Γιατί η μάνα μου μπορεί και δουλεύει Ubuntu..

dadmin

Banned
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.698
Αντιδράσεις
118
Ισως οχι η δικια μου ακομα - αλλα καποιοι αλλοι τα εχουν καταφερει μια χαρα. :)
 
Ωραία η ιστορία του νεαρού,αλλα όχι τίποτα ιδιαίτερο μιας και βρήκε όπως λέει τη μάνα του να πειραματιστεί & να εγκαταστήσει το Linux ενώ ο πατέρας του γκρίνιαζε και είχε τις αμφιβολίες του..

δηλαδή η αληθινή πλευρά,όπου οι περισσότεροι έχουν τις αμφιβολίες για το Linux μιας που το κατεστημένο είναι τα Win, δυστυχώς
 
Λίγο "μούφα" μου φαίνεται η ιστορία. Το Linux δεν είναι σε καμία περίπτωση κατάλληλο για τον μέσο χρήστη και πόσο μάλλον για τη μαμά του. User friendly και Linux απλά δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση.

Εδώ και λίγο καιρό έβαλα το Ubuntu 8.10 και το τι terminal έχω χρησιμοποιήσει γράφοντας ακατάληπτα ξόρκια δεν λέγεται. :shake: Και δεν είμαι άσχετος. Και Unix έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν αλλά και linux περιστασιακά. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως θα τα βγάλει πέρα ο μέσος χρήστης Windows που το μόνο που ξέρει είναι να ανοίγει τον Explorer και το my documents.

Εγώ βέβαια έχω "πωρωθεί" γιατί μου βγάζει το geek που κρύβω μέσα μου. Αλλά για τη μάνα μου ούτε λόγος.
 
Η δική μου έκανε εγκατάσταση τα Vista τις προάλλες και κατέβασε και τους drivers :D
 
Η δική μου έκανε εγκατάσταση τα Vista τις προάλλες και κατέβασε και τους drivers
Ειδες ο μεσος χρηστης ? :cool:



Το Linux δεν είναι σε καμία περίπτωση κατάλληλο για τον μέσο χρήστη
User friendly και Linux απλά δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση.
και το τι terminal έχω χρησιμοποιήσει γράφοντας ακατάληπτα ξόρκια
Ειλικρινα, απο τα παραπανω μονο "πωρωμενο" και geek χρηστη δεν βλεπω...κριμα να γραφονται εν ετη 2009 (σχεδον) τετοια πραγματα.
 
Eίναι γεγονός ότι το Linux έχει κάνει τεράστια βήματα προόδου. Όλο και περισσότεροι χρήστες μπορούν όλο και ευκολότερα να εγκαταστήσουν και να δουλέψουν το λειτουργικό.