Amos Basic

AA+

RetroMaNiaC
Joined
14 Ιουλ 2006
Μηνύματα
666
Αντιδράσεις
32
Ειχε κανεις τον μαζοχισμο να ασχοληθεί με την Amos Basic ? ή είμαι ο μόνος?? :confused: Ειχα αρχίσει ενα game γραφικά μουσική αλλά έμεινε στην μέση :(
 
Εγώ είχα ασχοληθεί σχολαστικά μαζί της. Μια εποχή όταν απέκτησα και email είχα πιάσει και κουβέντα με τον Γάλλο που την έγραψε. Εχει και τον κώδικα της ελεύθερο αν θέλετε να πάρετε μάτι (asm). Θεική γλώσσα, μαζί με την blitz, αν θυμάμαι καλά το όνομα της,ήταν ότι καλύτερο έχει βγει ποτεί. Θυμάμαι ο editor της είχε fold-unfold που τώρα βάζουν οι υπόλοιποι. Δε συζητάω για δύσκολα πράγματα όπως double buffering που ήταν απλά μια εντολή για να γίνουν.

Άλλα πολύ καλά προγράμματα της εποχής:

asmone

Amos

Noisetracker

Kefrens IFF converter

Deluxe paint

Pyradev

Lattice C (αν είχες πολλά drives)

Σίγουρα ξεχνάω αρκετά αλλά είναι της ηλικίας ;)
 
Λέγανε τότε ότι η Blitz ήταν καλύτερη από την AMOS αλλά η δεύτερη ήταν ποιο φιλική....

Προσθέτω κι'αυτα:

Protracker v1.1

A.M.A.S.
 
Μάλιστα... Αν και σε περιβάλλον PC υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλά να διαλέξεις... dark Basic κ.τ.λ.

Ενδιαφέρον ιστοσελίδα για όσους θέλουν να γίνουν νέοι Team17, Psygnosis..

http://www.thegamecreators.com/

Δεν μαζευόμαστε οι προγραμματιστές να φτιάξουμε κανά retro game? Πάντα ήθελα να φτιάξω ένα game που να συνδιάζει δίαφορους χαρακτήρες από άλλα games ενα αχταρμά! :) :)
 
AA+ είπε:
Δεν μαζευόμαστε οι προγραμματιστές να φτιάξουμε κανά retro game? Πάντα ήθελα να φτιάξω ένα game που να συνδιάζει δίαφορους χαρακτήρες από άλλα games ενα αχταρμά! :) :)
Και μάλιστα native. Ωρίστε και η πρώτη ρουτίνα για Ελληνικό κείμενο:

section printtext,code_c

move.l 4.w,a6

lea gfxlib(pc),a1

jsr -408(a6)

move.l d0,gfxbase

move.l #bitplane,d0

move.w d0,bplptr+6

swap d0

move.w d0,bplptr+2

move.l #cop,$dff080

move.l #text,a0

move.l #0,d0

move.l #90,d1

bsr.w print

exit1: btst #6,$bfe001

bne.b exit1

move.l gfxbase(pc),a1

move.l 38(a1),$dff080

jsr -414(a6)

moveq #0,d0

rts

outtext: move.b (a0)+,d3

cmp.b #1,d3

bne.b notfound

moveq #0,d0

addq.l #8,d1

bra.b outtext

notfound: tst.b d3

beq.b later

lea chartab(pc),a1

moveq #0,d2

search: cmp.b (a1,d2),d3

beq.b foundit

addq.l #1,d2

bra.b search

foundit:lsl.l #3,d2

lea chars(pc),a3

add.l d2,a3

lea bitplane(pc),a2

move.l d1,d2

muls.w #40,d2

add.l d0,d2

add.l d2,a2

moveq #8-1,d2

copy: move.b (a3)+,(a2)

add.l #40,a2

dbf d2,copy

addq.l #1,d0

bra.b outtext

later: rts

cop: dc.w $0106,$0000,$01fc,$0000

dc.w $008e,$1a64,$0090,$ffc4

dc.w $0092,$0038,$0094,$00d0

dc.w $0102,$0000,$0104,$0000

dc.w $0106,$0000,$0108,$0000

dc.w $0120,$0000,$0122,$0000

dc.w $0124,$0000,$0126,$0000

dc.w $0128,$0000,$012a,$0000

dc.w $012c,$0000,$012e,$0000

dc.w $0130,$0000,$0132,$0000

dc.w $0134,$0000,$0136,$0000

dc.w $0138,$0000,$013a,$0000

dc.w $013c,$0000,$013e,$0000

dc.w $0100,$1200

bplptr: dc.w $00e0,$0000

dc.w $00e2,$0000

dc.w $0180,$0000

dc.w $0182,$0fae

dc.w $ffff,$fffe

text: dc.b " ellhniko keimeno ",1

dc.b 0

chartab:dc.b "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz "

chars: dc.b %00000000 ;0

dc.b %00000001 ;1

dc.b %00000011 ;2

dc.b %00000101 ;3

dc.b %00001001 ;4

dc.b %00010001 ;5

dc.b %00111111 ;6

dc.b %11000001 ;7

dc.b %11111100 ;0

dc.b %11000110 ;1

dc.b %11000011 ;2

dc.b %11111110 ;3

dc.b %11000110 ;4

dc.b %11000011 ;5

dc.b %11000110 ;6

dc.b %11111100 ;7

dc.b %11000011 ;0

dc.b %11011011 ;1

dc.b %11011011 ;2

dc.b %11011011 ;3

dc.b %01111110 ;4

dc.b %00011000 ;5

dc.b %00011000 ;6

dc.b %00111100 ;7

dc.b %00000000 ;0

dc.b %00000011 ;1

dc.b %00000101 ;2

dc.b %00001001 ;3

dc.b %00010001 ;4

dc.b %00100001 ;5

dc.b %01000001 ;6

dc.b %11111111 ;7

dc.b %00000000 ;0

dc.b %11111111 ;1

dc.b %11000001 ;2

dc.b %11000000 ;3

dc.b %11111000 ;4

dc.b %11000000 ;5

dc.b %11000001 ;6

dc.b %11111111 ;7

dc.b %00011000 ;0

dc.b %00111100 ;1

dc.b %01011010 ;2

dc.b %10011001 ;3

dc.b %01011010 ;4

dc.b %00111100 ;5

dc.b %00011000 ;6

dc.b %00111100 ;7

dc.b %11111111 ;0

dc.b %11000001 ;1

dc.b %11000000 ;2

dc.b %11000000 ;3

dc.b %11000000 ;4

dc.b %11000000 ;5

dc.b %11000000 ;6

dc.b %11110000 ;7

dc.b $00

dc.b %11100111 ;1

dc.b %11000011 ;2

dc.b %11000011 ;3

dc.b %11111111 ;4

dc.b %11000011 ;5

dc.b %11000011 ;6

dc.b %11100111 ;7

dc.b $00 ;0

dc.b %01111110 ;1

dc.b %00011000 ;2

dc.b %00011000 ;3

dc.b %00011000 ;4

dc.b %00011000 ;5

dc.b %00011000 ;6

dc.b %01111110 ;7

dc.b $0

dc.b %11111111 ;1

dc.b %10000001 ;2

dc.b %00000000 ;3

dc.b %01111110 ;4

dc.b %00000000 ;5

dc.b %10000001 ;6

dc.b %11111111 ;7

dc.b %11000011 ;0

dc.b %11000110 ;1

dc.b %11001100 ;2

dc.b %11011000 ;3

dc.b %11111000 ;4

dc.b %11011000 ;5

dc.b %11001100 ;6

dc.b %11000110 ;7

dc.b $0

dc.b %00011000 ;1

dc.b %00111100 ;2

dc.b %01100110 ;3

dc.b %11000011 ;4

dc.b %11000011 ;5

dc.b %11000011 ;6

dc.b %11000011 ;7

dc.b $00

dc.b %11000011 ;1

dc.b %11100111 ;2

dc.b %11011011 ;3

dc.b %11011011 ;4

dc.b %11011011 ;5

dc.b %11000011 ;6

dc.b %11100111 ;7

dc.b $00 ;0

dc.b %11000011 ;1

dc.b %11000111 ;2

dc.b %11001111 ;3

dc.b %11011011 ;4

dc.b %11110011 ;5

dc.b %11100011 ;6

dc.b %11000011 ;7

dc.b %00111100 ;0

dc.b %01111110 ;1

dc.b %11000011 ;2

dc.b %11000011 ;3

dc.b %11000011 ;4

dc.b %11000011 ;5

dc.b %01111110 ;6

dc.b %00111100 ;7

dc.b $00 ;0

dc.b %01111110 ;1

dc.b %01111110 ;2

dc.b %01100110 ;3

dc.b %01100110 ;4

dc.b %01100110 ;5

dc.b %01100110 ;6

dc.b %11100111 ;7

dc.b $00

dc.b $00

dc.b %00000011 ;2

dc.b %00000110 ;3

dc.b %00001100 ;4

dc.b %10011000 ;5

dc.b %11110000 ;6

dc.b %01100000 ;7

dc.b %11111100 ;0

dc.b %11000110 ;1

dc.b %11000011 ;2

dc.b %11000110 ;3

dc.b %11111100 ;4

dc.b %11000000 ;5

dc.b %11000000 ;6

dc.b %11000000 ;7

dc.b $00 ;0

dc.b %11111111 ;1

dc.b %11000001 ;2

dc.b %01100000 ;3

dc.b %00110000 ;4

dc.b %01100000 ;5

dc.b %11000001 ;6

dc.b %11111111 ;7

dc.b %11111111 ;0

dc.b %11111111 ;1

dc.b %10011001 ;2

dc.b %00011000 ;3

dc.b %00011000 ;4

dc.b %00011000 ;5

dc.b %00011000 ;6

dc.b %00111100 ;7

dc.b $00 ;0

dc.b %00111100 ;1

dc.b %01100110 ;2

dc.b %11000011 ;3

dc.b %11111111 ;4

dc.b %11000011 ;5

dc.b %01100110 ;6

dc.b %00111100 ;7

dc.b %00111100 ;0

dc.b %01100110 ;1

dc.b %11000011 ;2

dc.b %01100110 ;3

dc.b %00111100 ;4

dc.b $00 ;5

dc.b $ff ;6

dc.b $ff

dc.b %01111110 ;w=g

dc.b %11000011 ;1

dc.b %11000000 ;2

dc.b %11000000 ;3

dc.b %11001111 ;4

dc.b %11000011 ;5

dc.b %11000011 ;6

dc.b %01111110 ;7

dc.b $00

dc.b %11000011 ;0

dc.b %01100110 ;1

dc.b %00111100 ;2

dc.b %00011000 ;3

dc.b %00111100 ;4

dc.b %01100110 ;5

dc.b %11000011 ;6

dc.b $00

dc.b %11000011 ;0

dc.b %01100110 ;1

dc.b %00111100 ;2

dc.b %00011000 ;3

dc.b %00011000 ;4

dc.b %00011000 ;5

dc.b %00111100 ;6

dc.b %11111111 ;0

dc.b %10000110 ;1

dc.b %00001100 ;2

dc.b %00011000 ;3

dc.b %00110000 ;4

dc.b %01100001 ;5

dc.b %11111111 ;6

dc.b %11111111 ;7

dc.b $00,$00,$00,$00,$00,$00,$00,$00 ;' '

bitplane: blk.b 10240,0

gfxlib: dc.b "graphics.library",0

gfxbase:dc.l 0

Αν θέλετε έχω μια graphics library κάπου για απλά πράγματα.
 
οπα οπα, πήρες φόρα :) κάτσε να αποφασίσουμε πλατφόρμα, γλώσσα κτλ! :)
 
amos basic προχωρημενη γλωσσα ναι!!

Εχω καποια demos στην amiga
 
Τώρα που γύρισα από τις διακοπές το μόνο που καταλαβαίνω για Amos είναι η άμμος των παραλιών και για γλώσσες τα ψάρια γλώσσα χωρίς κόκκαλα που τσάκισα.

for i=1 to 10

print "paralia 4 ever"

next i
 
Καποιος απο εσας τους δυο μαλλον πρεπει να γινει moderator

σε καποιο threat για προγραμματισμο....Γιατι οχι και οι δυο!!

ΑΕΟΝ εσυ αποφασιζεις!!!
 
akmakas είπε:
Καποιος απο εσας τους δυο μαλλον πρεπει να γινει moderatorσε καποιο threat για προγραμματισμο....Γιατι οχι και οι δυο!!

ΑΕΟΝ εσυ αποφασιζεις!!!
Δεν έχω προυπηρεσία και τις ικανότητες στο αντικείμενο (moderator). Thanks i'll pass. Εγώ θα πρότεινα πάλι εσάς τους 2 μιας και έχεις κάνει κάποια demos και θα ξέρεις αρκετά πράγματα.

Αλήθεια με εκείνη την μπύρα τι έγεινε; Θα τα πούμε από κοντά; Εγώ έχασα την πρώτη μάζοξη.

Ευχαριστώ πάντως akmakas.
 
Δεν νομίζω να χρειαζόμαστε moderator. Λίγοι προγραμματίζουν ακόμα και μάλιστα retro. Εξ'άλλου μεγάλα παιδιά είμαστε :) . Κατ'εμέ το φόρουμ χρειάζεται ένα-δύο ακόμα διαχειριστές γενικούς για να βοηθούν τον AEON παρά moderators σε μικρά θέματα που δεν υπάρχει και ουσιαστική δουλειά λόγο του αντικειμένου.

Τώρα για την συνάντηση ο AEON είπε για μετά τον 15αύγουστο κατά Σεπτέμβρη που θα έχουν επιστρέψει οι περισσότεροι. Ακμακα, πιστεύω θα μπορέσεις να έρθεις κι εσύ ε;
 
+1.

Με τα υπάρχουσα μέλη ουσιαστικά ΔΕΝ χρειάζεται moderation το forum. ΑΛΛΑ από Σεπτέμβρη και με την επιστροφή του κόσμου από τις διακοπες πιστεύω θα υπάρχει ένα κύμα νέων χρηστών και ανάμεσα τους θα υπάρχουν οι γνωστοί τύποι far west έτοιμοι για αναμέτρηση σε κάθε ευκαιρία.
 
Μακαρι να μπορεσω να ερθω βρε παιδια.. :( Η αποσταση δυστυχως

ειναι μεγαλη!!!Σιγουρα σε αυτο το forum υπαρχουν πολλα παιδια που μπορουν

πραγματικα να βοηθησουν,και αυτο το βλεπω να γινεται πραξη απο τον Σεπτεμβριο και μετα!

Παντως εγω αν μπορω να κανω κατι απο αποσταση θα το κανω!! :)
 
Έχω το manual και τις ogininal δισκέττες από AMOS Basic.Σκεφτόμουν να σκανάρω το manual.Το κακό ήταν ότι η AMOS για να έχει υποστήριξη για AGA Chipset ήθελε κάτι άλλα plug-ins νομίζω.Θυμάμαι την AMAL,καθώς και τι ωραία που ήταν το double buffering για να έχεις καλά animations.

Άλλες εποχές
 
Η AMOS έχει γίνει Open source. Μπορείτε να την βρείτε στον Γάλλο!
 
Εχει κανεις τα βιβλια της amiga scanaρισμενα?θα ειμαι υποχρεος

ευχαριστω
 
John ρίξε μια ματιά εδώ μήπως βγάλεις μια άκρη
 
Πίσω
Μπλουζα