Γιατι απέτυχε το XBOX στην Ιαπωνία [Άρθρο Eurogamer]

Πιστευω η φωτο τα λεει ολα....:biglaugh:

attachment.php
 
Πολλες λεπτομερειες που δεν ειχα διαβασει στο παρελθον. Ωραιο αρθρο.
 
Το Eurogamer περιμεναμε να μας πει γιατι απετυχε το xbox στην ιαπωνια
 
metalcandyman είπε:
Το Eurogamer περιμεναμε να μας πει γιατι απετυχε το xbox στην ιαπωνια
Όντως το πραγματικό ερώτημα είναι γιατί απέτυχε η Jaguar στην Ιαπωνία:

attachment.php
 
Γιατι ειχε ads σαν την παρακατω.

600x-1
 
Σιγα μην χρειαζεται να διαβασουμε και αρθρο για να μαθουμε γιατι απετυχε το xbox στην Ιαπωνια: φυσικα γιατι οι γιαπωνεζοι εχουν την δικη τους nintendo και sega. Τι να τα κανουν τα ξενοφερτα αμερικανικα μαραφετια?
 
Οι λεπτομερειες μπορει να εχουν το ενδιαφερον τους - αλλα η κεντρικη ιδεα ειναι οτι η m$ πηγε να παιξει στην "κατα συνθηκη" εδρα της SONY και στη "φυσικη" εδρα της Nintendo και καταστραφηκε. Οι Ιαπωνες δεν χωνευουν τις προδοσιες - και οταν καταλαβαν οτι συγκεκριμενα projects και εταιρειες πουλησαν τη SONY και τη Nintendo το παιχνιδι ειχε χαθει ηδη για τη m$.

Φυσικα η αθλια διαφημιστικη εκστρατεια και οι "αμερικανιες" της m$ αποτελειωσαν το χωρις ορια budget, project - δειχνοντας οτι τα λεφτα δεν κανουν τα παντα (παντα).

Τεσπα - ιστοριες για αγριους - και πικραμενους fanatics, που τρωνε φυστικα αραπικα αναπολωντας τις χαζομαρες των "αγαπημενων" τους εταιρειων. Κανεις αλλος δεν δειχνει να ενδιαφερεται. Ουτε οι ιδιες οι εταιρειες.
 
Εδω παιρνει θεση μια παλια λαικη παροιμια που λεει...

"Ελα παππου μου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου". :)
 
Πολύ ενδιαφέρον κείμενο.

Η ουσία του αποτυπώνεται στη συγκεκριμένη πρόταση :

"In the Japanese market feedback is naturally different from the United States," Gates said. How right he was.





Για να κατανοήσει κάποιος την Ιαπωνική αγορά θα πρέπει να συμβιβαστεί με την ιδιαιτερότητα της κουλτούρα τους. Πρόκειται για έναν λαό με πολύ ξεχωριστά χαρακτηριστικά που στις καταναλωτικές του συνήθειες "μετράει" υπερβολικά το παραδοσιακό και το παρελθόν, όχι μόνο στο gaming αλλά σε οτιδήποτε.

 


Το παραδοσιακό μπορεί να μεταφραστεί ποικιλοτρόπως. Στην Ελληνική προσέγγιση είναι αυτό που λέμε " αυτό ξέρω - αυτό εμπιστεύομαι".


 


Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά παραδείγματα. Αυτό που μου έρχεται πρώτο στο μυαλό είναι οι περιπτώσεις
Final Fantasy VII - Dragon Quest VII (1997-98). Eνώ το πρώτο, σημείωνε το ένα ρεκορ μετά το άλλο ~σε πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά~...στην Ιαπωνία, το Dragon Quest VII δε μπορούσε να πέσει απ'την πρώτη θέση των charts.


Ο λόγος που εκτιμάται τόσο πολύ η συγκεκριμένη σειρά έχει να κάνει με την ιστορική της παρουσία (πρώτος διδάξας) κι επίσης, την εμμονή στην κλασσική gameplay τεχνοτροπία που είναι πιστή στο ένδοξο παρελθόν της.


 


Όφειλαν να διδαχτούν απ'το παρελθόν και συγκεκριμένα τις
Philips, Panasonic ακόμη και την Atari.

 


Πάντως, ο γέρο Bill και η ομάδα του κατάλαβαν το ουτοτοπικό των εμπορικών κινήσεων του με αποτέλεσμα το XBOX360 να τα πηγαίνει αρκετά καλύτερα. Μάλιστα, έχουν κυκλοφορήσει και πολλοί ιδιαίτεροι τίτλοι για την κονσόλα ,πρώτη φορά σε τέτοια συχνότητα.


 


Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το "αργά και σταθερά" που εφαρμόζουν, μακροπρόθεσμα θα τους δικαιώσει (εμπορικά μιλώντας).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο του Eurogamer, όπως και το αναλυτικό άρθρο που είχε κάνει παλιότερα για την Rare. Kι όπως ανέφερε κι ο Scatman η Microsoft ευτυχώς έμαθε από τα λάθη της με το πρώτο Xbox και τα πήγε πολύ καλύτερα με το Xbox360 σε σημείο μάλιστα να έχει αρκετά ιαπωνικά παιχνίδια αποκλειστικά γι' αυτό. Να γιατί έχω Xbox360 αντί για PS3. Μαλλόν σ' αυτό βοήθησε και το γεγονός ότι η Bill Gates είχε πάρει "σύνταξη" τότε, oπότε γλυτώσαμε τα χειρότερα. :biglaugh:

Eίναι γεγονός πάντως ότι και στην Ευρώπη παρόλο που οι πωλήσεις ήταν σαφώς ανώτερες απ' αυτές στην Ιαπωνία δεν ήταν οι ίδιες με τις πωλήσεις στην Αμερική κι αυτό επειδή δεν γουστάρουν όλοι τις "αμερικανίλες" στις οποίες επικεντρωνόταν το Xbox.

Όπως και να 'χει ένα τραγικό λάθος που έκανε η Microsoft σε σημείο να ξενίσει όχι μόνο η Ιαπωνία αλλά κι όλος ο υπόλοιπος κόσμος ήταν το ογκώθες μέγεθος και βάρος της κονσόλας (όποιος θέλει να γυμναστεί αντί για βαράκια μπορεί να σηκώνει Xbox :p ) και φυσικά το απαίσιο χειριστήριό του που ήταν επίσης υπερβολικά ογκώδες ακόμα και για τους δυτικούς gamers. To πιο ηλίθιο πράγμα που κάνανε με το χειριστήριο είναι που το λογότυπο του Xbox πιάνει τόσο πολύ χώρο. Ποιό το νόημα; Eιλικρινά Microsoft! :xm:

Mερικές άλλες κινήσεις που έκαναν τους δυτικούς gamers να την χλευάσουν τις οποίες και θυμάμαι διαβάζοντας παλιότερα περιοδικά όπως το Gamepro ήταν οι εξής:

- Η προδοσία που η Sega έκανε με τους αμερικάνους κατόχους Dreamcast κατόπιν συμφωνίας με την Microsoft με το να μην κυκλοφορήσει το Shenmue II στην Αμερική προκειμένου ν' αποτελεί αποκλειστικότητα για το Xbox.

- To πόσο ψωνισμένος ήταν ο Bill Gates γενικά με το Xbox, ειδικά με την ονομασία του. Μάλιστα ο ίδιος είχε πει ότι θ' απέλυε οποιοσδήποτε άτομο έκανε ακόμα και την σκέψη να προτείνει στον Βill Gates ν' αλλάξει τ' όνομα της κονσόλας.

- H ψεύτικη επίδειξη που έκανε ο Bill Gates για το πόσο ασφαλές είναι η κονσόλα με τα "χακαρίσματα" φέρνοντας κάποιους ψευτο-χάκερς να δοκιμάσουν να χακάρουν την κονσόλα όπου δεν τα κατάφεραν. Φυσικά η ιστορία απέδειξε πόσο εύκολα χακάρεται το Xbox. Άσε δε που οι χάκερς όταν τους προκαλείς ότι η κονσόλα σου δεν χακάρεται το παίρνουν πεισμωτικά το θέμα.

Και φυσικά μην ξεχνάμε την μεταχείριση της Microsoft με την Rare η οποία τώρα έχει καταντήσει να φτιάχνει μονάχα Kinect παιχνίδια. Α ρε Microsoft, ένα δυνατό χαρτί είχες και τα έκανες μαντάρα! :mad:

ChrisTOS είπε:
Όντως το πραγματικό ερώτημα είναι γιατί απέτυχε η Jaguar στην Ιαπωνία:
attachment.php
Μώρε και στον υπόλοιπο κόσμο αποτυχημένο ήταν (μέχρι και στους πάγκους της λαϊκής αγοράς το 'χα πετύχει όταν πήγαινα γυμνάσιο), οπότε τι πιο λογικό ν' αποτύχει ακόμα περισσότερο στην Ιαπωνία.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οτι και να κανει η micro$oft οτι και να κυκλοφορησει την αγορα της ιαπωνιας θα την εχει χαμενει μια ζωη.Δεν ασχολουνται μαζι της οι ιαπωνες και πολυ καλα κανουν.Το μονο που θα καταφερνει θα ειναι μια μικρη ανοδος μερικων εκατονταδων η χιλιαδων κομματιων σταδιακα ωσον αφορα το Hardware και αν αξιοθουν οι ιαπωνες να ασχοληθουν με καποιο παιχνιδι σε κονσολα της που ειναι σχετικα επιτυχημενο εκτος ιαπωνιας απλα θα περασει στης πρωτες θεσεις για καμια βδομαδα και απο την επομενη θα παει στον πατο και θα το φαει η μαρμαγκα.
 
To γεγονος οτι το 360 ηταν μονοδρομος σε αυτη τη γενια κονσολων για να παιξει καποιος Ιαπωνικα bullet-hell το θεωρω μεγαλη προοδο.
 
Μονο μεγαλη;τεραστια προοδος οχι απλα μεγαλη σαμπανιες ανοιγουν στην micro$oft γιαυτη την τεραστια επιτυχια.
 
metalcandyman είπε:
Οτι και να κανει η micro$oft οτι και να κυκλοφορησει την αγορα της ιαπωνιας θα την εχει χαμενει μια ζωη.Δεν ασχολουνται μαζι της οι ιαπωνες και πολυ καλα κανουν.Το μονο που θα καταφερνει θα ειναι μια μικρη ανοδος μερικων εκατονταδων η χιλιαδων κομματιων σταδιακα ωσον αφορα το Hardware και αν αξιοθουν οι ιαπωνες να ασχοληθουν με καποιο παιχνιδι σε κονσολα της που ειναι σχετικα επιτυχημενο εκτος ιαπωνιας απλα θα περασει στης πρωτες θεσεις για καμια βδομαδα και απο την επομενη θα παει στον πατο και θα το φαει η μαρμαγκα.
Πεστα Billy!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα