Fallout 3

Shadowdancer2501

RetroAdept
Joined
5 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.002
Αντιδράσεις
30
Official Teaser Trailer


Τα post apocalyptic παιχνιδια ειναι τα αγαπημενα μου.

Μετα το underdog S.T.A.L.K.E.R,ερχεται απο τη Bethesda αυτη τη φορα,ενας τιτλος δυναμιτης.

Αργει αλλα αξιζει
 
01gami171covlres.jpg


Δυστυχως 2008(PC/360/PS3) και μαλιστα δεν διευκρινιζουν μηνα :(
 
οχι στο GameInformer...

και το Trailer του Theseis εγραφε 2007...
 
Δηλαδη μονο το GameInformer διαβαζεις εσυ ? το επισημο teaser που αναφερει fall 2008 δεν ειναι πληροφοριακο στοιχειο ? :)
 
το trailer αρχισε να προβαλεται πριν την συνεντευξη...

2009 if u ask me :(
 
Αυτα υποθετω ειναι γνωστα σε ολους ,ετσι :diablotin: δεν :diablotin: : ειναι ???

GTW είπε:
The guys over at No Mutants Allowed got their hands on the tech demo of Black Isle Studios’ Fallout 3 (a.k.a. "Van Buren") and released it to the public. It’s a pre-alpha with very limited gameplay and a lot of bugs, but still a must try for all Fallout fans!
Download and tech demo guide:

http://www.nma-fallout.com/article.php?id=35862

(In case you don’t know, Black Isle Studios was working on Fallout 3 when the company was shut down in December 2003. A new Fallout 3 is currently being developed by Bethesda Softworks.)
 
Δεν ξέρω για σας, αλλά το παιχνίδι δεν παίζεται (στην κυριολεξία :precry: ). Κάθε λίγο και λιγάκι crashάρει. :shake: Τέτοια προχειρότητα δεν την περίμενα. Κρίμα γιατί μου άρεσε πολύ :angry: :angry:. (Όσο μπόρεσα να το παίξω :angry: ).
 
Δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα ακόμα. Έχει όμως ένα μεγάλο αρνητικό. Απαιτεί Άπειρο χρόνο.

...και ένα μικρό πυρηνικό σταθμό για να το τρέξεις
 
To εγκατέστησα σε δύο μηχανήματα και 3 διαφορετικά λειτουργικά. Τρέχει άψογα σε όλα. Όσο για τις απαιτήσεις μη τρελλαινόμαστε, η μηχανή του Oblivion είναι από πίσω και τρέχει άψογα ακόμα και στο laptop μου με 9600 gt.

Το παιχνίδι τα σπάει αλλά και εγώ δεν έχω ασχοληθεί όσο θα ήθελα μαζί του, απαιτεί όχι απλά χρόνο, αλλά μέρες που να ασχολείσαι αποκλειστικά μαζί του.

Πάντως μετά από αρκετές ώρες testing μέχρι να αποφασίσω σε πιο μηχάνημα τελικά θα το προχωρήσω, δεν είδα το παραμικρό πρόβλημα.
 
Eγω επειτα απο τρελα ξενυχτια και τρελες ωρες ψαξιματος καταφερα και το τελειωσα,πραγματικα ενα πολυ καλο παιχνιδι,και ολη η γοητεια του ειναι οτι η

Βethesda κρατησε σε αρκετα μεγαλο βαθμο την λογικη και την ατμοσφαιρα του Fallout 1 και 2.
 
Όντως είναι εξαιρετικό και όταν βρω τον κατάλληλο χρόνο(για Γιορτές το βλέπω)θα το λιώσω!
 
Είναι καταπληκτικό παιχνίδι!! Πορώθηκα καμια βδομάδα,αλλά όπως πάντα σ'αυτά τα παιχνίδια κολλάω με το main quest και το τερμάτισα πρίν ανοίξω το 1/10 του χάρτη!Ευτηχώς είχα ένα save πιο πρίν και το συνέχισα!! :D
 
Εμένα με τσάντισε ,παραδοσιακό φαινόμενο με κάθε τίτλο της Bethesda !! Κάθε τρείς και λίγο ξέμενα απο σφαίρες, για να αλλάξω όπλο έπρεπε να πατήσω TAB και να μπώ στο μαραφέτι το οποίο ούτε inventory θυμίζει ουτε πρακτικό το βρήκα , γέμιζα το inventory με κάθε λογής σαβαύρα και μετά δέν μπορούσε να πάρει τα πόδια του (Τότε γιατί υπάρχουν όλα αυτά, και κυρίως, γιατί μπορείς να τα πάρεις, για να τα πουλήσεις...μισό καπάκι ? ), οι κλειδαριές σπάγανε συνέχεια παρότι έκανα τα πάντα, η καγκελόπορτα χάλαγε και εγώ απέξω, παρότι έχω ρουκέτες πάνω μου, λέμε τώρα... Έχω και άλλα ράμματα για τη γούνα του που θα βαρεθώ να τα λέω.

Έχωντας τσαντιστεί με το Morrowind (fireball στη σπηλια σκότωσε χωρικό στην άλλη άκρη, your crime has been reported) , κάπως μετριάστηκε η οργή με το Oblivion (χωρίς αυτό να σημαινει ότι μου βγήκε αναίμακτα η εμπειρία, έχω βρεθεί με δύο δαχτυλίδια ΙΔΙΑ quest items, και δέν μπορούσα να το δώσω για να ολοκληρώσω το quest - you can't drop quest items !!! ?) Με λίγα λόγια, μία απο τα ίδια, πολύς ντόρος για το τίποτα, πάντα ξεκινάω με προσδοκίες που τσακίζονται στην πορεία απο χαζομάρες.
 
Τελικά σε μένα μάλλον έφταιγε κάποιος driver ή codec. :wait2: Το εγκατέστησα σε Vista 64, και πάει μια χαρά. (Ultra High Settings σε 1680x1050 :D ). (Και ναι είχα βάλει όλους τους τελευταίους drivers).
 
Fallout 3 news

G.E.C.K. creation kit and first Fallout 3 DLC announced for PC and 360 version

Fallout 3 was just released a few weeks ago, so this is certainly sooner than expected -- Bethesda has decided to detail its first plans for Fallout 3 downloadable content on both PC and Xbox 360.
There will be three downloadable packs (detailed below) available for both Xbox 360 and PC, releasing across the first three months of 2009. There's no word on pricing.

* Operation: Anchorage. Enter a military simulation and fight in one of the greatest battles of the Fallout universe – the liberation of Anchorage, Alaska from its Chinese Communist invaders. An action-packed battle scheduled for release in January.

* The Pitt. Journey to the industrial raider town called The Pitt, located in the remains of Pittsburgh. Choose your side. Scheduled for release in February.

* Broken Steel. Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March.

The official modding tools for Fallout 3 have been revealed as well. Cleverly called G.E.C.K. (Garden of Eden Creation Kit), the tools will allow players to modify the game in almost any way they desire by creating, modifying, or editing any data for use in the game.

There's a press release with some more info and quotes after the jump, but the bottom line is this: just when you thought you were finished exploring the Capital Wasteland, there's plenty more on the way.

Bethesda Softworks Announces Creation Kit and
First Downloadable Content for Fallout 3

Editor to be Available in December; Downloadable Content coming for January, February, and March

November 25, 2008 (ROCKVILLE, MD) – Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today announced plans to make both its editor and downloadable content available for its award-winning game, Fallout® 3 in the coming weeks. The official editor for Fallout 3, called the G.E.C.K. (Garden of Eden Creation Kit), will be available for free download in December and will allow Games for Windows® users to create and add their own content to the game. In addition, the first official downloadable content, Operation: Anchorage, will be available exclusively for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and Games for Windows® in January, and more downloadable content coming in February and March.

“Weʼve always seen the original world of Fallout 3 as a foundation for even more content. Some created by us, and a lot more created by users,” said Todd Howard, game director for Fallout 3. “Itʼs fun to create your own character, but it can be equally fun to create your own adventures. We canʼt wait to see what the community does with the G.E.C.K.”

The release of the G.E.C.K. provides the community with tools that will allow players to expand the game any way they wish. Users can create, modify, and edit any data for use with Fallout 3, from building landscapes, towns, and locations to writing dialogue, creating characters, weapons, creatures, and more.

Three downloadable content packs will be coming to Xbox 360 and Games for Windows Live starting in January that will add new quests, items, and content to Fallout 3.

* Operation: Anchorage. Enter a military simulation and fight in one of the greatest battles of the Fallout universe – the liberation of Anchorage, Alaska from its Chinese Communist invaders. An action-packed battle scheduled for release in January.

* The Pitt. Journey to the industrial raider town called The Pitt, located in the remains of Pittsburgh. Choose your side. Scheduled for release in February.

* Broken Steel. Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March.

Released on October 28 in North America and in Europe October 30, Fallout 3 has been hailed as one of the most anticipated games of 2008, and received a 10 out of 10 review score from Official Xbox Magazine, a result then repeated around the world with perfect scores by some of the industryʼs most influential and respected critics including: Gamespy, GamePro, UGO, the Associated Press, MSN, The Washington Post, Guardian, FHM, G4-TV, The Toronto Star, and Eurogamer. MSNBCʼs review offered the observation that it viewed “Fallout as a no-brainer for game of the year.” The Daily Star in the UK echoed that conclusion, saying “You can hold all bets on game of the year – I think we have a winner.”
info

http://www.destructoid.com/g-e-c-k-creation-kit-and-first-fallout-3-dlc-announced-112650.phtml
 
Ρε συ Other reality παιχνίδια είναι μη τσαντίζεσαι τόσο πολύ.

Αν δεν σου αρέσουν τα παιχνίδια της Beethesda μην τα παίζεις. Ευτυχώς που τα τελευταία χρόνια υπάρχει το Oblivion, πριν το Morrowind και τώρα το Fallout III. Εκτός από αυτά, το GRID και το Unreal Tournament 2004 δεν μπόρεσε κατι άλλο να με κρατήσει. Νταξ' και το Bioshock και το FEAR Perseus Mandrate καλά ήταν αλλά δεν μιλάμε για γραμικά FPS, αν θέλω κάτι τέτοιο περισσότερο τη βρίσκω με το παλιό καλό Doom, Quake II και φυσικά το κλασσικό, θεϊκό και ανυπέρβλητο Unreal!!!!!!

Όλο λέω να ξεκινήσω και αυτό το Neverwinter Nights II τώρα που έχω και τα 2 expansion του, αλλά τρεις φορές που το προσπάθησα έφαγα απίστευτο ξενέρωμα με το interface χειρισμού και το παράτησα.
 
Nαί, εντάξει παρόλη την τσαντίλα τα έχω παίξει αρκετά και τα τρία, κυρίως το oblivion. Δεν διαφωνώ ότι πρόκειται για μεγάλα παιχνίδια-παραγωγές, ή ότι έχουν ενδιαφέρον. Αλλιώς δέν θα τά παιζα κάν. Απλά εκφράζω το παράπονο ότι θα έπρεπε να τα προσέξουν λίγο περισσότερο. Ο παράγοντας τσαντίλα είναι σημαντικός ! Δηλαδή σημαίνει ότι ενώ έχεις πορωθεί, ξαφνικά κάτι πετιέται στη γωνία να σε ξενερώσει. Αυτό μόνο.
 
Μπα μη νομίζεις, όλα τα παιχνίδια στην αρχή έχουν προβλήματα, γι΄αυτό το λόγο έχουμε και τα patches. Αν δεις το Sacred τι προβλήματα είχε όταν πρωτοβγήκε θα πάθεις πλάκα, μην μιλήσουμε για το Neverwinter Nights II όπου τα updates του παιχνιδιού έχουν φτάσει σε μέγεθος να είναι τα διπλάσια από το ίδιο το παιχνίδι.

Τέσπα, ξεφύγαμε εντελώς!!!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα