Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα

Θεία Λένα

RetroJunkie
Joined
21 Απρ 2017
Μηνύματα
2.009
Αντιδράσεις
4.305
Αγαπητοί ρετρό φίλοι,

Το πρώτο θέμα που ανοίγω ως μέλος του φόρουμ με βασάνισε ολίγον καθώς έχουν γραφτεί σχεδόν τα πάντα. Ένα μόνο κενό βρήκα, τα λατρεμένα σκάνδαλα των λατρεμένων μας καλλιτεχνών!!

Σε μια εποχή που ο κίτρινος τύπος ήταν σχεδόν ανύπαρκτος και η προσωπική ζωή είχε άλλη αξία ποιες ήταν οι υποθέσεις που συζητήθηκαν;

Γράφουμε: Δικαστικές διαμάχες, συνεντεύξεις που κάναν αίσθηση, προκλητικές δηλώσεις, περιστατικά που συζητήθηκαν.

Δε γράφουμε: Αβάσιμα κουτσομπολιά, φήμες.

Ας κάνω την αρχή..

1. " Για θύμισε μου τ όνομα σου πρώτα πρώτα να μη μιλάω με μια άγνωστη στην πόρτα"

Το 1979 η Παππά ζητά το Ηρώδειο για παράσταση που θα σκηνοθετούσε ο Κακογιάννης. Ο Χορν ως μέλος του γνωμοδοτικού συμβουλίου του ΕΟΤ αντιδρά έντονα υποστηρίζοντας οτι η Παππά είναι κινηματογραφική ηθοποιός και δε θα πρέπει να της δοθεί. Η Παππά περνά στην αντεπίθεση υποστηρίζοντας οτι «Ο κύριος Χορν έχει κάθε δικαίωμα να μην του αρέσω και πιστεύω πως γνήσια δεν του αρέσω, όπως άλλωστε γνήσια δεν μου αρέσει και μένα αυτός. Αλλά εφόσον γνωμοδοτούσε, θα έπρεπε τα επιχειρήματά του να ήταν τεκμηριωμένα. Λυπάμαι ωστόσο που παραμονές μιας δύσκολης πρεμιέρας, τέτοιες δηλώσεις δημιουργούν στο θεατή ατμόσφαιρα στρατοδικείου. Η παράσταση δεν είναι δίκη, ούτε η σκηνή γήπεδου». Τελικά η παράσταση έγινε και πολλοί καλλιτέχνες στάθηκαν στο πλευρό της Παππά υποστηρίζοντας την με δηλώσεις τους.

Πηγή: http://www.mixanitouxronou.gr/i-agri...sinadelfi-tou/

2. " Βάλε το κόκκινο φουστάνι.."

Στο φεστιβάλ Θεσ/νίκης του '64 ένα ήταν το θέμα που συζητήθηκε στον τύπο : Το ντεκολτέ του φορέματος της νεαρής ηθοποιού Ελένης Ανουσάκη. Ήταν τόση η έκταση που πήρε το θέμα που ασχολήθηκε μέχρι κι ο εισαγγελέας της πόλης. Τελικά η ηθοποιός γλίτωσε τη μήνυση περι 'προσβολής της δημοσίας αιδούς' και την επόμενη του φεστιβάλ φόρεσε ένα σεμνότερο φόρεμα. Ο ντόρος ωστόσο είχε γίνει

http://www.zarpanews.gr/wp-content/uploads/2016/12/bekasldoa2.jpg



3." Εχω μεγάλη ζήτηση και γίνεται συζήτηση "

Λίγα σκάνδαλα κάνανε τόσο ντόρο όσο αυτό της Ζωζώς Σαπουντζάκη. Η καλλιτέχνης βρέθηκε κατηγορούμενη το 1968 για αποδοχή προϊόντος εγκλήματος και ψευδορκία. Αφορμή στάθηκε η αγορά μιας βίλας στην Κινέττα την οποία η καλλιτέχνης κατηγορήθηκε πως αγόρασε με χρήματα που είχε καταχραστεί ο τότε σύντροφός της και λογιστής της Πειραϊκής - Πατραϊκής. Μετά απο πλήθος εξώφυλλων, λιποθυμίες στη δίκη και λοιπά ευτράπελα η Ζωζώκα αθωώθηκε πανηγυρικά για τη βίλα. Καταδικάστηκε ωστόσο για ψευδορκία.

-Ελπίζω να σας αρέσει το θέμα μου, περιμένω εναγωνίως τις προσθέσεις σας. Καλώς σας βρήκα και πάλι!-
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα σκανδαλα στο φεστιβαλ ειναι αρκετα για δικο τους θεμα, αν και τα περισοτερα βλεποντας μετα απο χρονια ειναι ανουσια.

Συγχαρητηρια για το θεμα πιστευω οτι θα υπαρχουν αρκετα να θυμηθουμε
 
Επανέρχομαι με διευκρινήσεις. Φιλοδοξία μου είναι να φτιάξουμε όλοι μαζί ένα θέμα που θα διαβάζεται απο μέλη κι επισκέπτες ευχάριστα, σαν να ξεφυλλίζουμε ένα περιοδικό άλλης εποχής και να μάθουμε μερικά πράγματα για τις προσωπικότητες των σταρ που μας ενδιαφέρουν.

Επιτρέπονται: Σχόλια για τα θέματα, αρκεί να μη θίγουν την προσωπικότητα ή τη μνήμη κανενός απ τους εμπλεκομένους

Απαγορεύονται : πολιτικές δηλώσεις, γεγονότα ή πεποιθήσεις των καλλιτεχνών για να μην ξεφύγει το θέμα.

Προτείνω σε όσους θέλουν να γράψουν να κάνουν μια σύντομη περιγραφή των γεγονότων, με ονόματα και ημερομηνίες, όπως στο αρχικό ποστ για να διαβάζεται εύκολα το θέμα.

Συνεχίζω με...

4. " Μόλις σε γνώρισα χώρισα κι ήρθα κοντά σου να ζήσω..."

Παντρεμένοι/ες που διέλυσαν τους γάμους τους λόγω τρίτων και φυσικά συζητήθηκαν...

# Λαμπέτη- Χορν. Γνωστό ότι μολις ξεκίνησαν τη σχέση τους ήταν και οι δύο παντρεμένοι. Ο Χορν με τη Ρίτα Φιλίππου, η Λαμπέτη με το Μάριο Πλωρίτη. Χώρισαν κι οι δύο τους συζύγους τους και ζήσαν για εφτά χρόνια το θρυλικό τους έρωτα.

# Λάμπρος Κωνσταντάρας- Άννα Καλουτά. Εκείνος ήταν παντρεμένος κι είχε κι ένα γιο. Η Καλουτά χρόνια αργότερα εξομολογήθηκε στο γιο του Κωνσταντάρα πως δεν είχε πρόθεση να χαλάσει το γάμο των γονιών του. Απλά μπροστά στους μεγάλους έρωτες οι μικρότεροι συνήθως υποχωρούν...

# Μάρω Κοντού- Α. Φουκς. Παντρεμένοι κι αυτοί όταν ο κατά κόσμον Ντίντης τα έφτιαξε για λίγο καιρό με την εθνική μας σταρ Αλίκη. Η Μάρω τον χώρισε πολιτισμένα κι ακόμα πιο πολιτισμένα συνεργάστηκαν κι οι τρεις λίγα χρόνια μετά στη "Σωφερίνα". Την ιστορία αποκάλυψε η ίδια η Κοντού λίγα χρόνια πριν.

# Αλεξανδράκης - Γαληνέα. Εκείνος ήταν παντρεμένος με τη μητέρα των δύο παιδιών του όταν κάναν δεσμό. Εκείνη είπε χρόνια αργότερα πως το διαζύγιο ήταν μια δύσκολη απόφαση για τον Αλεξανδράκη, αλλά ο έρωτας τους ήταν τέτοιος που δε γινόταν αλλιώς. Και μάλλον έτσι θα ήταν αφού ζήσανε μαζί είκοσι τόσα χρόνια...

Ξεσκονίστε αναμνήσεις και κιτάπια και προσθέστε ελεύθερα.. Η γκάμα είναι τεράστια όπως λέει κι ο φίλος plousios παραπάνω
 
ωραια η φτιαξη σου βασικα,στο αρχικο ποστ πιστευω οτι το ενα και το τρεια ειναι πασιγνωστα

το βητα με την ανουσακη δεν το θυμομουν

εγω θα ελεγα να μεινουμε σε αμιγως καλλιτεχνικα οπως ειναι το ππρωτο σαφως αλλα και το δευτερο που δειχνει τα ηθη της εποχης

καθως και τα διαζυγια στο επομενο σου ποστ

προσωπικη μ αποψη

καλως ηρθες με την ευκαιρια
 
ok. Συνεχίζω με λιγότερο γνωστά αν και θα ήθελα να γραφτουν όσα πιο πολλά γίνεται ακόμα κι αν είναι πασίγνωστα

5. " ... Ε τότε αυτό θα πει πως είναι απαγωγή... "

Πίσω στο μακρινό 1934 μέγα σκάνδαλο συγκλόνισε το νεοσύστατο Εθνικό Θέατρο. Η κόρη του Αιμίλιου Βεάκη, Μαρία ,φοιτήτρια του Εθνικού, κλέφτηκε με τον άγνωστο ηθοποιό Ηλία Καμπίτση. Η είδηση έσκασε σαν βόμβα αφού ο Βεάκης ήταν ο κύριος πρωταγωνιστής του Εθνικού και δάσκαλος της σχολής του θεάτρου. Τα σχόλια δίναν και παίρναν όπως ήταν φυσικό κι ο επίσης ηθοποιός του ΕΘνικού Γ. Γληνός δεν αποκάλεσε ποτέ ξανά τον Βεάκη με το όνομά του. Όποτε τον έβλεπε του έλεγε " Καλώς τον πεθερό του Καμπίτση.." κάνοντας το Βεάκη.. μπουρλότο!!

Δυστυχώς δεν γνωρίζω την εξέλιξη της απαγωγής, αν τελικά μείναν μαζί κτλ πάντως τα χρόνια εκείνα ήταν απο αυτά που συζητήθηκαν πολύ. Άλλοι καιροί άλλα ήθη..

6. "κράτα εσύ το όνομα κρατάω εγώ τη χάρη.."

Περίπου δέκα χρόνια κράτησε η ψύχρα ανάμεσα στη Βάσω Μανωλίδου και τον Αλέξη Μινωτή. Η αφορμή ήταν μάλλον αστεία. Όταν ανέβαζαν τον "Έμπορο της Βενετίας" στο Εθνικό και συμπρωταγωνιστούσαν η διοίκηση έβαλε πρώτο το όνομα της Μανωλίδου ( όπως συνηθιζόταν ) αλλά ο Μινωτής εξαγριώθηκε. Πήγε στη διοίκηση κι απαίτησε να μπει το ονομα του πρώτο στην ταμπέλα, απείλησε οτι θα διακόψει τις πρόβες και θα κατεβάσει την παράσταση, έφτασε να κάνει προσφυγή στην Αδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος του Ηθοποιού κατά της Διευθύνσεως του Θεάτρου (!) τελικά το αποτέλεσμα δεν άλλαξε αφού πάντα το όνομα της πρωταγωνίστριας έμπαινε πρώτο, αλλά ο Μινωτής -για άγνωστους και ανεξήγητους λόγους- δεν έλεγε να ξεχάσει το περιστατικό και έκανε 'μουτράκια' επί δέκα συναπτά έτη (!!!) στη Μανωλίδου.

Την ιστορία διηγήθηκε η Μανωλίδου στη μοναδική -νομίζω- συνέντευξη που έδωσε στη ζωή της.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
οσο αναφορα την φτιαξη του (5) δεν ξερω ποσο καιρο κρατησε αλλα σιγουρα εφτασαν σε γαμο και μειναν καποια χρονια μαζι αλλα το ποσα δεν ξερω ,παντως δεν ηταν κατι εφημερο

για το (6) ειναι γνωστο οτι τα ονοματα των κυριων εμπαιναν μπροστα εκεινη την εποχη,και το γνωριζε και ο μινωτης,οταν λες προσφυγη στην αδεια ασκησεω επαγγελματος τι εννοεις; αυτο δεν ηταν μια αρχη,απλα εκεινη τη εποχη για να ανεβει καποιος στην σκηνη ηταν απαιτητο
 
elsint17 Εκτός θέματος αλλά μια που ρωτάς.. ¨ηταν η Επιτροπή Αδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος του Ηθοποιού. Συστάθηκε το '33 και καταργήθηκε με το νόμο 1158 ( άρθρο 37 ) το '81. Η Επιτροπή είχε πολλές αρμοδιότητες ( απο εξαιρετικά ταλέντα μέχρι ζητήματα όπως το παραπάνω).
 
karapiperim είπε:
elsint17 Εκτός θέματος αλλά μια που ρωτάς.. ¨ηταν η Επιτροπή Αδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος του Ηθοποιού. Συστάθηκε το '33 και καταργήθηκε με το νόμο 1158 ( άρθρο 37 ) το '81. Η Επιτροπή είχε πολλές αρμοδιότητες ( απο εξαιρετικά ταλέντα μέχρι ζητήματα όπως το παραπάνω).
ευχαριστω για την απαντηση

αλλα πρωτον δεν ειναι καθολου εκτος θεματος και δευτερον

ξαναδιαβασε τι εγραφες ,δεν μιλαγες για επιτροπη αλλα οτι το εκανε στην αδεια

δεν ειμαι ασχετος,ειμαι ηθοποιος,οκ καραπιπεριμ;
 
Τόσο το ποστ όσο και το ύφος του με ξαφνιάζουν. Ας εξηγηθώ λοιπόν.

1. Δεν είπα ούτε υπονόησα οτι είσαι άσχετος ούτε φυσικά είχα τέτοια πρόθεση.

2. Διάβασα τι έγραψα. Αν έγραφα για την άδεια που κατάλαβες δεν θα την έγραφα προφανώς με κεφαλαία ( που παραπέμπουν σε θεσμό ) αλλά με μικρά

3. Η όποια επιτροπή και η όποια λειτουργία της είναι προφανώς εκτός του θέματος 'σκανδαλα και σκαμπρόζικα'

4. Έγινα μέλος του φόρουμ που διαβάζω χρόνια και ξοδεύω τον όποιο χρόνο μου για να μοιραστώ πληροφορίες για θέματα που αγαπώ και κυρίως για να μάθω κι όχι για να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν.

Αν θέλεις να γράψεις για το θέμα μου είσαι πάντα καλοδεχούμενος κι εσύ κι όποιος άλλος θέλει. Ας το αφήσουμε εδώ να μη χαλάσουμε το θέμα.

Φιλικά.
 
Βρε παιδιά, επί της ουσίας δεν έχετε κάποια διαφωνία.

Ο elsint17 είναι ηθοποιός κι έχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα θέματα του χώρου του.

Ζήτησε απλώς μια διευκρίνηση για ένα σημείο για το οποίο ένιωσε ότι χρειαζόταν μια τέτοια διευκρίνηση.

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή κι εγώ είχα λίγο μπερδευτεί με την συγκεκριμένη αναφορά στην άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

Χωρίς να θέλω να γίνω αδιάκριτος, έχω την εντύπωση ότι και ο karapiperim είναι σχετικός με τον καλλιτεχνικό χώρο.

Είχα ακούσει για την εμφάνιση της Ανουσάκη στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά δεν είχα δει φωτογραφίες.

Τις είδα τώρα, χάρη σ' αυτό το ωραίο θέμα που ξεκίνησε ο καινούριος μας φίλος.

Άξιο προσοχής και το «διερευνητικό» βλέμμα του βαθμοφόρου οργάνου της τάξεως.

Περιμένουμε με ενδιαφέρον τη συνέχεια του θέματος. :)
 
με καλυψε ο αισυμνητης ,απολυτα ,τον ευχαριστω θερμα και δεν θα προσθεσω κατι αλλο

η συνεχεια επι της οθονης που λεγανε και στα παλια προγραμματα
 
"Τι σου λέει για μένα, τι σου λέει για σένα, τι σου λέει για μας και δε μ αγαπάς.."


Φίλια πυρά ή απλώς κακίες καλλιτεχνών για άλλους καλλιτέχνες


 

 


# " 'Οχι Αλέκο μου, δε θα δεθώ εγώ στο άρμα της Βουγιουκλάκη σαν το Μουσούρη.."



Αυτά τα ολίγα και σεμνά απάντησε ο Χορν στο Σακελλάριο όταν ο σκηνοθέτης είχε το θράσος να του ζητήσει να παίξει με την Αλίκη στο κλάμα που ως γνωστόν βγήκε απ τον παράδεισο.


 


# "Ο Βύρων Πάλλης με πολέμησε και δεν ξέρω για ποιο λόγο. Παίζαμε μαζί και όμως με αντιπάθησε χωρίς να του έχω κάνει το παραμικρό". Αυτά δήλωσε χωρίς λοιπές εξηγήσεις ο Δημήτρης Καλλιβωκάς.


 


# " Είναι λίγο καλύτερος απ τον Μεσσάλα.." Δήλωσε για τον Giorgio Strehler o Αλέξης Μινωτής. Όπου Strehler βάλτε εις εκ των καλυτέρων σκηνοθετών της Ιταλίας όπου Μεσσάλας βάλτε βοηθός σκηνοθέτη ( του Μινωτή πιο συγκεκριμένα ) στο Εθνικό.


 


# " Ο Τάκης Κανελόπουλος κι ο Φρίξος Ηλιάδης δεν είναι καν σκηνοθέτες" Αυτά είπε η σπουδαία μας ηθοποιός Ελένη Ζαφειρίου όταν τη ρώτησαν για τους σκηνοθέτες με τους οποίους είχε δουλέψει.


 


# " Εύχομαι στη Τζένη να βρει έναν τέτοιο άντρα και να γίνει τόσο ευτυχισμένη όσο εγώ" Αυτή ήταν η ευχή της Αλίκης για τη συναδέλφισσά της Καρέζη. Και που το μεμπτό θα πει κανείς; Μια ευχή έκανε η γυναίκα.. Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά είναι πως όταν έγινε η δήλωση η Καρέζη είχε ήδη παντρευτεί τον Καζάκο.


" Θα σε κάνω βασίλισσα"

Ιούνιος '62. Πλήθος κόσμου συρρέει στο " Μετροπόλιταν" για την πρεμιέρα της παράστασης " Οδός Ονείρων" ανάμεσα τους κι ο διάδοχός Κωνσταντίνος. Φυσικά σηκώνονται όλοι όρθιοι να τον χαιρετήσουν όπως απαιτούσε το πρωτόκολλο εκτός απ την Αλίκη Βουγιουκλάκη η οποία δίνει απλά το χέρι της στο διάδοχο χωρίς να σηκωθεί απ τη θέση της. Το στιγμιότυπο απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός και τα σχόλια πολλά για τη φύση της σχέσης της εθνικής μας σταρ με το διάδοχο. Τριάντα χρόνια μετά η Αλίκη είπε στο Χατζηνικολάου πως "του είχε θυμώσει"...

Βέβαια ουδείς στον Ελληνικό τύπο σχολίασε τα της "σχέσης" δε συνέβη όμως το ίδιο και με τον ευρωπαϊκό. Υπήρξε λίγους μήνες πριν ρεπορτάζ στη " la stampa" που έλεγε μέσες άκρες πως το ρομαντικό ειδύλλιο διελύθει με παρέμβαση του παλατιού. Περίπου τα ίδια είπε κι η Αλίκη στη συνέντευξη της..

-Κυκλοφορεί όλα αυτά τα χρόνια πως το τραγούδι του Χατζιδάκι Υμηττός είναι γραμμένο γι αυτή τη σχέση αν και κανείς δεν επιβεβαίωσε ούτε και διέψευσε ποτέ τις φήμες.. -

http://www.i-eidisi.com/wp-content/uploads/2016/06/3-1.jpg 3-1.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παράκληση προς όλους. Αποφεύγετε τα συνεχόμενα ποστ. Αν απο το προηγούμενό σας ποστ δε μεσολαβεί άλλο ποστ μέλους πατήστε το edit και συμπληρώστε στη συνέχεια ότι θέλετε. Επίσης οι φωτογραφίες για να μη χαθούν κάποια στιγμή στο πέρασμα του χρόνου, καλό είναι να ανεβαίνουν συνημμένες. Το πως θα το βρείτε εδώ Ανέβασμα φωτογραφιών μέσα στα post VB ver 5.2.0 (όπως και πολλούς άλλους οδηγούς που αφορούν τη λειτουργία του φόρουμ πχ. Οδηγίες για multi-quote στα ποστ σας. ) και η πηγη / url από όπου την πήρατε να αναφέρεται οπωσδήποτε.

Υγ. το ποστ αυτό θα αυτοκαταστραφεί σε λίγο διάστημα. Ότι θέλετε να με ρωτήσετε σχετικά με τα παραπάνω παρακαλώ με πμ για να μη χαλάσουμε το θέμα.
 
"Μίλησε μου, μίλησε μου δε σε φίλησα ποτέ μου... "

-Ερωτικά απωθημένα μεταξύ καλλιτεχνών-

# ''Ήταν ο Θεός μου, πριν ακόμα τον γνωρίσω. Ήμουν 14 χρόνων όταν πήγα στο θέατρο για να μου δώσει αυτόγραφο. Μόλις τον είδα μαρμάρωσα. Έκτοτε, τον ανέφερα στις προσευχές μου: " Θεέ μου έχε καλά τη μαμά μου, το μπαμπά μου και τον Αλέκο Αλεξανδράκη!!! "

Ποιά τα δήλωσε αυτά; Μα η Μάρθα Καραγιάννη!! Και δεν τα δήλωσε μόνο σε εμάς αλλά και στον ίδιο τον Αλεξανδράκη όταν συνεργάστηκαν. Εκείνος έβαλε τα γέλια αλλά τη Μάρθα ούτε και την ένοιαζε πλέον καθώς τον είχε φυσικά ξεπεράσει...

#Ο Ερρίκος Μπριόλας υπήρξε έντονα τσιμπημένος με την Αφροδίτη Γρηγοριάδου τον καιρό που συνεργαζόντουσαν. Ο ίδιος ισχυρίστηκε πως φυσικά τον είχε καταλάβει κι ακόμα πιο φυσικά δεν έγινε τίποτα μεταξύ τους καθώς εκείνη ήταν παντρεμένη με τον Βύρωνα Πάλλη.

# Κακογιάννης-Λαμπέτη. Εδώ τα πράγματα σοβαρεύουν καθώς ο σκηνοθέτης υπήρξε τρικάψουρος -που λεγε κι ο Παράβας- με την πρωταγωνίστρια του. Κατά δήλωση του υπήρξε εποχή που ξυπνούσε με τη μόνη σκέψη 'τι ώρα θα δει την 'Ελλη'. Κάποτε τη φιλοξένησε στο σπίτι του στο Λονδίνο και το βράδυ που εκείνη κοιμόταν αυτός κρατιόταν με τα δόντια να μην πάει στο δωμάτιο της. Δύο φορές ξεκίνησε να πάει και τις δύο γύρισε πίσω καθώς ήξερε πως την επόμενη θα τους περίμενε στο αεροδρόμιο ο Χορν και "δεν ήταν του τύπου του αυτά τα πράγματα" όπως δήλωσε. Πάντως ούτε λίγο αργότερα που Λαμπέτη-Χορν χώρισαν έγινε τίποτα μεταξύ τους καθώς εκείνη παντρεύτηκε σχεδόν αμέσως τον Αμερικάνο συγγραφέα κι εκείνος βρισκότανε πια σε άλλη σχέση ( τι με ποιά; με την κόρη του στρατηγού ντε)

" Γάμος αλλόκοτος γινότανε..."

Για τη ζωή του Νίκου Φέρμα δεν είναι πολλά πράγματα γνωστά. Ξέρουμε όμως από πολλές πηγές πως ήταν ένας άνθρωπος ιδιαίτερα αγαπητός στους συναδέλφους του, ντόμπρος σαν τους χαρακτήρες που υποδύθηκε στο σινεμά, με αδυναμία στο ωραίο φύλο και πολλά πάθη και αδυναμίες. Δίπλα στο Φέρμα 'μαθήτευσε' στα πρώτα του βήματα ο Νίκος Ρίζος που μιλούσε πάντοτε με αγάπη γι αυτόν. Ο καλός αυτός ηθοποιός έφυγε νέος σχετικά και στην κηδεία του ελάχιστοι τον αποχαιρέτησαν, ίσως γιατί έφυγε ξαφνικά το '72 απο καρδιά κι οπως δήλωσε ο φίλος του Θανάσης Σαράφης-Καρτέρης δεν πληροφορήθηκαν έγκαιρα το θάνατο του.

Το περιστατικό που θα ποστάρω δεν είναι σκάνδαλο αλλά είναι σίγουρα σκαμπρόζικο. Το διηγήθηκε ο ταλαντούχος και πολυγραφότατος θεατρικός συγγραφέας Λάκης Μιχαηλίδης

fetch


«Στον γάμο του Φέρμα, την ώρα που ο παπάς ετοιμαζόταν να ευλογήσει το ζευγάρι, ο δαιμόνιος κι αξέχαστος Αλέκος Σακελλάριος ρίχνει μέσα στο θυμιατήρι χασίσι. Μια μικρή φλουδίτσα χασίσι.

»Άρχισαν λοιπόν όλοι οι προσκεκλημένοι να ζαλίζονται, μα πιο πολύ από όλους μαστούρωσε ο παπάς, ο οποίος εκδηλώθηκε τη στιγμή εκείνη ως ομοφυλόφιλος κι άρχισε να φωνάζει.

»Εγώ είμαι η νυφούλα. Εγώ θα σύρω τον χορό του Ησαΐα.

»Και ο γάμος έγινε πανηγύρι... Σχόλασε...»

Αυτό και άλλα περιστατικά απ τη ζωή του Φέρμα θα βρείτε εδώ:

http://archive.ert.gr/47039/

frammmastss6.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
karapiperim είπε:
fetch



«Στον γάμο του Φέρμα, την ώρα που ο παπάς ετοιμαζόταν να ευλογήσει το ζευγάρι, ο δαιμόνιος κι αξέχαστος Αλέκος Σακελλάριος ρίχνει μέσα στο θυμιατήρι χασίσι. Μια μικρή φλουδίτσα χασίσι.

»Άρχισαν λοιπόν όλοι οι προσκεκλημένοι να ζαλίζονται, μα πιο πολύ από όλους μαστούρωσε ο παπάς, ο οποίος εκδηλώθηκε τη στιγμή εκείνη ως ομοφυλόφιλος κι άρχισε να φωνάζει.

»Εγώ είμαι η νυφούλα. Εγώ θα σύρω τον χορό του Ησαΐα.

»Και ο γάμος έγινε πανηγύρι... Σχόλασε...»

Αυτό και άλλα περιστατικά απ τη ζωή του Φέρμα θα βρείτε εδώ:

https://anemourion.blogspot.gr/

>>> https://www.retromaniax.gr/vb/forum/...BF%CF%85/page3

(Btw

θα μπορούσε να γίνει update/αντικατασταθεί όσον αφορά την αποπάνω παραπομπή το link στο τελευταίο thread

Nemo είπε:
Ορίστε και τα ντοκουμέντα

(πηγαίνετε στο 7ο λεπτό οπου ο Μιχαηλίδης αφηγήται το περιστατικό, όπως & τα σχόλια του Μουστάκα κατόπιν ... :D )

http://www.ert-archives.gr/..................
με το

http://archive.ert.gr/47039/)

Btw2 επίσης τα τεκταινόμενα στον αγιασμό με τον Παπαναστασίου/"Παπασούζα" στο "Ρόδα τσάντα και κοπάνα 2010" δεν θύμιζαν λίγο ... γάμο του Φέρμα

(λαμβάνοντας υπόψη και το σχόλιο του Μουστάκα)
?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ε, να μην ξεχνάμε και τον ντόρο που είχε γίνει, γύρω στο 1965 νομίζω, με δύο νεαρές τότε ηθοποιούς που "συνελήφθησαν" να κάνουν βίζιτες στους πρίγκιπες του Ιμπν-Σαούντ στο Λαγονήσι! Ονόματα δε λέμε βέβαια (οι παλιότεροι θα θυμούνται), απλά να είμαστε λίγο πιό επιλεκτικοί σήμερα σε χαρακτηρισμούς τύπου "μεγάλη Κυρία"...
 
"Δημήτρη μου Δημήτρη μου, μου το κλεισες το σπίτι μου.."

Μια περίεργη σχέση που γεννά ερωτηματικά είχε αναπτυχθεί μεταξύ του Δ. Χορν και της Ν. Γαληνέα.

Η Γαληνέα έχει κάνει αρκετές δηλώσεις για τον Χορν, ακόμα και στην εκπομπή της ΕΡΤ "Αντ' αυτού" μίλησε για αυτόν. Ανάμεσα στα άλλα έχει πει πράγματα που όλοι τα υποπτευόμαστε, πως δηλαδή ήταν λαμπερός, ταλαντούχος, χιουμορίστας και πολλά πολλά άλλα. Είπε επίσης πως δεν πήγε στην κηδεία του γιατί "δεν ήξερα αν θα ήθελε κι ο ίδιος να πάω..."

Αφηγήθηκε ωστόσο και δύο περιστατικά που προκαλούν μια κάποια εντύπωση. Τα παραθέτω απλώς κι ο καθένας ας κρίνει

# "Μια μέρα πήγα και του είπα, σε παρακαλώ, Τάκη, μήπως μπορείς να μιλήσεις στον Μακρίδη - επειδή ήμουνα στο ξεκίνημα της δουλειάς μου - γιατί μαθαίνω ότι θα ανέβει μια παράσταση στο Μετροπόλιταν. Μου λέει όχι. Του λέω, τι όχι, δεν μπορείς να του τηλεφωνήσεις; Μου λέει όχι. Γιατί; Γιατί είσαι ψώνιο, μου ανταπαντά. Με αγάπη μου το ‘πε. Του λέω δεν είμαι ψώνιο. Μου λέει είσαι, γιατί τώρα καλοκαιριάτικα θέλεις να πας να δουλέψεις. Γιατί δεν πας μια βόλτα με το κότερο της μαμάς σου;" Έτσι ήταν ο Δημήτρης Χορν. Απρόβλεπτος, σαρκαστικός, εριστικός ορισμένες φορές, ένα μικρό, πεισματάρικο παιδί που διέθετε μεγάλη καρδιά.

Κι αν αυτό σας φαίνεται απλό χιουμοράκι για ρίξτε μια ματιά και στο παρακάτω

Καθόλου δεν με σημάδεψε και δεν μου λείπει ο Χορν. Αντιθέτως, είχα έρθει σε τρομερή ρήξη τότε μαζί του. Ένας λόγος που χώρισα τον Αλέκο ήταν αυτός. Δεν θέλω να μπω σε τέτοιες λεπτομέρειες τώρα, μετά από τόσα χρόνια».

Δεν ξέρω για σας εγώ πάντως σαν να ακούω τη φωνή του Χορν απ το υπερπέραν "Μαααααααααλιστααα"

Κατά πως φαίνεται δε θα μάθουμε ποτέ..
 
Αγαπητέ φίλε Michel Vaillant,

Η μόνη ιστορία που έχω υπόψιν μου για Σαουδάραβα είναι ο αρραβώνας της Μίρκας Καλαντζοπούλου με τον πρωτότοκο γιο του Σαούντ, Μάτζιτ.

Η ιστορία δεν προχώρησε σε γάμο όπως ξέρουμε και ειλικρινώς αγνοώ όλες τις λεπτομέρειες της υπόθεσης.

Δεν ξέρω αν εννοείς αυτή την ιστορία, αν όχι γράψε γιατί έχω περιέργεια!!

Στη φωτογραφία ο πρίγκηψ, η γλυκύτατη Μίρκα κι ο συνήθης ύποπτος Μπάμπης Μουτσάτσος ιδιοκτήτης της θρυλικής Κουίντα ( το μαγαζί όπου πλέχτηκε και το ανωτέρω ειδύλλιο). Ο δε Μουτσάτσος είναι μια ωραία ιστορία απο μόνος του. Αν βρω χρόνο θα επανέλθω

1486129747816-synenteuksi-babis-moutsatsos-body-image-1458585543-size_1000.jpeg
 
Michel Vaillant είπε:
Ε, να μην ξεχνάμε και τον ντόρο που είχε γίνει, γύρω στο 1965 νομίζω, με δύο νεαρές τότε ηθοποιούς που "συνελήφθησαν" να κάνουν βίζιτες στους πρίγκιπες του Ιμπν-Σαούντ στο Λαγονήσι! Ονόματα δε λέμε βέβαια (οι παλιότεροι θα θυμούνται), απλά να είμαστε λίγο πιό επιλεκτικοί σήμερα σε χαρακτηρισμούς τύπου "μεγάλη Κυρία"...



karapiperim είπε:
Αγαπητέ φίλε Michel Vaillant,Η μόνη ιστορία που έχω υπόψιν μου για Σαουδάραβα είναι ο αρραβώνας της Μίρκας Καλαντζοπούλου με τον πρωτότοκο γιο του Σαούντ, Μάτζιτ.

Η ιστορία δεν προχώρησε σε γάμο όπως ξέρουμε και ειλικρινώς αγνοώ όλες τις λεπτομέρειες της υπόθεσης.

Δεν ξέρω αν εννοείς αυτή την ιστορία, αν όχι γράψε γιατί έχω περιέργεια!!

Στη φωτογραφία ο πρίγκηψ, η γλυκύτατη Μίρκα κι ο συνήθης ύποπτος Μπάμπης Μουτσάτσος ιδιοκτήτης της θρυλικής Κουίντα ( το μαγαζί όπου πλέχτηκε και το ανωτέρω ειδύλλιο). Ο δε Μουτσάτσος είναι μια ωραία ιστορία απο μόνος του. Αν βρω χρόνο θα επανέλθω



Michel Vaillant -ενόψη της απάντησης- αλλά κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που συμμετέχουμε/θα συμμετάσχουμε μελλοντικά στο παρών thread

επειδή παλαιότερα έχει δημιουργηθεί θέμα

όπως θα δείτε π.χ. στην παρουσίαση/συνέντευξη του Retromaniax.gr

Οι πληροφορίες πως βρίσκονται; Είναι καθαρά από έρευνα μελών;

Α.: Ναι. Έχουμε και πάρα πολύ κόσμο που μας στέλνει email πλέον. Στέλνει ο ηθοποιός και λέει έχω παίξει σ αυτές τις δουλειές και δεν με έχετε βάλει. Αυτή τη στιγμή, όχι να το περηφανευτούμε, αλλά είναι καταγεγραμμένοι όλοι: ηθοποιοί, σκηνοθέτες, αυτοί που κάνουν τα σκηνικά, τη μουσική. Λάθη γίνονται βέβαια. Π.χ. θυμάμαι την περίπτωση δύο γυναικών ηθοποιών με το ίδιο όνομα, η μία ήταν του σοβαρού θεάτρου και άλλη έπαιζε σε τσόντες. Εμείς κατά λάθος, λόγω του ονόματός της, περάσαμε εκτός από τα θεατρικά της, και ένα κάρο ταινίες απ’ τις “καλές”.

Εντάξει, η γυναίκα ήταν έξαλλη,
http://www.lifo.gr/articles/print_articles/80722

http://www.ough.gr/index.php?mod=art...op=view&id=424

όπως και κάποιο νομικό περιστατικό που -αν θυμάμαι καλά- αναφέρθηκε στο θέμα/thread με το "τι απέγιναν οι παλαιότεροι ηθοποιοί"

για περιπτώσεις/θέματα τα οποία είναι εν δυνάμη ...."ακανθώδη" ας είμαστε λίγο προσεκτικοί στο τι και πως το διατυπώνουμε και κυρίως να αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα