Υπέροχο! Επικροτώ και χειροκροτώ
Ο καλλιτέχνης έπρεπε βέβαια να βάλει την τέως δούκισσα με λυγισμένο το πόδι για να κολλήσει το φουστάνι στον γοφό (βλέπε και παλιά σκίτσα του Βασίλη Χριστοδούλου
) διότι το εξώφυλλο έπρεπε να είναι και σέξυ, όχι απλή αναμετάδοση αστυνομικού δελτίου. Κι έτσι τη δείχνει με το ένα πόδι μέσα στο αυτοκίνητο λες και μόλις κατέβηκε, ενώ το κείμενο λέει ότι ήδη μαλλιοτραβιόταν με τον άλλον οδηγό. Κι αν προσέξετε το χέρι πιο πολύ μοιάζει να χαϊδεύει το μαγουλάκι του αστυνομικού παρά να το χαστουκίζει. Μόνο το άγριο ύφος της δείχνει ότι πρόκειται για ελληνικό μπάτσο στον μπάτσο κι όχι ιταλικό (έλεγα να αποφύγω το τετριμμένο λογοπαίγνιο αλλά δεν μπόρεσα).
Ο μισός κύριος τέρμα δεξιά θα είναι ο άλλος οδηγός που θα σκέφτεται "Αμάν από τι γλύτωσα", αλλά και μπορεί και "Φτου γ..., δεν χαστούκισε εμένα να της κάνω μήνυση να βγάλω καμια λιρέττα"
Απορία Νο. 1: Στην Ιταλία του τότε (πότε?) οι τροχαίοι δεν φορούσαν στολή αλλά κυκλοφορούσαν αλά Χάμφρεϋ Μπόγκαρτ και πριν ζητήσουν άδεια οδήγησης δείχναν τα χαρτιά τους σαν πράκτορες του Εφμπιάι?
Απορία Νο. 2: Πόρτα δεν είχε το αυτοκίνητο? Και ξέρω ότι τότε υπήρχαν αυτοκίνητα με τους μεντεσέδες της πόρτας στον κεντρικό στύλο οπότε ανοιγμένη θα ήταν πίσω από την όμορφη καλλιτέχνιδα, αλλά κάποιο κομμάτι της θα έπρεπε να φαίνεται, κι εμείς δεν βλέπουμε τίποτε.
(Σε κάποιον έδειχναν καλλίπυγες καλλιτέχνιδες κι αυτός γκρίνιαζε που λείπανε οι πόρτες).