Join me...

Alucard

RetroMasteR
Joined
15 Αύγ 2006
Μηνύματα
1.314
Αντιδράσεις
480
Ένα από τα θετικότερα στοιχεία στον C64 ήταν και οι 2 game ports για να συνδέονται ισάριθμα joysticks.

Αν και το θέμα περί διπλών παιχνιδιών έχει αναφερθεί σε thread γι’ άλλο υπολογιστή της εποχής, τα «διπλά» στον C64 και ιδιαίτερα αυτά που ζητούσαν συνεργασία, δημιουργούσαν άλλο ανταγωνισμό και απαιτούσαν διαφορετική σκέψη.

Συγκεκριμένα θα σημειώσω τα καλύτερα παιχνίδια στα οποία μπορούσες να συνεργαστείς.

Two on Two (από τα πρώτα αθλητικά παιχνίδια που είχες την επιλογή να παίξεις στην ίδια ομάδα με κάποιον).

Rampage (μέχρι και 3 παίκτες ταυτόχρονα!!!!)

Foto+Rampage.jpg


Ikari Warriors

Ikari_Warriors_ingame.gif


Double Dragon 1,2 (Δυστυχώς υπολειπόταν πολύ από το coin-op αλλά είχε τη μαγεία του.)

doubledragon_sms_02.png


Dragon Ninja

Foto+Dragon+Ninja.jpg


Bubble Bobble

C64_Bobble_Bubble.png


Silkworm

Silkworm_ingame.gif


Target Renegade

Foto+Target+Renegade.jpg
 
....μμμ !! "συνεταιρικά" διπλά οκτάμπιτων υπολογιστών !! Ωραίο θέμα, μπράβο Alucard !!

Μου έχουν μείνει αξέχαστα τα παρακάτω:

H σειρά των Gauntlet (και οι -καλοί- κλώνοι τους, όχι σκουπίδια σαν το "Duet")

Το Batty - ένα πολύ καλό breakout clone.

Το Wizball, όπου ο δεύτερος παίκτης μπορούσε να ελέγξει τον Catellite.

To Air Combat Emulator (κατά κόσμον "ACE"), με το δεύτερο joystick για τον πυροβολητή !! (πρώτος διδάξας, ο Λεκό - με την βοήθεια του αδερφού του).

Mιά και ο Alucard ανέφερε το Ikari Warriors, συμπληρώνω με το Victory Road.

Eπίσης, το διασκεδαστικό Toobin καθώς και το 1943.

...και τέλος, το Operation Thunderbolt, αλλά και το Xybots.

Κάνω μία αναφορά στα πολύ γρήγορα και σε παιχνίδια όπως τα Crackdown, Golden Axe, RodLand, Super Skweek, SWIV, UN Squadron, Mercs, και Pang, τα οποία αν και τα γνωρίσαμε περισσότερο στα 16-bit μηχανήματα, υπήρχαν και οκτάμπιτες εκδόσεις (όμως καθαρά 16-bit τίτλους όπως π.χ. το Battle Squadron, δεν τους αναφέρω γιατί θα μπλέξουμε...).
 
Εγώ θυμάμαι ένα παιχνίδι το οποίο παίζαμε παλιά..Το Jackal..Πόσες ώρες είχαμε φάει για να το τερματίσουμε..Το διπλό του ήταν απίστευτο...

jackalih2.gif


Το παιχνίδι πλασαρίστηκε από το Goin op σε όλους τους Home computers άξιζε όμως!
 
...akmakas, το παιχνίδι που λες το θυμάμαι που το είχαν βάλει στα "προσεχώς" του Pixel, αν και δεν είχα παίξει ποτέ το arcade.

Το άσχημο είναι πως τελικά δεν έπαιξα ούτε την amstrad version !! ...γνωρίζεις αν υποστήριζε ταυτόχρονο διπλό στις οκτάμπιτες εκδόσεις των home micros ;
 
Όχι billy δεν το ξέρω,αλλά λογικά θα το υποστιρίζει...Ο μόνος τρόπος για να το μάθουμε είναι να το ψάξουμε στα tosec....
 
Το Jackal σε Amstrad είχε 2 player mode, αλλά ΟΧΙ ταυτόχρονα.

Και ήταν και επιεικώς απαράδεκτο!

Για τους άλλους δύο της 8bit παρέας δεν ξέρω...

@Alucard

Το Target Renegade σε Commodore δεν είχε 2p mode, αλλά ήταν γενικότερα, η καλύτερη έκδοση! Best of the best!

Ευτυχώς που η ocean έχασε τότε τη συμφωνία για το Double Dragon, από τη Melbourne House και κυκλοφόρησε σαν αντίπαλο το Target Renegade.

Τότε βέβαια απογοητεύτηκα πολύ όταν διάβασα το review του PIXEL για την έκδοση του Double Dragon στα 8bit και δεν έκανα τον κόπο να το βρω και επίσης δεν το είχα δει καν (σε κάποιο φίλο π.χ.)!

Και έτσι σήμερα έχουμε και το Double Dragon arcade accurate σε ΜΑΜΕ, (που να τα φανταστείς αυτά τότε) αλλά και το Target Renegade σε Commodore!

18 χρόνια αργότερα όμως, διαπίστωσα ότι η έκδοση του Double Dragon για Amstrad, (του 87, όχι το remake του 88 - pointless...) ήταν μια χαρά (όπως επίσης και του Double Dragon II - αυτό το είχα δει τότε και είχα πάθει πλάκα!) και ότι αυτή του Commodore 64 ήταν χάλια και σε αυτήν αναφερόταν το PIXEL! Ρε τι μας έκανε το PIXEL!

Το έγραφε όμως: Το παιχνίδι το είδαμε σε C64...
 
acp πολύ αξιόλογες και χρήσιμες οι πληροφορίες σου!
 
Πίσω
Μπλουζα