Τι μου προτείνετε;

ΧΡΙΣΤΙΝΑ

RetroActive
Joined
22 Σεπ 2008
Μηνύματα
393
Αντιδράσεις
17
Ο παλιός μου υπολογιστής, <<πνέει τα λοίσθια>>. Θέλω να τον αντικαταστήσω και χρειάζομαι την βοήθειά σας, μιας και εγώ είμαι τελείως άσχετη απο υπολογιστές.

Τώρα, για ποιά ακριβώς χρήση;; Χμ..... λίγο δύσκολο, μιας και εγώ τον υπολογιστή τον χρησιμοποιώ μόνο, για να μπαίνω στο forum, και να να γράφω στο word και το excel. Ο άντρας μου όμως παίζει παιχνίδια, ασχολείται με ταινίες, βίντεο και διάφορα τέτοια.

Σε ένα μήνα που θα έχει την γιορτή του, σκέφτομαι να του κάνω δώρο

ένα νέο μηχάνημα. Τι μου προτείνετε;;; Διαθέτω περίπου στα 300 ευρώ.

Σ.σ. Οθόνη έχω ήδη, μια asus vw195d καθώς, μια θήκη midi, aero cool και μια κάρτα οθόνης, την ati radeon hd 3830 agp τα οποία ,<< ψαρεύοντάς>> τον για να μην χαλάσω την έκπληξη, δεν θα άλλαζε, τουλάχιστον προς το παρόν.

Σας ευχαριστώ όλους, εκ των προτέρων για την βηήθειά σας :)
 
Ένα πρώτο σχόλιο:

Η κάρτα γραφικών σου είναι AGP. Όλα τα νέα μηχανήματα έχουν PCI-E (Pci Express) κάρτες γραφικών οπότε πάπαλα η κάρτα.

Αν ο άντρας σου βολεύεται με αυτή τη κάρτα για να παίξει παιχνίδια και δεν τον ενδιαφέρουν οι μεγάλες αναλύσεις, έχει καλώς.

Για 300 ευρώ θα σου πρότεινα:

Θήκη : Cooler Master 335 (35 ευρώ)

Τροφοδοτικό : Tagan superock 400 (52 euros)

CPU: AMD Athlon II 245 (57 euros)

Mobo: Sapphire PE-AM2RS740G (45 euros)

Ram: Mushkin 4GB DDR2-800 Ram Kit (33 euros)

VGA: Palit 9600 (51 euros)

HDD: Seagate 500 (50 euros)

DVD-R: Ότι θες βάζεις από 17 -22 ευρώ)

Σύνολο: 343 ευρώ.

Αν δεν θες κάρτα γραφικών αφαιρείς 51 ευρώ, μια και η μητρική έχει ενσωματωμένη, αλλά θα έχεις περιορισμούς (τεράστιους) στα παιχνίδια.

Πάντως για 343 + 17 ευρώ ακόμα για ένα Coolermaster 520 modular τροφοδοτικό (που το συστήνω μια και έχει 5ετή εγγύηση και το έχω βάλει ακόμα και με i7 επεξεργαστή - κόλλημα κάποιου φίλου) = 360 σύνολο, παίρνεις ένα μηχάνημα που θα μπορεί αργότερα να σηκώσει και μεγαλύτερη κάρτα γραφικών, άρα καλύτερα παιχνίδια.