CRT VS LCD/LED για την υγεια των ματιων

milntov

Retro Member
Joined
12 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.526
Αντιδράσεις
1.419
Τελικα με αυτα που διαβαζω μου φαινεται οτι οι crt οθονες ειναι καλυτερες για την υγεια των ματιων.Οι crt ηταν για δεκαετιες στην αγορα και κατι παρομοιο για τα ματια δεν ειχα διαβασει ποτε. Εκει που νομιζεις οτι η συγχρονες οθονες ειναι ασφαλεις για τα ματια τελικα μην στραβωθουμε στο τελος με αυτες. Το μπλε φως που βγαινει απο αυτες τις οθονες απ οτι διαβαζω μπορει να προκαλεσει εκφυλισμο ωχρας κηλίδας (ωχροπαθεια) Και συμφωνα με τα παρακατω ισως προκαλουν ανεπανόρθωτη βλάβη στην όραση μειώνοντας τη διάρκεια ζωής των φωτοϋποδοχέων, των πολύτιμων φωτοευαίσθητων κυττάρων των ματιών μας.


 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν είμαι γιατρός, ούτε καν οπτικός, αλλά όταν κάτσω να παίξω σε μια μεγάλη crt σε λιγότερο από ένα λεπτό, τσούζουν τα μάτια μου. Πράγμα που δεν συμβαίνει όσες ίντσες και είναι μια led οθόνη.
 
Τελικα με αυτα που διαβαζω μου φαινεται οτι οι crt οθονες ειναι καλυτερες για την υγεια των ματιων.Οι crt ηταν για δεκαετιες στην αγορα και κατι παρομοιο για τα ματια δεν ειχα διαβασει ποτε. Εκει που νομιζεις οτι η συγχρονες οθονες ειναι ασφαλεις για τα ματια τελικα μην στραβωθουμε στο τελος με αυτες. Το μπλε φως που βγαινει απο αυτες τις οθονες απ οτι διαβαζω μπορει να προκαλεσει εκφυλισμο ωχρας κηλίδας (ωχροπαθεια) Και συμφωνα με τα παρακατω ισως προκαλουν ανεπανόρθωτη βλάβη στην όραση μειώνοντας τη διάρκεια ζωής των φωτοϋποδοχέων, των πολύτιμων φωτοευαίσθητων κυττάρων των ματιών μας.