Crazy Kong [tips] (για όλες τις εκδόσεις)

filip72

RetroWannaBe
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
62
Αντιδράσεις
1
Αυτός ο κλώνος του πασίγνωστου σε όλους μας επικράτησε στα ουφάδικα έναντι του donkey kong μια και εγώ τουλάχιστον δεν είδα ένα donkey kong έστω για δείγμα σε κάποιο ουφάδικο.. Όλο crazy kong έβλεπα.. Την ύπαρξη του donkey kong την γνώρισα μέσω των υπολογιστών και για πολλά χρόνια το νόμιζα σαν παραλλαγή του παιχνιδιού για υπολογιστές για να είναι πιό ελκυστικό μια και οι υπολογιστές της εποχής είχαν περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με τις πλακέτες της εποχής. Το donkey kong διαπίστωσα ότι είναι κανονικό arcade και προηγείται του crazy kong απο το mame μια και το είδα σαν arcade κανονικό εκεί αλλά και απο αναφορές που έψαξα να βρώ ήταν όλες για το donkey οπότε το crazy παρότι επικράτησε εκείνο στα μαγαζιά ήταν κλώνος του προαναφερθέντος και όχι το "πρωτότυπο" όπως νόμιζα και άν κρίνω απ τις παραλλαγές που είχα δεί στο crazy αυτό που περνάει πίσω απ το γορίλλα και αυτό που δεν περνάει όπως τα λέγαμε τότε (στην τέταρτη πίστα) και διαπίστωσα μέσω mame πάλι πως είναι διαφορετικές εκδόσεις μια και το δύσκολο αναφέρεται σαν set 1 η 2 και το εύκολο σαν alca bootleg.Η alcabootleg έκδοση μάλιστα δεν αναφέρει και εταιρεία παραγωγής.. αλλά και οι δύο εκδόσεις έχουν τους ίδιους ήχους ακριβώς με μία διαφορά στην έκδοση που δεν περνάει πίσω απ το γορίλλα όταν ¨τρώγαμε τις ομπρέλλες καλαθάκια κλπ στη δεύτερη τρίτη και τέταρτη πίστα το 300αρι 500αρι και 800αρι στις L1 L2 και L3 αντίστοιχα, ακουγόταν ο ήχος που ακούγεται και όταν πηδάς τα βαρέλια η αν είσαι τυχερός και τις φωτιές, και από εκεί υποθέτω πως και οι δύο εκδόσεις μάλλον είναι της ίδιας εταιρείας. Επείσης έχει πολλές εκδόσεις πέραν αυτών των δύο επικρατέστερων που γνώρισα εγώ τουλάχιστον και σε όλες απ όσο είδα ισχύουν τα ίδια κόλπα στην πρώτη και στην τρίτη πίστα αν θέλεις να τις συντομεύσεις, αλλά με κίνδυνο να χάσεις κανονάκι(ζωή όπως λέγεται σήμερα που δεν επικρατούν εννοείται τα shoot em ups που τότε ήταν κυρίαρχα)

Τα κόλπα αυτά, ήταν στην πρώτη πίστα αντί να τρέχεις επάνω για να την"περάσεις" μπορούσες να ανέβεις στο βαρέλι με τη φωτιά που καίει τα βαρέλια που πετάει ο γορίλλας να κάτσεις στο κατάλληλο σημείο και να πηδήξεις αριστερά. Αντί να χάσεις πέρναγες κάτω απ την οθόνη και έβγαινε κι έτσι η πίστα και το ίδιο γινότανε άν ανέβαινες στην πρώτη σκάλα που είναι και το πρώτο σφυράκι δίπλα.

Αντί να προχώραγες κανονικά προς τα πάνω να κυλήσει η πίστα, μόλις ανέβαινες τη σκάλα έκανες μία απότομη στιγμιαία κίνηση του μοχλού προς τα δεξιά και μετά με ένα σάλτο στο κενό αντί να χάσεις πέρναγε ο mario κάτω απ την πιστα και την οθόνη και έβγαινε και πάλι η πίστα

Λίγο πριν ξεκινήσω αυτό το post τράβηξαα φωτογραφίες πατώντας f12 στο mame για να τα δείξω σε όποιον πάιζει αυτά τα παιχνίδια και τον ενδιαφέρουν Θέλουν όμως μεγάλη προσοχή στο να βρείς το σημείο στο οποίο πετυχαίνουν αλλοιώς πάει το "κανόνι" σου..

Προβολή συνημμένου 58899και το άλλο κόλπο απο τη δεξιά μεριά είναι αυτόΠροβολή συνημμένου 58900(δεν ξέρω αν οι png φωτογραφίες που βγάζει το mame φαίνονται.. θα δώ όταν τελειώσω το post..χαχα :) αν όχι και θέλετε να τα δείτε μπορείτε να μου πείτει σε τί φορμάτ τις δέχεται το φόρουμ και πώς τις κάνω η ακόμα καλύτερα σε μικρό βιντεάκι

-Ένα άλλο κόλπο που ήταν διαδεδομένο, ήταν το σχοινάκι στην τρίτη πίστα. Το σχοινάκι μάλιστα, είχε πολλές δυνατότητες:

1) Να πιαστείς απ το σχοινάκι αντί του ασανσέρ απ την αρχή να ανέβεις επάνω και μετά να πιαστείς απ το σχοινάκι που κατεβαίνει αντί τα ασανσέρ και να κατέβεις κάτω ξανά για να περάσεις απέναντι..(Αυτό το είχα δεί αλλά δεν το κατάφερα ποτέ.)

2) Η παραλλαγή του που κατάφερα να κάνω είναι αυτή που όταν πιάνεσαι στο πρώτο ασανσέρ που βρίσκεται μπροστά σου όταν ξεκινάει η 3η πίστα περνάς απέναντι, τρώς το καλαθάκι αν θυμάμαι καλά η ότι είναι τέλως πάντων και πηδάς στο κενό και αντί να χάσεις πιάνεσαι απ το σχοινάκι και κατεβαίνεις σαν να ήσουνα επάνω στο ασανσέρΠροβολή συνημμένου 58901

Προβολή συνημμένου 58902

Θυμάται κανένας πως ανεβοκατεβαίνεις σε ολόκληρο το σχοινάκι είτε αυτό που ανεβαίνεις είτε αυτό που κατεβαίνεις;

Είχα ακούσει ορισμένες φορές κάτι που δεν είδα ποτέ να κάνει κανένας ούτε και εγώ βεβαίως το κατάφερα: Στη δεύτερη πίστα αντί να "φάς" το καλαθάκι που βρίσκεται μπροστά σου μόλις ξεκινάει η πίστα, το πλησιάζεις όσο πιό κοντά γίνεται χωρίς να το "φάς" και πηδάς απο πάνω του και πηδάς μπρός πίσω μέχρι που στη θέση του καλαθιού ανοίγει μία τρύπα και μπορείς να πέσεις μέσα για να βγάλεις την πίστα

Αυτό όντως ισχύει αν ξέρει κανένας; η ήταν μία μούφα απο αυτές που λεγόντουσαν κατα καιρούς; Αν ισχύει σε ποιές εκδόσεις γινόντανε και πώς ακριβώς;

Επείσης είχα ακούσει ότι το κόλπο της πρώτης πίστας που γίνεται απο δεξιά αντί να το κάνεις ανεβαίνοντας την πρώτη σκάλα γίνεται και άν ανέβεις ακόμα και στην τελευταία περνώντας όλες τις ράγες μέχρι ο mario να χαθεί στο κάτω δεξιό μέρος περνώντας απο κάτω.Αυτό μάλλον λειτουργούσε, αλλά ήθελε απόλυτη μαεστρία γιατί 9 στις 10 που το δοκίμασα απο πάνω πέρναγα την πρώτη μπάρα και έχανα στη δεύτερη και μία φορά "καταλάθος" που λένε, πέρασα και δεύτερη μπάρα αλλά "έσκασα σαν καρπούζι" στην τρίτη.. χαχαχα :) κι έτσι δεν το κατάφερα ποτέ αυτό... :p Ξέρει κανείς αν λευτουργούσε όντως αυτό; Άν ναί πώς;

Αυτά τα κόλπα αφορούν αποκλειστικά τα crazy kong στο donkey μόνο στο set 3 λευτουργεί στην πρώτη πίστα αυτό που ανεβαίνεις στην πρώτη σκάλα και πηδάς δεξιά Τα άλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα στο donkey kong set 3

Στις υπόλοιπες εκδόσεις του donkey δε λείτουργεί κανένα κόλπο.. οπότε θες δε θές θα πάς κανονικά και όχι με "ζαβολιές"...χαχαχα :D

Αν εντωμεταξύ υπάρχει και άλλο κόλπο που δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου, θα ήθελα να το ποστάρετε να το μάθουμε.. ;)
 
Πολυ ωραιο θεμα φιλαρακι.Και γω καποια στιγμη θελω να ανοιξω ενα θεμα με στρατηγικη για Highscore στο αυθεντικο Donkey kong.Το Donkey kong μαζι με το pacman τα παιζω φανατικα απο πιτσιρικας μεχρι και σημερα και ειχα την τυχη να συναντησω μια φορα στην ζωη μου το αυθεντικο DK αλλα καθε μερα αναγκαζομουνα να κανω 6 χιλιομετρα με το ποδηλατο απο το χωριο μου ωστε να μπορεσω να το παιξω.Γιαυτο και εχω εναν μοχλο που τον εκανα ειδικη παραγγελια στον φιλο που με τον εφτιαξε αποκλειστικα για pacman και Donkey kong.To crazy kong το συναντησα και γω σε αρκετα μαγαζια αλλα δεν μαρεσε ποτε ιδιαιτερα σε σχεση με το DK και ασχετα που μοιαζουν ιδια μονο ιδια δεν ειναι.Τα περισσοτερα τα ειπες απλα να πω οτι το παιχνιδι κυκλοφορησε απο την Falcon με αδεια της NINTENDO και οχι παρανομα απλα κυκλοφορησε εκτος αμερικης αυτη ηταν η συμφωνια ασχετα που εμφανιστηκαν και καποιες χιλιαδες καμπινες και στην αμερικη παρανομα.Οι διαφορες με το αυθεντικο DK ειναι στα χρωματα στον ηχο στα bugs που αναφερεις και πιο πανω αλλα κυριως στην στρατιγικη που πρεπει να ακολουθησεις για να κανεις υψηλο σκορ.Επισης ειναι λιγο πιο γρηγορο απο το αυθεντικο DK.

Tα κολπα που αναφερεις ειναι απλα Bugs του παιχνιδιου και πιτσιρικαδες το λεγαμε τηλεμεταφορα οταν μεταφερομασταν στην επομενη πιστα.Το trick της πρωτης πιστας λειτουργη μονο με τους τροπους που ανεφερες δεν γεινεται απο αλλο σημειο ψηλοτερα οπως και δεν υπαρχει και αυτο με το καλαθι που πηδας αριστερα και δεξια και ανοιγη τρυπα απο κατω.Αυτα ηταν μουφα και παπαδες οπως και πολλα αλλα που ακουγοντουσαν στα μαγαζια με ηλεκτρονικα.Και δεν υπαρχει γιατι οπως ειπα αυτα ειναι Bugs δεν ειναι καποια κολπα δηλαδη που εβαλαν οι κατασκευαστες του παιχνιδιου.Ειναι πχ κατι σαν την τελευταια πιστα του pacman την split screen που πηγαινοντας σε ενα συγκεκριμενο σημειο κατω δεξια δεν μπορουνε να σε φανε τα φαντασματα ασχετα αν φαινετε οτι σε αγγιζουν.

Φυσικα ολα αυτα ειναι για να κανουμε χουλιαμα και μονο γιατι η ουσια του Donkey kong ειναι οι ποντοι και οχι ποσες πιστες θα βγαλεις.Εκει θελει χιλιαδες ωρες προπονησης και ευρεση της στρατηγικης που θα ακολουθησης.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
metalcandyman είπε:
Πολυ ωραιο θεμα φιλαρακι.Και γω καποια στιγμη θελω να ανοιξω ενα θεμα με στρατηγικη για Highscore στο αυθεντικο Donkey kong.Το Donkey kong μαζι με το pacman τα παιζω φανατικα απο πιτσιρικας μεχρι και σημερα και ειχα την τυχη να συναντησω μια φορα στην ζωη μου το αυθεντικο DK αλλα καθε μερα αναγκαζομουνα να κανω 6 χιλιομετρα με το ποδηλατο απο το χωριο μου ωστε να μπορεσω να το παιξω.Γιαυτο και εχω εναν μοχλο που τον εκανα ειδικη παραγγελια στον φιλο που με τον εφτιαξε αποκλειστικα για pacman και Donkey kong.To crazy kong το συναντησα και γω σε αρκετα μαγαζια αλλα δεν μαρεσε ποτε ιδιαιτερα σε σχεση με το DK και ασχετα που μοιαζουν ιδια μονο ιδια δεν ειναι.Τα περισσοτερα τα ειπες απλα να πω οτι το παιχνιδι κυκλοφορησε απο την Falcon με αδεια της NINTENDO και οχι παρανομα απλα κυκλοφορησε εκτος αμερικης αυτη ηταν η συμφωνια ασχετα που εμφανιστηκαν και καποιες χιλιαδες καμπινες και στην αμερικη παρανομα.Οι διαφορες με το αυθεντικο DK ειναι στα χρωματα στον ηχο στα bugs που αναφερεις και πιο πανω αλλα κυριως στην στρατιγικη που πρεπει να ακολουθησεις για να κανεις υψηλο σκορ.Επισης ειναι λιγο πιο γρηγορο απο το αυθεντικο DK.
Tα κολπα που αναφερεις ειναι απλα Bugs του παιχνιδιου και πιτσιρικαδες το λεγαμε τηλεμεταφορα οταν μεταφερομασταν στην επομενη πιστα.Το trick της πρωτης πιστας λειτουργη μονο με τους τροπους που ανεφερες δεν γεινεται απο αλλο σημειο ψηλοτερα οπως και δεν υπαρχει και αυτο με το καλαθι που πηδας αριστερα και δεξια και ανοιγη τρυπα απο κατω.Αυτα ηταν μουφα και παπαδες οπως και πολλα αλλα που ακουγοντουσαν στα μαγαζια με ηλεκτρονικα.Και δεν υπαρχει γιατι οπως ειπα αυτα ειναι Bugs δεν ειναι καποια κολπα δηλαδη που εβαλαν οι κατασκευαστες του παιχνιδιου.Ειναι πχ κατι σαν την τελευταια πιστα του pacman την split screen που πηγαινοντας σε ενα συγκεκριμενο σημειο κατω δεξια δεν μπορουνε να σε φανε τα φαντασματα ασχετα αν φαινετε οτι σε αγγιζουν.

Φυσικα ολα αυτα ειναι για να κανουμε χουλιαμα και μονο γιατι η ουσια του Donkey kong ειναι οι ποντοι και οχι ποσες πιστες θα βγαλεις.Εκει θελει χιλιαδες ωρες προπονησης και ευρεση της στρατηγικης που θα ακολουθησης.
Φίλε Μεταλcandyman μου έδωσες πολλές και σημαντικές πηροφορίες Σ ευχαριστώ για την απάντησή σου..

Εμείς τα λέγαμε κόλπα πάντως Τις τηλεμεταφορές τις έμαθα τώρα απο σένα(είναι μια ενδιαφέρουσα πληροφορία) Καθώς και όλες τις άλλες πληροφορίες για το λόγο που επικράτησε το crazy kong έναντι του donkey kong στην Ελλάδα και γενικότερα στην Ευρώπη

Όλα αυτά που τα ακουγα αλλά δεν τα είδα ούτε τα κατάφερα κι εγώ ποτέ είναι λογικό να ήταν μούφα όπως επιβεβαιώνεις κι εσύ.. Έσω και 30 χρόνια μετά το βεβαίωσα επιτέλους... χαχαχα :)

Το μόνο που είχα δεί όμως όντως να γίνεται είναι το σχοινάκι στην τρίτη πίστα να το παίρνεις απ την αρχή και να ανεβαίνεις τέρμα επάνω για να περάσεις απέναντι και απο εκεί να παίρνεις το σχοινάκι για να κατέβεις είτε ψηλά (στις πρώτες ράμπες να τις πώ έτσι..) είτε στην τελευταία κάτω χωρίς τη χρήση ασανσέρ.. Το είδα απο έναν μία φορά μόνο και δεν το κατάφερα ποτέ ούτε το έμαθα και ποτέ (εκτός κι αν μέσα στ τόσα χρόνια έχω μπερδευτεί αλλά το θυμάμαι απο τότε έτσι.. )

Ένα άλλο που ήθελα να ρωτήσω είναι ότι το crazy kong στις mame εκδόσεις του όταν βγάζεις την πίστα ο γορίλλας φεύγει επιτόπου αντί να περιμένει ακίνητος μέχρι να τελειώσει η πίστα όπως συνέβαινε στις arcade εκδόσεις του Έχω τις αυθεντικές πλακέττες και στο alca bootleg και στο set 1 πιθανώς(δεν το γνωρίζω αυτό ποιές είναι) Τις έχω πάντως και τις δύο πλακέττες εις διπλούν( όπως και μερικές άλλες που με ενδιαφέρουν για ανάκτηση του προγράμματος σε περίπτωση βλάβης τους) αν και τώρα δεν τις χρησιμοποιώ.. απλώς τις κρατάω σαν ενθύμιο

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Οι εκδόσεις του mame που ο γορίλλας φεύγει αμέσως αντί να περιμένει είναι "πείραγμα" αυτών που τα μετέφεραν; η είναι άλλες εκδόσεις και αυτές στις οποίες ο γορίλλας στέκεται ακίνητος είναι άλλες που δεν έχουν μπεί ακόμα στη λίστα;

Μπορώ με κάποιο τρόπο το πρόγραμμα των πλακετών αυτών να το αντιγράψω ώστε να έχω τις αυθεντικές rom που να μην έχουν αυτή τη διαφορά; Αστεία και ασήμαντη για τους περισσότερους μεν αλλά εγώ τουλάχιστον θα την προτιμούσα να απουσιάζει αυτή η διαφορά.. Η αναμονή αυτή του γορίλλα δείχνει την απογοήτευσή του κατ εμένα τουλάχιστον και το ευχαριστιόμουνα.. Πώς μπορώ να τις μεταφέρω στο mame τις roms αυτές απο τις πλακέττες ώστε να τα έχω στο mame όπως τα θέλω; Υπάρχει κανένας που να ξέρει να το κάνει;

Επείσης τώρα τελευταία επειδή το crazy τόσα χρόνια το ξέρω απ έξω κι ανακατωτά έχω αρχίσει να παίζω και το donkey το οποίο σαφώς είναι δυσκολότερο.. Θέλει πολλή δουλειά για να το μάθεις.. Αλλά η πρώτη μου αγάπη με το γοριλλάκι (όπως το λέγαμε τότε) παραμένει το crazy :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φιλε μου απο οποιοδηποτε Arcade οτι απορια εχεις μπορω να στην λυσω αλλα απο πλακετες και πως να μεταφερεις αυτα που ειπες πραγματικα δεμ εχω ιδεα.Τωρα για την απορια σου για τον γοριλα εισαι σιγουρος οτι εχεις της αυθεντικες πλακετες η οτι δεν εχουν καποιο προβληματακι πχ;Το λεω αυτο γιατι και στο αυθεντικο Donkey kong που το εχω λιωσει και το λιωνω μεχρι σημερα ο γοριλας φευγει κατευθειαν οταν τελειωση η πιστα και το ιδιο γεινεται και στο Crazy kong δεν περιμενει δηλαδη οπως ειπες και δεν το εχω σηναντησει πουθενα αυτο.Τα επαιζα χρονια και το ενα και το αλλο και παντα εφευγε μολις τελειωνε η πιστα.

Για το crazy kong να σε πω και κατι αλλο που ισως δεν το ξερεις.Στην δευτερη πιστα καθως περνεις το σφυρι το πρωτο κατευθηνεσε δεξια και μολις φτασεις στην ακρη της οθονης καποιες φορες πεφτει απο τα χερια του mario σε διαφορες στασεις οπως πχ να χτυπαει κατα πανω.Αν πεσει σωστα αριστερα η δεξια τοτε εμεις μπορουμε να φυγουμε και αυτο απο μονο του να χτυπαει τους εχθρους για εξτρα ποντους μεχρι να εξαφανιστη φυσικα.
 
metalcandyman είπε:
Φιλε μου απο οποιοδηποτε Arcade οτι απορια εχεις μπορω να στην λυσω αλλα απο πλακετες και πως να μεταφερεις αυτα που ειπες πραγματικα δεμ εχω ιδεα.Τωρα για την απορια σου για τον γοριλα εισαι σιγουρος οτι εχεις της αυθεντικες πλακετες η οτι δεν εχουν καποιο προβληματακι πχ;Το λεω αυτο γιατι και στο αυθεντικο Donkey kong που το εχω λιωσει και το λιωνω μεχρι σημερα ο γοριλας φευγει κατευθειαν οταν τελειωση η πιστα και το ιδιο γεινεται και στο Crazy kong δεν περιμενει δηλαδη οπως ειπες και δεν το εχω σηναντησει πουθενα αυτο.Τα επαιζα χρονια και το ενα και το αλλο και παντα εφευγε μολις τελειωνε η πιστα.
Για το crazy kong να σε πω και κατι αλλο που ισως δεν το ξερεις.Στην δευτερη πιστα καθως περνεις το σφυρι το πρωτο κατευθηνεσε δεξια και μολις φτασεις στην ακρη της οθονης καποιες φορες πεφτει απο τα χερια του mario σε διαφορες στασεις οπως πχ να χτυπαει κατα πανω.Αν πεσει σωστα αριστερα η δεξια τοτε εμεις μπορουμε να φυγουμε και αυτο απο μονο του να χτυπαει τους εχθρους για εξτρα ποντους μεχρι να εξαφανιστη φυσικα.
Αυτό το κολπάκι όντως υπάρχει και αφορά αποκλειστικά την part II έκδοση και δουλεύει απο την L2 και μετά. Και στα crazy kong part II που πιάνει αυτό όσα έχω δεί δεν ισχύει μέχρι μα εξαφανιστεί αλλά μέχρι να βγάλεις την πίστα αρκεί να είναι ακουμπησμένο κάτω και όχι όρθιο. Αν είναι όρθιο απλώς το ξαναπαίρνεις και το ακουμπάς και συνεχίζει να βαράει και εξαφανισμένο μέχρι να βγάλεις την πίστα

Καθώς και το σχοινάκι της τρίτης στην L1 πετυχάινει πολύ δύσκολα θέλει κάποιο συγκεκριμένο σημείο το οποίο δεν το έχω πετύχει τις πιο πολλές φορές χάνω (στην L1)πάντα.. Αν το κάνεις από L2 δεν υπάρχει πρόβλημα πετυχαίνει όπως να ναι

Πάντως σε όλα τα ουφάδικα που το είχα δεί ο γορίλλας περίμενε ακίνητος μέχρι να τελειώσει ο ήχος Στο donkey kong δεν περιμένει όντως Το πιστεύω αυτό που λές ότι καί στο crazy ο γορίλλας έφευγε αμέσως σε όσες έχεις δεί Εγώ πάντως σε όσα είδα γιατί του είχα αλλάξει τα φώτα κι εγώ που λένε δεν έτυχε να δώ ένα που να φεύγει αμέσως Παραθέτω και ένα βιντεάκι απ το youtube που το έχει έτσι..Το βάζω απλώς για να δεις έτσι δεν το είδες ποτέ; κι εγώ πάλι να μην τύχει να δώ ποτέ το να φεύγει αμέσως...Αθήνα θεσσαλονίκη κέρκυρα τήνο ηλεία.. στην αθήνα ένα περίδρομο.. ποτέ δεν έτυχε.. ένα έστω για δείγμα//Προφανώς όλα τα ασυνήθιστα σ εμένα θα έτυχαν.. τέλος πάντων

βρήκα 2-3 βιντεάκια που το είχαν έτσι Βέβαια όσα βίντεο είδα στα περισσότερα ο γορίλλας έφευγε αμέσως με μεγάλο κόπο τα βρήκα.. Βάζω ένα για να δείς


Μπορεί σε κάποιες περιοχές να έτυχε να είχαν πλακέτες έτσι και σε κάποιες άλλες να είχαν πάρει αλλοιώς.. ποιος ξέρει..

Μια και έχεις τόσες γνώσεις πάνω στο παιχνίδι θα μου φανείς χρήσιμος κάποιες φορές μια και το μαθαίνω τώρα.. (πάνω απο 150.000) δεν το έχω πάει ( to donkey. Ενώ το crazy το έχω πάει 485.000 στό alca bootleg και 430.000 το part II) Ενώ το donkey είναι καινούριο για μένα Τα τελευταία χρόνια στο mame το έπαιζα σποραδικά και το τελευταίο διάστημα συστηματικά. Θέλει πολλή δουλειά.. όντως το donkey είναι δυσκολότερο και εξίσου ενδιαφέρον αν όχι περισσότερο.. Κρίμα που το έχασα τόσα χρόνα.. δεν πειράζει..

Όπου έχω απορία για το donkey παντως θα σε ρωτήσω σίγουρα.. Σ ευχαριστώ για τη βοήθειά σου..

Ένα άλλο που δεν έχω προλάβει να το δώ.. Άν στήν πρώτη πίστα τύχει να πηδήξεις τρία βαρέλια μαζεμένα πόσους πόντους σου δίνει; Το ένα είναι 100 τα 2 300 στα 3 βλέπω ένα σχήμα που μοιάζει μα "κανονάκι" όπως λέγαμε τις ζωές τότε και στην προκειμένη περίπτωση ομοίωμα του mario επάνω αριστερά που αντιπροσωπεύουν τις εναπομείναντες ζωές σου

Δέν έχω δεί να δίνει extra ζωή αυτή η προσπάθεια αλλά δεν έχω πρατηρίσει και πόσους πόντους δίνει.. Το χεις προσέξει μήπως;

Επείσης στο donkey η τρίτη πίστα και μετά τι στρατηγική έχει;(όταν περνάς τα εμπόδια και ανεβαίνεις στη ράμπα που πετάει τα ελατήρια ο γορίλλας και προσπαθείς να ανέβεις στο κορίτσι ;) Αυτό δεν το έχω βρεί κάποιες φορές πέρασα καταλάθος και έχασα στην επόμενη τρίτη..( της L5 βέβαια.. χαχαχα :) )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πραγματικα αυτο με τον γοριλα που περιμενει πρωτη φορα το βλεπω στο βιντεο που μολις ποσταρες.Γενικα παντως το crazy cong δεν το πολυεδεινα ποτε σημασια μια ζωη ασχολουμε με το original γιατι αυτο ειναι το σωστο αυθεντικο παιχνιδι και το crazy kong το επαιζα οπου το εβρισκα απλα για να ξεχαρμανιασω.Οταν πηδας πανω απο 3 βαρελια στο crazy kong και βγαζει εκεινο το πραγμα που και αυτο σαν bug φαινεται σε δηνει 500 ποντους δεν εχει καμια σχεση με εξτρα ζωη.
 
Ένα αλλο κολπάκι το οποίο δουλεύει καί στο donkey kong,(αν και το donkey δεν το έχω πάει πάνω απο 150.000 κι αυτές με το ζόρι αλλά όσο πήγα πέτυχε αλλα με μεγαλύτερη δυσκολία όμως αλλά γενικά είναι και πιό δύσκολο παιχνίδι) είναι ο τρόπος παιξίματος στήν τέταρτη πίστα:

Για να "βγάλεις την πίστα" με μεγαλύτερη ασφάλεια, ξεκινάς από αριστερά. Ανεβαίνεις τη σκάλα τρώς το πρώτο σημείο που δημιουργεί κενό όταν το φάς (ας το λέμε σημείο μια και δεν γνωρίζω την ονομασία του) τρώς το πρώτο κενό, γυρνάς αριστερά περνάς τη μπάρα με το σφυρί και τρώς τα δύο επόμενα αριστερά σημεία)

Μετά κατεβαίνεις προς τα κάτω, παίρνεις το σφυρί, τρώς καί τα δύο σημεία της μπάρας όσο έχεις το σφυρί, μόλις φύγει κατεβαίνεις και τρώς το πρώτο αριστερό που είναι ακόμα απο κάτω και μετά ανεβαίνεις στην προτελευταία ράμπα και πάιρνεις καί το δεύτερο σφυρί το οποίο σε όλα τα crazy kong φαίνται εξαφανισμένο σαν να το έχεις πάρει και στα donkey kong φαίνεται κανονικά μέχρι να το πάρεις. Το παίρνεις καί αυτό το σφυρί λοπιπόν, προχωράς αριστερά τρώγοντας όσες φωτιές βρίσκονται απο εκεί, και μόλις τελειώσει κι αυτό, ανεβαίνεις επάνω για να φάς και το τελευταίο σημείο για να βγάλεις την πίστα

Κατα τη γνώμη μου τουλάχιστον αυτός είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να περάσεις καί την τέταρτη πίστα, με τις λιγότερες δυνατές πιθανότητες χασίματος.

Θέλει όμως και καλη αξιολόγηση, για τον εξής λόγο: Ναί μέν δουλεύει σχεδόν πάντα, αλλά σχεδόν όμως.. όχι απόλυτα. Πχ Υπάρχει πιθανότητα ειδικά στα προχωρημένα L και όχι στα πρώτα, μόλις ανέβεις για να φάς τα δύο επάνω αριστερά σημεία, να έχουν παραμαζευτεί φωτιές απέναντι δεξιά και στη μεσαία ράμπα που βρίσκεται το πρώτο σφυρί. Στην περίπτωση αυτή παίρνεις πρώτα το δεύτερο σφυρί, περνάς απέναντι, τρώς και το απο πάνω σημείο για να μήν ξαναπάς εκεί γιατί αργότερα θα γίνει "γιάφκα φωτιών" το πιθανότερο.. χαχαχα :)

και μετά αν έχουν έρθει οι φωτιές προς την αριστερή μεριά πας και παίρνεις το πρώτο σφυρί που βρίσκεται αριστερά τρώς τα δύο σημεία και μετά το απο κάτω για να τελειώσεις.

Υπάρχουν πολλές παραλαγές που μπορεί να κάνει αν παραδυσκολέψει η να μη δυσκολέψει τόσο που να εμποδίσει το συγκεκριμένο σύστημα. Ανέφερα μία εκδοχή παραλλαγής σαν παράδειγμα.

Αν όμως όπως και να χει ξεκινήσει η σειρά αυτή σαν βάση του παιξίματός της έχοντας στην άκρη του μυαλού μας πιθανή αναγαστική αλλαγή ροής, με τη σωστή αξιολόγηση, την περνάμε πάντοτε σχεδον χωρίς απώλειες..( πάντα εννοείται πως ανά πάσα στιγμή μπορούμε να χάσουμε.. :) )

κι έτσι θα έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα

Υ.Γ :

Στήν έκδοση Alca bootleg, στην τέταρτη πίστα, έχεις το πλεονέκτημα πως αν ζοριστείς μπορείς και να περνάς και πίσω απ το γορίλλα για να πάς απέναντι, κάτι που δεν ισχύει στην part II έκδοση, ούτε στο donkey kong βέβαια..

Πιστεύω πως το εξαντλήσαμε το θέμα δεν ξέρω αν ξεχάσαμε κάτι άλλο

metalcandyman σ ευχαριστώ για την πολύτιμη συμμετοχή σου και τις σημαντικές πληροφορίες που μας έδωσες
 
filip72 είπε:
Ένα άλλο που ήθελα να ρωτήσω είναι ότι το crazy kong στις mame εκδόσεις του όταν βγάζεις την πίστα ο γορίλλας φεύγει επιτόπου αντί να περιμένει ακίνητος μέχρι να τελειώσει η πίστα όπως συνέβαινε στις arcade εκδόσεις του Έχω τις αυθεντικές πλακέττες και στο alca bootleg και στο set 1 πιθανώς(δεν το γνωρίζω αυτό ποιές είναι) Τις έχω πάντως και τις δύο πλακέττες εις διπλούν( όπως και μερικές άλλες που με ενδιαφέρουν για ανάκτηση του προγράμματος σε περίπτωση βλάβης τους) αν και τώρα δεν τις χρησιμοποιώ.. απλώς τις κρατάω σαν ενθύμιο Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Οι εκδόσεις του mame που ο γορίλλας φεύγει αμέσως αντί να περιμένει είναι "πείραγμα" αυτών που τα μετέφεραν; η είναι άλλες εκδόσεις και αυτές στις οποίες ο γορίλλας στέκεται ακίνητος είναι άλλες που δεν έχουν μπεί ακόμα στη λίστα;

Μπορώ με κάποιο τρόπο το πρόγραμμα των πλακετών αυτών να το αντιγράψω ώστε να έχω τις αυθεντικές rom που να μην έχουν αυτή τη διαφορά; Αστεία και ασήμαντη για τους περισσότερους μεν αλλά εγώ τουλάχιστον θα την προτιμούσα να απουσιάζει αυτή η διαφορά.. Η αναμονή αυτή του γορίλλα δείχνει την απογοήτευσή του κατ εμένα τουλάχιστον και το ευχαριστιόμουνα.. Πώς μπορώ να τις μεταφέρω στο mame τις roms αυτές απο τις πλακέττες ώστε να τα έχω στο mame όπως τα θέλω; Υπάρχει κανένας που να ξέρει να το κάνει;
Λοιπόν:

οι εκδόσεις που έχει το MAME δεν είναι "πειραγμένες" από αυτούς που τις μετέφεραν. Ο κώδικας που τρέχουν είναι από τις αυθεντικές πλακέτες, χωρίς επιπλέον hacks. Θα μπορούσε όμως να υπάρχει κάποιο άγνωστο emulation bug που αλλάζει την συμπεριφορά του γορίλλα (απλή εικασία...)

Ένας και μοναδικός τρόπος υπάρχει για να μεταφέρεις στο MAME τις δικές σου πλακέτες: να διαβάσεις τα ROM τσιπάκια με κάποιον EPROM reader. Μακάρι να μπορέσεις να το κάνεις και να βρεις κάποιο set που δεν υπάρχει ακόμα στο ΜΑΜΕ. Σε αυτή την περίπτωση είμαι βέβαιος ότι αν τους το στείλεις, θα το ενσωματώσουν σε επόμενη έκδοση του emulator. Το είχαμε κάνει παλιότερα με μια έκδοση του Nibbler που ξετρύπωσε ο Geoanas και εδώ και χρόνια έχει μπει στο ΜΑΜΕ (nibblero.zip)
 
filip72 είπε:
metalcandyman σ ευχαριστώ για την πολύτιμη συμμετοχή σου και τις σημαντικές πληροφορίες που μας έδωσες
Η ευχαριστηση και η απολαυση ειναι δικεια μου φιλε οταν με δεινετε η ευκαιρια να γραφω για παιχνιδια που γουσταρω ωσο τιποτα.Οντως εξαντλησαμε το θεμα ωσον αφορα τα tips η καλητερα Bugs του crazy kong που οπως ειπα ποτε δεν το αγαπησα ιδιαιτερα γιατι πολυ απλα δεν ειναι στρωμενο παιχνιδι οπως ειναι το αυθεντικο,εξαιρετικο και πιο δυσκολο Donkey kong που πραγματικα λατρευω και το παιζω φανατικα.Φυσικα για παιχνιδια οπως το Donkey kong η το pacman μπορουμε να μιλαμε ωρες για στρατηγικες κτλ.
Η στρατηγικη σου για την τεταρτη πιστα του crazy kong ειναι σωστη και γω στην αντιστοιχη δευτερη πιστα του Donkey kong περιπου την ιδια χρησιμοποιω αλλα οπως εχω πει δεν με νοιαζη να βγαλω της πιστες αλλα οι ποντοι σε καθε πιστα.Εξαλου το τερματιζω το Donkey kong και για οποιον δεν το γνωριζει να πω οτι δεν τερματιζεται απλα στο level 22 ειναι η λεγομενη kill screen που μετα απο λιγο σε χανει απο μονο του το παιχνιδι ωσες ζωες εχεις οποτε game over.Eιναι κατι αντιστοιχο δηλαδη με την kill screen του pacman στην 256 πιστα που δεν συνεχιζει μετα απο αυτην.

O τροπος που βγαζω εγω την πιστα που αναφερεις στο Donkey kong παραληλα με ποντους φυσικα ειναι ο εξης.

Ξεκιναω απο αριστερα προς τα δεξια και περνω την τσαντα και μετα ανεβενω απο την μεσαια σκαλα στο πρωτο πατωμα και ανοιγω το αριστερο κενο.Μετα ανεβενω στο τριτο πατωμα ανοιγω το αριστερο κενο και μετα στο τεταρτο πατωμα ανοιγω το αριστερο κενο επισης και περνω την ομπρελα.Μετα κατεβενω στο δευτερο πατωμα περνω το σφυρι ανοιγω το κενο και πηγαινω δεξια τρωγοντας ωσες πιο πολλες φωτιες μπορω μεχρι να εξαφανιστη το σφυρι.Στη συνεχεια ανοιγω και το δεξι κενο κατεβενω στο πρωτο πατωμα περνω τον ιπταμενο δισκο και στη συνεχεια ανεβενω στο τριτο πατωμα περνω το σφυρι και χτυπαω ωσες φωτιες μπορω χωρις να ανοιξω ομως το δεξι κενο.Μολις εξαφανιστη το σφυρι και ανεβει καποια φλογα στο τεταρτο πατωμα στην αριστερη πλευρα ανεβενω και γω στην δεξια πλευρα και περνω ποντους.Αν ανεβει καποια φλογα απο την τερμα δεξια σκαλα τοτε ανοιγω το τερμα δεξια κενο στο τεταρτο πατωμα ωστε να μην μπορει να πλησιασει και συνεχιζω να περνω ποντους.Οταν αποφασισω οτι ειμαι ΟΚ τοτε κατεβενω στο τριτο πατωμα ανοιγω το τελευταιο κενο και βγαζω την πιστα.Και οπως πολυ σωστα ειπες αυτο ειναι για την πρωτη φορα που συνανταμε την πιστα γιατι παρακατω στης επομενες δυσκολευουν πολυ τα πραγματα και μπορει να εχουμε καπως ως βαση αυτη την στρατηγικη αλλα πρεπει να κανουμε πολλες παραλαγες ειδικα στο Donkey kong που ειναι πολυ πιο δυσκολο.

Γενικα το Donkey kong ειναι δυσκολο παιχνιδι αλλα πραγματικα οποιος κολησει μαυτο δυσκολα ξεκολαει.Δυστηχως εχω να το παιξω κανενα δυμηνο γιατι απο το πολυ pacman και Donkey kong χαλασε ο 4way μοχλος που εχω και μολις πριν λιγες μερες τον εδωσα σε εναν φιλο μου να τον φτιαξει.Εχω και αλλους μοχλους αλλα με 8way μοχλο ειναι αδυνατων να παιξεις Donkey kong και pacman οποτε περιμενω μεχρι να τον φτιαξει.
 
Μια και πιάσαμε και το donkeyθα ήθελα να σε ρωτήσω μια και το ξέρεις τόσο καλά.

Η 3η πίστα στην L3 καί στα δύο παιχνίδια είναι ίδια. Στο crazy από L4 και μετά ρίχνει δύο ελατήρια κολλητά και ένα με απόσταση και παραμένει έτσι(σαφώς ευκολότερη απ την L3 και πάει έτσι μέχρι τέλος.)

Στο donkey δεν έχω καταλάβει πώς πάνε τα ελατήρια στην 3η πίστα της L4 για να μπορέσω να την παίξω. Μόνο μερικές φορές κατα λάθος την πέρασα ούτε κάτω απ το κορίτσι δεν μπορώ να πάω με ευκολία.. Τι στρατηγική έχει η 3η πίστα στο donkey απ την L4 και μετά; Θα με υποχρέωνες αν με βοηθούσες και στο σημείο αυτό..
 
Ακου λοιπον να δεις πως γεινεται και πιστευω να σε δωσω να καταλαβεις.Ανεβαινωντας την σκαλα για να βρεθουμε στο τλευταιο πατωμα καθομαστε ελαχιστα αριστερα απο την σκαλα που ανεβηκαμε σε σημειο που τα ελατηρια να γλυφουν το κεφαλι του mario.Aν κατσεις στο σωστο σημειο θα παρατηρησης με πολυ προσοχη οτι τα ελατηρια δεν εχουν την ιδια φορα.Το ενα περναει ξυστα απο το κεφαλι του Mario και το αλλο φαινεται σαν να τον ακουμπαει.Θα περιμενεις και οταν δεις να ερχεται αυτο που φαινεται οτι ακουμπαει τον mario με το που θα σκασει μπροστα σου κατευθειαν θα πας προς τα αριστερα θα περασεις την σκαλα που ανεβαινεις στο κοριτσι και θα σταματησεις λιγο αριστερα απο την σκαλα με τον mario να κοιταη δεξια.Αν σταματησεις στο σωστο σημειο θα δεις παλι τα ελατηρια που περνανε απο πανω το ενα θα φαινεται σαν να ακουμπαει την μυτη του mario καθωσ πεφτει μπροστα και το αλλο θα περναει ξυστα.Θα περιμενεις αυτο που περναει ξυστα και μολις σκασει κατω και ειναι σχεδον ακριβως πανω απο το κεφαλι του mario θα κινηθεις γρηγορα και θα ανεβεις την σκαλα χωρις την παραμικρη καθηστερηση.Θα φανει σαν να σε χτυπαει το ελατηριο αλλα στην ουσια δεν σε χτυπαει και βγαζεις κανονικα την πιστα.Ειναι δυσκολο αλλα οχι τοσο δυσκολο οπως μπορει να ακουγεται.

Εχω πιει εκατονταδες μπυρες και εχω βγαλει καλα λεφτα απο στοιχηματα στο Donkey Kong και στο pacman οταν τα επαιζα στα ηλεκτρονικα για το ποιος θα κανει το μεγαλητερο Highscore κλπ :D Α ρε ωραια χρονια μακαρι να μπορουσα να γυρισω τον χρονο πισω.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Maddog είπε:
Λοιπόν:οι εκδόσεις που έχει το MAME δεν είναι "πειραγμένες" από αυτούς που τις μετέφεραν. Ο κώδικας που τρέχουν είναι από τις αυθεντικές πλακέτες, χωρίς επιπλέον hacks. Θα μπορούσε όμως να υπάρχει κάποιο άγνωστο emulation bug που αλλάζει την συμπεριφορά του γορίλλα (απλή εικασία...)

Ένας και μοναδικός τρόπος υπάρχει για να μεταφέρεις στο MAME τις δικές σου πλακέτες: να διαβάσεις τα ROM τσιπάκια με κάποιον EPROM reader. Μακάρι να μπορέσεις να το κάνεις και να βρεις κάποιο set που δεν υπάρχει ακόμα στο ΜΑΜΕ. Σε αυτή την περίπτωση είμαι βέβαιος ότι αν τους το στείλεις, θα το ενσωματώσουν σε επόμενη έκδοση του emulator. Το είχαμε κάνει παλιότερα με μια έκδοση του Nibbler που ξετρύπωσε ο Geoanas και εδώ και χρόνια έχει μπει στο ΜΑΜΕ (nibblero.zip)

Δεν έχω τέτοιο reader αλλά με ενδιαφέρει το θέμα ξέρεις κάποιον που να ασχολείται μ αυτά και να θέλει να βοηθήσει;
 
Πίσω
Μπλουζα