Dune 2

Omenforever

RetroMasteR
Joined
26 Mαϊ 2006
Μηνύματα
1.925
Αντιδράσεις
1.164
53599001.gif




Άσχετα από το αν το Dune 2, είναι το πρώτο, το δεύτερο ή το τρίτο RTS, είναι αναμφισβήτητα η θρυαλλίδα του είδους που έθεσε σε κίνηση δραματικές εξελίξεις στο χώρο του gaming. Από εκεί και πέρα η συνέχεια είναι γνωστή: C&C, Warcraft, Starcraft, εκατομμύρια πολεμοχαρή παιδάκια που λιώνουν στη Dota, και έπεται συνέχεια…

Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από τον απίστευτο κόσμο που δημιούργησε ο Frank Herbert, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό από το πρώτο Dune(εξαιρετικό τίτλος και αυτό), του οποίου όχι απλά δεν αποτελεί συνέχεια, αλλά πρόκειται για πολύ διαφορετικής φιλοσοφίας παιχνίδι. Μόνο τα βασικά έχουν διατηρηθεί: O πλανήτης Arrakis/Dune, το Μπαχαρικό/Spice και οι έριδες για την κατοχή και εκμετάλλευσή του. Από ʼκει και πέρα η δημιουργικότητα της Westwood συμπλήρωσε τα υπόλοιπα, και μας έδωσε ένα παιχνίδι ορόσημο.

40827271.gif
Φίλε πόση ώρα σου παίρνει να φτιάξεις το μαλλί;




Αφού διαλέξουμε μία από τις τρεις φυλές(Atreides, Harkonnen, και οι πρωτοεμφανιζόμενοι Ordos) για την οποία θα πολεμήσουμε, ξεχυνόμαστε στον πλανήτη, και μέσα από δέκα αποστολές αγωνιζόμαστε για επικράτηση έναντι των άλλων φυλών, την κατάκτηση του μονοπωλίου του Μπαχαρικού και την αποκλειστική συνεργασία με τον Αυτοκράτορα. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουμε αρχικά…

32892813.gif
Άσε μεγάλε, έχουμε καταλάβει τι παιχνίδι παίζεις! Αυτοκράτορας να σου πετύχει…




Η αρχή που διέπει το παιχνίδι είναι η εξής: Χτίζουμε τα κτήρια μας σε στέρεο έδαφος, αποφεύγουμε τα φονικά σκουλήκια της ερήμου, φροντίζουμε για την άμυνά μας καθώς και για την ομαλή τροφοδοσία μας σε Spice, αναπτυσσόμαστε, παρατηρούμε/παρενοχλούμε τον εχθρό, και όταν νιώσουμε έτοιμοι εξαπολύουμε τη μαζική μας επίθεση. Πέρα από τις βασικές υποδομές, κάθε φυλή διαθέτει τις δικές της ειδικές μονάδες και κτήρια. Οι πολιτισμένοι Atreides βασίζονται στους ντόπιους Φρέμεν, οι αγροίκοι Harkonnen στην ωμή δύναμη, και οι μισαλλόδοξοι Ordos στην εξαπάτηση.

32733709.gif
Καλά εσύ αγόρι μου πήγες στο άλλο άκρο…




Ξεκινάμε αρχικά με απλές αποστολές συγκομιδής Spice, και επιδρομές σε μικρά οχυρά του εχθρού, και καταλήγουμε σε ολοκληρωτικές εισβολές και χαοτικές μάχες εναντίον ενός ή περισσοτέρων αντιπάλων. Το παιχνίδι προσέφερε άπειρες ώρες πώρωσης και αγωνίας, και ήταν αυτονόητο ότι έπρεπε να παιχτεί και με τις τρεις φυλές. Εκτός από τη φανταστική και εθιστική ατμόσφαιρα, αυτό που πάντα θα ενθουσιάζει τον παίκτη του Dune 2 είναι η ανυπέρβλητη μουσική του. Πραγματικά διαχρονική.

36350335.gif
Για τον Shai Hulud!




Αυτά λάμβαναν χώρα το 1992. Άραγε θα ξαναδούμε ποτέ κάτι τόσο ρηξικέλευθο; Το ερώτημα βέβαια δεν πολυαπασχολεί εμάς τους Retrogamers. Όταν η νύχτα πέσει και όλα είναι ήσυχα, οι αναμνήσεις επιστρέφουν και αλησμόνητες εποχές αναβιώνουν στις οθόνες μας…

32233267.gif
 
απλά το πρώτο παιχνίδι στρατηγικής rts που έπαιξα στην 1200 μου...πολλές δισκέτες και αναμονή παρά τα 3 drive για αν φορτώσει όμως ήταν εκπληκτικά εθιστικό! Τρομερά γραφικά και ήχος! Ίσως το καλύτερο παιχνίδι στην αμίγκα!

Για μενα και οι συνέχειες του στο pc (dune 2000, emperor: battle for arrakis) παραμένουν αξεπέραστες!
 
Πραγματικά φοβερό παιχνίδι ! Θυμάμαι το ειδικό όπλο των Χαρκόνεν που ήταν ο πυρηνικός πύραυλος ! Προκαλούσε μεγάλη ζημιά , αλλά συχνά - όπως ελεγε και το ίδιο το εγχειρίδιο - πήγαινε στο βρόντο ! Αν ήθελες να μην πάει χαμένο , έπρεπε πριν από την εκτόξευση , να έχεις σώσει για να ξαναδοκιμάσεις .

Ένα άλλο που μου έχει μείνει στη μνήμη , είναι το γεγονός πως μπορούσες να κατευθύνεις τις μονάδες μόνο μία-μία . Αυτό ήταν πολύ κουραστικό , καθώς ακόμα και αν είχες αβέρτα μπουλούκι , ήταν υποδιέστερο διότι πάντα στο μέτωπο έφταναν μία-μία .

Με την ευκαρία , spyros_s θα ήθελες να κάνουμε κάνα Emperor : Battle for Dune on-line ;
 
απίστευτο παιχνίδι ..κλικ και yes sir ...όλα τα λεφτά
 
Το θελω για το Megadrive μου αυτο το game.. T_T

Το τσεκαρα τις προαλλες στο ebay και λιγουρευόμουν!
 
iliekater είπε:
Πραγματικά φοβερό παιχνίδι ! Θυμάμαι το ειδικό όπλο των Χαρκόνεν που ήταν ο πυρηνικός πύραυλος ! Προκαλούσε μεγάλη ζημιά , αλλά συχνά - όπως ελεγε και το ίδιο το εγχειρίδιο - πήγαινε στο βρόντο ! Αν ήθελες να μην πάει χαμένο , έπρεπε πριν από την εκτόξευση , να έχεις σώσει για να ξαναδοκιμάσεις .Ένα άλλο που μου έχει μείνει στη μνήμη , είναι το γεγονός πως μπορούσες να κατευθύνεις τις μονάδες μόνο μία-μία . Αυτό ήταν πολύ κουραστικό , καθώς ακόμα και αν είχες αβέρτα μπουλούκι , ήταν υποδιέστερο διότι πάντα στο μέτωπο έφταναν μία-μία .

Με την ευκαρία , spyros_s θα ήθελες να κάνουμε κάνα Emperor : Battle for Dune on-line ;
'εχω να παίξω μια πενταετία... :)

Για τον πύραυλο των χαρκόνεν η άμυνα ήταν ν' αφήνεις κενά ανάμεσα στα κτίρια για περιορισμό των <ημιών και να έχεις πάντα καβάντζα ένα κοντστρακτιον γιαρντ τρακ...πόσο το ειχα ψάξει και μου ήρθε σαν να έπαιζα χθες η λύση!
 
Το έτρεξα τις προάλλες στον 386 μου. Ειχα πάρει Sound Blaster Pro τότε που το είχα πρωτοπαίξει αν θυμάμαι καλά.

Απο τότε κολλήσα με τα strategy.

P.S. Αν στησετε DUNE ή C&C κατάσταση είμαι μέσα.
 
Το ειχα λιωσει οταν πρωτοβγηκε Παρολου που δεν συνηθιζω να τελειωνω το ιδιο παιχνιδι πολλες φορες, το συγκεκριμενο οχι μονο το τελειωσα και με τους 3, αλλα συνεχιζα να το παιζω και μετα. Σε PC ομως. Μαλιστα επεσπευσα την αγορα της soundblaster για να το απολαυσω με full ηχο. Και επειδη δεν ειχα ηχεια εβαζα το ραδιοφωνο στην εξοδο για να ακουγεται απο κει.

Θυμαται κανεις μια hacked εκδοση που ειχε βγει? Εκανε τους Harkonnen μωβ και τους ονομαζε αυτοκρατωρικους, τους atreides μπορντω και τους ονομαζε fremen και τους ordos κιτρινους και τους ονομαζε mercenaries. Φυσικα επρεπε να το παιξω και ετσι!

Ειναι κριμα που απουσιαζε το multiplayer (αν και την εποχη ηταν καθαρα πολυτελεια και afterthought σε ολα τα παιχνιδια). Αλλα βεβαια και οι τρεις πλευρες δεν ηταν και ισες. Με τους Harkonnen το παιχνιδι ηταν αρκετα πιο ευκολο, ειδικα στις αρχικες αποστολες. Γι αυτο και ολοι οσοι ξερω το τελειωσαμε πρωτα με αυτους. Αυτο συνεβαινε επειδη ειχαν heavy troopers και quads απο την αρχη σε αντιθεση με τους φλουφληδες τους ατρειδες που δεν τα ειχαν ποτε και τους ordos που μεχρι να σε αφησουν να τα χτισεις ηταν ηδη αχρηστα.

Βεβαια μετα τις πρωτες 5 αποστολες που αποκτουσες τανκ δεν ειχε και ιδιαιτερη σημασια.

Γιατι σε αντιθεση με τα πιο συγχρονα παιχνιδια που ενθαρρυνουν τη χρηση πολλων τυπων μοναδων, σε αυτο η υπεροχη των πιο ακριβων και μεταγενεστερων ειναι ξεκαθαρη.

Οσο για το υπεροπλο, παλι οι Harkonnen ειχαν το μονο που αξιζε. Οι fremen των ατρειδων δεν ελεγχονταν και ο spy ηταν απλα αχρηστος.

Οι ordos υπαρχουν γενικως στο lore της μυθολογιας αυτης? Δεν υπηρχαν στην ταινια. Στα βιβλια εμφανιζονται καθολου η μονο εδω για τις αναγκες του παιχνιδιου?
 
Το ονομα House Ordos δεν ειναι απο τα βιβλια του Χερμπερτ: αναφερεται σε μια φραση στην εκδοση με το ονομα Dune Encyclopedia (δεν ειναι του Χερμπερτ, ειναι κατι σαν expanded universe το οποιο ομως ειχε εγκρινει ο Χερμπερτ)

Παντως στο παιχνιδι εχουν ενα λαθος: αυτο που εβαλαν σαν οικοσημο του Ordos ειναι στην πραγματικοτητα του House Wallach (οπως φαινεται στην Dune Encyclopedia)

Το παιχνιδι πρωτη φορα το επαιξα προπερσι και λογικα μου φανηκε παρα πολυ δυσκολο. Που ακουστηκε να μη μπορεις να επιλεξεις μαζικα τις μοναδες;;; :eek:

Η αδυναμια του για μενα ειναι πως προκειται για εντελως fictional σεναριο και δεν εχει καμια σχεση με το lore (οπως λεει ο bpus) του Χερμπερτ ουτε τοποθετειται καπου σε σχεση με τις ιστοριες
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Rakeesh είπε:
Το παιχνιδι πρωτη φορα το επαιξα προπερσι και λογικα μου φανηκε παρα πολυ δυσκολο. Που ακουστηκε να μη μπορεις να επιλεξεις μαζικα τις μοναδες;;; :eek:
Σοβαρα σε δυσκολευει? Καλα περα απο την 3 (η ειναι η 4η?) αποστολη που ουσιαστικα αρχιζει το παιχνιδι, δηλαδη υπαρχει βαση αντιπαλου που παραγει συνεχως μοναδες και πρεπει να την καταστρεψεις, κατα τ'αλλα οσο παει μαλλον πιο ευκολο γινεται. Μετα αποκτας και rocket turrets και δεν περναει τιποτα.

Ο αντιπαλος ποτε δεν ξαναφτιαχνει κανενα κτιριο, ποτε δεν κανει τιποτε αλλο εκτος απο κατα μετωπο επιθεση ενω εσυ μπορεις παντα να πας τις μοναδες σου απο πισω και ποτε δεν το περιμενει.

Επισης αν μπορεις να κανεις χωρις ρανταρ, πολυ ανετα φτιαχνεις μονο ενα windtrap για ρευμα. Το μονο που χανεις στη διακοπη ρευματος ειναι το ρανταρ. Νομιζω οτι τα turrets δουλευουν.

Οσο για τη μαζικη επιλογη μοναδων, τοτε δεν μου ελειπε καθολου. Που ειχε ακουστει τοτε μαζικη επιλογη μοναδων? :p

Οταν μετα επαιξα το πρωτο warcraft, το τελειωσα και αυτο κει δεν ειχα καν σκεφτει να δοκιμασω μαζικη επιλογη μοναδων (καλα μεχρι 4 max επετρεπε, που γιναν 9 στο 2). Μου το ειπαν μετα οτι ειχε!
 
Το είχα παίξει παλιά. Δεν θυμάμαι αν ήταν στην Amiga ή pc. Ήταν η εποχή που είχα και από τα δύο. Πραγματικά καινοτόμο παιχνίδι που έχουν αντιγράψει μέχρι σχετικά πρόσφατα όλα τα strategy.
 
Το παιχνίδι που με έβαλε στα rts!!!

Υπέροχο και φυσικά το τερμάτισα και με τα 3 houses.

Το House Ordos ειναι επηρεασμένο απο το House Vernius of IX και τους Bene Tleilaxu.

Αξίζει να δοκιμάσει κανείς το Dune 2000 απο την στιγμή που είναι το ίδιο παιχνιδι με καινουρια γραφικά και multiple selection.
 
Στο παιχνιδι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να κινεις μαζικα τις μοναδες, γιατι στο συγκεκριμενο

παιχνιδι και μια μονο μοναδα εχει μεγαλη σημασια. Δεν ειναι οπως στα συγχρονα,

οπου μαζευεις 50 μοναδες, τις στελνεις και τους βλεπεις να αποδεκατιζονται.

Στο dune ακομα και μια μοναδα μπορει να κανει μεγαλη ζημια, π.χ. αν περασεις

ενα siege tank πισω απο την αμυνα του αντιπαλου, καταστρεφεις την μιση βαση του.

Το παιχνιδι εχει μερικα δυσκολα σημεια, αν το παιζεις καποιος για πρωτη φορα.

-Η 5η πιστα με τους ordos ειναι δυσκολη, δεν εχεις lancher για να φας τα κανονια.

Με τους harkonnen και τους atreides εχεις κανονικα.

-η 7η πιστα με τους harkonnen ειναι δυσκολη, γιατι πρεπει να χτισεις αμεσα rocket turret, γιατι στην πεφτουν αμεσως τα ορνιθοπτερα, που δεν χτυπιουνται αλλιως.

-μια απο τις 2, 8ες πιστες ειναι πολυ δυσκολη γιατι βρισκεσαι στην μεση, και σου ερχονται απο παντου. Απλα διαλεγεις την εναλλακτικη 8η.

-η τελευταια (9η) πιστα με arteides/ordos, αν δεν κανεις συγκεκριμενα πραγματα

υπαρχει περιπτωση να χασεις, γιατι μπορεις να σου ριξουν ταυτοχρονα πυραυλο

death hand και οι harkonnen και ο emperor.

Επισης να τονισω οτι στην αμιγκα υπαρχουν περισσοτερες απο μια εκδοσεις, με καποιες μικρες διαφορες, που πρεπει να εισαι μαστερ για να τις καταλαβεις.

Αυτα τα ξερω μετα απο χιλιαδες ωρες λιωσιμο. Το εχω τερματισει πανω απο 50 φορες, και τωρα το τερματιζω χαλαρα.

Ενα απο τα παιχνιδια της Α500 που περνει 10/10, καλυτερο απο την εκδοση για πισι.
 
Αδέρφια με συγκίνηση βλέπω ότι είχε πέσει πολύ λιώσιμο… :headbangdude:

iliekater είπε:
Αν ήθελες να μην πάει χαμένο , έπρεπε πριν από την εκτόξευση , να έχεις σώσει για να ξαναδοκιμάσεις .
Χεχε, και όμως υπήρχε ένας τρόπος για να χτυπάει το Death Hand με απόλυτη ακρίβεια!: Αντί να σημαδεύεις το όπλο από την κεντρική οθόνη, το σημαδεύεις από το minimap, και τότε χτυπάει με 100% ευστοχία! Αρκεί μόνο να μπορείς να ξεχωρίσεις το τι θέλεις να χτυπήσεις πάνω στον μικρό χάρτη.

bspus είπε:
Θυμαται κανεις μια hacked εκδοση που ειχε βγει? Εκανε τους Harkonnen μωβ και τους ονομαζε αυτοκρατωρικους, τους atreides μπορντω και τους ονομαζε fremen και τους ordos κιτρινους και τους ονομαζε mercenaries. Φυσικα επρεπε να το παιξω και ετσι!
Ναι! Ήταν έναν mod από οπαδούς, με τον τίτλο “Super Dune 2”. Υπάρχουν και άλλα mod για multiplayer αλλά και μαζική επιλογή μονάδων, απλά δεν είμαι σίγουρος για το κατά πόσο έχουν ολοκληρωθεί ή έμειναν μισοτελειωμένα.

bspus είπε:
Ο αντιπαλος ποτε δεν ξαναφτιαχνει κανενα κτιριο,
Και όμως ξαναέφτιαχνε! Είμαι 99,667% σίγουρος! :D Ουαί και αλλοίμονο αν είχαμε μονάδες πάνω στην έκταση που ξαναχτιζόταν. Οι μονάδες χάνονταν! Τις έπαιρνε το εύρηκα :rofl:

Rakeesh είπε:
Το παιχνιδι πρωτη φορα το επαιξα προπερσι και λογικα μου φανηκε παρα πολυ δυσκολο. Που ακουστηκε να μη μπορεις να επιλεξεις μαζικα τις μοναδες;;; :eek:
Όπως είπε ο bspus, εκείνο τον καιρό δε μας προβλημάτιζε καθόλου αυτό, ούτε καν τις συντομεύσεις του πληκτρολογίου δε χρησιμοποιούσα χεχε!
 
"Χεχε, και όμως υπήρχε ένας τρόπος για να χτυπάει το Death Hand με απόλυτη ακρίβεια!: Αντί να σημαδεύεις το όπλο από την κεντρική οθόνη, το σημαδεύεις από το minimap, και τότε χτυπάει με 100% ευστοχία! Αρκεί μόνο να μπορείς να ξεχωρίσεις το τι θέλεις να χτυπήσεις πάνω στον μικρό χάρτη."

Στην εκδοση για αμιγκα δεν ισχυε αυτο!

"Ναι! Ήταν έναν mod από οπαδούς, με τον τίτλο “Super Dune 2”. Υπάρχουν και άλλα mod για multiplayer αλλά και μαζική επιλογή μονάδων, απλά δεν είμαι σίγουρος για το κατά πόσο έχουν ολοκληρωθεί ή έμειναν μισοτελειωμένα."

Αυτοι οι εξτρα χρωματισμοι, ανηκουν πραγματικα σε αυτες τις ομαδες,

δηλαδη mercenaries, smokers κτλ, που υπαρχουν στην εκδοση για ps1

με ονομα DUNE 2000.

"Και όμως ξαναέφτιαχνε! Είμαι 99,667% σίγουρος! :D Ουαί και αλλοίμονο αν είχαμε μονάδες πάνω στην έκταση που ξαναχτιζόταν. Οι μονάδες χάνονταν! Τις έπαιρνε το εύρηκα :rofl:"

Ναι στην αμιγκα, το εκανε παντα το κομπιουτερ. Μολις πηγαινες μια

μοναδα επανω στο κενο που ηταν το κτιριο, ΑΜΕΣΩΣ εκτιζε επανω σου!
 
Δυο φορες την βδομαδα ολο και ξεκλεβω λιγο χρονο και παιζω dune 2 στην 500αρα.

Το εχω τελειωσει απειρες φορες με ολα τα houses αλλα το κολλημα δεν τελειωνει με τιποτα!Απιστευτο παιχνιδι!

Στην απλη 500αρα τα πραγματα απο πλευρας ταχυτητας ειναι λιγο απογοητευτικα αλλα στην αλλη που εχω την viper με τον 68ec020,το παιχνιδι απλα πεταει!
 
Tι μου θυμησες!!!

Τωρα που ξαναβγαλα την 1200 μου, θα το ξαναπαιξω!!!
 
Μιχάλη αν υπάρχει mod για μαζική επιλογή μοναδων συμβατό με whdload το θέλω....

θα με κανετε να ξανασχοληθω μεσα στο κατακαλόκαιρο ρε γαμώτο...
 
Δεν το εχω ψαξει, δεν μου χρειαζεται αλλωστε.

Σε εσας φαινεται απαραιτητο γιατι εχει πια συνηθισει να το κανεται

επειδη γινεται σε ολα τα παιχνιδια, και εχει μπει στο υποσυνειδητο σας!

Εγω που δεν παιζω (πολυ) συγχρονα παιχνιδια, δεν εχει αποτυπωθει στον

εγκεφαλο μου!

Αν καποιος εχει αυτο το mod, για οποιαδηποτε αμιγκα, ας μας το πει!
 
Πίσω
Μπλουζα