Γκαρσονιέρα για δέκα (1981)

ARETARA

RetroNuts!
Joined
1 Σεπ 2010
Μηνύματα
2.136
Αντιδράσεις
2.279
Γκαρσονιέρα για δέκα (1981)

RetroDB: http://retrodb.gr/wiki/index.php/%CE%93%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%83%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%AD%CF%81%CE%B1_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%B4%CE%AD%CE%BA%CE%B1

Μια κεφάτη και γνωστή κωμωδία παρουσιάζω σήμερα. Είναι η "Γκαρσονιέρα για δέκα", μια παραγωγή της Greca Film - Lefakis σε σενάριο Λάκη Μιχαηλίδη και σκηνοθεσία Ντίμη Δαδήρα.

Το θέμα-το καστ. Ένας μισθοσυντήρητος υπάλληλος, ο Χρόνης (Χρόνης Εξαρχάκος), κάνει δυο δουλειές για να τα βγάλει πέρα καθώς προετοιμάζει το γάμο του με την αρραβωνιαστικά του Σοφία (Δώρα Καλυβιώτου) αλλά και να βοηθήσει την αδερφή του Κατερίνα (Μάγδα Τσαγγάνη) αφού ο άντρας της Γιάγκος (Ανέστης Βλάχος) έχει να πληρώσει επείγουσες δόσεις για το ταξί στο οποίο είναι συνεταίρος.

Πιεζόμενος από την κατάσταση ο Χρόνης ζητά βοήθεια από το ένα αφεντικό της επιχείρησης στην οποία δουλεύει, τον Απόστολο Σουλτάνογλου (Ανδρέας Φιλιππίδης), χωρίς επιτυχία όμως. Ο Σουλτάνογλου έχει το νου του σε μια νεαρή χορεύτρια στριπτιζέζ, την Άντζελα Τσιμπλίδου (Ισμήνη Καλέση) και ψάχνει κάποια μονοκατοικία να νοικιάσει για τις ιδιαίτερές του στιγμές... Το ίδιο ψάχνει και η σύζυγός του Ντόρα (Μπέτυ Αρβανίτη) που γνωρίζοντας τις ατασθαλίες του θέλει να τον εκδικηθεί. Αμφότεροι οι Σουλτάνογλου καταφεύγουν στον διευθυντή πωλήσεων Σταμάτη Σταμάτη (Νίκος Μπακογιάννης) για την εύρεση σπιτιού. Ο τελευταίος συλλαμβάνει ένα σατανικό σχέδιο. Πείθει τον Χρόνη να νοικιάσει το σπίτι του αντί 90.000 δρχ και ο ίδιος εισπράττει 400.000 δρχ από τους Σουλτάνογλου και με σχέδιο να φύγει για τον Καναδά.

Ο Απόστολος με την Άντζελα και η Ντόρα με τον συνεταίρο του άντρα της Πέτρο Μουράτογλου (Νίκος Βερλέκης) φτάνουν στη μονοκατοικία του Χρόνη. Ταυτόχρονα ο τελευταίος βρίσκεται μέσα αλλά και ο αδερφός της Άντζελας, Μπόμπης Τσιμπλίδας (Πάνος Μιχαλόπουλος) έχει κρύψει στο σπίτι λαθραίες ταινίες πορνό. Μέσα από έναν καταιγισμό αποκαλύψεων, παρεξηγήσεων και άφθονου γέλιου ξεκαθαρίζονται τα πράγματα από τον επικεφαλής της αστυνομίας ανθυπασπιστή Μουδρέα (Ηλία Λογοθέτη) και τον συλληφθέντα για παράνομη εξαγωγή συναλλάγματος Σταμάτη.

Σχόλια. Είναι μία από τις αγαπημένες μου κωμωδίες που όσες φορές κι αν την δω δεν την βαριέμαι. Αυτή τη φορά που την παρακολούθησα με σκοπό να κάνω το θέμα ανακάλυψα επιπλέον στοιχεία που τη διανθίζουν.

Ο γνωστός σκηνοθέτης Ντίμης Δαδήρας δημιουργεί εδώ ένα έργο που στηρίζεται και στο καλογραμμένο σενάριο του έμπειρου Λάκη Μιχαηλίδη αλλά και στην ερμηνευτική δεινότητα των ηθοποιών που το στελεχώνουν και θα αναφερθούν στη συνέχεια. Το πλαίσιο είναι η Αθήνα των αρχών της δεκαετίας του '80 με τις βιομηχανικές επιχειρήσεις που ακόμα λειτουργούν και φυσικά τους δύο αντίθετους κόσμους, αυτόν των επιχειρηματιών εργοδοτών της ευμάρειας και των εκλεπτυσμένων γούστων (βλέπε και φωτογραφίες) και τον κόσμο της μισθοσυντήρητης υπαλληλίας του ιδιωτικού τομέα, μια ζωή μέσα στη λιτότητα και την αυτοσυγκράτηση. (Το κλίμα της επικείμενης πολιτικής αλλαγής διακρίνεται συγκαλυμμένα και μέσα από την ταινία, έστω και υπό τη μορφή σάτιρας, ως αναμονή για "καλύτερες μέρες" και διεκδίκηση μεριδίου της πίτας, ο σχολιασμός του συγκεκριμένου θέματος βέβαια ξεφεύγει από το σκοπό του θέματος και δεν θα γίνει άλλη αναφορά).

Κεντρικό πρόσωπο της κωμωδίας ο Χρόνης ο οποίος παλεύει για να φτιάξει τη ζωή του, τα γεγονότα ωστόσο τον ξεπερνάνε. Γύρω από αυτόν ως άξονα διαπλέκονται διάφορες μορφές της ελληνικής διαχρονικής καθημερινότητας. Ο βιομήχανος που κυνηγάει τις μικρές. Ο εύπορος γόνος που κληρονόμησε το μερίδιο και κοιτάζει να το ξεκοκαλίσει. Η κυρία βιομηχάνου που κάνει κι αυτή την επανάστασή της. Τα μικροαστικά στρώματα που ψάχνουν τρόπο να ανελιχθούν χάρη στα φυσικά τους προσόντα ή στις μικροαπατεωνιές και αναμένουν την ώρα που θα πιάσουν την "καλή". Η αναξιοκρατία στο δημόσιο και τα θαλασσοδάνεια. Θέματα που έχουν θιχθεί και σε άλλες ταινίες, εδώ όμως "βγαίνουν" με ανάλαφρο και διασκεδαστικό τρόπο.

Η ταινία προχωράει ομαλά δίχως βαθιά νοήματα και στατικότητες γι' αυτό και διατηρεί το ενδιαφέρον. Το κυρίαρχο στοιχείο του χιούμορ είναι συνεχές και συντηρείται ως το τέλος. Και αυτό είναι σημαντικό για την επιτυχία της.

Προσωπικά πιστεύω ότι εδώ ο Χρόνης Εξαρχάκος κάνει μία από τις καλύτερες εμφανίσεις του, αν όχι την καλύτερη. Ένα σπουδαίο ταλέντο που δυστυχώς λόγω των προσωπικών προβλημάτων υγείας θα φύγει πολύ γρήγορα, 3 χρόνια αργότερα. Και μπορούσε να δώσει ακόμη πολλά... Κοντά του, άξιος συμπαραστάτης ο Ανδρέας Φιλιππίδης καλύπτει επάξια τον ρόλο του, ενώ πολύ καλή δουλειά και από το υπόλοιπο "βαρύ" επιτελείο καλών ηθοποιών, τα καλά χρόνια που υπήρχε δουλειά για όλους. Τώρα...

Πολύ καλή δουλειά στη φωτογραφία από τον Στέλιο Ραμάκη. Τέλος, η μουσική του σπουδαίου Γιώργου Κατσαρού ανεβάζει στροφές στο έργο χωρίς φυσικά να το επικαλύπτει.

Μικρά-μικρά.

1. Γίνεται αναφορά στον σημαντικό σεισμό της 24/2/1981 στον Κορινθιακό Κόλπο, συνεπεία του οποίου πολλά κτίρια στην περιοχή αλλά και στην Αττική υπέστησαν ζημιές ή και καταστράφηκαν ολοσχερώς. Υπάρχει video που παρουσιάζει ζημιές στην Κορινθία.

2. Είναι από τις σπάνιες φορές (διορθώστε με αν κάνω λάθος) που γίνεται αναφορά σε ταινία για την όχληση των περίοικων από τον θόρυβο του αεροδρομίου. Τα περιβαλλοντικά θέματα που μέχρι τότε δεν ήταν στην ατζέντα, αρχίζουν να απασχολούν την κοινωνία.

3. Τον Σταμάτη Σταμάτη υποδύεται ο ηθοποιός Νίκος Μπακογιάννης, αδερφός του πολιτικού Παύλου Μπακογιάννη. Περισσότερα για το βιογραφικό του μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Χαρακτηριστικό απόσπασμα.

Η αρχή της συνάντησης όλων, στο σπίτι του Χρόνη.

- Ντόρα: …σας παρακαλώ πάρα πολύ, πού είναι η τουαλέτα;

- Χρόνης: Στο βάθος αριστερά μαντάμ.

- Ντόρα: Χρόνη…

- Χρόνης: Παρακαλώ μαντάμ.

- Ντόρα: Οι κυρίες;

- Χρόνης: Είναι δύο. Είναι η κυρία μαύρη και η κυρία κίτρινη.

- Ντόρα: Δηλαδή, συνεστίαση έχουμε εδώ;

- Χρόνης: Αυτό είναι που είπατε…

- Σοφία: Η κυρία Σουλτάνογλου…

- Άντζελα: Του Απόστολου;

- Ντόρα: Α, μπα… Γνωρίζετε τον άντρα μου;

- Χρόνης: Κομμάτι, κομμάτι… κομμάτι…

- Άντζελα: Α, το πουλάκι μου… ώστε παντρεμένος, ε;

- Ντόρα: Δηλαδή, ο μόνος που λείπει από δω είναι ο Απόστολος…

- Χρόνης: Αμ δε λείπει, δε λείπει…

(βγαίνει ο Απόστολος από το δωμάτιό του)

- Απόστολος: Ρε Αντζελάκι, που είσαι βρε μπουμπούκι μου, πού μου κρύβεσαι βρε;

- Ντόρα: Απόστολε!!!

- Απόστολος: Γνωστή φωνή και μη εξαιρετέα.

- Άντζελα: Η γυναίκα σου Απόστολε… δεν την είδες;

- Απόστολος: Τι κάνεις Ντόρα;

- Ντόρα: Σε συλλαμβάνω επʼ αυτοφόρω!!

- Απόστολος: Ο Κολοκοτρώνης…

- Άντζελα: Ώστε ανύπαντρος Απόστολε, ε; Ανύπαντρος.

- Σοφία: Χρόνη, πώς βρέθηκαν όλοι αυτοί εδώ;

- Χρόνης: Ήρθανε για τις εκπτώσεις…

- Απόστολος: Προδότη, Ιούδα, Ισκαριώτη, κάνε την προσευχή σου!!!

- Χρόνης: Την έκανα κύριε Απόστολε, δεν εισακούσθη…

- Ντόρα: Μα, μα δεν είπε τίποτα ο Χρόνης…

- Απόστολος: Τότε πώς βρέθηκες εσύ εδώ…

- Ντόρα: Όπως κι εσύ Απόστολε… Πέτρο!! Πετράκη!!

- Απόστολος: Πέτρος; Ποιος Πέτρος μωρέ;

(βγαίνει ο Πέτρος από το δωματιό του)

- Χρόνης: Από πίσω…

- Πέτρος: Τι έγινε ρε παιδιά; Τα χάσατε;

- Απόστολος: Βρε σκατοσυνεταίρε, βρε χαραμοφάη, εσύ βρε είχες τη γυναίκα μου μέσα, θα σε σφάξω ρε, θα σε σφάξω σαν κοτόπουλο!!!

- Πέτρος: Σε παρακαλώ Απόστολε, μη με συγχίζεις κι έχω να παίξω αύριο μια παρτίδα γκολφ…

- Απόστολος: Γκολφ;

- Πέτρος: Ναι γκολφ κι άμα είμαι συγχισμένος χάνω τη φόρμα μου, κατάλαβες;

- Απόστολος: Α τότε, εντάξει… (απευθυνόμενος τώρα στον Χρόνη) εσύ βρε υπάλληλε, εσύ φταις, εσύ γιατί μου το κρυψες;

Video.

1. Η γνωστή σκηνή με την γκραν κάσα όπου η Άντζελα εκθέτει το χορευτικό και όχι μόνο ταλέντο της... Σχετικά με τον αοιδό δεν έχω βρει επαρκή τεκμηρίωση, ωστόσο κάποιοι αναφέρουν τον Γιάννη Φλωρινιώτη.




Φωτογραφίες.

1. Τα αδέρφια Τσιμπλίδα, Άντζελα και Μπόμπης καταφθάνουν στο εργοστάσιο των Σουλτάνογλου - Μουράτογλου. Για την ιστορία τα γυρίσματα έγιναν στο εργοστάσιο μεταλλικών επίπλων Τσαούσογλου στην Πειραιώς 260, στα όρια Αγίου Ιωάννη - Ρέντη και Μοσχάτου. Το συγκρότημα, αφού πέρασε κάποια στιγμή σε τραπεζικά χέρια, έγινε τόπος φιλοξενίας του Φεστιβάλ Αθηνών, όπως φαίνεται κι εδώ.

DEKA15.jpg



2. Στιγμές στις περιοχές της Αθήνας. Άνω αριστερά ο Γιάγκος με τον συνεταίρο του Μπάμπη (Γιώργος Οικονόμου) σε ένα καφέ στο Θησείο. Άνω δεξιά ιππασία για τον Πέτρο Μουράτογλου (δεν γνωρίζω το μέρος με σιγουριά, ίσως είναι ο Παράδεισος Αμαρουσίου, η Βαρυμπόμπη ή ο Γέρακας). Κάτω δεξιά η Ντόρα για καφέ με μια φίλη της (Ελένη Θεοφίλου) πιθανόν προς Βουλιαγμένη. Τέλος κάτω δεξιά, ο Μπόμπης σε ένα μπιλιαρδάδικο (με την επωνυμία LE MA....).

DEKA1.jpg



3. Απόστολος Σουλτάνογλου και Σταμάτης Σταμάτης.

DEKA12.jpg



4. Αριστερά ο Σουλτάνογλου χαζεύει τα κορίτσια στην πισίνα. Δεξιά ο Μπόμπης με την παρέα του. Διακρίνω τους Απόστολο Σουγκλάκο και Δημήτρη Βυζάντιο (με τη μαύρη φόρμα). Τους άλλους δεν τους αναγνώρισα.

DEKA5.jpg



5. Ο ανθυπασπιστής Μουδρέας επί το έργον...

DEKA18.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εξαιρετικη παρουσιαση και πολλες λεπτομερειες για μια υπεροχη και πολυαγαπημενη κωμωδια.Ευχαριστουμαι πολυ φιλε :thumbup:
 
Συμφωνώ από τις πολύ καλές ταινίες του Χρόνη Εξαρχάκου ο οποίος "κεντάει" με τις ατάκες του. Μια χαρακτηριστική σκηνή απο΄την ταινία (η αγαπημενη μου σκηνή)


ARETARA εξαιρετική η παρουσίαση
 
Μια ακόμα εξαιρετική παρουσίαση για μια πολλή καλή κωμωδία. Από τις ταινίες που όσες φορές και αν τη δεις δεν τη βαριέσαι.
 
Μας θυμίζει και μια άλλη, πιο "αθώα" εποχή...
 
Πολυ καλη παρουσιαση για μια αγαπημενη κωμωδια.
 
Ε αθώα δε θα έλεγα πάντως είναι από τις αξιοπρεπείς ταινίες των 80ς. Πολύ ενδιαφέρον το κείμενό σου.
 
Απο τις ωραιες κωμωδιες που τις βλεπεις ευχαριστα ξανα και ξανα! :)

Πολλες και εξυπνες ατακες...πια να πρωτοθυμηθεις?

Μια που μου ηρθε τωρα...και ειναι του Η. Λογοθετη... "Χωροφυλαξ...Φερε μεσα οτι -ογλου υπαρχει"... :fafoutis:

αναφερομενος στους Σουλτανογλου-Μουρατογλου. :D
 
ARETARA είπε:
1. Γίνεται αναφορά στον σημαντικό σεισμό της 24/2/1981 στον Κορινθιακό Κόλπο, συνεπεία του οποίου πολλά κτίρια στην περιοχή αλλά και στην Αττική υπέστησαν ζημιές ή και καταστράφηκαν ολοσχερώς...
Με το πολυ καλο 'περασμα' του Ντινου Ηλιοπουλου, στον ρολο του φοβητσιαρη Μηχανικου... :cool:

Και η Ισμηνη Καλεση-αν και 'συνηθισμενος' γι'αυτην, ο ρολος- στα καλυτερα της... :flower:

Γενικα,αγαπημενη ρετροκωμωδια!...

Ευχαριστουμε,ARETARA :thumbup:
 
Έξοχη παρουσίαση, ARETARA. Πολύ νόστιμη κωμωδία η ''Γκαρσονέρα για δέκα''. Πολύ απολαυστικοί ο Χρόνης Εξαρχάκος και ο Ανδρέας Φιλιππίδης.
 
Απολαυστική ταινία - πολύ καλή παρουσίαση!!

Σε ευχαριστούμε ARETARA!!
 
Mια ακομη εξαιρετικη παρουσιαση απο τον Aretara!!
 
H Γκαρσονιέρα για δέκα είναι ίσως η αγαπημένη μου ελληνική ταινία της δεκαετίας του 80. Την είχα δει μάλιστα τότε στον κινηματογράφο ΙΡΙΔΑ στου Γκύζη εκεί που σήμερα είναι η μουσική σκηνή "ΜΕΤΡΟ". Ο πατέρας μου εκείνα τα χρόνια εργάζονταν 2η δουλειά σε σινεμά και έτσι πολλές από τις θεωρούμενες σήμερα cult ταινίες εκείνης της εποχής τις είχα δει στο σινεμά. Ανοίγω εδώ μια μικρή παρένθεση για να αναφέρω ότι στεναχωριέμαι όταν σήμερα κάποιες από τις ταινίες αυτές τις αποκαλούν τα διάφορα έντυπα και κανάλια "βιντεοταινίες", ενώ ήταν ταινίες που είχαν διανεμηθεί κανονικά στον κινηματογράφο και μάλιστα είχαν κόψει και πολλά εισιτήρια (όπως η συγκεκριμένη, οι διάφορες ταινίες με τον Ψάλτη, οι ταινίες του Δαλιανίδη κλπ)

Επανέρχομαι στο Γκαρσονιέρα για Δέκα για να αναφέρω πως πέρα από το κινηματογράφο, αργότερα η ταινία -όπως και πολλές άλλες βέβαια- κυκλοφόρησε και σε VHS. Θυμάμαι πως ήταν η πρώτη ελληνική ταινία που νοικιάσαμε από το video-club της γειτονιάς μας εν έτει 1985 που πρωτοαγοράσαμε βίντεο και ένα θα αναφέρω: Μας άρεσε τόσο πολύ που πρέπει να ανανεώσαμε την ενοικίαση της κασέτας πάνω από 5 φορές. Μέσα στο 1985 πρέπει δηλαδή να είδα αυτή την ταινία καμιά 10αριά φορές συνολικά. Βλέπεται ακόμα ευχαριστα και σήμερα και συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες πως και οι ερμηνείες κεντούσαν απ' όλους και εύστοχες ατάκες είχε με προεξάρχοντα τον τόσο πρόωρα χαμένο Χρόνη Εξαρχάκο.

Μια αλλη διάσταση της ταινία είναι οι εικόνες από μια Αθήνα τόσο διαφορετική. Αξίζει να αναφέρω πως στο εργοστάσιο της Πειραιώς (στο νούμερο 260) όπου βλέπουμε σκηνές του εργοστασίου, είναι σήμερα ο Πολυχώρος που γίνονται κάποιες από τις θερινές παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών ...βιομηχανικός χώρος ακόμα και σήμερα μόνο που υποψιάζομαι πως το 1981 που γυρίστηκε η ταινία ακόμα το εργοστάσιο λειτουργούσε...
 
thanos75 είπε:
...Μια αλλη διάσταση της ταινία είναι οι εικόνες από μια Αθήνα τόσο διαφορετική. Αξίζει να αναφέρω πως στο εργοστάσιο της Πειραιώς (στο νούμερο 260) όπου βλέπουμε σκηνές του εργοστασίου, είναι σήμερα ο Πολυχώρος που γίνονται κάποιες από τις θερινές παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών ...βιομηχανικός χώρος ακόμα και σήμερα μόνο που υποψιάζομαι πως το 1981 που γυρίστηκε η ταινία ακόμα το εργοστάσιο λειτουργούσε...
Φυσικά και λειτουργούσε ως Ε.Β.Μ.Ε Τσαούσογλου όπως ανέφερα και στο κυρίως θέμα. Αργότερα άρχισαν τα προβλήματα και η προϊούσα αποβιομηχάνιση πέρασε και από εκεί...
 
Θυμίζω, επίσης, ότι εδώ κάνει την τελευταία της εμφάνιση σε ταινία του λεγόμενου ''εμπορικού'' κυκλώματος η Μπέττυ Αρβανίτη, η οποία συχνά σε συνεντεύξεις της δηλώνει ότι οι παλιές ταινίες της δεν την αντιπροσωπεύουν ιδιαίτερα.
 
Άλλη μια ταινία που κατέστη δυστυχώς θύμα της εταιρείας Καραγιάννης-Καρατζόπουλος.
 
Είναι μοναδική η ναζιάρικη ατάκα που η Ισμήνη Καλέση ζητάει από το Φιλιππίδη...κοκορετσάκι (!!!), και ο τρόπος που επαναλαμβάνει καταφατικά ο Φιλιππίδης !
 
@ atanasio: όντως αυτό ίσχυε για την Μπέτυ Αρβανίτη, η οποία λίγα χρόνια πριν (1977) συμπρωταγωνιστούσε με τον Jack Hedley στη σειρά του BBC "Who pays the ferryman" και δύο χρόνια αργότερα (1983) είχε έναν δεύτερο ρόλο στη σειρά "The Dark Side of the Sun" επίσης του BBC. Μετά από τη συμμετοχή της σε τόσο υψηλού επιπέδου σειρές λογικό ήταν να βλέπει κάπως διαφορετικά την συμμετοχή της στον "εμπορικό" κινηματογράφο, ο οποίος άλλαζε δραματικά τη δεκαετία του 80.

Στο θέμα μας τώρα: η "Γκαρσονιέρα για Δέκα" ήταν και είναι αδιαμφισβήτητα μια ευχάριστη "κωμωδία παρεξηγήσεων", απ αυτές που μπορείς ακόμα και τώρα να τις βλέπεις και να χαμογελάς... Και φυσικά, ως γυναίκα, δεν μπορώ να παρακάμψω την παρουσία του μελαχρινού γόη της εποχής, Νίκου Βερλέκη (που, κατά σύμπτωση έπαιζε στο Who pays the Ferryman, το ρόλο του άντρα της ανιψιάς της Αρβανίτη), ο οποίος πραγματικά μπορούσε να "κολάσει" όχι μόνο μεσήλικες κυρίες που πλήττουν (όπως η "Ντόρα", ο χαρακτήρας της Μπ. Α.), αλλά και καλόγρια :)
 
Ό,τι και να πω γι' αυτήν την ταινία, είναι πολύ λίγο! :)

Αν με ρωτήσετε την αγαπημένη μου ελληνική ταινία, ο τίτλος της θα είναι η απάντησή μου!!!

Πέραν από το εξαιρετικό χιούμορ, την απίστευτη απόδοση των ηθοποιών σε ένα αρκετά τετριμμένο θέμα κατά την ταπεινή μου άποψη (που όμως κινείται σε σουρεάλ καταστάσεις! :D ), θα πρέπει να ομολογήσω ότι από τη στιγμή που συναντιούνται όλοι μαζί στο σπίτι, οι ιδιοφυείς διάλογοι και η εξαιρετική ετοιμολογία του Χρόνη, αφήνουν εποχή!

Είμαι τρομερά προδιατεθειμένη υπέρ αυτής της ταινίας, που απλά, δε μπορώ να της βρω κανένα μειονέκτημα! #)

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: την έχω δει τόσες εκατοντάδες φορές (για να μην πω χιλιάδες και ακουστεί υπερβολικό), που γνωρίζω όλους τους διαλόγους απ' έξω! Αν ήξερα έτσι και την Ιστορία της Δέσμης, θα είχα περάσει στη Νομική! :p

@ARETARA: Καλά, Δημοσθένη, η παρουσίασή σου είναι τόσο πλήρης καλογραμμένη (όπως πάντα! :worship: ), που δε μπορώ να σχολιάσω εδώ! Θα τα πούμε live στη συνάντηση! :biglaugh:

[edit] Να πάρει - δε μπορώ να πατήσω καμιά 5-6 φορές το "thanks"! :flower:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα