HLSL ή SweetFX?

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.282
Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με το HLSL. Με χαλασε λιγο η ασπριλα (θα δοκιμασω κι αλλα configs) και με χαλασε επισης και το aliasing στις στρογγυλεμενες γωνιες. Δεν βρηκα και καποιο GUI της προκοπης μεσα στο MAME ωστε να μην αλλαζω ini εν ετει 2014.

Γινεται αρκετος λογος για το SweetFX το οποιο κανει inject παμπολλα shader effects σε οποιαδηποτε εφαρμογη...φυσικα εμας μας νοιαζουν τα εμουλατορια

sweetfx_animated_test.gif


SweetFX Suite

SweetFX Configurator

Συζητηση/Εξελιξεις

Game Settings Database

Preview1, Preview2

Ανοιγω λοιπον το thread αυτο ωστε να ανταλλαζουμε αποψεις περι HLSL και SweetFX...

Συγκριση μεταξυ τους οσο αφορα τη πιστοτητα απεικονισης, τι PC χρειαζεται, που το δοκιμασαμε κτλ
 
Wally είπε:
Ανοιγω λοιπον το thread αυτο ωστε να ανταλλαζουμε αποψεις περι HLSL και SweetFX...
Να'ξερα μόνο τί στο καλό είναι το HLSL(μου θυμίζει μοντελο harley davidson μηχανής) και το SweetFX.....
 
Eιναι για advanced χρηστες αυτα,δεν ειναι για μας τον λαουτζικο.
 
Εγώ θέλω να ρωτήσω αν παίζει ρόλο το μέγεθος και η ανάλυση της οθόνης στις ρυθμίσεις...
 
Storm ελα να το παλεψουμε το απογευμα και ας μεινει ο Ρηγανης με bilinear :p
 
Δεν καταφερα να βρω ακρη λιγο που το κοιταξα το μονο που καταφερα ειναι να κανω το Mame να ειναι μεσα στην θολουρα και με χαμηλα Fps. Προς το παρον δεν θα παρω , θα μεινω οπως ο Ρυγκαρ με το Bilinear Filtering :p .

Θελω να πιστευω οτι καποια στιγμη στο προσεχες μελλον θα μπει κατι παρομοιο μεσα στο πακετο του Mame που θα πατας ενα κουμπακι και θα κανει τις απαραιτητες ρυθμισεις αυτοματα :D .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν και ασχολούμαι με emulators πάρα πολύ, σχεδόν ποτέ δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με όλα αυτά τα filters γιατί χρησιμοποιώ ακόμα CRT (ευτυχώς!) και παίζω με όλους τους emulators πάντα σε ανάλυση 640x480 με bilinear (πολλές φορές ούτε καν με φίλτρο). Και πάλι η ανάλυση είναι λίγο υψηλή για αυτά τα παιχνίδια αλλά είναι κάπως πιο ισορροπημένη και μπορώ να διακρίνω τα scanlines. Τις περισσότερες φορές, όλα αυτά τα custom filters είναι κάπως υπερβολικά, κάνουν πολύ μπαμ θα έλεγα. Τα μόνα φίλτρα που θα με εξυπηρετούσαν θα ήταν κάποια που είδα για το Game Boy, τα οποία κάνουν την οθόνη σου σαν μία πραγματική οθόνη game-boy απλά σε μεγέθυνση.
 
Δεν εχω προλαβει να σεταρω το SweetFX αφου δεν ασχοληθηκαμε καθολου το απογευμα με τον Storm.

Βρηκα παντως ενα φρεσκο εξαιρετικο HLSL setting

prescale 1waitvsync 1

## DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS

#

hlsl_enable 1

hlslpath HLSL

hlsl_ini_read 0

hlsl_ini_write 0

hlslini %g

hlsl_prescale_x 0

hlsl_prescale_y 0

hlsl_preset -1

hlsl_write

hlsl_snap_width 1920

hlsl_snap_height 1080

shadow_mask_alpha 0.075

shadow_mask_texture crt_shadow_mask.png

shadow_mask_x_count -3

shadow_mask_y_count -2

shadow_mask_usize 0.375000

shadow_mask_vsize 0.250000

curvature 0.0

pincushion 0.3

scanline_alpha 1.2

scanline_size 1.0

scanline_height 1.5

scanline_bright_scale 1.0

scanline_bright_offset 0.0

scanline_jitter 0.0

defocus 0.3,0.3

converge_x 0.2,0.0,0.0

converge_y 0.0,0.0,0.0

radial_converge_x 0.2,0.0,0.0

radial_converge_y 0.0,0.0,0.0

red_ratio 0.85,0.15,0.0

grn_ratio -0.05,1.05,0.0

blu_ratio -0.025,-0.025,1.05

saturation 1.3

offset -0.15,-0.16,-0.16

scale 1.15,1.16,1.16

power 1.1,0.95,0.8

floor 0.01,0.01,0.01

phosphor_life 0.0,0.0,0.0

#

# NTSC POST-PROCESSING OPTIONS

#

yiq_enable 0

yiq_cc 3.59754545

yiq_a 0.5

yiq_b 0.5

yiq_o 1.570796325

yiq_p 1.0

yiq_n 1.0

yiq_y 6.0

yiq_i 1.2

yiq_q 0.6

yiq_scan_time 52.6

yiq_phase_count 2

#

# VECTOR POST-PROCESSING OPTIONS

#

vector_length_scale 0.9

vector_length_ratio 500.0

#

# BLOOM POST-PROCESSING OPTIONS

#

vector_bloom_scale 0.32

raster_bloom_scale 0.17

bloom_lvl0_weight 1.0

bloom_lvl1_weight 0.21

bloom_lvl2_weight 0.19

bloom_lvl3_weight 0.17

bloom_lvl4_weight 0.15

bloom_lvl5_weight 0.14

bloom_lvl6_weight 0.13

bloom_lvl7_weight 0.12

bloom_lvl8_weight 0.11

bloom_lvl9_weight 0.10

bloom_lvl10_weight 0.09
Αντικαταστηστε τα παραπανω μεσα στο mame.ini.

Παρτε το post.fx απο εδω και καντε τον κωδικα paste μεσα στο HLSL/post.fx

Kαντε και αυτη την μοντιφα στο prescale.fx

Τωρα...αναλογα με την αναλυση του monitor σας και την native αναλυση του παιχνιδιου, παιζοντας στο mame.ini με τη παραμετρο scanline_size

Hi all i just want to add that;"scanline_size 1.0"means 1 scanline per pixel line, that means if you have a fullscreen game that originally has 224 pixels and your resolution is e.g. 768 vertical you have 255 scanlines scaled 3 times. To output correctly you have to calculate

e.g. output resolution 768

divide by scale factor 3

= 256

divide by original resolution e.g. 224

= 1.1428

so to have original number of scanlines

1.0 divide to 1.1428 = 0.875

is the correct setting for "scanline_size".

you got a ratio of 0.875 to 255 resulting in 223 scanlines (correct setting).

This is the reason why scanlines are not correct in most games of 240,224 etc. vertical pixels
μπορειτε να εχετε σουπερ αποτελεσματα

Ισως ειναι λιγο υπερβολικη η κουρμπα?
 
Αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι που είχαν πχ amiga και 1084s δε θυμούνται τις scanlines, γιατί βγάζει 280 τόσες σε μικρή οθόνη αρα είναι πολύ λεπτές και δε φαίνονται καλά. Ενώ σε ένα arcade ms pacman που πέτυχα τις προάλλες με 24αρα οθόνη ήταν ξεκάθαρες.
 
ΟMG OMG η διαφορα ειναι αισθητη κατι που δεν φαινεται στις φωτογραφιες του OP,καντε εναν αναλυτικο οδηγο να μην ταλαιπωρουμαστε οι απλοι users που ξερουμε να δουλευουμε μονο τα scanlines απο τα options του ΜΑΜΕ,pleeeeeease.


Εκδοσεις ΜΑΜΕ εχω την 0.119 που ειναι και η πλειοψηφια των παιχνιδιων μου αλλα δουλευω και τις 0.77.1 ,UI64 0.140u1



για καποια που δεν παιζουν στην πρωτη την "καλη".



Κανουμε τιποτα με αυτες και ιδιως με την 0.119;;;


HLSL vs Standard

 
Άπιστε Θωμά Aardvark, ενέδωσες τελικά...Wally μην του πεις τίποτα, αστον να πιξελιάσει!!! :p
 
ΧΑΧΑΧΑ ,ο Γουαλης ειναι καλος ανθρωπος θα βοηθησει.


Να βαλω και εγω το λιθαρακι μου με αυτες τις ρυθμισεις παιζω τοσα χρονια,το καλυτερο δυνατο που μπορουσα να βγαλω απο οτι μου δινει το ΜΑΜΕ.


 


Capture.jpg

 


Edit: Actually τωρα που το ξαναβλεπω δεν δειχνει και τοσο χαλια με αυτες τις ρυθμισεις μου...pretty close στο original ειναι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ντάξει, άμα έχεις ενεργοποιημένο το HLSL μπαίνεις στα sliders και το κάνεις χειροκίνητα με το μάτι. Αλλιώς κάνεις copy-paste τα διάφορα "σετάκια" που κυκλοφορούν στο .ini σου και όλο και κάποιο θα σου κάτσει.

Εγώ έχω άλλο πρόβλημα, δεν ξέρω αν είναι global, όταν βγαίνω απο ένα παιχνίδι μετά τρώει κόλλημα το MAME και αναγκαστικά το ξανατρέχω. Εν ολίγοις είναι "μιάς χρήσης". Όχι οτι με πειράζει και τόσο, απλά είναι λίγο εκνευριστικό.

Και κάτι φιλοσοφικό, η κούρμπα τελικά μου την σπάει ! Είναι άκυρο να βγάζεις κούρμπα σε επίπεδη οθόνη, εκτός και αν κάνεις πλύση εγκεφάλου, καλύψεις με ενα bezel την TFT για πάντα και αυτοπαραμυθιάζεσαι οτι έχεις CRT. Εξακολουθώ να την βάζω και εγώ που και που, αλλα γελάω με το εαυτό μου έπειτα !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@Aardvark Ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις εχει και το δικο μου.

Stormwatch είπε:
Άπιστε Θωμά Aardvark, ενέδωσες τελικά...Wally μην του πεις τίποτα, αστον να πιξελιάσει!!! :p
E καντε εναν οδηγο εσεις που ξερετε να πεισετε και εμας :p

Αλλα πληρες οδηγο μιας και ολοι οι υπολοιποι απο τι βλεπω εχουμε αρχαιες εκδοσεις Mame :D .
 
Λοιπον για να μην εχετε αναγκη κανεναν ελιτιστη "προφεσορα" θα σας το κανω λιανα να καταλαβει και ο Μπιθουλας τι παιζεται.


1)Πατε εδω
http://www.mameui.info/


2)Κατεβαζετε την τελευταια εκδοση
MAMEUI64 .152


3)Φορτωνεται ΜΑΜΕ ,παμε Default Game Properties>Advanced και ενεργοποιουμε το ΗLSL


Eιμαστε ετοιμοι να δουμε την διαφορα στα games μας.



Τωρα για κατι αγνωστες λεξεις που ακουσαμε και που βαζουμε τα ετοιμα settings μας



Στο φακελο του ΜΑΜΕUI64 υπαρχει ενας υποφακελος ονοματι ΙΝΙ,μεσα στο ΙΝΙ υπαρχει το file MAME ,το ανοιγουμε και εκει μεσα χωνουμε τα ετοιμα settings που βρισκουμε στο νετ σχετικα με το HLSL.



Δεν τα σβηνουμε ολα εκει μεσα,αντικαθιστουμε τα παλια με τα καινουργια οσα χρειαζονται.



Τωρα για τα Sliders και τι ειναι.



Στο παιχνιδι μεσα παταμε TAB,εκει παμε στα SLIDER CONTROLS και εκει πειραζουμε τα settings με την ησυχια μας αναλογως και ξεχωριστα για καθε παιχνιδι.



Παραδειγμα το ΙΜAGE PINCUSHION πειραζοντας το κοντρολαρουμε την κουρμπα καμπυλη της οθονης μας.



Αυτα και καλη τυχη.


 


 
32 bit έκδοση του MameUI δεν υπάρχει??
 
Βαρεθηκα τα πειραματα.

Κατεβασα την 157 και χρησιμοποιησα αυτα για τις ρυθμισεις του HLSL

H μονη προσθηκη που εκανα στα αρχεια αυτα ειναι στο vertical.ini οπου προσθεσα

## CORE ROTATION OPTIONS#

rotate 1

ror 0

rol 0

autoror 0

autorol 1

flipx 0

flipy 0
για να μου γυρναει αυτοματα την οθονη (anticlockwise) στα vertical.

Επισης βοηθα το η επιλογη Multi Threaded Rendering.

Εσεις βαζετε bilinear με HLSL ή το θεωρειτε αισθητικα υπερβολικο?
 
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το HLSL. Το κακο ειναι οτι εξαρταται απο την αναλυση τηε οθονης και απο την αναλυση του παιχνιδιου.

Για τα vertical 240 * 320 νομιζω οτι εχω καλη απεικονιση των scanlines.

0000_1.jpg

edit:αυτο το automatic resize που κανει κατα το δοκουν το vbulletin με εχει τσακισει...

0000_1.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα