Καλύτερο gothic κομμάτι

exetlaios

Retro PaTRi@RcH
Joined
17 Mαϊ 2006
Μηνύματα
4.460
Αντιδράσεις
1.034
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ θα έλεγα το "Temple of love" αλλα είμαι ψιλοάσχετος απο γκόθικ...
 
Εγώ απλώς θα προσκυνήσω την επιλογή του Exetlaiou...

Άκρως σκοτεινό, υστερικό και υπέροχο κομμάτι!

Άλλωστε οι Bauhaus είναι από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα...
 
Οντως πολύ ωραίο κομμάτι αλλά εγώ προτιμώ τα απαντα των Sisters of mercy....
 
τεράστιο κομμάτι!

ακούστε επίσης , απ'την ίδια εποχή

Joy Division - New Dawn Fades

Sisters of Mercy - Black Planet

Depeche Mode - Black Selebration (όχι ακριβώς gothic, αλλά σκοτεινό)
 
Bauhaus - Mask

The transformation is invested


With the mysterious and the shameful



While the thing I am becomes something else



Part character part sensation


 


The shadow is cast...


[ame=http://www.youtube.com/watch?v=dKPUaYUXbuQ]YouTube - Mask

 
Sisters και εδω.... Εξαιρετικοι οι Bauhaus δεν λεω, αλλα..... ΑΛΛΑ!!!!!!!

Τωρα για κομματι τους;;;; Μονο το First and last and always, some girls wonder by mistake και some boys wander by mistake (bootleg με b sides απο το FALAA και μετα) να παρετε τα εχετε ολα....

Παρολα αυτα ομως το απολυτα Gothic κομματι τους και το αγαπημενο των οπαδων τους δεν θα μπορουσε να ειναι αλλο απο το Alice............

[edit] Δεν υπάρχει το βιντεο [edit]

Βιντεο δυστυχως δεν παιζει, αλλα κατ'εμε δεν το χρειαζεται καν... Το ζοφερο riff

του Gary Marx, τα κατασκοτεινα φωνητικα του Eldrich, οι μπασογραμμες που κοβουν οπισθια απο τον Graig Adams και ο σταθεροτατα καλος Doctor Avalanche φτανουν και περισσευουν....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τρία διαμάντα (μαύρα και σκοτεινά πάντα!) των Sisters of Mercy

Dominion

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μου ανοιξε την ορεξη ο φιλος ASiC. Zητω συγνωμη μονο γιατι βαζω αρκετα αλλα τι να πρωτοδιαλεξεις απο τους Sisters.....

No time to cry

http://www.youtube.com/watch?v=m44yh8hSOCE

Walk Away