Τι αυτοκίνητο οδηγούσε ο Άλμπερτ?

geobacter73

RetroWannaBe
Joined
29 Mαϊ 2009
Μηνύματα
87
Αντιδράσεις
1
Βλεπω σημερα την General Motors που κηρυξε πτωχευση και αναρρωτιεμαι τι αμαξι οδηγουσε ο Αλμπερτ, αν σκεφτεις πως η GM ιδρυθηκε το 1908 οποτε απο αποψης ηλικιας τουλαχιστον ηταν μεσα στις σωστες χρονολογιες... χμμ... :xm:
 
Είμαι άσχετος με το θέμα Κάντυ αλλά θυμάμαι σαν πιτσιρίκος κάποια επεισόδια της καντυ όπου η ηρωίδα ήταννοσοκόμα στον α Παγκόσμιο. Άρα χρονολογικά σκεπτόμενος θα σου έλεγα ford model T. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν έχω ιδέα ποιος είναι ο Αλμπερτ...

Συγνώμη αν το ποστ μου είναι άσχετο!
 
Ωραίο θέμα!!! :cool:

Χμμμ... από αυτοκίνητα είμαι άσχετη αλλά νομίζω πως και η Φορντ μεσουρανούσε εκείνα τα χρόνια..

Πάντως, ένα σίγουρα ήταν κατασκευής Στήαρ... Αυτό που είχε πάρει από δεύτερο χέρι και τους άφησε στα μισά του δρόμου...
Just_Cuz_06.gif
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το κακό είναι ότι γενικά αυτοί που ξέρουν από αυτοκίνητα μάλλον δεν θα ξέρουν από Κάντυ, ενώ αυτοί που ξέρουν από Κάντυ μάλλον δεν ξέρουν από αυτοκίνητα. :D

Ίσως να βοηθούσε καμιά φωτό...
 
gapan είπε:
Το κακό είναι ότι γενικά αυτοί που ξέρουν από αυτοκίνητα μάλλον δεν θα ξέρουν από Κάντυ, ενώ αυτοί που ξέρουν από Κάντυ μάλλον δεν ξέρουν από αυτοκίνητα. :D
Ευτυχώς που έβαλες το "γενικά" και το "μάλλον" κι έτσι γλίτωσες το ...γιαούρτωμα! :p
 
Από τα λίγα (έως το μοναδικό) νημάτια στην Κάντυ που ενδιαφέρει και τους άντρες της παρέας... :)
 
Ωραιο!!!! Θα ψαξω τα επεισοδια να ποσταρω φωτογραφιες...
 
spyros_s είπε:
... χρονολογικά σκεπτόμενος θα σου έλεγα ford model T...
Μπορω να πω οτι ειναι απο τις λιγες φορες που η Ιγκαρασι στεκει καλα χρονολογικα. Γιατι αν κρινουμε απο τις ενδυματολογικες της επιλογες... ειναι για κλαματα!