Netbook - ποιο λειτουργικό σύστημα;

alkis21

ΚickOff World Champ 2013
Joined
16 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.603
Αντιδράσεις
199
Σκέφτομαι να προμηθευτώ ένα netbook, για τον απλό λόγο ότι ζηλεύω παράφορα όσους το έχουν.

Θα προσανατολιστώ σε μια οικονομική λύση, αφού δεν με απασχολούν καθόλου οι δυνατότητες που θα έχει. Στο κάτω κάτω, θα είναι ο 5ος υπολογιστής μου κι έχω και smartphone, δεν έχω ανάγκη από "ιπποδύναμη" σε ένα gadget.

Εκείνο που με έχει προβληματίσει είναι το τι λειτουργικό σύστημα να του βάλω. Για XP δεν το συζητάω φυσικά λόγω μεγέθους και απαιτήσεων, ενώ αν και αναγνωρίζω ότι το Linux θα ήταν η καλύτερη λύση, μου είναι απαραίτητο να τρέχω εφαρμογές Windows οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να την επιλέξω. Σκέφτομαι για Windows 98, αλλά προβληματίζομαι για το αν θα βρω drivers.

Εσείς τι λέτε;
 
Αλκη ακόμα και Office και Photoshop μπορείς να τρέξεις μέσα από το Linux.

Στα παιχνίδια έχει πρόβλημα.
 
Το γνωρίζω, δεν είμαι εντελώς άσχετος από Linux, αν και έχω πολύ μικρή πείρα αποκλειστικά σε user level. Αλλά υπάρχει κι άλλο software που με ενδιαφέρει πέραν των παιχνιδιών που δυστυχώς είναι αυστηρά Windows.
 
Μην το σκέφτεσαι καν για win98. Λειτουργικό τρύπιο από παντού και φυσικά δεν πρόκειται καν να υποστηρίξει σωστά το hardware του υπολογιστή, τον σκληρό που θα είναι είτε ssd είτε sata δεν πρόκειται καν να τον δει.

Το linux είναι σαφώς η καλύτερη λύση, αλλά μάλλον για σένα η βασική ερώτηση είναι: Ποιές εφαρμογές windows θέλεις να τρέχεις ακριβώς;
 
Κυρίως εφαρμογές που έχω φτιάξει εγώ ώστε να με εξυπηρετούν ακριβώς για αυτό που θέλω στη δουλειά μου. Οπότε είμαι βέβαιος πως δεν τρέχουν σε Linux.

Αυτό για τον σκληρό δεν μου πέρασε καν από το μυαλό. :(
 
Για δοκίμασε τις εφαρμογές σου με το wine. Μην είναι σίγουρος ότι δεν θα δουλέψουν, το wine κάνει θαύματα.
 
Τι είναι το wine ακριβώς; Το πρόβλημα είναι ότι κάποιες από τις απαιτήσεις των εφαρμογών είναι MDAC και SQL server.
 
XP και Linux.

Αν και με 2 giga σε MSI Wind έχω δει να τρέχει άνετα και Vista.