[ΜΒ] Πολιορκία (~1993)

fraoulitsa

Banned
Joined
13 Μάρ 2007
Μηνύματα
735
Αντιδράσεις
3
Kαλησπέρα!! Σε μία από τις αναζητήσεις μου αυτές τις μέρες σε παλιά παιχνιδοπωλεία, εντόπισα το επιτραπέζιο ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ (Δράση και περιπέτεια στο απόρθητο οχυρό), από την ΜΒ Games. Στο πίσω μέρος του κουτιού γράφει ότι είναι του 1993 και διανέμεται από τη Hasbro. Φαντάστηκα πως, επειδή μοιάζει με το "Κάστρα και Πολιορκητές" (τουλάχιστον σε εμένα που είμαι άσχετη έτσι φαίνεται) θα είχε ενδιαφέρον να το δούμε μαζί... Οπότε, έρχομαι να ρωτήσω τις απορίες μου στους ειδικούς επί του θέματος... Γνωρίζετε κάτι παραπάνω για το παιχνίδι αυτό; Υπήρξε στα χρόνια του επιτυχημένο ή όχι; Σήμερα είναι περιζήτητο -σπάνιο; Φυσικά, δεν σκοπεύω να το κρατήσω, θα το δώσω σε ένα ρετροφιλαράκι που είναι μεγάλος φαν των "Κάστρων" (μπας και επιστρέψει στο φόρουμ, χιχιχιχι :p ), αλλά πριν από αυτό είπα να το βάλω κι εδώ...

Αυτά! Επισυνάπτω φωτογραφίες από το κουτί, τα περιεχόμενα και τις οδηγίες του παιχνιδιού.

244035-500x333.jpg


860410-500x354.jpg


424790-500x375.jpg


[edit] Dead pic [edit]

πηγή εικόνων: Vintage Toys
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
πω πω με αυτο μεγαλωσα εγω!!!! :cry:
 
Ω!!!Αυτό το επιτραπέζιο το είχα κι εγώ!Απ' ο,τι είχα ακούσει από έναν οικογενειακό φίλο ο οποίος είχε κατάστημα παιχνιδιών τον καιρό που το αγόρασα,το 2001 δηλαδή,ήταν πολύ πετυχημένο σε πωλήσεις τουλάχιστον στην περιοχή της Καβάλας απ' όπου και το αγόρασα.Σημειωτέο ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι,κατα τη γνώμη μου τουλάχιστον,μπορεί να παιχτεί όχι μονο σαν επιτραπέζιο αλλά και σαν κανονικό παιχνίδι με στρατιωτάκια!
 
Όσα ευχαριστώ και να σου πω Φραουλίτσα είναι λίγα...!!!!!!!!!

Εννοείται ότι το έχω στήσει και παίζω μιας και δεν ανοίγω τα ΚΑΣΤΡΑ της Ελ Γκρεκο..!!!

Χίλια ευχαριστώ που με σκέφτηκες και μου το πήρες..!!! :)