Μια "ΜΙΚΡΗ" NES συλλογή: Angry Video Game Nerd (AVGN)

Seaside

Retro Member
Joined
7 Οκτ 2009
Μηνύματα
170
Αντιδράσεις
0
Βιβλιοθήκες γεμάτες με "ΟΛΕΣ" πραγματικά τις κασσέτες της γνωστής 8μπιτης της NINTENDO

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χαχαχαχα!!!Εχει και απο πισω....Αυτα ειναι!
 
Κρίμα που πετάει τα κουτιά...

Τα cartidges είναι πάντα must για συλλογές ανεξαρτήτως format.
 
Σιγά την συλλογή ρε παιδιά!Ο Τύπος είναι ποζεράς.....έχει μπει στο τρυπάκι να αγοράζει και να αγοράζει Games για να καυχιέται για μια συλλογή από την οποία δεν έχει παίξει ούτε 10 Games.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nikol@r@s είπε:
Σιγά την συλλογή ρε παιδιά!
Διαφωνώ

Nikol@r@s είπε:
ια να καυχιέται για μια συλλογή από την οποία δεν έχει παίξει ούτε 10 Games
Συμφωνώ

Σε κάθε περίπτωση, θέλω να πάρω όλα αυτά τα cartridges να τα αδειάσω σε μια μπανιέρα και να βουτήξω μέσα...

... είμαι καλά γιατρέ; :D
 
Nikol@r@s είπε:
Σιγά την συλλογή ρε παιδιά!Ο Τύπος είναι ποζεράς.....έχει μπει στο τρυπάκι να αγοράζει και να αγοράζει Games για να καυχιέται για μια συλλογή από την οποία δεν έχει παίξει ούτε 10 Games.
WTF!!!???!!!?

προφανώς δεν έχεις καμοία ιδέα τί ρόλο βαράει ο τύπος...
 
keropi είπε:
WTF!!!???!!!?προφανώς δεν έχεις καμοία ιδέα τί ρόλο βαράει ο τύπος...

Για εξηγησέ μου εσύ που ξέρεις τι ρόλο βαράει?

Εγώ βλέπω έναν άρωστο αμερικανό που αγοράζει Games μόνο και μόνο για να τα βλέπει να διακοσμούν την βιβλιοθήκη του σπιτιού του.Τα περισσότερα είναι σαβούρες από αυτά που έχει.Καμιά 30ρια αξίζουν.
 
Nikol@r@s είπε:
Για εξηγησέ μου εσύ που ξέρεις τι ρόλο βαράει?
Εγώ βλέπω έναν άρωστο αμερικανό που αγοράζει Games μόνο και μόνο για να τα βλέπει να διακοσμούν την βιβλιοθήκη του σπιτιού του.Τα περισσότερα είναι σαβούρες από αυτά που έχει.Καμιά 30ρια αξίζουν.
Έδωσα λινκ που πάει στην σελίδα του. Αν είσαι τυφλός δε σου φταίει κανένας. Σαν κλασσικός ελληνάρας είδες ένα video τυχαίο και έβγαλες τα συμπεράσματα σου για τον "βλάκα αμερικάνο"