Δεσποινίς Διευθυντής (1964)

nick

RetroNuts!
Joined
12 Ιουλ 2009
Μηνύματα
1.623
Αντιδράσεις
542
Προβολή συνημμένου 38040 Προβολή συνημμένου 38041 Προβολή συνημμένου 38042 Προβολή συνημμένου 38043

RetroDB:http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/%CE%94%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CF%82_%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%82

Μια κωμική ταινία σε σενάριο Ασημάκη Γιαλαμά/Κώστα Πρετεντέρη και σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου που προβλήθηκε απο την Φίνος Φίλμ το 1964.

Λίγα λόγια για την υπόθεση:Μια νεαρή επιστήμων που δεν ξέρει να είναι "γυναίκα" παροτρύνεται απο την εξαδέλφη της να μεταμορφωθεί σε "ναζιάρικο θηλυκό" για να κατακτήσει το νεαρό υπομηχανικό της εταιρείας της που έχει ερωτευτεί. Αυτός όμως είναι ερωτευμένος μαζί της ακριβώς λόγω της αυστηρότητας του χαραχτήρα της.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1964-1965 και έκοψε 402.143 εισιτήρια. Ήρθε στην 7η θέση σε 93 ταινίες. Κινηματογραφική διασκευή της ομώνυμης θεατρικής κωμωδίας των Γιαλαμά και Πρετεντέρη. Στο θέατρο, παρτενέρ της Καρέζη στο ρόλο του Σαμιωτάκη, ήταν ο Νίκος Κούρκουλος αλλά στο σινεμά θεωρήθηκε πως δεν θα ταίριαζε ο συγκεκριμένος ρόλος στην κινηματογραφική του προσωπικότητα.

Οι τίτλοι αρχής της ταινίας:

[edit]Το βίντεο αυτό δεν είναι πλέον διαθέσιμο λόγω υποβολής αξίωσης πνευματικών δικαιωμάτων από το χρήστη EPOE.[edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μιλάμε για την ταινία με τις πλέον ξεκαρδιστικότερες ατάκες!

Μακράν η πιο αστεία σκηνή, μετά το "Ε,άει στο δι*ολο πρωί-πρωί": :)

www.youtube.com/watch?v=8l-AI2y9lOc
 
Απολαυστικός και ο Διονύσης Παπαγιανόπουλος στον ρόλο του πατέρα της Καρέζη που ήταν πάντα από πίσω της, καθώς και ο Δημήτρης Νικολαιδης (ο ναύαρχος) που δεν άφηνε πάρτυ για πάρτυ και γυναίκα για γυναίκα. Δύο εξαιρετικοί ηθοποιοί σε δύο ωραίους δεύτερους ρόλους.
 
Η ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ ΣΕ ΟΣΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΧΩ ΔΕΙ(ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ!
 
Σε αυτήν την ταινία μου αρέσει πολύ ο Παπαγιανόπουλος, με το μόνιμο αφελές ύφος και ο Ναύαρχος Νικολαΐδης. Η Καρέζη θεωρώ ότι στις κωμωδίες, ήταν πάντα κάπως υπερβολική ( ίσως είμαι ο μόνος που δεν γέλασε ποτέ με την σκηνή στο τηλέφωνο) ... :xm:
 
Συμφωνώ για τη σκηνή στο τηλέφωνο, ούτε εγώ γέλασα και μάλιστα ενοχλήθηκα, γιατί το βρήκα στημένο και υπερβολικό. Όντως κάποιες φορές το παράκανε λίγο η Καρέζη, γενικά βέβαια ήταν μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιός και στο δράμα και στην κωμωδία. Συμφωνώ και για τον Παπαγιαννόπουλο, επειδή είναι από τους αγαπημένους μου Έλληνες ηθοποιούς και τον θεωρώ από τους καλύτερους που πέρασαν ποτέ από την Ελλάδα. Έτσι όχι μόνο σ'αυτήν την ταινία, αλλά όπου κι αν έπαιζε εμένα μου άρεσε πάρα πολύ.
 
miki-mik7 είπε:
Η φωτογραφία αυτή, δεν είναι από την ταινία "Μια τρελλή, τρελλή οικογένεια";
Έχεις δίκιο μπερδεύτηκα!!! :eek: Ας τη μεταφέρουν οι διαχειριστές αν μπορούν... #) Όταν έχεις τόσο όγκο φωτογραφιών να σκανάρεις... :xm:
 
Δεν βλέπω να υπάρχει θέμα για την ταινία Μια τρελλή, τρελλή οικογένεια. Δώστε μου link για να μεταφέρω την φωτογραφία στο κατάλληλο θέμα. Τα off topic θα καθαριστούν :)
 
Kambia είπε:
Δεν βλέπω να υπάρχει θέμα για την ταινία Μια τρελλή, τρελλή οικογένεια. Δώστε μου link για να μεταφέρω την φωτογραφία στο κατάλληλο θέμα. Τα off topic θα καθαριστούν :)
Τότε τη μεταφέρεις εδώ αν είναι...

 


http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?28098-%C1%F5%E8%E5%ED%F4%E9%EA%DD%F2-%EA%E9%ED%E7%EC%E1%F4%EF%E3%F1%E1%F6%E9%EA%DD%F2-%F6%F9%F4%EF%E3%F1%E1%F6%DF%E5%F2/page5


 
13.jpg
13.jpg
 
Ωραίος και ο διάλογος Βογιατζή - Χριστοφορίδη :

'Κρυολογήσατε κύριε καθηγητά';

'Δεν κρυολογώ εγώ. Μην ανησυχείς. Εγώ είμαι παχύδερμο'.
 
Το Σάββατο την είδα για μια ακόμη φορά που την έιχε στην τηλεόραση. Ε, ρε παιδικές αναμνήσεις!!
 
Ενω το Δεσποινις διευθυντης ειναι μια κωμωδια ευρωπαϊκου επιπεδου με καταιγιστικες ατακες, αυτο το "Γυρισατεεε;" το βρισκω πολυ σαχλο και ψευτικο.

Πιο πολυ σε βιντεοταινια θα ταιριαζε. Το θεωρω μια κακη στιγμη του εργου που ευτυχως εχει τοσες καλες, ωστε να μπορω να το ξεχναω.
 
Ήδη έχω δηλώσει ότι είναι η αγαπημενη μου ταινία και όσες φορές και να τη δω δεν την βαριέμαι με τίποτα. Κάθε φορά μάλιστα παρατηρώ και κάποια μικρολεπτομερεια που μου έχει ξεφύγει. Την προηγούμενη εβδομάδα που έτυχε να είμαι στο σπίτι και την είδα με παρέα συνειδητοποίησα ότι όχι μόνο είναι καλογραμμένη - δικιο έχεις bambi μου, ευρωπαϊκού επιπέδου - αλλά και υψηλής αισθητικής σε πολλούς τομείς. Κατ' αρχήν τα ρούχα. Βλέπεις την Παπαγιάννη (σε όλες τις σκηνές που εμφανίζεται) και νομίζεις ότι ξεφυλλίζεις το vogue της εποχής. Οι κοπέλες που χορεύουν στο πάρτι του ναυάρχου είναι μία και μία. Η αποθέωση του little black dress! Η Μαρούδα επίσης φιγουρίνι, ακόμη και με το λεοπαρ κολάν. Οι δύο όψεις της Καρέζη επιτυχημένες στο έπακρο. Η ενδυματολόγος εχει κάνει εξαιρετική δουλειά εδώ. Από την άλλη η μουσική. Αν και δεν τρελαίνομαι για τις Μπρογερίτσες, το τραγούδι πήγαινε μια χαρά στο "μουσικό διάλειμμα" της ταινίας, νεανικό και ανάλαφρο. Το δε χάλι γκάλι άπαιχτο και απο κει και πέρα όλο το υπόλοιπο μουσικό ντύσιμο ήταν του κουτιού. (Πιο πολύ μου αρέσει η μουσική την ώρα που ο Αλέκος προσπαθεί να φτιάξει το μηχανάκι).

Τώρα πια που την έχω μάθει απ' εξω καρέ καρέ πιάνω τον εαυτό μου να επισημαίνει λαθάκια ή υπερβολές ή να κάνει κοινωνιολογικές και ανθρωπολογικές προσεγγίσεις (!!!), τύπου "γιατί να τα φτιάξεις ειδικά με γιατρό;" ή πόσο κατακριτέο ή όχι ήταν να έχεις κάνει δυο γάμους και να είσαι ξανα ζωντοχήρα ψάχνοντας για τον επόμενο και τι εκπέμπεις στους γύρω σου μετά από αυτή την εμπειρία, και άλλα τέτοια κουλά. Όπως και να ΄ναι όμως, η ταινία αυτή θα είναι η λατρεμένη μου οσα χρόνια κι αν περάσουν, οσο κι αν αλλάζουν οι σχέσεις των φύλων στον εργασιακό (και μη) χώρο.

Παρεμπιπτόντως, το Σουφλί έχει αστα να πάνε κλίμα. Κρύο, χιόνι, πάγο και βροχές. Πού το είδε το έκτακτο, δεν ξέρω.
 
Από τεχνικής απόψεως, παίρνουμε μια εικόνα από γιαπιά της εποχής, όπως σε λίγες, αναλογικά, ταινίες, παρ' όλη τη μεγάλη ανοικοδόμηση παράλληλα με τη χρυσή εποχή του Ελληνικού Κινηματογράφου.

Γενικά λοιπόν, όπως παρατηρούμε, τα πάντα φυσικά είναι υποδιαστασιολογημένα, από κολώνες μέχρι μέτρα ασφαλείας...
 
Πεστε να με φατε αλλα ειναι απο τις ταινιες της Καρεζη που δεν μου αρεσουν ΚΑΘΟΛΟΥ! Tη θεωρω εντελως "chick flick". :cheers:
 
Γιατί βρε συ rainbowcrash μου το χαλάς; δεν μπορεί να έχει happy end μια ταινία χωρίς να θεωρείται ουτοπικό; μα τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν όλη την ώρα! ΟΚ, πλάκα κάνω. Κάθε άποψη είναι σεβαστή και χαίρομαι όταν κάποιος δηλωνει την αντίθεσή του και την εξηγεί κιόλας. Από την άλλη, δεν παύει να είναι μια ρομαντική κωμωδία (όχι σκέτη κωμωδία) και το ευτυχές τέλος είναι σχεδόν πάντα αναμενόμενο. Άσε που δεν ξέρουμε τι μπορεί να έγινε μεταξύ τους στο μελλον....
 
Καλά, κι εμένα δε με τρελλαίνει όπως π.χ. η "Τζένη-Τζένη". Η Καρέζη στο ασπρόμαυρο χάνει πολύ, όπως και η Βουγιουκλάκη. Εκείνη που κέρδιζε ήταν η Λάσκαρη.
 
Πίσω
Μπλουζα