Alchemy The Game

qbrain

RetroN00b
Joined
23 Αύγ 2007
Μηνύματα
28
Αντιδράσεις
0
Την βδομάδα που μας πέρασε ήμουν λιγο άρρωστος, και είχα αναρρωτική 5 μέρες, κατι που μου έδωσε πολύ χρονο που δεν είχα συνηθίσει να έχω, και με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι να τον κάνω, οπότε ξάπλα στο κρεβάτι με το λαπτοπ αγκαλιά ειπα να ξεσκουριάσω λίγο της ικανότητες μου στον προγραμματισμό, παράλληλα έπαιζα και ενα παιχνίδι στο iphone που λέγετε alchemy, το ψάχνω λοιπόν λιγο μπας και υπάρχει για pc αλλα δυστυχώς (η ευτυχώς) δεν βρήκα κατι, οπότε είπα να φτιάξω εγώ μια μεταφορά του alchemy για pc, και έτσι έγινε!

οποίος θέλει μπορεί να το κατεβάσει από δω

είναι φυσικά δωρεάν, και μην περιμένετε να δείτε τίποτα εκπληκτικό, δεν είμαι προγραμματιστής, απλά το χόμπι μου είναι (ασχολούμαι πάνω απο 22 χρονιά απο την εποχή της Qbasic εξου και το Qbrain αλλα πάντα σε ερασιτεχνικό επίπεδο) :cool:

http://www.alchemythegame.blogspot.com/

menu.jpg


το θέμα του παιχνιδιού ειναι απλό, εχει 4 βασικα στοιχεία, Νερο, Αερα, Φωτια, Γη, και συνδυάζοντάς στα (σέρνεις το ενα μεσα στο άλλο στην έκδοση DnD, η απλά κάνεις click και try, στην έκδοση click, το επιλέγεις αυτο απο τα settings) δημιουργείς νεα στοιχεία, τα στοιχεία μέχρι τώρα είναι περίπου 400, αναφορικά μπορείτε να φτιάξετε mario, 1up, feta, House md, και 10αδες αλλα

Υ.Γ αν το κατεβάσετε, κατεβάστε την τελευταία έκδοση που εχω βάλει, οι άλλες είναι για debug και απαιτούν κωδικό στην εγκατάσταση (First complete Version cd-rom iso) και υπαρχει και εξωφυλλο για όποιον θέλει να το βάλει σε κουτάκι το cd
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγχαρητήρια qbrain!

Πάω για κατέβασμα... :)
 
ευχαριστώ, περιμένω εντυπώσεις