Ὁ
Ὅμηρος Ἀθηναῖος ἦταν συμπαθητικὴ καὶ κλασάτη παρουσία ἂν καὶ τὸ ὕφος τοῦ παιχνιδιοῦ ποὺ παρουσίαζε παρέπεμπε σὲ καραμπινάτη σεβεν-τίλα! Συμπαθητικὸς ἦταν κι ἕνας ἄλλος τύπος ποὺ ἔκανε ἐκπομπὲς μὲ ἀνάλαφρο περιεχόμενο καὶ πολλὰ τραγούδια στὸ Κανάλι 29 καὶ τὸν ὁμόσταυλο ραδιοσταθμὸ Ράδιο-Ἀθήνα. Ὁ παραγωγὸς αὐτὸς εἶχε ὡραία φωνή τὴν ὁποία χρησιμοποιοῦσε καὶ σὲ διαφημιστικὰ σποτάκια. Θυμᾶμαι ἕνα χαρακτηριστικὸ μὲ τὰ καταστήματα «Μπρακούλια». Τὸ δὲ ὕφος αὐτουνοῦ ἦταν μιὰ δεκαετία πίσω ἀπὸ τοῦ Ὅμηρου! Μὰ πῶς τόνε λέγανε…;;;
Ρὲ παιδιὰ ποῦ τὸ θυμηθήκατε τὸ περιστατικὸ μὲ τὸ καφάσι ποὺ ἔπεσε στὸ κεφάλι τοῦ συγχωρεμένου τοῦ
Μπουγιουκλάκη; Ὁ συγκεκριμένος ἄνθρωπος, ὅπως πολὺ σωστὰ τὸ ἀνέφερε ὁ φίλος πρωτύτερα, ἂν καὶ δηλωμένος πασόκος, ποτὲ δὲν ἐξαργύρωσε τὴν κομματική του τοποθέτηση καὶ ἔζησε τελείως διαφορετικὰ ἀπὸ τὰ τυπικὰ κομματόσκυλα ποὺ μᾶς ἔρχονται στὸ μυαλό. Ἐλαφρὺ νὰ εἶναι τὸ χῶμα ποὺ τὸν σκεπάζει… Εἶχε στὸ ἐνεργητικό του ὁρισμένες σημαντικὲς δουλειές, ἀλλὰ κάπου χάθηκε στὴν πορεία καταναλισκόμενος ἀπὸ τὴν πολιτικὴ καὶ τὶς βιντεοταινίες. Ὁ ἀναπάντεχος θάνατος τοῦ στέρησε πολλὰ καὶ ἴσως μιὰ δυναμικότερη ἐπιστροφὴ στὰ καλλιτεχνικὰ δρώμενα. Ὁ Μπουγιουκλάκης μαζὺ μὲ τὴν γυναίκα του κάνανε τὴν πρωϊνὴ ἐκπομπὴ «Μιὰ σκελίδα σκόρδο» στὶς 7:30 τὸ πρωῒ τῶν καθημερινῶν στὸ Ράδιο-Ἀθήνα. Ἐδῶ τὸ ἔργο του, ἂν καὶ μέσα στὶς βιντεοταινίες ποὺ ἔπαιξε πρέπει νὰ συμπεριλάβουμε τὸ ἀριστούργημα
«Χασάπης, μόρτης καὶ ἀλανιάρης» μὲ τὸν Νίκο Τσούκα!
http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/Βασίλης_Μπουγιουκλάκης
Τὴν ταινία αὐτὴν τὴν θυμᾶμαι χάρη στὸ ξαδερφάκι μου. Ὁ ἐν λόγῳ ξάδερφος εἶχε πάθει κολλούμπρα μὲ τὸ ποδόσφαιρο καὶ τὸ βίντεο τὴν δεκαετία τοῦ '80. Ἐγὼ ἀπὸ τὴν ἄλλη ἤμουν μὲν ἀρρωστάκι μὲ τὴν μπαλίτσα, ἀλλὰ μὲ τὰ βίντεο κλὰμπ δὲν εἶχα παρτίδες, μιὰ συνήθεια ποὺ κράτησα ἕως σήμερα. Ἀπὸ τὸ ξαδερφάκι μου, λοιπόν, θυμᾶμαι τὴν παραπάνω ταινία καθὼς καὶ τὸν ἀπόλυτο μύθο
«ὁ Βαμβαποῦλος καὶ ἡ γκολάρα του» μὲ τὴν συγχωρεμένη τὴν Γερασιμίδου.
Πίσω στὸ κανάλι 29, γιὰ νὰ μὴν ξεφεύγουμε. Ἡ σκηνὴ νὰ δείχνῃ τὸ ματωμένο ἀπὸ τὸ καφάσι μέτωπο στὴν κάμερα τῆς ἀλήθειας εἶναι ἀθάνατη.
Ἐδῶ ἡ κάμερα παρακαλῶ! Ἂ ρὲ Βασίλη…!
Παρτενὲρ τοῦ Βαγγέλη τοῦ Γιαννόπουλου ἦταν ἡ
Θεοδοσία Κοντζόγλου καὶ μετὰ νομίζω τὴν διαδέχθηκε ἡ
Ἀγάπη τῆς ὁποίας τὸ ἐπώνυμο εἶναι σπαζοκεφαλιά. Τὸ βίντεο κλὶπ μὲ τὸν Τόλη Τσιμογιάννη ἦταν ὅλα τὰ φράγκα. Ὁ Τόλης νὰ τραβᾶ κουπὶ σὲ μιὰ δεμένη βάρκα (!) καὶ μ' ἕνα δερμάτινο σακάκι μὲ κρόσια (ἰνδιάνικο) νὰ τραγουδᾶ τὸ μεγάλο σουξὲ «Μὴν τὸ πεῖς χαρά μου ὅτι συναντιόμαστε». Ἀργότερα ὁ Τόλης ἔκανε φοβερὲς ἐκπομπὲς στὸ ράδιο Μπλάκμαν! Ἀπὸ τοὺς αὐθεντικοὺς σκυλάδες ὁ Τόλης. Ἀνακάτευε τσιφτετέλια καὶ ρὸκ μπασίματα μὲ τρόπο μοναδικό. Ἀνανεωτὴς τῆς σκυλὲ μουσικῆς σκηνῆς. Μνημεῖο τοῦ εἴδους τὸ «Κάνεις καὶ ζημιές».
Τὸ βράδυ τὸ κανάλι εἶχε
Μι-χά-λη Γαρ-γα-λά-κο. Μέχρι νὰ τελειώσει μιὰ πρότασή του ὁ Μιχάλης σὲ εἶχε πάρει ὁ ὕπνος στὸ
«Βῆμα τοῦ Λαοῦ».
Στὰ ἀθλητικά, τὸ κανάλι ἐνῶ δὲν εἶχε συμμετοχὴ σὲ μετάδοση σπουδαίων ἀθλητικῶν γεγονότων, εἶχε ἕναν πολὺ καλὸ δημοσιογράφο ποὺ δυστυχῶς μᾶς ἄφησε νωρίς. Ὁ
Χρῆστος Σιέμπης ἦταν δημοσιογράφος στὸν Φίλαθλο μὲ μακρὰ πορεία στὸ χῶρο. Περάσματα ἀπὸ τὸ κανάλι 29 εἶχε πάντως. Ἔφυγε μόλις σὲ ἡλικία 37 ἐτῶν. Τὸ Κανάλι 29 ἐγκαινίασε ἄλλη μιὰ πρωτοτυπία, τὴν πρώτη τηλεοπτικὴ ἐκπομπὴ ἀφιερωμένη «τιμῆς ἔνεκεν» στοὺς ἀλογομούρηδες: τὸ
«Ἵπποι καὶ φίλιπποι», πολὺ πρὶν μείνουν ἄστεγοι οἱ κλασικοὶ θαμῶνες τῶν Τζιτζιφιῶν. «Ποιὸς νὰ τὰ τρέχει τώρα στὰ Σπάτα;» μοῦ εἶχε πεῖ πρὶν ἀπὸ κάποια χρόνια ἕνας φίλος ποὺ τάϊζε ποῦ καὶ ποῦ τ' ἀλόγατα.
Ρὲ παιδιά, ὑπάρχει περίπτωση νὰ ξαναζήσουμε τέτοια πράγματα; Μόνο ποὺ τὰ γράφω ἔχω χεστεῖ ἀπάνω μου. Ἀπὸ τὰ γέλια.