Αrcade conversions σε Αmiga

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.188
Αντιδράσεις
741
Πόσα games θυμάστε που περιμένατε πως και πως και που αποδείχτηκαν τελικά αρπαχτές??

Εμένα μου έρχονται στο μυαλό Outrun (αίσχος!), Afterburner (μάλλον βαρετό), Cabal (κάτι έλεγε στα 16 bit), Double Dragon (τραγικό!), Shinobi (οι απόψεις διίστανται)
 
Μην λες κουβέντα για το Outrun γιατί είναι το αγαπημένο παιχνίδι του φίλου Maddog και θα μας πάρει τα pixel πίσω...

Σοβαρά τώρα,

δεν θα συμφωνήσω μαζί σου Shinobi, (μα καλά και το nick σου στις αρπαχτές?), νομίζω ότι με τα παιχνίδια που ανέφερες λιώσαμε και ρίξαμε και πολύ μέταλο σε αυτά (καλά το Afterburner II το τραβούσε).

Τα Outrun και Double Dragon ήταν κορυφή στο είδος τους την εποχή τους, ενώ και το Shinobi ήταν για μένα από τα παιχνίδια που πάντα ήταν κάποιος καθισμένος μπροστά του και έπαιζε. Ακόμα και το περίεργο Cabal, είχε πρωτοτυπία αλλά και φανατικούς οπαδούς. Το Afterburner II που ήρθε αργότερα αν και δύσκολο σχετικά με άλλα, ήταν ξεχωριστό για το όλο concept.
 
Έλεος για conversions μιλάμε :D
 
Shinobi δεν ξέρω τι λες, αλλά όταν μικρός έβλεπα στις βιτρίνες των μπλιμπλικάδικων τα 16bitα μεγαθήρια (τότε) που ανέφερες, με τους 68ΧΧΧ φεύγα επεξεργαστές, πάθαινα εξάρθρωση της κάτω σιαγώνας και παρακαλούσα πως και πως να γίνει κανά decent conversion στον ταπεινό μου υπολογιστή.

Για την ακρίβεια έχω τελειώσει τα Αmiga conversions όλων των παραπάνων παιχνιδιών και μου άρεσαν ακόμα κι εκεί. Γιατρέ μου είναι σοβαρό; :D

- Edit: To τρέχον post δημοσιεύτηκε ταυτόχρονα με αυτό του Shinobi -
 
Σου άρεσαν τα afterburner, Double Dragon, Outrun στην Amiga? :confused:

Τα 2 πρώτα ήταν ΚΑΠΩΣ playable στον CPC.
 
Oops sorry, αλλά... εχμ!!! Tί λέει ο τίτλος; Περιοδικό Pixel για Home Micros...;
blush2.gif


E, Nαι. Λάθος δικό μου αλλά είμαι ούφο τί να κάνω;

wall.gif
Ξύπνα
wall.gif
Ξύπνα
wall.gif
Ξύπνα

Πάω να παίξω Dreamcast να συνέλθω.

Για τα conversions που μιλάτε δεν έχω να πω κάτι. Δεν ήρθα ποτέ σε επαφή μαζί τους πέραν των ουφάδικων.

Sorry Shinobi.
 
Eιδικά αυτά που ανέφερες τα τελείωσα σε όλα τα formats!

Eίχαμε μνημειώδεις μάχες στην παρέα της γειτονιάς για το που είναι η καλύτερη έκδοση. Και φυσικά για να αποφασίσεις έπρεπε να συγκρίνεις δια ζώσης :D

Άστο, μην το ψάχνεις. Mάλλον είμαι ειδική περίπτωση με τα conversions. :)

Ας επιστρέψουμε όμως στα Pixelοειδή, δίκιο έχει ο ambu...
 
Πάντως θεωρούνται από τα χειρότερα conversions όλων των εποχών. Σε sites όπως Lemon Amiga, Lemon64 κλπ αμφιβάλλω αν έχουν βαθμολογία πάνω απο 4/10. Εμένα πάντως δε θα μου άρεσε καθόλου να με κοροιδεύουν οι Megadrive owners για το Double Dragon της Amiga (oops του ST δηλαδη :D ). Η Amiga είχε ικανότητες να βγάλει games εφάμιλλα των coin ops της εποχής και το είχε αποδείξει ν φορές. :)
 
Αrcade conversions σε Αmiga

Topic move
 
Σε ευχαριστώ ΑΕΟΝ που το μετέφερες...

Τώρα φαίνεται η απάντηση μου διπλά ...εμ... χαζή. :D
 
Πολλές φορες περιμέναμε ένα παιχνίδι από τα arcades να έρθει στην Amiga μας.Και άλλες τόσες απογοητευόμασταν οταν το βλέπαμε στην οθόνη του υπολογιστή μας..Αυτό ήταν φυσικό σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να υπάρξει σύγκριση των arcades με τα 16bit μηχανήματα...Είχαμε βέβαια περιπτώσεις όπως το bubble bobble και άλλα πολλά τα οποία

ήταν αξιόλογα.....
 
Όλα τα conversion σχεδόν είχαν τα χάλια τους γιατί ήταν μεταφορές από 68000 arcades σε amiga. Δεν χρησιμοποιούσαν τις δυνατότητες τις amiga αλλά όλα σχεδόν ήταν φτιαγμένα software και φυσικά έτοιμα. Το κόστος ανάπτυξης έτσι έπαιφτε μαζί βέβαια με την ποιότητα

Θυμηθείτε ότι τα καλύτερα παιχνίδια της amiga είχαν γραφτεί αρχικά για Amiga.
 
shock είπε:
Όλα τα conversion σχεδόν είχαν τα χάλια τους γιατί ήταν μεταφορές από 68000 arcades σε amiga. Δεν χρησιμοποιούσαν τις δυνατότητες τις amiga αλλά όλα σχεδόν ήταν φτιαγμένα software και φυσικά έτοιμα. Το κόστος ανάπτυξης έτσι έπαιφτε μαζί βέβαια με την ποιότητα Θυμηθείτε ότι τα καλύτερα παιχνίδια της amiga είχαν γραφτεί αρχικά για Amiga.
Όντως ελάχιστες ήταν οι εξαιρέσεις που άξιζαν στην Amiga. Η μεγαλύτερη απογοητευσή μου (με διαφορά) ήταν το Wonder Boy In Monsterland, στο οποίο είχα "ταϊσει" άπειρα πενηντο-εικοσάρικα και περίμενα πως και πώς να βγεί να παίζω και στο σπίτι. Τζάμπα περίμενα τελικά :mad:

Υπήρχαν όμως και αξιόλογες μεταφορές, όπως το Cabal και το New Zealand Story.
 
Σειρά keeper7k και εσυ(Βρουτε)? :D

Wonder boy πολύ μεγάλος έρωτας ρε φίλε!!!!
 
Το χειρότερο conversion, πρέπει να ήταν το GEMINI WINGS !

Άπαιχτο στα ουφάδικα, τραγικό στην Amiga !
 
Όπως έχω γράψει και αλλού η καλύτερη μεταφορά arcade παιχνιδιού σε amiga ήταν μακράν το Final Fight.

Και γενικότερα πάντως η Capcom ήταν αυτή που ανέκαθεν μετέφερε τέλεια τα παιχνίδια της σε home συστήματα (Strider, Street Fighter κ.ά.)

Κάποιες καλές μεταφορές είχε και η SEGA αλλά μετά την εδραίωση του Mega Drive παράτησε την amiga για προφανείς λόγους.
 
Shinobi είπε:
Πόσα games θυμάστε που περιμένατε πως και πως και που αποδείχτηκαν τελικά αρπαχτές??Εμένα μου έρχονται στο μυαλό Outrun (αίσχος!), Afterburner (μάλλον βαρετό), Cabal (κάτι έλεγε στα 16 bit), Double Dragon (τραγικό!), Shinobi (οι απόψεις διίστανται)

Shinobi είπε:
Πάντως θεωρούνται από τα χειρότερα conversions όλων των εποχών. Σε sites όπως Lemon Amiga, Lemon64 κλπ αμφιβάλλω αν έχουν βαθμολογία πάνω απο 4/10. Εμένα πάντως δε θα μου άρεσε καθόλου να με κοροιδεύουν οι Megadrive owners για το Double Dragon της Amiga (oops του ST δηλαδη ). Η Amiga είχε ικανότητες να βγάλει games εφάμιλλα των coin ops της εποχής και το είχε αποδείξει ν φορές.....
To conversion του Shinobi στον C=64 δεδομενης -της σκοπιμοτητα$$$ς του conversion και τους περιορισμους των 8bitων ,ειναι απροσμενα καλο.

Αλλα και το Cabal ειναι αξιολογοτατο conversion (στον C=64 ) .

Βεβαια λογω nick ,o λογος του Shinobi εχει μια αλλη βαρυτητα ...
 
belmont είπε:
Όπως έχω γράψει και αλλού η καλύτερη μεταφορά arcade παιχνιδιού σε amiga ήταν μακράν το Final Fight.
Και γενικότερα πάντως η Capcom ήταν αυτή που ανέκαθεν μετέφερε τέλεια τα παιχνίδια της σε home συστήματα (Strider, Street Fighter κ.ά.)

Κάποιες καλές μεταφορές είχε και η SEGA αλλά μετά την εδραίωση του Mega Drive παράτησε την amiga για προφανείς λόγους.
Belmont δεν τα μετέφερε η Capcom ή η SEGA αλλα η Us Gold η οποία είχε και παράδοση στις μεταφορές μαζί με την Ocean. Για να πώ την αλήθεια δεν είδα καμιά αξιόλογη μεταφορά απο την Us Gold πέρα απο το Street Fighter II, Mega twins,Shadow Dancer. Καμία εταιρεία δεν εκμεταλευόταν το εκάστοτε Home micro σαν αυτόνομο μηχάνημα με βάση τις δυνατότητες που το χαρακτήριζαν. Πίστευαν στο όνομα και μόνο ότι θα πουλήσει απογοητεύοντας τους πάντες. Η Ocean τα πήγαινε καλύτερα με Rainbow Islands, Pang, Sly Spy και αρκετά άλλα. Άλλη εταιρεία μεταφορών ήταν και η Domark με τίτλους όπως Rampart, Pit Fighter (Digitized καινοτομια),Klax,Thunderjaws κ.α
 
H US GOLD ηταν ο βασιλιας τον πατατο-conversions!!
 
Wally είπε:
H US GOLD ηταν ο βασιλιας τον πατατο-conversions!!
Δεν ξεχνώ το Out Run :p :p :p

Πρέπει να προσπάθησαν πολύ για να βγάλουν τέτοιο αποτέλεσμα ...
 
Πίσω
Μπλουζα