Ξέρατε ότι....;

Bambinella

Extra Galactic RetroEntity!
Joined
18 Mαϊ 2010
Μηνύματα
16.504
Αντιδράσεις
28.067

Η Μαιρη Χρονοπουλου κανει μια πολυ τολμηρη εμφανιση στην ταινια Κοινωνια ωρα μηδεν, επειδη εκεινη το ζητησε απο τον σκηνοθετη, Ντινο Δημοπουλο; Υστερα απο τα Δακρυα για την Ηλεκτρα, οπου η Μαιρη υποδυθηκε τη μητερα της Ζωης Λασκαρη, ολοι της ελεγαν οτι εκανε μεγα σφαλμα να δεχτει ρολο μητερας μιας τοσο μεγαλης κορης. Καποιοι μαλιστα, της ειπαν οτι αυτο θα ειχε σοβαρο αντικτυπο στη μετεπειτα καριερα της. Η Μαιρη απαντησε οτι η καριερα της δε θα παθαινε τιποτα και οτι στην αμεσως επομενη ταινια που θα γυριζε θα εδειχνε και το στηθος της. Αυτο ακριβως εγινε και την επιμαχη σκηνη στην οποια βρισκεται και ο Νικος Κουρκουλος, τη βλεπουμε στην αρχη του Κοινωνια ωρα μηδεν.


 


Η Αλικη Βουγιουκλακη εχτισε την εξοχικη κατοικια της στον Θεολογο, επειδη ξετρελαθηκε με το μερος οταν το πρωτοειδε στα γυρισματα της ταινιας Η αγαπη μας;


 


Η Ελενη Ανουσακη χορευει στο Μαριχουανα στοπ, φορωντας κατεστραμμενο καλσον; Προκειται για το χορευτικο που εχει η Ελενη στο αεροδρομιο και που αν προσεξει κανεις καλα, θα διαπιστωσει εναν μεγαλο ποντο στο σκουρο καλσον της. Η ζημια εγινε την ωρα που η ηθοποιος ντυνοταν για το γυρισμα και το δαχτυλιδι της πιαστηκε στο καλσον. Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν προσεξε τη ζημια, παρα μοναχα οταν η ταινια βγηκε στις αιθουσες.


 


Το νυφικο που φοραει η Τζενη Καρεζη στην ταινια Τζενη - Τζενη, ειναι το δικο της; Συγκεκριμενα προκειται για το νυφικο που ειχε φορεσει στον γαμο της με τον Ζαχο Χατζηφωτιου, το Μαιο του 1962.


 


%CF%84%CE%B6%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CE%B6%CE%B5%CE%BD%CE%B7+(1966).jpg


 


Η Μαρθα Καραγιαννη ειχε παντα προβλημα στα χορευτικα της να σηκωσει το ενα ποδι της; Υστερα απο κοπο και πολλη δουλεια με τον εκαστοτε χορογραφο, καταφερνε τελικα να μη φαινεται η δυσκολια της.


 


Το πραγματικο επωνυμο της Κατερινας Γιουλακη, ειναι Γιουβαρλακη;


 


Ο Λαμπρος Κωνστανταρας και ο Γιωργος Γαβριηλιδης ηταν απιστευτα σνομπ, οσον αφορα τους ρολους που δεχονταν; Για να πουνε και οι δυο το Ναι σε εναν ρολο, αυτος επρεπε να ειναι ρολος διευθυντη, βιομηχανου, εφοπλιστη, στρατιωτικου, και τελος παντων ρολος ενος ανθρωπου που βρισκοταν πολυ ψηλα κοινωνικα.


 


Περιμενω και δικες σας χαριτωμενες πληροφοριες για Ελληνες καλλιτεχνες. Πληροφοριες που δεν ειναι ιδιαιτερα γνωστες και που ολους θα μας ενδιεφερε να μαθουμε!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
...η Νόρα Βαλσάμη επρόκειτο να ενσαρκώσει την κόρη της Ρένα Βλαχοπούλου στο ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΑΜΠΡΟΣ? Υπάρχει και σχετικη συνεντευξη της Νορας οπου αναφερεται στην προκειμενη συμμετοχη της στην ταινια αυτη...Τελικα φαινεται οτι η ηδη προϋπαρχουσα συνεργασια Ρενας - Νόρας στο Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ Η ΧΙΠΙΣΣΑ οδηγησε στην επιλογη της Μπετυς Λιβανου
 
Η Αντιγόνη Βαλάκου, η Γκέλλυ Μαυροπούλου και η Σπεράντζα Βρανά επρόκειτο να είναι οι πρωταγωνίστριες της μουσικής κωμωδίας του Ντίνου Δημόπουλου "Χαρούμενο ξεκίνημα" (1954). Η Φίνος Φιλμ είχε ανακοινώσει τα ονόματά τους στις εφημερίδες της εποχής, καθώς η Βαλάκου είχε πρωταγωνιστήσει ήδη στο "Οι ουρανοί είναι δικοί μας" και η Μαυροπούλου και η Βρανά είχαν πρωταγωνιστήσει ήδη στην "Ωραία των Αθηνών". Τελικά, χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις από την εταιρεία, οι τρεις ρόλοι δόθηκαν στις Κάτια Λίντα, Μαργαρίτα Παπαγεωργίου και Ρένα Στρατηγού.
 
Ωραίο θέμα! Πάντως, για τον Γαβριηλίδη είχα δει σε ένα μικρό αφιέρωμα οτι ο ίδιος ήθελε ποικιλία στους ρόλους και ότι είχε προβλήματα να βρίσκει δουλειά, λόγω του οτι πάντα τον ήθελαν μόνο για ρόλους πλουσίων....
 
Η Μπέττυ Λιβανού είχε αρχικά αναγγελθεί από τη Φίνος Φιλμ ως η πρωταγωνίστρια της ταινίας του Γιάννη Δαλιανίδη "Ο μάγκας με το τρίκυκλο". Τελικά, τον ρόλο πήρε η Τόνια Καζιάνη.
 
Η Ρένα Βλαχοπούλου είχε αρνηθεί να ενσαρκώσει τον ρόλο της Πάστα Φλώρα στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου "Μια τρελή, τρελή οικογένεια" (1965), θεωρώντας ότι ήταν νέα για να παίξει τη μητέρα της Τζένης Καρέζη. Έτσι τον ρόλο πήρε η Μαίρη Αρώνη και σημείωσε την επιτυχία που όλοι ξέρουμε.
 
Επίσης, αρχικά για τον ρόλο του Δημήτρη Χόρν στο " Αλοίμονο στους νέους" είχε προταθεί ο Ντίνος Ηλιόπουλος, αλλά απορρίφθηκε καθώς θεωρήθηκε πως ήταν αρκετά κωμικός ηθοποιός... :(
 
atanasio είπε:
Η Ρένα Βλαχοπούλου είχε αρνηθεί να ενσαρκώσει τον ρόλο της Πάστα Φλώρα στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου "Μια τρελή, τρελή οικογένεια" (1965), θεωρώντας ότι ήταν νέα για να παίξει τη μητέρα της Τζένης Καρέζη. Έτσι τον ρόλο πήρε η Μαίρη Αρώνη και σημείωσε την επιτυχία που όλοι ξέρουμε.
Γυναικεια φιλαρεσκια ισως, αλλα απο την αλλη αν σκεφτουμε οτι η Ρενα ηταν γεννηθεισα το 1923 και η Τζενη το 1930, εφτα χρονια μαλλον δεν ειναι αρκετα για διαφορα ηλικιας αναμεσα σε μητερα και κορη..... :)
 
Είναι γνωστό ότι είχε προταθεί στο Χορν να παίξει το ρόλο του Φλωρά στο ''Ξύλο βγήκε από το παράδεισο'' αλλά δε δέχτηκε, θεωρώντας πως η Βουγιουκλάκη ήταν ήδη πολύ εμπορική.

Ενώ, γινόντουσαν συζητήσεις να παίξει ο Λογοθετίδης με τη Βουγιουκλάκη στο ''Μια ζωή την έχουμε'', καθώς ο Τζαβέλλας όταν έγραφε το σενάριο είχε κατά νου αυτούς τους ηθοποιούς.
 
Κι εδω ενα εξωφυλλο απο τις Εικονες του 1962, αφιερωμενο στον γαμο Καρεζη - Χατζηφωτιου.

Η Τζενη με το νυφικο που τρια χρονια αργοτερα ξαναφορεσε για της αναγκες του ρολου της ως Τζενης Σκουταρη....

%CE%922.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μια και ο λόγος για την υπέροχη Τζένη Καρέζη, είχα διαβάσει ότι ο Αλέξης Δαμιανός την είχε σκεφτεί για τον ρόλο της Ευδοκίας στην ομώνυμη θρυλική ταινία του, αλλά τελικά προτίμησε να δώσει τον ρόλο σε μια πολύ νεότερη ερασιτέχνη ηθοποιό, τη Μαρία Βασιλείου.

Ο Δημήτρης Χορν ήταν η αρχική επιλογή του Αλέκου Σακελλάριου για τον ρόλο που τελικά έπαιξε ο Ντίνος Ηλιόπουλος στο "Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες" (1959).

Η Μελίνα Μερκούρη επιθυμούσε διακαώς να παίξει τον ρόλο της Αγνής στην ταινία του Γιώργου Τζαβέλλα "Η Αγνή του λιμανιού" (1952), αλλά ο Φίνος δεν την παραδεχόταν ως κινηματογραφική πρωταγωνίστρια και προτίμησε την Ελένη Χατζηαργύρη.

Το 1965 ο Ντίνος Δημόπουλος άρχισε γυρίσματα σε μια φιλόδοξη παραγωγή της Φίνος Φιλμ, με τίτλο "Τα δέντρα πεθαίνουν όρθια" (ή "Ο Άγιος των σκλάβων") και θέμα τη ζωή του Κοσμά του Αιτωλού, τον οποίο είχε αναλάβει να ενσαρκώσει ο Νίκος Κούρκουλος. Τη μουσική της ταινίας θα έγραφε ο Μίκης Θεοδωράκης, το σενάριο ήταν γραμμένο από τον Νίκο Φώσκολο και παρτενέρ του Κούρκουλου ήταν η Τζένη Ρουσσέα. Η ταινία δεν ολοκληρώθηκε λόγω υψηλού κόστους και ανυπέρβλητων πρακτικών προβλημάτων.

Αρχικές επιλογές του Γιάννη Δαλιανίδη για τον ρόλο της κοπέλας του Ντίνου Ηλιόπουλου στο "Μερικοί το προτιμούν κρύο" (1962) ήταν η Άννα Φόνσου και η Πόπη Λάζου, αλλά τελικά τον ρόλο πήρε η Μάρθα Καραγιάννη.
 
Στη ταινία ''Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες'', υπάρχει μία σκηνή όπου Ηλιόπουλος και Χατζηχρήστος πηδούν από το δεύτερο όροφο από ένα δολοφόνο που φαντάζονται ότι τους κυνηγά. Οι πρωταγωνιστές δε δέχτηκαν να χρησιμποιηθούν κασκαντέρ και αποφάσισαν να πηδήξουν οι ίδιοι. Είχε έρθει και η πυροσβεστική για βοήθεια, ενώ θα έπεφταν πάνω σε ένα τεντωμένο μουσαμά. Όταν ήρθε η ώρα της σκηνής και κοίταξαν το έδαφος από το 2ο όροφο πανικοβλήθηκαν και οι δύο και δεν ήθελαν να πηδήξουν, αλλά το έκαναν τελικά γιατί σκέφτηκαν πόσο θα εκτίθεντο, αφού είχε μαζευτεί πολύς κόσμος. Όταν ο Σακελλάριος είπε το ''Πάμε'', πρώτα πήδηξε ο Χατζηχρήστος και ύστερα τον ακολούθησε ο Ηλιόπουλος. Η σκηνή γυρίστηκε μια φορά. Όταν το έμαθε ο Φωτόπουλος, είπε στον Ηλιόπουλο ''Ρε συ, είσαι τρελός; Μπορούσες να έμενες από ανακοπή στον αέρα πριν φτάσεις κάτω!''

H Boυγιουκλάκη είχε παίξει 1η το ''Περάστε την 1η του μηνός'' στο θέατρο. Όταν η ταινία γυρίστηκε με πρωταγωνιστή τον Παπαμιχαήλ, εκείνη δεν ήθελε να παίξει καθώς θεωρούσε την υπόθεση αδύναμη για τον κινηματογράφο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το 1972 η Φίνος Φιλμ ανήγγειλε το γύρισμα του δραματικού μιούζικαλ "Η Μαρκησία του λιμανιού", σε σενάριο Νίκου Φώσκολου (από το ομώνυμο θεατρικό του έργο που είχε παίξει η Σμαρούλα Γιούλη) και σκηνοθεσία Τάκη Βουγιουκλάκη, με ποωταγωνίστρια τη Ζωή Λάσκαρη. Η ταινία δεν γυρίστηκε ποτέ, λόγω της κρίσης που είχε πλήξει τότε τον ελληνικό εμπορικό κινηματογράφο.

Αρχικές επιλογές του παραγωγού Κλέαρχου Κονιτσιώτη για του ρόλους του πιλότου και της ερωμένης του στη σχετικά "τολμηρή" ταινία του "Ψυχή και σάρκα" (γνωστή και ως "Εσύ κι εγώ") ήταν ο Άγγελος Αντωνόπουλος και η Εύα Άουλιν. Τελικά τους ρόλους έπαιξαν ο Κώστας Πρέκας και η Ντέμπορα Ριντ.

Η θεατρική επιτυχία του Γεωργίου Ρούσσου "Βασίλισσα Αμαλία" επρόκειτο να μεταφερθεί και στον κινηματογράφο το 1972, ως συμπαραγωγή της Φίνος Φιλμ και του Τζέιμς Πάρις. Πρωταγωνίστρια, βεβαίως, θα ήταν και πάλι η Αλίκη.

Για τον βασικό γυναικείο ρόλο της ταινίας "Το χώμα βάφτηκε κόκκινο" (1965) του Βασίλη Γεωργιάδη είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον η Ειρήνη Παπά, η οποία, όμως, τότε, ήταν ήδη μια καθιερωμένη διεθνής σταρ και ο Φίνος δεν μπορούσε πλέον να καλύψει τις οικονομικές της απαιτήσεις, με αποτέλεσμα να πάρει τον ρόλο η Μαίρη Χρονοπούλου. Στο ίδιο φιλμ τον ρόλο που έπαιξε ο Γιάννης Βόγλης ήταν να παίξει ο Γιώργος Φούντας.

Το 1972 η Φίνος Φιλμ ανήγγειλε το γύρισμα του κατοχικού δράματος "Οφθαλμόν αντί οφθαλμού", σε σενάριο και σκηνοθεσία του Νίκου Φώσκολου, με πρωταγωνιστή τον Νίκο Κούρκουλο. Η ταινία δεν γυρίστηκε ποτέ.

Στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου "Οι ουρανοί είναι δικοί μας" (1953), οι αρχικές επιλογές του Φίνου για τους ρόλους που τελικά έπαιξαν η Αντιγόνη Βαλάκου, ο Αλέκος Αλεξανδράκης και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν η Έλλη Λαμπέτη, ο Δημήτρης Χορν και ο Γιώργος Παππάς.

Ο ρόλος της Ασπασίας στην ιστορική ταινία "Ιπποκράτης και δημοκρατία" (1972) είχε αρχικά προταθεί στην Έλλη Λαμπέτη, η οποία, όμως, αρνήθηκε. Έτσι τον ρόλο πήρε η Μαίρη Χρονοπούλου.

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε αρνηθεί τον βασικό γυναικείο ρόλο στην ταινία του Αλέκου Σακελλάριου "Χαμένα όνειρα" (1961), γιατί τον είχε θεωρήσει άκρως καταθλιπτικό. Έτσι στο πλευρό του Παπαμιχαήλ έπαιξε (υπέροχα) η Αντιγόνη Βαλάκου.

Το 1981 ο Θόδωρος Αγγελόπουλος είχε αναγγείλει την πρόθεσή του να μεταφέρει στον κινηματογράφο το μυθιστόρημα του Κώστα Ταχτσή "Το τρίτο στεφάνι", με πρωταγωνίστριες τη Μελίνα Μερκούρη και την Ειρήνη Παπά. Δυστυχώς, αυτό το εκπληκτικό σχέδιο δεν υλοποιήθηκε ποτέ!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πω πω πάρα πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά! Κάποια τα ήξερα κάποια άλλα όχι... Μου άρεσε πολύ το θέμα με το νυφικό της Τζένης! Θυμάμαι στο βιβλίο του ο Μάρκος Ζέρβας έγραφε γενικά οτι πολλές φορές οι ηθοποιοί έφερναν ρούχα από τα σπίτια τους
 
Το "20 γυναίκες και εγώ" πριν γίνει ταινία ήταν θεατρικό που είχε ανέβει στο "Ρουαγιάλ" (στην Ηπείρου βρισκόταν). Το ρόλο που έπαιξε στο σινεμά, η Μπέτυ Λιβανού τον ερμήνευσε στο θέατρο η αξέχαστη Μέμα Σταθοπούλου. Το ξέρατε ότι Μελίνα Μερκούρη και Ρένα Βλαχοπούλου ήταν "σκοτωμένες" μεταξύ τους; Αιτία ήταν ένα νούμερο επιθεώρησης όπου η Βλαχοπούλου κοροϊδευε την Μελίνα, ως φο αντιχουντική. Η εν λόγω επιθεώρηση είχε ανέβει επί χούντας. Όταν στην μεταπολίτευση έτυχε και συναντήθηκαν και μάλιστα μπροστά σε κόσμο, καταλαβαίνει κανείς τι έγινε, κάποιοι υποστηρίζουν ότι έπεσε και ξύλο.
 
1. Ο Δαλιανίδης εφτιαξε την'' μουσίτσα'' , ραμμένη και κομμένη στα ΄μέτρα της νεαρότατης τότε Αλίκης, όταν την ειδε μετά από μια νυκτερινή της εξοδο, με τα μαλλιά πιασμένα και το χαριτωμένο, δροσερό μουτράκι της, μετά αφού εμπνευστεί το στόρυ θα της προτείνει τον ρόλο! και το τρελοκόριτσο, ήταν να το παίξει η Αλίκη με τον Δαλιανίδη σκηνοθέτη αλλά δεν τα βρήκαν στα λεφτά!

2. Στην φίνος, ηθελαν να γίνει ταινία με δυο αταιριαστους πρωταγωνιστές, τον Χατζηχρήστο, τον θρυλικό Θύμιο και τον Χορν, συμφωνησαν όλοι!όταν ηρθε η 'ωρα να μπουνε τα ονόματα ο Φινος είπε ότι θα εμπαινε μπροστά το όνομα του Χορν, ο Χατζηχρήστος θα δηλώσει''α, εμενα δεν με νοιαζει γιατι οταν θα βγει η ταινία, όλοι θα πούνε στην επαρχία, πάμε να δούμε μια ταινία με τον Θυμιο'', οποτε το πραγμα εμεινε εκει αφού για λίγο καιρο, τα σχεδια πάγωσαν μετα την δήλωση αυτή!
 
atanasio είπε:
Το 1965 ο Ντίνος Δημόπουλος άρχισε γυρίσματα σε μια φιλόδοξη παραγωγή της Φίνος Φιλμ, με τίτλο "Τα δέντρα πεθαίνουν όρθια" (ή "Ο Άγιος των σκλάβων") και θέμα τη ζωή του Κοσμά του Αιτωλού, τον οποίο είχε αναλάβει να ενσαρκώσει ο Νίκος Κούρκουλος. Τη μουσική της ταινίας θα έγραφε ο Μίκης Θεοδωράκης, το σενάριο ήταν γραμμένο από τον Νίκο Φώσκολο και παρτενέρ του Κούρκουλου ήταν η Τζένη Ρουσσέα. Η ταινία δεν ολοκληρώθηκε λόγω υψηλού κόστους και ανυπέρβλητων πρακτικών προβλημάτων.
Πάλι καλά που δεν ολοκληρώθηκε :p

Πέραν του ότι από την εποχή που ο Κούρκουλος άρχισε να παίζει συνέχεια τον ρόλο του αδιάφθορου υπερασπιστή των αδυνάτων, οι ερμηνείες του τυποποιήθηκαν στο μελό και χάσαν από τη δύναμή τους, τι δουλειά έχει ο ωραιότερος άντρας του ελληνικού κινηματογράφου να υποδύεται έναν μεσήλικα καλόγερο (ο Κοσμάς ο Αιτωλός εγκατέλειψε το Άγιο Όρος κι άρχισε τις περιοδείες του σε ηλικία 45 χρονών, με όποια εμφάνιση είχε τότε ένας 45άρης :) ) κι επιπλέον πού κολλάει μια παρτενέρ στη ζωή ενός ζηλωτή ιεροκήρυκα;
 
Ο Νίκος Κούρκουλος ήταν υποψήφιος για τον ρόλο ενός ναύτη στην αγγλική ταινία "Ο ναύτης του Γιβραλτάρ" (1967) του Τόνι Ρίτσαρντσον, που γύρισε η εταιρεία United Artists στην Ελλάδα, με πρωταγωνιστές τη Ζαν Μορό, τον Ίαν Μπάνεν, τη Βανέσα Ρεντγκρέιβ και τον Όρσον Γουέλς. Τελικά, ο Κούρκουλος έχασε τον ρόλο από τον Θεόδωρο Ρουμπάνη, ο οποίος είχε ένα φλογερό ειδύλλιο με τη Ζαν Μορό.

Η Ζωή Λάσκαρη ήταν αρχικά η συμπρωταγωνίστρια του Νίκου Κούρκουλου στην ταινία του Σταύρου Τσιώλη "Κατάχρησις εξουσίας" (1971). Ύστερα από μια παρεξήγηση στον Έβρο, η Λάσκαρη εγκατέλειψε τα γυρίσματα και τον ρόλο πήρε η Μπέττυ Λιβανού.

Το 1979 η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε αναγγείλει ότι θα συνεργαστεί με τον Θανάση Βέγγο σε μια ταινία του οργανισμού "Καραγιάννης-Καρατζόπουλος", με τον τίτλο "Η λαίδη και ο αλήτης". Το φιλμ δεν γυρίστηκε ποτέ, όπως δεν γυρίστηκε και η κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Βασίλη Βασιλικού "Το τελευταίο αντίο", που ήθελε να κάνει η Αλίκη την ίδια περίοδο.

Η Γκέλλυ Μαυροπούλου ήταν η αρχική επιλογή του Θόδωρου Αγγελόπουλου για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του "Αναπαράστασις" (1970), που σηματοδότησε το επίσημο ξεκίνημα του "νέου ελληνικού κινηματογράφου". Ο σκηνοθέτης είχε κάνει δοκιμαστικά και πρόβες κοστουμιών με τη γνωστή πρωταγωνίστρια, αλλά την τελευταία στιγμή άλλαξε γνώμη και προτίμησε την ερασιτέχνη ηθοποιό Τούλα Σταθοπούλου.

Η Μπεάτα Ασημακοπούλου είχε χαρακτηρίσει "δύσκολη" τη συνεργασία της με τον Φίνο στην (ακριβοθώρητη πλέον) "Αγάπη μου Ουά-Ουά" (1974).
 
retrofan είπε:
τι δουλειά έχει ο ωραιότερος άντρας του ελληνικού κινηματογράφου να υποδύεται έναν μεσήλικα καλόγερο (ο Κοσμάς ο Αιτωλός εγκατέλειψε το Άγιο Όρος κι άρχισε τις περιοδείες του σε ηλικία 45 χρονών, με όποια εμφάνιση είχε τότε ένας 45άρης :) ) κι επιπλέον πού κολλάει μια παρτενέρ στη ζωή ενός ζηλωτή ιεροκήρυκα;
θα ήταν ενας κοντρα- ρόλος ....καλα τον Κοσμά τον Αιτωλο θα υποδυονταν, α, εγω έλεγα εναν τύπο σαν τον Αστραπόγιαννο..εδώ μιλάμε για πολυ-πολύ κόντρα ρόλο, με νηστειες και αγρυπνιες!!!
 
Μετά την εμφάνισή της στο δράμα του Νίκου Φώσκολου "Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα" (1969), η Μάρθα Βούρτση είχε ανακοινώσει σε μια συνέντευξή της ότι θα υπέγραφε συμβόλαιο μονιμότερης συνεργασίας με την Φίνος Φιλμ. Δυστυχώς, όμως, η καλή πρωταγωνίστρια δεν γύρισε άλλη ταινία με την εταιρεία (είχαν προηγηθεί, βέβαια, το 1961 οι εμφανίσεις της στις ταινίες "Τα κίτρινα γάντια" και "Ο σκληρός άντρας").

Μια από τις ταινίες που ο Φίνος σχεδίαζε, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να γυρίσει είναι και η κινηματογραφική μεταφορά του θεατρικού έργου του Νότη Περγιάλη "Νυφιάτικο τραγούδι", με τους ίδιους πρωταγωνιστές της θεατρικής παράστασης του 1949, τον κορυφαίο Αιμίλιο Βεάκη και τη (νεαρότατη τότε) Αντιγόνη Βαλάκου.

Η Κατίνα Παξινού ήθελε πολύ να παίξει κωμωδία στο σινεμά και πίστευε ότι ο ρόλος της θείας Καλλιόπης στη "Θεία από το Σικάγο" (1957) του Αλέκου Σακελλάριου ήταν η χρυσή ευκαιρία. Η Ελένη Ζαφειρίου, στενή φίλη της Παξινού, οργάνωσε ένα τραπέζι στο σπίτι της με το ζεύγος Παξινού-Μινωτή, τον Σακελλάριο και τον Φίνο, προκειμένου να συζητηθεί το ενδεχόμενο συνεργασίας, αλλά ο Φίνος θεώρησε ότι ο ρόλος δεν πάει στην Παξινού και τον έδωσε στη Γεωργία Βασιλειάδου.

Η γνωστή ταινία "Εκείνο το καλοκαίρι" είχε αναγγελθεί από τον παραγωγό Κλέαρχο Κονιτσιώτη το 1968, με την Έλλη Λαμπέτη και τον Αλέκο Αλεξανδράκη στους ρόλους που ερμήνευσαν το 1971 η Έλενα Ναθαναήλ και ο Λάκης Κομνηνός. Ο αρχικός τίτλος της ταινίας ήταν "Το τελευταίο καλοκαίρι".

Η ταινία "Το κοροϊδάκι της πριγκηπέσσας" είχε ξεκινήσει ως θεατρικό έργο του Γιάννη Δαλιανίδη, με τον Σταύρο Παράβα πάλι και τη Μαίρη Χρονοπούλου στον ρόλο που στο σινεμά έπαιξε η Μπέττυ Αρβανίτη.
 
Πίσω
Μπλουζα