Ραδιοφωνο - Βραχεα - Ονοματα Πολεων

Spartan_X

RetroActive
Joined
26 Απρ 2009
Μηνύματα
512
Αντιδράσεις
163
Συγνώμη που συνέχίζω το off-topic .. απλά έχω μια ( ίσως χαζή ) απορία ... Γιατί στα παλία ραδιόφωνα εκείνης της εποχής έγραφαν μαζί με τις συχνότητες και διάφορες πόλεις; Θυμάμαι ένα τέτοιο ράδιο στο πατρικό σπίτι του πατέρα μου, που έγραφε πάνω μέχρι και πόλεις σε άλλες ηπείρους. Για ποίο λόγο; Υπήρχε δυνατότητα το ράδιο του '40 στη Αθήνα να το συντόνιζες σε σταθμό απο το ... Λονδίνο πχ ;
 
Nαι,βεβαιως και υπηρχε (οπως υπαρχει και τωρα).Και αυτο γιατι τα βραχεα κυματα (SW) εχουν την ιδιοτητα να ανακλωνται το βραδυ στην ιονοσφαιρα με αποτελεσμα να μπορεις να ακουσεις σταθμους που διαφορετικα δεν θα ακουγες το πρωϊ.
 
Ευχαριστώ :) Είμαι άσχετος απο ραδιοφωνικά ( προφανώς αυτό φάνηκε :D ) και το συγκεκριμένο δε το γνώριζα
 
Η πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα μεταφέρθηκε εδω.
 
Πώς φαίνονται οι νέοι :) Επί δικτατορίας τα βραχέα κύματα ήταν ο μόνος τρόπος να ακούσουμε τις ελληνικές εκπομπές από το εξωτερικό (BBC, Deutsche Welle, Φωνή της Αλήθειας) για να μάθουμε κάποια αλογόκριτα νέα και ν' ακούσουμε Θεοδωράκη. Και δεν μιλάμε μόνο για Ευρώπη - όταν ήρθα Αμερική και μέχρι την εξάπλωση του Real Audio στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '90, οι καθημερινές εκπομπές της Φωνής της Ελλάδας από τα βραχέα ήταν η μοναδική "ζωντανή" επαφή με τα εν Ελλάδι τεκταινόμενα. Και (σπάνια, όταν ο καιρός το επέτρεπε) καμιά φορά επιανα στις ίδιες συχνότητες εκπομπές για Αυστραλία. Που θα πει έκαναν τον γύρο της Γης (οπότε πρέπει να υπήρχαν πολλαπλές ανακλάσεις)
 
όταν ήρθα Αμερική και μέχρι την εξάπλωση του Real Audio στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '90,
Όταν λες Real Audio τι εννοείς; -φαντάζομαι όχι το φορμάτ αρχείων ήχου (.ra)-....
 
CountRaven είπε:
Όταν λες Real Audio τι εννοείς; -φαντάζομαι όχι το φορμάτ αρχείων ήχου (.ra)-....
Κίνδυνος να βγούμε εκτός θέματος, αλλά καλά να πάθει το θέμα μια που απ' ό,τι καταλαβαίνω κι αυτό άρχισε ως εκτός θέματος τσόντα σε άλλο.