CoCo3 Wolf3D style demo

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.792
Αντιδράσεις
4.276

Φοβερο αν αναλογιστουμε την 1.79Mhz CPU και την ελλειψη hardware acceleration στα γραφικα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
  • Like
Reactions: Ace
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Το εχω ηδη αναφερει στο πρωτο τευχος του phoenix για τις δυνατοτητες του coco3 και γιατι τον ονομαζω 8bit amiga. Η tandy πρεπει να εχει τα πρωτεια ως η εταιρεια που δημιουργησε ενα θαυμα, αλλα το εθαψε για να μην μπει σφηνα στις πωλησεις των επαγγελματικων της μηχανηματων.
 
The Motorola 6809 is an 8-bit (with some 16-bit features) microprocessor CPU from Motorola (http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_6809). Τα CoCo τα θεωρώ πολύ μυστήρια μηχανήματα με τα πολλά "hidden" features τους (256 color mode etc). Πάντως, phil_vr, για μένα η 8bit amiga είναι ο amstrad plus :)
 
Αυτο που θελω περισσοτερο να δω καποια στιγμη ειναι να ολοκληρωθει το Moon Patrol για τον CoCo3.


Αν ολοκληρωθει θα ειναι η καλυτερη εκδοση ανεξαρτητως μηχανηματος, και θα κανει ακομα και την εκδοση του arcade να κρυβεται απο ντροπη. Και ολα αυτα τα καταφερνει οπως σωστα τονισε ο wally απλα με την δυναμη του επεξεργαστη του, και με τις "κρυφες" αρετες του :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
H καλύτερη παιχνιδομηχανή των 8bit! ;)

Για μένα είπα βρε! Για άλλους είναι ο c64, για άλλους ο ZX, για τον phil_vr ο CoCo...!! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
όχι ρε παιδιά έλεος. και ο C64 τι είναι 8)
Aπλα εκει ενας 8bitος που εβγαλε η Commodore.

-

-

Καμια σχεση ομως με την Commodore Amiga ...

:p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
H Amiga των 8 bit είναι ο Atari 800. Πολύ μπροστά από την εποχή του (όπως η Amiga) σχεδιασμένο από τον Jay Miner (όπως η Amiga) με φοβερό chipset για γραφικά και ήχο (όπως η Amiga) και φτιαγμένο να σκίζει στα παιχνίδια (ε, όπως η Amiga). :)

Τέσπα, φοβερό το demo...Αλλά τι καρακιτσαρία επιλογή χρωμάτων είναι αυτή; :p
 
Κουβεντα να γινεται ρε παιδια. Το οτι ο CoCo3 δεν περπατησε, δεν του αφαιρει την αξια του σαν μηχανημα. Απλα απο τετοιες προσπαθειες βλεπουμε τι μπορουσε να καταφερει στο βασιλειο των 8bit αν ειχε προωθηθει σωστα και δεν ειχε βγει οπως οπως απο το εργοστασιο. Την μη αναφορα του Leon στο δευτερο βιντεακι θα την εκλαβω οτι του αρεσε! :)

Οσο για το καλυτερο 8bit.. Θα ηθελα εναν ΖΧ με πλουσια χρωματα, θα ηθελα εναν CBM που να μην εχει πεσει σε χλωρινη (ξεθωριασμενη παλλετα), εναν XL που να ηταν πολυ πιο καλα στημενα τα παιχνιδια του γιατι σαν μηχανημα ειχε πολυ καλυτερες δυνατοτητες απο αυτα που τελικα παιξαμε.. τι μενει? Απλα το γεγονος οτι ο Amstrad εξακολουθει να εχει τα πιο φανταχτερα και ομορφα παιχνιδια που μπορει να βρει καποιος. Οποιος εχει παιξει σε αλλα συστηματα σιγουρα θα εχει πει "ναι δε λεω, ωραια μεν, αλλα.. " αλλα ποτε δεν ακουσα κανεναν να παραπονεθει για κανενα παιχνιδι στον Amstrad μου! :)

Οποιος εχει ορεξη να αντιπαραταξει βιντεακια απο το youtube που συνηθως εχουν απο 1-100 παιχνιδια για το καθε μηχανημα, πιστευω θα καταλαβει τι εννοω. Βεβαια η μαγεια ειναι να τα παιξει και ενα προς ενα!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το δεύτερο demo είναι πράγματι φοβερό, το ίδιο και το πρώτο, απλά τα χρώματα με χάλασαν.

Σαν μηχάνημα το CoCo3 είχε πολλές αρετές αλλά μάλλον βγήκε πολύ αργά. Η 8 bit αγορά είχε κατασταλάξει στο ποια μηχανήματα θα έχουν υποστήριξη. Θα ήταν πολύ δύσκολο ένα νέο μηχάνημα, όσο καλό και να ήταν, να μπορούσε να διεισδύσει και να πάρει μερίδιο της αγοράς.

Εδώ ακόμα και ο CPC στην Αγγλία (που ήταν πιο μπροστά από την υπόλοιπη Ευρώπη) θεωρήθηκε ότι βγήκε πολύ αργά για να μπορέσει να χτυπήσει τον Spectrum και τον C64 που είχαν ήδη κυριαρχήσει.

Καλά, για Αμερική...ούτε λόγος. Εκεί με το NES ξαναέγιναν 100% κονσολάδες. :p Χώρος για νέο home computer πλέον δεν υπήρχε.
 
Εμένα πάλι μου άρεσε αυτό το demo :


Έχει και την fisheye camera!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για το coco3 δεν γνωριζα πολλα πραγματα,με τα βιντεο που βαλατε φαινεται να ειναι εντυπωσιακο συστηματακι.
 
To coco3 οπως και το coco2 ηταν καλα μηχανηματα,απλα στην Ελλαδα δεν επιασαν λογω κακης προωθησης απο τις εδω εταιριες και τα περιοδικα που ηταν μονο για spectrum,amstad,commodore.Ειχαν καλη basic και playable παιχνιδια.Επειδη ειχα και spectrum προτιμουσα τα 10 παιχνιδια του coco (που ειχα τοτε) παρα τα 200 του spectrum οπου το game over ερχοταν σε χρονο DT!
 
Hσουν απο τους ελαχιστους κατοχους δηλαδη...τον εχεις κρατησει?
 
Πωπω τι απίστευτο μηχάνημα παίζει να ήταν για να βγάλει First Person γραφικά με Fisheye!
 
Ενας λογος που βαπτισα τον CoCo3 8bit Amiga (εκτος απο τα προσχεδιασμενα καλουδια που σχεδιαστηκε να εχει - αν και κατασκευαστηκε διχως αυτα - σχεδον και μερικως..) ειναι η ανετη συμπεριφορα του να δουλευει με μια βελτιωμενη εκδοση του 6809 που κυκλοφορουσε απο την Hitachi, τον 6309. Τι κερδιζε? Αν αναλογιστουμε οτι ο σχεδιασμος του ολοκληρωμενου εχει και αρχες απο Risc συστηματα, και τα παραπανω βιντεακια που εχουμε δει τρεχουν απο τον ταπεινο 6809 των 1.79 mhz, με τον Hitachi μπορουσε να ανεβασει την ονοματικη του ισχυ στα 3.58mhz (ακομα και παραπανω κοντα στα 4-4.5mhz με διαφορα πουσαρισματα και μικροβελτιωμενες εκδοσεις του επεξεργαστη). Πρεπει να ειναι ο μονος 8bit υπολογιστης που γνωριζω που με απλο ξεκολημα/κολημα να δεχεται ετσι απλα επεξεργαστη με διπλασια ονομαστικη ταχυτητα και να του λεει "Οκ μαγκα, lets work now.."

Θα μεινει βεβαια ονειρο το τι θα μπορουσε να φτιαχνει αυτο το μηχανημα αν ειχε την ενθερμη υποστηριξη της Tandy και τον ειχαν προικισει με τα εξελιγμενα τσιπακια γραφικων και ηχου που του σχεδιαζαν, σε συνδυασμο με τους επεξεργαστες της Hitachi. Παντως, ακομα και χωρις αυτα, το μηχανημα κανει οτι μπορει για να δειξει τις δυνατοτητες του, και κατεβαζει ευκολα τις κατω γναθους σε χρηστες που τα βλεπουν για πρωτη φορα, απλα χρειαζονται "ξεθαμα"..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δυστυχως τα CoCo τα πηρα αργα χαμπαρι.

Παντως μετα το review του Phil στο Phoenix εκατσα και εψαξα.

Αυτο που με εντυπωσιασε παρα πολυ ειναι το Crystal City με τα 256 χρωματα!

[video=youtube;t-dVMAbmi6s]

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φυσικα και εχω το Coco2 Wally και απο το ebay πηρα και το αμερικανικο Coco3.Aυτο που πολλοι που δεν ξερουν ειναι οτι το coco ηταν απολυτα συμβατο σε basic και αρκετο βαθμο και σε machine code με το dragon 32/64.Επισης στο αμερικανικο μοντελο μπορουσες να εχεις την παλετα με μαυρο ασπρο κοκκινο και μπλε χρωμα (που κανονικα δεν ειχε ο υπολογιστης) λογω μιας "ιδιοτροπιας" του NTSC σηματος (τα γνωστα ως artifact colors).Kατα την γνωμη μου παντως κορυφαιο παιχνιδι στο coco ηταν το dragonfire.Αξιζει να πατε εδω για να δειτε τι εκαναν οι ανθρωποι με αυτον τον υπολογιστη: http://nitros9.lcurtisboyle.com/dragonfire.html
 
Πώπω, άλλο ένα 8bit που δεν ήξερα τι έκανε πέρα του ονόματος του και με εντυπωσιάζει.

Μόλις είδα για τον 6809, ενδιαφέρον. Σαν τον 6502 αλλά πολύ καλύτερος, μαζί με τα A,X,Y registers έχει και το B, Α και B μαζί κάνουν έναν 16bit και επίσης τα X,Y είναι πια 16bit. Και έχει και multiplication, αυτό είναι ίσως και το πιο σημαντικό. Αν είχε multiplication ο Z80 δεν θα είχα τόσο πρόβλημα στον Amstrad με πολλαπλασιασμούς (αλλά και διαιρέσεις άν πολλαπλασιάσεις με το 1/X σε fixed point μορφή πχ) και τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο εύκολα στην wolfenstein engine που έχω ξεχάσει και στην 3d polygon engine που ετοιμάζω. Φαντάζομαι πως κρατήσαν λίγο τα χαμηλά cycles σαν του 6502; Δηλαδή αυτό το 1,69mhz να είναι καλύτερο από z80 στα ίδια mhz. Θέλω να δω αν τα cycles για τα 16bit operations είναι ίδια η σχεδόν ίδια με τα 8bit operations.

Anyway, και πολύ πολύ καλά χρωματάκια. Από ήχο τι να έκανε άραγες;

Είδα και το texture mapped version, εντάξει πιο αργό αλλά πολύ εντυπωσιακό για το μέγεθος.

[video=youtube;W-Ba2X_AZrI]

 
Πίσω
Μπλουζα