Χειρότερες σκηνές

RIO

Retro Horrormaniac
Joined
12 Νοέ 2009
Μηνύματα
20.900
Αντιδράσεις
67.375
Σκηνές ενοχλητικές , περίεργες, άσχετες με την υπόλοιπη ταινία και γενικά που αφήνουν τον θεατή με το στόμα ανοιχτό...

Ρόδα τσάντα και Κοπάνα Νο 2 (1985)

Εντάξει όλη η ταινία είναι ότι να 'ναι, αλλά η σκηνή με το " φρέσκο γάλα " νομίζω ότι το παράκανε....

Χωρίς τίτλο.png


Επάγγελμα Γυναίκα ( 1986)

Μια γενικά σοβαρή ταινία, όταν ξαφνικά η σκηνή με το μαχαίρωμα της πελάτισσας από τον μανάβη, σε κάνει να μείνεις κάγκελο...


2.png

Δικά σας παραδείγματα;
 
Κυνηγημένοι εραστές (1972)

Περίεργη ταινία, με κάποιες υπερβολικά τολμηρές ερωτικές σκηνές...


unnamed.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Στην κατα τα αλλα εξαιρετικη κωμωδια 5000 ψεματα το τελευταιο δεκαλεπτο θα μπορουσε να ελειπε.
Βλεπουμε το Γιωργο Κωνσταντινου να προσπαθει να σταματησει τον εξαδελφο των δυο κοριτσιων που τρεχει στο ραλι και η σκηνη αυτη ειναι υπερβολικα μεγαλη, κουραστικη και περιττη. Παντοτε την περναω στα γρηγορα και πραγματικα απορω με την υπαρξη της.
 
Πολύ ωραίο θέμα κ το πρώτο που σκέφτηκα είναι το ξεκίνημα της ταινίας "Η γυναικάρα απ' το Κιλκίς".
Στη σκηνή που η Γερασιμίδου ξυλοφορτώνει τον τεμπέλη άντρα της που υποδύεται ο Κώστας Τσάκωνας, το σκηνικό πλαισιώνουν κ δύο παιδάκια(τα παιδιά τους).Το ένα μάλιστα εντελώς γυμνό είναι εμφανώς σε κατάσταση φόβου από την ένταση της σκηνής του ξυλοφορτώματος. Το βλέπει κανείς γυμνό κ φοβισμένο να κλαίει κ είναι φυσικό να σκεφτεί πως τα παιδιά θα ήταν καλό να λείπουν από τη σκηνή, ή η σκηνή να διαδραματιστεί αλλιώς
IMG_20200609_203807.pngIMG_20200609_203739.png
 
Αναλαμπή #2: Στην ταινία "Ένα γελαστό απόγευμα", στο τέλος της ταινίας ο Μόσιος τρώει δύο σφαίρες στην πλάτη στο ύψος της καρδιάς, ωστόσο καταφέρνει να συνεχίζει να κρατάει σφιχτά κ να πυροδοτήσει τον εκρηκτικό μηχανισμό.
 
Αναλαμπή-επιφοίτηση#3:
Στην ταινία "Πανικός στα σχολεία" (ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΣ ΒΟΓΛΗΣ).
Στη σκηνή με την καταδίωξη ο Βόγλης κ ο Βλάχος στο ΠΟΝΙ καταφέρνουν να ξεφύγουν από δυο περιπολικά της ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ.
Μετά από λίγο στη σκηνή που ο Βόγλης βγάζει νεκρό το γιο του από το σχολείο, καταφθάνουν περιπολικά της ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ.
 
Η σκηνή της απόπειρας βιασμού της Καίτης Φίνου από τον Πάνο Μιχαλόπουλο στην ταινία Επικίνδυνοι- μια διαμαρτυρία όπου αφού ο Μιαχλόπουλος της λέει συγνώμη ρε κοριτσάκι μου τα φτιάχνουν κιόλας.
 
Πάλι καλά που δεν θεώρησε την απόπειρα βιασμού για κομπλιμέντο δηλαδή: Ήταν τόσο όμορφη που ξύπνησε το κτήνος μέσα του και δεν μπορούσε να κρατηθεί. Έτσι κι αλλιώς συχνά στις υποθέσεις βιασμού κατηγορούσαν το θύμα (δεν θα απορούσα αν γίνεται ακόμη).

Όσο για την αλλαγή από στυνομία σε χωροφυλακή, έχω εξήγηση: Κατά τη διάρκεια της καταδίωξης πέρασαν τα σύνορα δικαιοδοσίας της ΑΠ οπότε σταμάτησαν να τους κυνηγάνε (γι' αυτό ξέφυγαν και με ένα απλό Πόνι) και ανέλαβαν οι χωροφύλακες. Όχι σαν εδώ στις ΗΠΑ που σε κυνηγάνε όλα τα είδη αστυνομικών άσχετα πού είσαι.
 
Πάλι καλά που δεν θεώρησε την απόπειρα βιασμού για κομπλιμέντο δηλαδή: Ήταν τόσο όμορφη που ξύπνησε το κτήνος μέσα του και δεν μπορούσε να κρατηθεί. Έτσι κι αλλιώς συχνά στις υποθέσεις βιασμού κατηγορούσαν το θύμα (δεν θα απορούσα αν γίνεται ακόμη).

Όσο για την αλλαγή από στυνομία σε χωροφυλακή, έχω εξήγηση: Κατά τη διάρκεια της καταδίωξης πέρασαν τα σύνορα δικαιοδοσίας της ΑΠ οπότε σταμάτησαν να τους κυνηγάνε (γι' αυτό ξέφυγαν και με ένα απλό Πόνι) και ανέλαβαν οι χωροφύλακες. Όχι σαν εδώ στις ΗΠΑ που σε κυνηγάνε όλα τα είδη αστυνομικών άσχετα πού είσαι.
Αυτό που αναφέρατε με την υπόθεση βιασμού που κατηγορείται το θύμα μου θύμησε την εκπληκτική ταινία "The accused" με τη Jodie Foster που ήταν κ το πρώτο της Oscar. Άσχετο βέβαια με το θέμα ,αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη είναι από τις ταινίες που μένουν αξέχαστες.
 
Οι Χούλιγκανς (1983)

Υποφερτά τα πράγματα, μέχρι που ο γιατρός αποφασίζει να δείξει στον νεαρό σκηνές βίας, από άλλους ταραχοποιούς. Βάζει λοιπόν την κασέτα στο βίντεο και τι βλέπουμε; προηγούμενες σκηνές της ταινίας ! Και μάλιστα από οπτική γωνία, που δεν θα μπορούσε κανένας κάμεραμαν να έχει καταγράψει. Μετά ακολουθεί η σκηνή όπου οι χούλιγκανς, παίρνουν ένα μωρό από τα χέρια της μητέρας του και παίζουν βόλεϊ. Υποτίθεται ότι η σκηνή πρέπει να σε σοκάρει, αλλά είναι τόσο κακογυρισμένη και άθελα της αστεία, που στην καλύτερη περίπτωση θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό. Σαν κερασάκι έρχεται το ότι ο οργισμένος νέος Πετρόχειλος, πάει να σπάσει την τηλεόραση του ιατρείου, αλλά τις αρπάζει από τον ψυχολόγο. Έκπληκτος αναφωνεί " μπράβο τον π... τον γιατρό..." :shocked:


46276ded2fdd3245a9a8536c50ae55dd_XL.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Στην ταινία " Ροκάκιας την ημέρα, το βράδυ καμαριέρα " (1984), η σκηνή που η Ασίκη κάνει μπάνιο και την βοηθάει ο Τζεβελέκος, ντυμένος καθαρίστρια. Αν και φαίνεται αυτός να το διασκεδάζει ( δικαιολογημένα ).
 
Στην ταινία "οι επικίνδυνοι μια διαμαρτυρία " η ατάκα του Πάνου Μιχαλόπουλου στην Καίτη Φίνου μετά την απόπειρα του βιασμού της από αυτόν είναι η ακόλουθη "Όχι γαμώ το στανιό μου, μ’έχεις κάνει πτώμα! Με συγχωρείς ρε κορίτσι μου, τι άλλο να σου πω; Να με φτύσεις; Φτύσε με τ’αξίζω το καθίκι!”
Αργότερα ο έτερος της παρέας Σταμάτης Γαρδέλης βρίσκεται στο σπίτι του με την Σοφία Αλιμπέρτη και δείτε πέσιμο που της κάνει :
Στην συνέχεια ο άλλος φίλος της παρέας Γιώργος Τρόμπας θέλει να παρηγορήσει τον φίλο του Νίκο Παπαδόπουλο επειδή το κομμωτήριο στο οποίο δούλευε ήταν στην πραγματικότητα οίκος ανοχής και του λέει τα ακόλουθα “Εδω όλη η κοινωνία είναι ένα μπουρδέλο, στης μάνας σου θα μείνουμε τώρα;”
Σενάριο-Σκηνοθεσία Γιάννης Δαλιανιδης . Δεν περιγράφω άλλο !
 
Στην ταινία " 10 μέρες στο Παρίσι " του Λασκου, στην αρχή του έργου η Φονσου δωροδοκει τον υπάλληλο του άντρα της για να της μεταφέρει τυχόν ύποπτα μιας που τον ζηλεύει.
Η σκηνή είναι εντελώς άχρηστη αφού ο υπάλληλος δεν παίζει κανέναν ρόλο στην εξέλιξη του έργου, κι ίσα ίσα που εμφανίζεται σε μια άσχετη σκηνή.
Θα μπορούσε να έλειπε εντελώς, δεν προσέφερε τίποτα απολύτως
 
Πίσω
Μπλουζα