Might and Magic Book One: The Secret of the Inner Sanctum

Petross

RetroN00b
Joined
2 Οκτ 2013
Μηνύματα
3
Αντιδράσεις
0
Might and Magic Book One: The Secret of the Inner Sanctum

Προβολή συνημμένου 88064



Βρισκόμαστε στο μακρινό 1983, όπου ο Jon VanCaneghem ξεκινά να αναπτύσσει το Mightand Magic 1 αποκλειστικά μόνος του. Έπειτα από τρία χρόνια δουλειάς και συγκεκριμένα το 1986, καταφέρνει να τελειώσει το παιχνίδι αλλά καμία εταιρία δεν αναλαμβάνει την διανομή του παιχνιδιού, με αποτέλεσμα να το διανέμει μόνος του από το ίδιο του το σπίτι κάτω από την επωνυμία New World Computing Inc. Ακόμα και με τον ερασιτεχνικό αυτό τρόπο που βγήκε στην αγορά, κατάφερε να κάνει μεγάλη επιτυχία και αυτό γιατί ακόμα και για την εποχή του ήταν πρωτοπόρο.

ΣΕΝΑΡΙΟ

Το Μ&Μ εξελίσσεται στον κόσμο του Varn. Έξι πολεμιστές ξεκινάνε την αναζήτηση του Inner Sanctum και μπλα μπλα,τι να γράψω για το σενάριο, στο 1986 είμαστε...







GAMEPLAY

Το Μ&Μ ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή. Ακόμα και για την εποχή του, ήταν αυτό που λέμε σήμερα, αρκετά hardcore. Το παιχνίδι είναι party based rpg και ξεκινώντας το έχετε δυο επιλογές, ή να επιλέξετε έξι έτοιμους χαρακτήρες, ή να δημιουργήσετε τους δικούς σας έξι μέσα από τα κλασσικά πρότυπα των Paladin, Knight, Archer,Cleric, Sorcerer και Robber. Οι διαθέσιμες φυλές είναι οι Human, Elf, Dwarf, Gnome, Half Orc και τα τρία alignments των Good, Neutral και Evil θα σας δώσουν την δυνατότητα να δημιουργήσετε μια ισορροπημένη ομάδα. Το Μ&Μ είναι σαδιστικά δύσκολο και αυτό το καταλαβαίνετε από τα πρώτα σας βήματα μέσα στο παιχνίδι. Είναι από τα πρώτα παιχνίδια μαζί με το Ultima,όπου εξελίσσονται σε ανοιχτό κόσμο,με αποτέλεσμα πολλές από τις αρχικές μάχες να είναι σχεδόν αδύνατο να τις βγάλετε. Με αυτό το μηχανισμό του ανοιχτού κόσμου και της άνισης δυσκολίας του, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι το λεγόμενο grinding, κάθεστε στην αρχική περιοχή που είναι σχετικά εύκολη και σκοτώνετε ότι βρίσκεται γύρω σας ξανά και ξανά μέχρι να ανεβάσετε επίπεδο τους χαρακτήρες σας.

Ξεκινάτε το παιχνίδι στην πόλη Sorpigal μέσα στο τοπικό inn.Τα inns είναι τα μόνα σημεία του παιχνιδιού όπου μπορείτε να σώσετε την πρόοδο σας και για να το κάνετε αυτό θα πρέπει κάθε φορά που θέλετε να κάνετε save μετά από μια δύσκολη μάχη ή την ανακάλυψη ενός καλού σεντουκιού, θα πρέπει να επιστρέψετε μόνοι σας χωρίς να υπάρχει fasttravel, map κτλ.Αν στην πορεία της επιστροφής βρεθείτε σε μάχη και πεθάνετε, τότε το παιχνίδι σας επιστρέφει στο τελευταίο save που έχετε κάνει, με αποτέλεσμα να χάσετε την πρόοδο σας μέχρι εκείνο το σημείο.Σε όλα αυτά προσθέστε και το χαοτικό σχεδιασμό των επιπέδων κάτι που κάνει την περιπλάνηση μέσα σε αυτά σκέτο εφιάλτη. Καλό ε; Εκείνη την εποχή κάθε παίχτης σχεδίαζε μόνος του όλους τους χάρτες, σήμερα όμως μια βόλτα στο σκοτεινό ίντερνετ ή στο GOG θα σας λύσει τα χέρια. Μέσα στις πόλεις θα βρείτε διάφορα μαγαζιά για αγοραπωλησίες αλλά και πολλά μυστικά περάσματα,dungeons,αρκετά μέρει όπου είτε εξηγούν την ιστορία είτε σχετίζονται με το lore του κόσμου του.



Οι μάχες γίνονται σε γύρους με αρκετές παραμέτρους να παίζουν ρόλο όπως, αν έχετε ξαφνιάσει κάποιο αντίπαλο γκρουπ τότε θα έχετε ένα μικρο πλεονέκτημα υπέρ σας, κάτι που μπορεί να γίνει και από τους αντιπάλους σας κατά την περιπλάνηση σας, η διάταξη των ηρώων έχει πολύ μεγάλη σημασία, τα buffsπου έχετε πριν την μάχη κτλ. Αυτό που κάνει εντύπωση στης μάχες και σε όλο το παιχνίδι, είναι το σύστημα της μαγείας. Μαγικά ξόρκια μπορούν χρησιμοποιήσουν ο Clericκαι ο Sorcerer.Μέσα στο παιχνίδι δεν έχετε καμία πληροφορία για το ποιαspells είναι διαθέσιμα και θα πρέπει να ανατρέξετε στο manual.Όλοι οι χαρακτήρες ξεκινάνε από το πρώτο επίπεδο, με τουςCleric & Sorcerer να έχουν spells πρώτου επιπέδου. Στην διάθεση σας υπάρχουν 7 ξόρκια, που ποικίλουν σε ιδιότητες όπως αμυντικά, επιθετικά, ξόρκια που αφορούν ολόκληρο το γκρουπ,healing, buff στοarmor κτλ.Όσο ανεβαίνετε επίπεδο, ο κατάλογος των διαθέσιμων spells θα μεγαλώνει, με αποτέλεσμα το manualνα βρίσκεται συνεχώς δίπλα σας για να ανατρέχετε σε αυτό και να δείτε ποια spellsέχετε διαθέσιμα και ποια πρέπει να χρησιμοποιήσετε ανάλογα την περίσταση. Το ίδιο ισχύει και για την αγορά όπλων και πανοπλιών, όπου τα στατιστικά τους και ποια κλάση μπορεί να τα χρησιμοποιήσει, βρίσκονται στο εγχειρίδιο χρήσης. Ανέκαθεν πίστευα ότι η συνύπαρξη ενός ψηφιακού μέσου, με ενός αντικειμένου στο φυσικό κόσμο απογειώνει το immersion,ακόμα και αν πρόκειται για ένα παιχνίδι του 1986.Ο αριθμός των όπλων, πανοπλιών, spellsκτλ είναι αρκετά μεγάλος και σίγουρα εκείνη την εποχή δεν υπήρχε παιχνίδι για να συγκριθεί

Σε γενικές γραμμές το Μ&Μ είναι ένα άκρως σκληροπυρηνικό adventure/rpg,με πολλές καινοτομίες που απαιτεί από εσάς να αφιερώσετε χρόνο, κάτι που στην πορεία θα σας ανταμείψει.

 




Βίντεο παρουσίαση μπορείτε να δείτε εδώ στα Ελληνικά


.



http://www.youtube.com/watch?v=AnQNPlqH8aA

 
Πίσω
Μπλουζα