LoC128motion

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Αντιδράσεις
Προβολή συνημμένου 81536

Προβολή συνημμένου 81537

Here is my C128 I use to control a miniature railroad layout in scale 1:87. I can control the speed and direction (forward-reverse) of two trains at the same time, street and houses lights, sound, turntable, windmill, lighthouse, signals... and it has also a rf remote control and two CRT monitors to the same computer. In some pictures you can see it. The code program has 430 lines. The boxes near the monitor have the electronics inside like dtmf decoder, digital-analog converter and the power stage to control the 12 volt trains. The speed has 16 different levels. you can control all the functions by the keyboard, joysticks or the remote control. It is running since 1998!! Enjoy it...

Ο γερο commodor-ακος 128 τρεχοντας μολις 430 γραμμες κωδικα .μπορει να ελεγξει ταυτοχρονα μεσω του καταλληλου interface:

-2 τραινα (μπος- οπισθεν)

-τα φωτα δρομου και σπιτιων ,

-τους απαραιτητους ηχους/εφε.

-τοn μυλο

-τα σινιαλα/σηματα του διοραματος.

Σ'αυτον τον c128 εχει συνδεδεμενο 2 monitors και ενα rf τηλεχειρηστηριο , το οποιο αρκει για να μπορεις να ελεγξεις ολα τα παραπανω , οπως επισης και με το πληκτρολογιο και το joystick μονο .

>>>> http://c128.com/my-c128-work

Προβολή συνημμένου 81540

Προβολή συνημμένου 81538

Προβολή συνημμένου 81539

Απίθανο!!!!!!!!!!!!!

Μα καλά στο μυαλό μου είσαι...μόλις τέλειωσα την επισκευή και έστησα τον δικό μου CBM128...υποθέτω τώρα μένει το τραίνο, εε ? :p :D

Πίσω
Μπλουζα