Οι.....εκνευριστικοί

Bambinella

Extra Galactic RetroEntity!
Joined
18 Mαϊ 2010
Μηνύματα
16.513
Αντιδράσεις
28.102
Δε φανταζομαι, ολους οσους ειδατε να τους συμπαθησατε!

Τους ρολους που κραταγαν οι ηθοποιοι στις παλιες ελληνικες ταινιες, λεω. Δε σας ετυχε ποτε να τους δειτε σε καποιον και να εκνευριστειτε; Να γινετε εξαλλοι με τη συμπεριφορα και την τακτικη τους; Η ακομα κι ετσι, χωρις λογο, να σας φανουν απλως αντιπαθητικοι; Οχι οι ηθοποιοι. Οι ρολοι, το ξαναλεω.

Αν λοιπον σας ετυχαν ποτε τετοιες περιπτωσεις, εδω ειναι το καταλληλο μερος για να βγαλετε τα απωθημενα σας. :)

Αν θελετε αιτιολογηστε το, αν δε θελετε παλι, οχι. Και τα σκετα ονοματα μια χαρα ειναι. Γουστο μας και καπελο μας, να συμπαθουμε και να αντιπαθουμε οποιον θελουμε και εξηγηση δε δινουμε.

Γι' αυτο θα προτιμουσα να μην εχουμε ενστασεις του στυλ "Μα γιατι δε σου αρεσε αυτος, αφου ηταν καλο παιδι και ειχε δικιο που φερθηκε ετσι;"

Οχι τετοια, παρακαλω. Δινουμε τη μαυρη λιστα μας, μετα η ανευ αιτιολογησεως και αυτο ειναι ολο.

Ιδου η δικη μου:

 


Σμαρουλα Γιουλη - Εκεινες που δεν πρεπει ν' αγαπουν.


Δε φτανει που η Σμαρουλα εγινε ρεζιλι πηγαινοντας στην Αννα Καλουτα και ζητωντας της να αφησει ησυχο τον καλο της, μετα εκανε αποπειρα αυτοκτονιας. Ασχημο το πρωτο, τερατωδες το δευτερο και ο ορισμος του απολυτου ξεπεσμου. Ελεεινος και εκβιαστικος τροπος για να κρατησεις κοντα σου εναν αντρα. Και υστερα στην εκκλησια, την ωρα του γαμου, ειχε κι ενα στυλακι λες και δεν ειχε κανει τιποτα!


Γεωργια Βασιλειαδου - Ο γρουσουζης.



Το ειδος που αντιπαθω: Κουτσομπολα. Κοιταει ποιος (και ιδιως ποια) περασε, τι ωρα ηταν και που πηγαινε. Στηνει αυτι στις πορτες και ματι στις κλειδαροτρυπες και υστερα αναρωτιεται γιατι ο Ορεστης Μακρης δε θελει να την παντρευτει. Γιατι αραγε;


Λιλη Παπαγιαννη - Το ταξιδι.



Ο αντρας της βρισκοταν εξι μηνες σε διασταση μαζι της και μαλιστα απο δικο της φταιξιμο αφου τον απατουσε, κι αυτη ηθελε να παρει το σπιτι της πρωην πεθερας της. Ακομα χειροτερα, φεροταν λες και ηταν ακομα γυναικα του Κουρκουλου και του εκανε ελεγχο με ποια εβγαινε. Με οποια ηθελε θα εβγαινε, αφου ηταν ετοιμος για διαζυγιο και δε ζουσε πια μαζι της. Οσο για τη συμπεριφορα της απεναντι στην Αλικη, εντελως γυναικουλιστικη.

Βαγγελης Βουλγαριδης - Εγωισμος.


Καποιο λαθος πρεπει να εκανε ο Δαλιανιδης στη διανομη των ρολων. Επρεπε να εδινε το ρολο του Βουλγαριδη στο Σπυρο Φωκα και του Φωκα στο Βουλγαριδη. Γιατι αλλιως πως να το εξηγησω οτι η Λασκαρη ειχε δικο της τον κουκλο το Φωκα κι αυτη πηγε και ξεμυαλιστηκε με το Βουλγαριδη, το μαμοθρεφτο; Εγω ετσι το ηθελα το σκηνικο: Να παιρνει η Ζωη απο την αδελφη της, τον αρραβωνιαστικο της το Βουλγαριδη με βαρια καρδια, ισα ισα για να τους εκδικηθει αφου αυτο ηθελε και στην πορεια να γνωριζε τον γκαραζιερη το Φωκα και να παθαινε πλακα μαζι του. Ετσι μαλιστα!

Ελλη Φωτιου - Η εβδομη ημερα της δημιουργιας.


Γιατι κοπελα μου πηρες φτωχο ανθρωπο στο λαιμο σου; Γιατι τον εφαγες να σε παντρευτει αφου ουτε κανεναν μεγαλο ερωτα ειχατε, ουτε ψωμι να φατε; Αλλη κατηγορια που σιχαινομαι αυτη: Γυναικες που γινονται τσιμπουρια στους αντρες.

Μηπως τελικα ο αντρας της επεσε οικειοθελως απο το γιαπι επειδη δεν την αντεχε αλλο;

Ολη η γειτονια - Γυμνοι στο δρομο.


Σε χλωρο κλαρι δεν τα αφησαν τα παιδια. Τον Κουρκουλο και τη Λασκαρη. Ολο στο κατοπι τους επαιρναν αυτοι οι δηθεν καλοι φιλοι και γειτονες και σε καθε ευκαιρια εριχναν το δηλητηριο τους. Αμα εχεις τετοιους φιλους, αστο καλυτερα. Κανε παρεα με τους εχθρους σου που ξερεις και τι ειναι. Στο τελος για να σπασουν πλακα, εκαναν τη Ζωη να σκοτωθει. Μπραβο σας, βρε! Θερμα συγχαρητηρια!

Μπετυ Λιβανου - Ξαφνικος ερωτας.


Καλα, αυτην την εχω περασει γενεες δεκατεσσερις στο θεμα που ανοιξε ο Aretara για την ταινια, οποτε επειδη ειμαι καλος ανθρωπος λεω να μην πω πολλα ακομα, εκτος απο αυτο: Μεγιστο προσον μια γυναικας ειναι να ειναι κυρια και αυτη δεν ηταν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χα! Ωραίο θέμα.

Να πω εδώ ότι με εκνευρίζουν ΟΛΟΙ οι ρόλοι της Βίκυς Βανίτα. Επιτέλους το έβγαλα από μέσα μου!!!!! :supergrin:
 
Η Μπέτυ Βαλάση στον Αστερισμό της παρθένου. Δε φτάνει που τους διέλυσε το σπίτι τους ανθρώπους , πήγαινε να βγει και από πάνω...
 
η έφη οικονόμου. Στις περισσότερες ταινίες ή θα έκανε το οτιδήποτε για να κλέψει τον άντρα κάποιας, ή θα σκότωνε, ή θα έκλεβε και θα προσπαθούσε να ενοχοποιήσει κάποια άλλη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ποτε δεν ειχα χωνεψει την Τασω Καββαδια στο ρολο της κακιας...μου ερχοταν να μπω στην ταινια και να την πνιξω!:mad:

Μαλιστα πολυ ειχα χαρει οταν η Ρενα Βλαχοπουλου της τα εχωνε στο "Μια τρελη τρελη σαρανταρα" ... :D

Γεια σου Κοκκαλω....στο 8:22 :rofl: :rofl: :rofl:
 
Δέσποινα Στυλιανοπούλου σε... όλες τις! Δε μου άρεσε ποτέ. Δεν έχω δει ούτε μια ταινία στην οποία να πρωταγωνιστεί. Μια φορά προσπάθησα νο μοντάρω όσο γίνεται την ταινία "Ο τρελός τάχει 400" βγάζοντας μόνο τις σκηνές που μονολογεί, και πρέπει να βγήκε κάνα 20 λεπτο μικρότερη!
 
Είναι πάρα πολλοί αλλά θα πω τον Σπύρο Καλογήρου , που όσο γλυκός ήταν σαν άνθρωπος τόσο πειστικά έπαιζε τον κακό...Σε ποια ταινία να τον πρωτοθυμηθώ;;; Εκεί που τον "μίσησα" περισσότερο ήταν στη "Μαρία της σιωπής". Να βιάζεις μια κωφάλαλη κοπέλα , πόσο απάνθρωπο , μετά να τη σαπίζεις στο ξύλο θέλοντας να της πάρεις και το παιδί! Το τέλος του σ' αυτή τη ταινία ήταν αυτό που του άξιζε!!!:mad: Ήταν και...συνονόματος μου!!!:burn:
 
Θεωρω οτι η Καιτη Παπανικα ηταν η πιο εκνευριστικη στην ταινια "πολυ αργα για δακρυα" συγκρινοντας την με τις ηθοποιους που ερμηνευσαν ιδιο ρολο με το δικο της στις αλλες δυο ταινιες που ειναι βασισμενες στο μυθιστορημα "ο αρχησιδηρουργος".Η Εφη Οικονομου (εκνευριστικοτατη στους ρολους της) ειχε αντιστοιχο ρολο στην ταινια "το φτωχοπαιδο" ενω η Γοργω Χρελια ειχε το ρολο αυτο στην ταινια "εχω δικαιωμα να σ αγαπω"

Νομιζω οτι ειναι η μοναδικη φορα που βλεπουμε την Καιτη Παπανικα σε τετοιο ρολο κοντρα* και τα καταφερε εξαισια αφου ξεπερασε ακομα και την εκνευριστικοτατη (για μενα) Εφη Οικονομου.Η ολη συμπεριφορα της απεναντι στη Μαιρη Χρονοπουλου ειναι γεματη ζηλεια και φθονο,ακομα και το γεματο σαρκασμο γελιο της ειναι αρκετο για να κανει το θεατη να θελει να τη χαστουκισει για να τη συνεφερει :takethat: :takethat: :takethat: :frypan: :frypan:

* και στην ταινια "αμφιβολιες" ειχε κοντρα ρολο ως φιλη - φιδι ωστοσο εκει δεν τη βρηκα εκνευριστικη,σιγουρα ειχε μεγαλη κακια μεσα της κι εκει αλλά στην ταινια "πολυ αργα για δακρυα" φανηκε τοσο εντονα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Άλλος ένας εκνευριστικός ρόλος επίσης , μόλις μου ρθε , ήταν αυτός της Κατερίνας Χέλμη στην "Αγάπη μας". Αυτό το σατανικό γέλιο , κι αυτό το συνεχές "Τσακίσου...!" στο παραμιλητό της στο νοσοκομείο δεν το αντέχω!
 
Η Κατερίνα Χέλμη στην ταινία "Η αγάπη μας" κατέχει τα πρωτεία στη δική μου λίστα των εκνευριστικών ρόλων. Απαράδεκτη και η Μπέττυ Βαλάση στον "Αστερισμό της Παρθένου". Επίσης, δεν άντεχα τους τυποποιημένους ρόλους του Νίκου Ξανθόπουλου ως "παιδιού του λαού". Αληθινά "τέρατα" και οι ρόλοι που έπαιζε ο Σπύρος Καλογήρου στη "Στεφανία" και στη "Μαρία της σιωπής".

Αντιπαθέστατος και ο τύπος που έπαιζε ο Γκίκας Μπινιάρης στην ταινία "Η άγνωστος" (ως εραστής της Κυβέλης και άνθρωπος του υποκόσμου).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Μάρθα Βούρτση στο "Ραντεβού της Κυριακής" (1960). Διότι ως τότε δεν την είχα δει σε ταινές (μόνο στο θέατρο) και νόμιζα ότι στα μελό ήταν πάντα θύμα. Οπότε ήταν σοκ να τη δω να κάνει την κακιά, ενώ η Διαμαντίδου (που επίσης κάνει την κακιά στην ταινία) δεν ήταν έκπληξη. Η ταινία ήταν βλακώδης και την είδα διότι ήταν προϊντερνετικές εποχές, και είχα εξαντλήσει όλες τις κωμωδίες που είχε το τοπικό ελληνικό μπακάλικο από το οποίο νοίκιαζα βίντεο.

Γενικά όλοι οι χαρακτήρες της ταινίας είναι ο ένας χειρότερος από τον άλλο, αν και υποτίθεται ότι η Αναλυτή είναι η αγνή και αθώα ηρωίς.

Η Βούρση είναι η κακιά υπηρέτρια / ερωμένη (κρυφά) του Βανδή που παριστάνει τη φίλη της Αναλυτή (Βανδοκόρης) αλλά της σκάβει το λάκκο γιατί θέλει να παντρευτεί το Βανδή. ΟΚ, είναι η κακιά της υπόθεσης.

Ο Βανδής που την είχε τόσα χρόνια ερωμένη χωρίς να την παντρεύεται και που διώχνει την κόρη του μόνο και μόνο επειδή έμεινε ολίγον έγκυος γιατί είναι καλός?

Η αγνή και αθώα Αναλυτή, κόρη του Βανδή, που πείθει τον πατέρα της να την αφήσει να πάει στην Αθήνα δήθεν να σπουδάσει ενώ αυτό που θέλει είναι να βρει το Θανάση Μυλωνά με τον οποίο είχε τσιμπηθεί όταν αυτός ήταν στο νησί, και που ενώ είναι δήθεν ερωτευμένη με το Μυλωνά χάνει ό,τι πολυτιμότερο είχε μια κόρη του καιρού εκείνου από τον Παπαμιχαήλ, και μένει και έγκυος με το πρώτο μύρισμα του κρίνου, γιατί είναι καλή? Δηλαδή τι παραπάνω θα έκανε αν δεν ήταν αγνή και αθώα αλλά εξώλης και προώλης, πέρα από το ότι τότε ΔΕΝ θα έμενε έγκυος διότι οι μη αγνές και αθώες ξέρουν πέντε πράματα για αντισύλληψη?
 
Στην τανία "Τζένη Τζένη" η Μαρία Σόκαλη - "σύζυγος" του Μπάρκουλη. Το πόσο χάρηκα εκεί που πάει και καλά να το παίξει

έξυπνη στην Καρέζη αλλα εκείνη φυσικά είναι πιο διαβασμένη. Το ίδιο εκνευριστική και η μαμά της "συζύγου".

Στην ταινία "Πονηρό θηλυκό κατεργάρα γυναίκα" ο Κατρανίδης, ο Αντωνόπουλος και η Καρόλου (ξεκινώντας από τον λιγότερο εκνευριστικό).

Ειδικά η Χ. Καρόλου που φέρεται στην Αλίκη λες και της χρωστάει κι από πάνω!

Η Χέλμη στο "Η αγάπη μας" όπως αναφέρθηκε και παραπάνω.

Ο Χρ. Τσαγανέας στο "Μια ζωή την έχουμε". Απαίσια συμπεριφορά στον καημένο τον Χορν (που του έχω και μια παραπάνω συμπάθεια).

Η Καββαδία στο "Κυριακάτικο ξύπνημα". Δικαιολογείται κάπως αλλά...

Εντιτ: και η Διαμαντίδου στα "Κόκκινα φανάρια". Και ο Παπαμιχαήλ αλλά στο τέλος το σώζει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιάννης Βόγλης στο "Χώμα βάφτηκε κόκκινο" : εκείνο το "Χιααααα" που κάνει σε όλη την ταινία στα άλογά του για να ξεκινήσουν, το νερό που πίνει βρέχοντας το πουκάμισο, αλλά κυρίως η στιγμή που μαστιγώνει το Γεωργίτση λέγοντας "Αυτός ο μούλος έκλεβε ψωμί απ' το πανέρι" (ή κάτι τέτοιο).

Επίσης στην ίδια ταινία ο Χριστόφορος Ζήκας που σκοτώνει τον "Αντύπα" Νότη Περγιάλη.

Βέβαια απάντησα στο στυλ "μισητός", γιατί τελικά είδα αρκετούς να κατευθύνονται προς τα εκεί στις προηγούμενες αναρτήσεις.

"Εκνευριστικούς" θα έβρισκα :

- τον Αντώνη Παπαδόπουλο με την ατάκα "τι μου το χαλάς ρε θείο" στην έτσι κι αλλιώς εκνευριστική ταινία του Λαζαρίδη με το Βέγγο "Το μεγάλο κανόνι" (ελπίζω όλα τα στοιχεία να τα μεταφέρω σωστά) - και ο Βέγγος και ο Παπαδόπουλος γίναν εκνευριστικοί σε αρκετές από τις τελευταίες τους ταινίες.

- το Χρήστο Τσαγανέα που σε μια ταινία που δε θυμάμαι τον τίτλο της, είναι επίτροπος στην κληρονομιά μιας κοπέλας, την οποία τελικά βοηθάει ο Ντίνος Ηλιόπουλος. Επίσης αρκετά εκνευριστικός και στην άλλη ταινία με τον Παπαμιχαήλ και το λαχείο (νομίζω λέγεται Κριάδης).

- το Γιάννη Βογιατζή στη "Νύχτα Γάμου", προσπαθώντας να κλείσει υπόθεση ως "δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω".

- και σαν αποκορύφωμα, αλλά και "ρεσιτάλ" ερμηνείας, τον αείμνηστο Φάνη Χηνά στη νεώτερη ταινία "Νοκ Άουτ", που το παίζει "ο μυστήριος" που τσεκάρει το Γιώργο Κιμούλη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φοβερό θέμα !!!

Συμφωνώ με όσους έχουν την άποψη ότι "τα πρωτεία εκνευριστικότητας τα κατέχει η Χέλμη - τσακίσου στην ταινία "Η αγάπη μας" !!! Αφού και τη στιγμή που βρίσκει τραγικό τέλος, εσύ, ως θεατής, αντί να τη λυπηθείς, νιώθεις "άγρια χαρά" !!! Δικαιότατα στο δημοψήφισμά μας "η αντιπαθέστερη αντίζηλος της Αλίκης" πήρε την πρώτη θέση και με διαφορά ...

Επίσης στην ταινία "Το παρελθόν μιας γυναίκας", πόσο μα πόσο με εκνευρίζει, απ' την αρχή μέχρι το τέλος, ο ρόλος του Γεωργίτση ... Θυμάμαι, ως παιδάκι, όταν έβλεπα για πρώτη φορά την ταινία μού ερχόταν να ... μπω στην ασπρόμαυρη οθόνη και να του πω : "τι ειν' αυτά που κάνεις ρεεε ??? είσαι με τα καλά σου ???" ... Ή μία χοντράδα που κάνει διαδέχεται την άλλη ... Κι όλα αυτά για να κατακτήσει ξανά τη Χρονοπούλου ??? Ή μήπως να την εκδικηθεί ??? Ούτε κι αυτός ξέρει ....

Τέλος, θα εκφράσω αντίθετη άποψη για το εξής που έγραψε η bambinella :

"Ελλη Φωτιου - Η εβδομη ημερα της δημιουργιας.


Γιατι κοπελα μου πηρες φτωχο ανθρωπο στο λαιμο σου; Γιατι τον εφαγες να σε παντρευτει αφου ουτε κανεναν μεγαλο ερωτα ειχατε, ουτε ψωμι να φατε;

Όχι μωρεεε ... η Φωτίου σε αυτήν την ταινία μού βγάζει τόση μα τόση γλύκα ... Εντάξει, είναι "στην κοσμάρα της", είναι αφελέστατη, αλλά ... κατά την ταπεινή μου άποψη δεν είναι εκνευριστική !!! Επίσης, νομίζω ότι είχε μεγάλο έρωτα με τον άντρα της, όπως κι αυτός μαζί της !!! Αυτό, άλλωστε, τους οδήγησε στην καταστροφή τους, ότι απ' τον μεγάλο τους έρωτα δεν έβλεπαν την πραγματικότητα !!!
 
Σε ευχαριστω πολυ, Rinus Cesar, αλλα κατι σας παρακαλεσα απο την αρχη του θεματος:

bambinella 100 είπε:
Γουστο μας και καπελο μας, να συμπαθουμε και να αντιπαθουμε οποιον θελουμε και εξηγηση δε δινουμε. Γι' αυτο θα προτιμουσα να μην εχουμε ενστασεις του στυλ "Μα γιατι δε σου αρεσε αυτος, αφου ηταν καλο παιδι και ειχε δικιο που φερθηκε ετσι;"

Οχι τετοια, παρακαλω. Δινουμε τη μαυρη λιστα μας, μετα η ανευ αιτιολογησεως και αυτο ειναι ολο.
 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έβρισκα εξαιρετικά αντιπαθητικό τον ρόλο του διευθυντή του κολεγίου στην ταινία "Το Ξύλο Βγήκε απ' τον Παράδεισο", τον οποίο ενσάρκωνε εξαιρετικά ο Χρήστος Τσαγανέας. Νομίζω ότι ο ρόλος του επί κεφαλής ιδιωτικού εκπαιδευτικού ιδρύματος που παραχαϊδεύει τα παιδιά για να μην δυσαρεστήσει τους γονείς είναι διαχρονικός.

bambinella 100 είπε:
Γι' αυτο θα προτιμουσα να μην εχουμε ενστασεις του στυλ "Μα γιατι δε σου αρεσε αυτος, αφου ηταν καλο παιδι και ειχε δικιο που φερθηκε ετσι;"Οχι τετοια, παρακαλω. Δινουμε τη μαυρη λιστα μας, μετα η ανευ αιτιολογησεως και αυτο ειναι ολο.
Από τη μια καταλαβαίνω το σκεπτικό σου να μην ξεφύγει το θέμα, από την άλλη δεν κατανοώ τον λόγο του να ανοίξεις ένα thread στο οποίο απαγορεύονται οι διαφωνίες. Αν κάποιος εκφράζει την αντίρρησή του κομψά όπως ο Rinus Cesar, γιατί να μην γίνει συζήτηση; Αν κάθε topic που ξεκινάμε βάζουμε όρο να μην απαντήσει όποιος διαφωνεί, καταλύεται κάθε έννοια διαλόγου. Εγώ ας πούμε αν κάποιος διαφωνεί με την επιλογή μου θέλω να το συζητήσουμε, γιατί το απαγορεύεις;
 
σοφια ρουμπου στο ενα αστειο κοριτσι.....για πολυ χαστουκι ο ρολος ομως!!! μετα θα ελεγα την μις μπραουν στο ο μιμικος και η μαιρη...πανουργα!!! τασσω καβαδια στο αμαρτια της ομορφιας μαλλον επειδη ηταν εξαιρετικη στον ρολο αυτο ηθελα να μπω μεσα στην τηλεοραση και να την πνιξω...μετα που τρελαθηκε ομως δεν το ευχαριστηθηκα...και η βαλαση στον αστερισμο της παρθενου και ο καλογηρου στην μαρια της σιωπης....παπανικα στο αμφιβολιες...
 
Χαιρομαι που με ρωτας, alkis, γιατι ετσι μου δινεις την ευκαιρια να απαντησω οχι μονο σε σενα, αλλα σε οσους εχουν την ιδια απορια:

Οταν ξεκινησα αυτο το θεμα, το ξεκινησα με σκοπο να δειξουμε ποιους ρολους δεν συμπαθουμε. Αυτη η αντιπαθεια δεν προερχεται αποκλειστικα επειδη δε μας αρεσει η συμπεριφορα του ηθοποιου που ερμηνευει το ρολο, αλλα και απο βαθυτερα αιτια, πολλες φορες ανεξηγητα και για εμας τους ιδιους.

Σκεψου οτι μεσα στην πληθωρα ελληνικων ταινιων υπαρχουν λογιων λογιων χαρακτηρες, οπως κλεφτες, ψευτες, βιαστες, αιμομικτες, φονιαδες. Αυτοι λογικα θα επρεπε να ειναι και οι πιο αντιπαθητικοι για εμας. Οι πρωτοι στη λιστα μας. Αντθετα, οι πιο πολλοι γραψαμε για κουτσομποληδες, φλυαρους, καταπιεστικους, ζηλιαρηδες, συμφεροντολογους.

Αυτο αν το σκεφτει κανεις, λεει αρκετα πραγματα για τον τροπο με τον οποιο σκεφτομαστε. Ειναι ενα εμμεσο ψυχολογικο τεστ για την ανθρωπινη συμπεριφορα, αν θελεις.

Πιστευω λοιπον, οτι τα αληθινα αιτια που μας εκνευριζει ή μας απωθει ενας χαρακτηρας ειναι πολυ βαθυτερα απο οσο εμεις νομιζουμε και πως ο,τι κι αν μας πει καποιο αλλο μελος με σκοπο να μας κανει να τον συμπαθησουμε, εμεις παλι θα συνεχισουμε να τον αντιπαθουμε.

Οι περαιτερω προεκτασεις θα γεμισουν αδικα ενα σωρο σελιδες. Γι' αυτο προτεινω να παραμεινουμε στον αμιγη χαρακτηρα του θεματος, χωρις αυτες.
 
Καλώς, με κάλυψες.
 
Κατερίνα Χέλμη... με διαφορά :rant:

"Ξοφλημεεένεεε... Ξοφλημεεένεεεεε" !!!! :bash:

Έπονται Ανέστης Βλάχος, Αρτέμης Μάτσας, Τασώ Καββαδία (πάντα) και Χρήστος Τσαγανέας στο "Μια ζωή την έχουμε". Βέβαια όπως είπε ο Panp πιό πάνω αυτοί είναι οι "μισητοί", όχι οι εκνευριστικοί, αλλά έμένα αυτοί μου βγήκαν πρώτοι...

Εκνευριστική λιγάκι η Μπεάτα Ασημακοπούλου γενικώς, όπως και η Μαίρη Αρώνη στο "Μια τρελλή τρελλή οικογένεια"... :sure:
 
Πίσω
Μπλουζα