Σχολικά λάθη-κοτσάνες

retrofrog

RetroActive
Joined
25 Δεκ 2012
Μηνύματα
328
Αντιδράσεις
56
Απ'ότι είδα βιαστικά, δεν υπάρχει κάποιο σχετικό θέμα, οπότε είπα να το ανοίξω εγώ..Φυσικά ουδεμία πρόθεση έχω να γελοιοποίησω κάποιον από τους συμμαθητές μου, απλά το επιχειρώ αφενός για να γελάσουμε, αφετέρου για να ξεπεράσουμε τα κόμπλεξ μας ή το δυσάρεστο συνάισθημα που νιώσαμε όταν είπαμε "πατάτα" στο σχολείο! Ξεκινάω: ήμουν σε μια τάξη του Γυμνασίου, όταν συνάντησα μπροστά μου (όλως περίεργως για πρώτη φορά) το αρκτικόλεξο "κ.ο.κ"! Όχι μόνο το συνάντησα για την ακρίβεια αλλά κλήθηκα και να το διαβάσω! Όπως πολύ καλά υποψιαστήκατε, δεν ήταν φυσικά ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας αλλά το γνωστό "και ούτω καθεξής"..Έλα όμως που εγώ δεν είχε τύχει να το ξαναβρώ!(άγνωστο πως είναι η αλήθεια-πιθανότατα το είχα συναντήσει αλλά δεν του είχα δώσει σημασία) Οπότε για να μην το παραλείψω -τρομάρα μου!-κατά την ανάγνωση, είπα το αμίμητο "και όλα καλα!" ΟΚ...μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε στη τάξη ενώ έχετε το ελεύθερο να ξεκαρδιστείτε άνετα! Η αλήθεια είναι πως και τώρα είναι μεγάλη ξεφτίλα ( #) ) που το λέω αλλά σιγά..Τη "πέταξα" τη κοτσάνα και την έμαθα μετά..Γιατί να είμαστε κομπλεξικοί;

Από λάθη άλλων παιδιών, θυμάμαι δύο: Το πρώτο, από ένα παιδί στην Οδύσσεια, όπου θέλοντας να δώσει στομφώδη τόνο σε μια απάντησή του είπε "και καθώς ο Οδυσσέας πήγαινε πάνω στο πολυμήχανο μουλάρι..."(υπόμονο το λες το καημένο το γαιδουράκι, πολυμήχανο από πότε; :D ) και το δεύτερο από μια κοπέλα η οποία δεν θυμόταν το όνομα Κάρολος Φαβιέρος και προφανώς για να το θυμάται το είχε στο μυαλό της ως Κάρολο Γραβιέρο...(όλως τυχαίως τα είχε τα κιλάκια της...χαχα! Πάχαινε από την ιστορία!) Όποιος έχει κάτι ανάλογο να διηγηθεί, παρακαλώ να το κάνει, μπας και πάψω να αισθάνομαι ως ο στούρνος του retromaniax.. :p
 
Χμ, σιγουρα εχω πολλα να θυμηθω, αλλα αυτη τη στιγμη δεν ερχεται κατι.

Μονο ενα, καπως διακριτικό, αλλά οταν το παρατηρησα, εμενα μου φανηκε πολύ γελοίο. Ειχαμε στη Γλώσσα Μου ένα κείμενο οπου υπήρχε η φράση:

"Μπορώ να παίξω με τις κούκλες;" Ρώτησε η Μαρία το θείο Στάθη.

Εκείνο το σημείο το έκανε ανάγνωση ο κολητός μου, ο οποιος είναι καπως ατσουμπαλος, και μέσα στη βιασύνη και το τράκ, του ήρθε να βάλει το ερωτηματικό κάπως αδέξια. Έτσι διάβασε:

Μπορώ να παίξω με τις κούκλες, ρώτησε η Μαρία το θείο Στάθη;;;

Ελπίω να θυμηθώ κι άλλα πιο χτυπητά
 
Τι να πρωτοθυμηθώ, τι να πρωτοξεχάσω.... Σε ερώτηση στο " Εμείς και ο κόσμος" , για το ποιο όργανο χρησιμοποιεί κάποιος για να βρει το προσανατολισμό του, ένας συμμαθητής μου απάντησε... " διαστημικό λεωφορείο" ! :wait2:

Στην ιστορία ένας άλλος έγραψε πως ο Καποδίστριας οργάνωσε τον στρατό σε χιλιετίες ( αντί για χιλιαρχίες). :eek:

Στην Γλώσσα σε ένα κείμενο υπήρχε ένας ήρωας με το όνομα Δήμος και όταν ο κύριος ρώτησε ένα παιδί αν έχει δίκιο ο Δήμος για κάποια του πράξη, αυτός απάντησε " όχι ο Δήμος όλο ψέματα μας λέει εγώ πιστεύω το κράτος" ( πάλι καλά που δεν πίστεψε και την Νομαρχία). :D

Σε μια άλλη ερώτηση ( ίσως η μεγαλύτερη κοτσάνα που άκουσα), για το πως παίζουν ποδόσφαιρο τα άτομα με σοβαρά προβλήματα στην όραση ( μπάλα με κουδουνάκια κλπ), ο συμμαθητής-διάνοια απάντησε πως "νομίζω ότι φοράνε κάτι ειδικά γυαλιά και βλέπουν! Δηλαδή θα υπήρχε τέτοια ανακάλυψη και οι τυφλοί θα τα φορούσαν μόνο για τον αγώνα και όχι για άλλες ασχολίες!!! :bash: :frypan: :banghead:

Αλλά για να μην βγάζω και τον εαυτό μου έξω, σε μια επίσκεψη στο σεισμολογικό Θεσσαλονίκης στην έκτη τάξη, ο επιστήμονας μας εξηγούσε πως με τα σύγχρονα μηχανήματα, ήξεραν για έναν πρόσφατο σεισμό στην Ιαπωνία ( ως προς το μέγεθος του, φυσικά). Οπότε εγώ το σπίρτο πετάγομαι απορημένος και λέω " το ξέρατε πριν γίνει ο σεισμός; ". Φυσικά αντιμετώπισα το κράξιμο των υπολοίπων... :points: :points:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάτι από Ιστορία και Σταυροφορίες θυμάμαι, που είχα πει στα προφορικά "εξορμούσαν κρατώντας τα έμβολα του Χριστιανισμού". Ο καθηγητής αμέσως είπε "τα σύμβολα, παιδί μου.Τα έμβολα είναι στη μηχανή ! ".

Και πάλι σάστησα, ψάχνοντας στο μυαλό μου αν στο μάθημα υπήρχε τίποτα "περι μηχανής" Σχεδόν θα ρωτούσα κιόλας, πού το γράφει αυτό ! ...Θολούρα μάυρη...
 
Σε καποια μαθημα μιλαγαμε για τον κατακλυσμο του ΝΩΕ και εγω αναφερα για καποια προσφατη νεροποντη (κατι χρονια πριν τοτε) που κρατησε και αυτη 40 μερες......και γελασανε.
 
Λάθος του αδερφού μου σε διαγώνισμα θρησκευτικών.

"Τον Χριστό πρέπει να τον έχουμε για άλογο". Το σωστό ήταν άροτρο αλλά που να ξέρει το παιδί της πόλης από άροτρο;

Και ένα δικό μου την ώρα της ανάγνωσης ενός κειμένου στο φροντιστήριο την ώρα της Έκθεσης (που με εξέθεσε) "σαν στιλίστας μοναχός". Το σωστό βέβαια ήταν "στυλίτης" αλλά δεν το είχα ξανακούσει οπότε είπα την πλησιέστερη και λογικότατη για τη συνοχή του κειμένου λέξη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην εκτη δημοτικου καναμε ενα μαθημα και η κουβεντα ηταν γυρω απο τα γαιδουρια.Σε καποια φαση και ενω ο δασκαλος εκανε συνεχως παρατηρησης να μη μιλαμε κλπ δυο σημαθητριες μου δεν εδειναν σημασια στο μαθημα και σε καποια φαση λεει ο δασκαλος στην μια απο αυτες.

'' Χριστινα εσυ εχεις δοκιμασει να φας ποτε σανο; ''

και απανταει η χριστινα.

'' Οχι κυριε δεν εχει φερει ποτε ο μπαμαπς μου στο σπιτι και δεν εχω δοκιμασει''

Δεν ειχε παρει χαμπαρι καν τι την ειχε ρωτησει και μετα απο αυτο απο ολη την ταξη επεσε το γελιο της αρκουδας και τα πειραγματα το υπολοιπο της χρονιας επεφταν βροχη :D :D
 
λόγω του ότι δεν έμπαινα στη διαδικασία να απαντήσω στο σχολείο αν δεν ήμουν 100% σίγουρος για την απάντηση (και λόγω του ότι σπάνια ήμουν δεν σήκωνα το χέρι σχεδόν ποτέ) δεν θυμάμαι κάποια επική κοτσάνα μου. Συνήθως την πατούσα με τον τονισμό ιστορικών ονομάτων (πχ Ιωάννης Καλβινός). Θυμάμαι όμως ότι στην Γ' γυμνασίου στο χωριό ήμασταν 2 τμήματα και είχαμε τον ίδιο καθηγητή να μας κάνει ιστορία. Μια μέρα έβαλε διαγώνισμα στο πρώτο τμήμα οπότε καθώς την ίδια μέρα είχαμε και εμείς ιστορία γράψαμε σκονάκια με τις απαντήσεις των θεμάτων που έβαλε στους άλλους. Γράψαμε όμως μόνο τις απαντήσεις και το νούμερο της ερώτησης που αντιστοιχούσαν. Τα θέματα ήταν και σε εμάς τα ίδια αλλά με άλλη σειρά, οπότε καταλαβαίνετε τι έγινε....
 
Ερωτηση που εκανα στην φιλολογο μας στο Λυκειο : "Κυρια αυριο θα κανουμε κειμενα ή λογοτεχνια ; " Που ειναι το ιδιο γιατι το μαθημα ειναι "Κειμενα Νεοελληνικης λογοτεχνιας" . Ενω εγω ηθελα να πω "Κειμενα ή Εκθεση; " :p Οι φιλοι μου ακομα μου το λενε μερικες φορες.
 
Χμμμ... το πιο αστείο δικό μου λάθος (που θυμάμαι) ήταν μαγειρικής μάλλον παρά σχολικό, και ευτυχώς δεν το ξεστόμισα διότι δεν εξετάστηκα εκείνη τη μέρα. Στις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου κάναμε κάτι πασαλείμματα Γαλλικών και χρησιμοποιούσαμε το Vers la France που, αν κρίνω από τις φωτό του, ήταν γραμμένο κάπου στη δεκαετία του 50. Γενικά οι μεταφράσεις των κειμένων που μας ζητούσαν στο σχολείο ήταν τελείως κατα λέξη. Σε κάποιο σημείο λοιπόν οι ήρωες του βιβλίου, ο Φιλιπ και η αδερφή του Κατρίν, ή παν σε εστιατόριο ή αγοράζουν για να φάνε, "des cotelettes de mouton", κι έπρεπε εμείς να έχουμε ετοιμάσει μετάφραση του κειμένου με τη βοήθεια λεξικού. Έψαξα κι εγώ στο λεξικό και με τη βοήθειά του αποφάσισα ότι τα αδερφάκια θα τρώγανε "πλευράς προβάτου" (διότι βεβαίως τότε ωμίλουν και έγραφον εις άπταιστον καθαρεύουσαν, ως απήτουν αι περιστάσεις). Η μητέρα μου, που και κάποια γαλλικά ήξερε και μαγείρισσα ήταν, με πήρε στο ψιλό. "Αρνίσια παϊδάκια" παράγγειλαν, μου είπε. Με έκοψε κρύος ιδρώτας. Πώς ήταν δυνατό να χρησιμοποιήσω αυτή την έκφραση σε μετάφραση? Αφού το λεξικό δεν την είχε. Έλεγε σαφώς ότι οι κοτολέτες ήταν "πλευραί". Και είχα αποφασίσει να αγνοήσω τις μητρικές συμβουλές και αν με εξέταζε η Γαλλίδα μας την άλλη μέρα να τάιζα τον Φιλίπ και την Κατρίν πλευράς προβάτου...

Σίγουρα είναι ένας από τους λόγους που δεν μ' αρέσουν τα αρνίσια παϊδάκια ούτε σήμερα.
 
Στα Μαθηματικά στην Δ' τάξη του Δημοτικού μάθαμε για τα ευθύγραμμα τμήματα και...

-Πώς λέγονται δύο ευθύγραμμα τμήματα που έχουν το ίδιο μήκος; (ερώτηση δασκάλας)

-Ίσια! (απάντηση συμμαθητή)

η δασκάλα βέβαια διόρθωσε ''Ίσα''.

Σε έκθεση Β' Δημοτικού είχα γράψει ότι πάω με την οικογένειά μου σε ταβέρνα για φαγητό. Είχα γράψει σε ένα σημείο: ''Όταν ποφάμε'' (αποφάμε, όπως λέγεται την Κρήτη, δηλ. όταν τελειώσουμε το φαγητό, το άκουγα στο σπίτι συνέχεια, το κόλλησα και σε έκθεση!). Η δασκάλα μου έβαλε το ''πο'' σε παρένθεση, δεν ήταν λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επίσης στην πρώτη Γυμνασίου στην Γεωγραφία, ένα παιδί διάβασε τον πληθυσμό της Ελλάδας ( 9.740.417), ως εννιά εκατομμύρια εφτακόσιες σαράντα χιλιάδες 417 δραχμές!
 
EΠΟΣ Νο1-Πρωτη γυμνασιου και ο δασκαλος λεει:''Γραφτε αμβλια γωνια...'' ο Κωστας γραφει λεγοντας:''Αντλια γωνια...'' πεφτει η φαπα απο τον πισω και του λεει:''Τι αντλια γωνια ρε μα... σιγα μην ειναι και μανικα!''.Ολη η ταξη γελιο μεχρι να χτυπησει το κουδουνι για διαλειμμα.

ΕΠΟΣ Νο2-Πρωτη γυμνασιου και ο δασκαλος λεει:''Σημερα θα μιλησουμε για τον Τιμων το Μισανθρωπο.Κωστα ξερεις τι ειναι ενας μισανθρωπος;'' Κωστας:''Mαλιστα κυριε ειναι μισος ανθρωπος μισος ζωο''.Και ο καθηγητης του λεει:''Kι εσυ αγορι μου εισαι ολοκληρος ζωο''.

:supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin:
 
Παιδιά γελάω πολύ με τα παιδικά μας (ή άλλων) λάθη, ωστόσο οφείλω να ομολογήσω πως μου κάνει αλγεινή εντύπωση η στάση ορισμένων καθηγητών, όπως τουλάχιστον τις περιγράψατε..Οκ..μπορεί κάποιος να είπε κάτι ατυχές ("πέταξε μια πατάτα" να το πω λαικά) Πρέπει να τον ειρωνευτεί ο καθηγητής; Αλοίμονο δηλαδή..Γι' αυτό πάει κάποιος στο σχολείο..Η ειρωνεία δεν αρμόζει σ'εναν δάσκαλο (ειδικά σ'αυτόν που έχει να κάνει μεπολυυυ μικρά παιδιά που τότε αρχίζουν να διαπλάθουν χαρακτήρα και να αναπτύσσουν δεξιότητες) που πρέπει να είναι πρώτιστα παιδαγωγός..Ευτυχώς στη δική μου κοτσάνα (όπως έλεγε και η Ντένη Μαρκορά στους "2 ξένους" στην ερώτηση της Κουντουράτου αν...εξακόντισε κοτσάνα, "αυτό δεν ήταν κοτσάνα, βολή του Γκατσιούδη ήταν!") δεν έτυχα παρόμοιας αντιμετώπισης..
 
Deathshadow είπε:
EΠΟΣ Νο1-Πρωτη γυμνασιου και ο δασκαλος λεει:''Γραφτε αμβλια γωνια...'' ο Κωστας γραφει λεγοντας:''Αντλια γωνια...'' πεφτει η φαπα απο τον πισω και του λεει:''Τι αντλια γωνια ρε μα... σιγα μην ειναι και μανικα!''.Ολη η ταξη γελιο μεχρι να χτυπησει το κουδουνι για διαλειμμα.
ΕΠΟΣ Νο2-Πρωτη γυμνασιου και ο δασκαλος λεει:''Σημερα θα μιλησουμε για τον Τιμων το Μισανθρωπο.Κωστα ξερεις τι ειναι ενας μισανθρωπος;'' Κωστας:''Mαλιστα κυριε ειναι μισος ανθρωπος μισος ζωο''.Και ο καθηγητης του λεει:''Kι εσυ αγορι μου εισαι ολοκληρος ζωο''.

:supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin: :supergrin:
Ρε συ Death....μιλαμε λυθηκα μονο που το διαβασα.... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Οσο για τα δικα μου...τα εχετε ξαναδει εδω ....να μην τα ξαναποσταρω. :D
 
Deathshadow είπε:
..ο δασκαλος λεει:''Σημερα θα μιλησουμε για τον Τιμων το Μισανθρωπο
Ελπίζω βέβαια ο δάσκαλος να μην είπε "... για τον Τίμων" και να μεταφέρθηκε έτσι εδώ από παραδρομή, μια που και στα αρχαία (Ο Τίμων του Τίμωνος (*)) και στη δημοτική (Ο Τίμωνας του Τίμωνα) η αιτιατική είναι "τον Τίμωνα". Και αν ένας μαθητής μπορεί να θεωρηθεί κάπως διακιολογημένος αν παρερμηνεύσει μια λέξη, ένας δάσκαλος που υποτίθεται ότι διδάσκει στα παιδιά ΚΑΙ γλώσσα είναι αδικαιολόγητος όταν κάνει τέτοια γραμματικά λάθη.

(*) Κατά τη γνώμη μου, η λέξη θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί με την αρχαία της κλίση, μια που ο δάσκαλος δεν εννοούσε κάποιον σύγχρονο Τίμο αλλά τον αρχαίο Τίμωνα τον Αθηναίο που "για τους άντρες είχε φρίκη κι ένα μίσος φοβερό όμως όλες τις γυναίκες τις αγάπαγε θαρρώ".
 
Φιλε ελεφαντα δεν μπορω να σε κατατοπισω μιας και τοτε δεν σκαμπαζα απο συντακτικο.Ειχα αλλα στο μυαλο μου...Ομως μπαρουφες δεν κανουν μονο οι μαθητες...Θυμαμαι τριτη γυμνασιου να γυρναμε απο εκδρομη στο αλσακι και η φιλολογος-βοηθος γυμνασιαρχη-Γκεσταπο-ΚαΓκεΜπε ''λοκαρει'' ενα παλικαρι νταγλαρα με πλουσια χαιτη (οπως επεβαλε η μοδα της εποχης) να χαζευει επιμελως σε μια βιτρινα με οργανα μουσικης.Του γυρναει την πλατη και του κοπαναει δυο χαστουκια οπου ακομα και ο Σουγκλακος θα την ''ακουγε στερεοφωνικα''.Εκεινος γουρλωνει τα ματια και της ειπε κατι σε φαση ''Τι κανεις μωρη ..... πας καλα μη σε...''Φυσικα καταλαβατε οτι ο ανθρωπος δεν ειχε καμια σχεση με το σχολειο και δεν χαζευε σα χαμενο μαθητουδι.Ευτυχως που οι ποιο ψυχραιμοι μπηκαν στη μεση και γλιτωσαμε τα χειροτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μια και θίχτηκε μπαρούφα καθηγητή, θυμάμαι μια πολύ χαρακτηριστική στο Γυμνάσιο με κάποια "φιλόλογο".

Αντιδικήσαμε λοιπόν γιατί επέμενε ότι στην φράση "ο Δημοσθένης ήταν δεινός ρήτορας", η ερμηνεία του "δεινός" είναι ΚΑΚΟΣ, αφού δεινό=κακό!!!

Έτσι λοιπόν ο διασημότερος ρήτορας της αρχαιότητας ήταν κακός ρήτορας. Φαντάσου οι ανταγωνιστές του...

Δεν κατάφερα να της αλλάξω γνώμη. So much for common sense. :p
 
Maddog είπε:
Μια και θίχτηκε μπαρούφα καθηγητή, θυμάμαι μια πολύ χαρακτηριστική στο Γυμνάσιο με κάποια "φιλόλογο".Αντιδικήσαμε λοιπόν γιατί επέμενε ότι στην φράση "ο Δημοσθένης ήταν δεινός ρήτορας", η ερμηνεία του "δεινός" είναι ΚΑΚΟΣ, αφού δεινό=κακό!!!

Έτσι λοιπόν ο διασημότερος ρήτορας της αρχαιότητας ήταν κακός ρήτορας. Φαντάσου οι ανταγωνιστές του...

Δεν κατάφερα να της αλλάξω γνώμη. So much for common sense. :p
'δεινός' έχει και την έννοια του επιδέξιος, με τον ίδιο τρόπο που το 'φοβερό' είναι συνώνυμο και του 'καταπληκτικό'. Χρησιμοποιείται πάρα πολύ συχνά ως επιθετικός προσδιορισμός του 'ρήτορας' γιατί αν μη τι άλλο η επιδεξιότητα είναι ένα από τα sine qua non ενός εξαιρετικού ρήτορα όπως ο Δημοσθένης.

Σου έχει τύχει όμως να τσακώνεσαι με φιλόλογο γιατί ο Ορέστης δεν ήταν ο αδερφός της Αντιγόνης αλλά της Ιφιγένειας και αυτή να επιμένει; Αυτή ήταν μακράν η πιο αμόρφωτη φιλόλογος που είχαμε ποτέ. Αυτός ο καβγάς έγινε την πρώτη μέρα και συνεχίστηκε όλο το χρόνο. Μάλιστα (νομίζω έχω αναφέρει ξανά τη φάση) στα κείμενα στις εξετάσεις τον Ιούνιο μου έβαλε 09 γιατί ήξερε πως δεν υπήρχε τρόπος να ζητήσω να το δει και άλλος καθηγητής. Ήταν καταπληκτικός ο έλεγχός μου. 18,19,20, 09. Λυσσάρα! Χαχαχα! Προβληματική θεούσα και εκδικητική!
 
QueenofHearts είπε:
Προβληματική θεούσα και εκδικητική!
Μαλλον κατι αλλο ηταν η μανταμ...αλλα αν το πω θα με φαει η λογοκρισια!!!!:shtup:

Περιστατικο που θυμηθηκα και ειναι 2 σε 1...

2α Γυμνασιου,μαθημα μουσικης...ειχαμε μια καθηγητρια η οποια η κακομοιρα (καλη της ωρα αν ζει) ηταν αυτο που λεμε "αρνακι του Θεου"

μην της εθιγες μονο την μουσικη...σε επαιρνε και σε σηκωνε!!!!!:precry2:

Αρχιζει το μαθημα και καποια στιγμη βγαζει απο την τσαντα της ενα διαπασων τις αναγκες του μαθηματος.

Περναγε ενα-ενα ολα τα θρανια,το χτυπουσε,μας το εβαζε διπλα στο αυτι

κι εκανε την εξης ερωτηση "Το ακους;",θελοντας ετσι με αυτο τον τροπο να μας μαθει καλυτερα.

Ωσπου ηρθε η σειρα μου....ερχεται,το χτυπαει, το βαζει στο διπλα στο αυτι...και ακολουθει ο παρακατω διαλογος...

"Το ακους;"

"Οχι κυρια"

"Ισως δεν το χτυπησα καλα..."

(το ξαναxτυπαει στο θρανιο)

"Τωρα, το ακους;"

"Και παλι οχι κυρια...μηπως θελει ζεσταμα πρωτα;":what:

πεταγεται ο διπλανος μου...παιδι αστερι κι αυτος.... :D

"Κυρια να κανω μια ερωτηση...;"

"Σ'ακουω..."

"Το οπλακι του Wildhammer που το βρηκατε;"

"Eεεεε....Ποιο;;;;!!!!!" :eek:

"Το οπλακι λεω....του Wildhammer...απο τα Silverhawks...που το βρηκατε;" :what:

Ευλογα η γυναικα ρωτησε ..."Τι ειναι αυτο;" :what:

Πεταγομαι ως διαφωτιστης (τρομαρα να μου ρθει... :D ) και απανταω: "Κινουμενα σχεδια στην τηλεοραση κυρια...."

"Αξεστοι,και οι δυο σας....βαρβαροι,απολιτιστοι....εχετε χαζεψει απο τις σαχλαμαρες που βλεπετε...":mad:

και μας κοπαναει με το διαπασων στο κεφαλι.... :takethat: :takethat:

Το τι γελιο ακολουθησε απο τους υπολοιπους....δεν περιγραφεται.... :points: :points:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα