 η Sony ξενίζει με τις πολιτικές της Microsoft να φλερτάρουν με άλλες κατασκευάστριες ώστε το HS να γίνει κάτι σαν το PC του δικό μας σύμπαντος
11) H Sega λαμβάνει πρόταση από την Commodore για αντίστοιχο περιφερειακό, αλλά πεισματικά βγάζει μόνη της το Mega CD για το Mega Drive με μεγαλύτερη επιτυχία από εμάς
12) Η Commodore προσφέρει on-line υπηρεσίες μέσω του υπάρχοντος internet και το 1995 γεννιέται το WWW
13) Η Microsoft σκυλιάζει με τον περιορισμό της Sony και δίχως άλλο, το 1995 δίνει πλήρως την άδεια σε τρίτους κατασκευαστές για δημιουργία Sony συμβατών
14) Η Sony μέσα στο καυτό 1995, κυκλοφορεί βεβιασμένα δικό της λειτουργικό, τα View 96, λίγους μήνες πριν τα Windows 95 με την Microsoft να δηλώνει πλήρη απέχθεια και πόλεμο
15) Η Commodore, παρά την παγκόσμια κυριαρχία της τάξης του 70%, κάνει πολλαπλές λανθασμένες κινήσεις και αρχίζει να απειλείται σοβαρά από τα HS
16) Η Sega αρχίζει να κερδίζει έντονο έδαφος από τη Nintendo, λόγω περιπλοκότητας και ασυμβατοτήτων του SNES HS, με αποτέλεσμα η δεύτερη να κυκλοφορεί με τη Sony το θρυλικό Nintendo PlayStation, πρακτικά ολόιδιο με το δικό μας Sony (χωρίς συμβατότητα HS ή SNES)
17) H Commodore διασπάται στα 3, με την Apple να επιστρέφει ως όνομα και δύναμη, αφού κρατά η ίδια τα Amigapple και τα μετονομάζει ξανά σε Macintosh το 1997 και τα άλλα δυο μέρη να γίνονται… κατασκευαστές περιφερειακών για HS!
18) Η μονοπωλιακή διασυμπαντική κατάρα της Apple στους υπολογιστές, τη ρίχνει ραγδαία έναντι των HS συμβατών, όμως η Sony δε μένει με σταυρωμένα τα χέρια και κυκλοφορεί τα (πανέμορφα για το 1997) View Crystal, τα οποία μάλιστα προσφέρουν άριστη εξομοίωση Nintendo PlayStation
19) Το internet γίνεται πολύ δημοφιλές και απλό το 1998, χάρη στα View Crystal και τον browser τους, Surfboard, ενώ η προσπάθεια της Microsoft με τον IE αποτυγχάνει παταγωδώς
19.5) Το 1999 Bill Gates είναι ο 33ος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, δεν τον ξέρει κανείς εκτός πληροφορικής
20) Την ίδια χρονιά η Sega κυκλοφορεί το Uranus (δικό μας Dreamcast), μετά την σχετική επιτυχία του Saturn, πιστή στο καθαρό console gaming
21) Η Panasonic βγάζει το πανίσχυρο Power Net (codename M2) με δυνατότητες on-line gaming το 2000, το 2001 η Nintendo το PlayStation 2 με DVD και η Sega το 2003 το Cuber, που θυμίζει πολύ το δικό μας… Wii!
22) Η Apple πλέον πέφτει στο 20%, η Sony με τα αυθεντικά HS ανέρχεται στο 50% και το 30% μένει στα HS compatible, ενώ στις κονσόλες Nintendo 45%, Sega 35% και τέλος η Panasonic 20% της αγοράς…
23) Surprise! ΔΙΚΟ ΣΑΣ (ή το συνεχίζω αν θέλετε)