Oι Απαράδεκτοι (1991 MEGA)

Iosif μιας και κανείς το καλό σε ποιον αριθμό επεισοδίου αναφέρεσαι;
 
foutix είπε:
Iosif μιας και κανείς το καλό σε ποιον αριθμό επεισοδίου αναφέρεσαι;
Λεβέντες... οικολόγοι, επεισόδιο 30. Στο youtube του mega βεβαια, θα το βρεις στο νουμερο 29, γιατί προσπερνάει το "κομμένο" 13 (Βοήθεια... οικιακή βοηθός)
 
τρέιλερς της σειρας "Οι απαραδεκτοι"

uploader o Xtos Tvfiles
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
exetlaios είπε:
Εγώ θυμάμαι το επεισόδιο, που όταν ήθελαν να δούνε βιντεοκασσέτες ΧΧΧ λέγανε στο βίντεο-κλαμπ το συνθηματικό Η ΠΑΠΑΓΡΗΓΑ Η ΚΑΛΗ

και ο βιντεοκλαμπάς τους έδινε την πιπεράτη ταινία.

Τελικά ο Σπύρος Παπαδόπουλος δεν το είχε πιάσει το κόλπο και νοίκασε

μια τέτοια ταινία, νομίζοντας ότι όντως ήταν ομιλία της Αλέκας Παπαρρήγα !

Τα αποτελέσματα είναι ευνόητα !

Από τότε την συγκεκριμένη φράση, την υιοθέτησα και την κόλησα και σε πολύ άλλον κόσμο,
Ο βιντεοκλαμπάς ήταν ο πολύς Χριστόφορος Παπακαλιάτης, νομίζω στην πρώτη του εμφάνιση.
 
Οι Απαράδεκτοι... Αααααχ!!! Γνώμη μου: η καλύτερη κωμική σειρά που έχει προβληθεί μέχρι τώρα στην ελληνική ιδιωτική τηλεόραση! Και οι... έξι ήταν υπέροχοι! Ο ένας καλύτερος και πιο απολαυστικός από τον άλλο! Κάθε ένας αντιπροσωπεύει και έναν τυπικό Έλληνα της εποχής εκείνης, αλλά και κάθε εποχής ταυτόχρονα:

Δήμητρα = η κλασική Ελληνίδα σύζυγος-νοικοκυρά, επάγγελμα "οικιακά", επαρκώς αφελής, ανικανοποίητη από τον πολυάσχολο σύζυγό της, τύπος "έξω καρδιά"

Σπύρος = ο κλασικός αγωνιστής του Πολυτεχνείου, φανατικός αριστερός, αλλά κολλημένος στο χρήμα (αντίθεση από μόνη της κωμική), παντρεμένος αλλά μονίμως δυσαρεστημένος, τσιγκούνης, εγωιστής

Γιάννης = ο ομοφυλόφιλος της γειτονιάς, ο σοφός της παρέας, υστερικός αρκετές φορές, στήριγμα για τους άλλους, φίλος με κεφαλαία γράμματα

Βλάσσης = ο teddy boy της παρέας, γκομενιάρης, δεν νοιάζεται για τίποτα άλλο από το να περνάει καλά, τύπος "έξω καρδιά" (περισσότερο από τη Δήμητρα)

Ρένια = νέα, ωραία, χαζούλα, ό,τι πρέπει για μοντέλο, ζηλιάρα, γκόμενα-θύμα

Βασίλης = ο κλασικός σπιτονοικοκύρης, τσιφούτης, μονόχνωτος, συχνά απομονωμένος από τους υπόλοιπους, αλλά ευτυχώς, γι' αυτόν,πάντα τον λυπούνται και τον παίρνουν μαζί στην παρέα

Από όλα τα επεισόδια έχει μείνει κλασική κάποια σκηνή-ατάκα-κατάσταση! Η Δήμητρα Παπαδοπούλου έδειξε στο σήριαλ αυτό το αστείρευτο ταλέντο της, που ακόμα και σήμερα γεννάει αριστουργήματα, για το θέατρο πλέον. Και οι έξι ηθοποιοί είχαν δέσει φοβερά, κάτι σπάνιο για τηλεοπτική σειρά. Ακόμα ένα πολύ καλό στοιχείο, ήταν η συμμετοχή guest stars σε κάθε επεισόδιο, έτσι έγιναν γνωστοί αρκετοί μετέπειτα πρωταγωνιστές (π.χ. Παπακαλιάτης) και πέρασαν στην νέα εποχή της τηλέορασης πρωταγωνιστές του κινηματογράφου του '80 (π.χ. Φιλίνη).

Ευτυχώς, δεν προχώρησε η ιδέα εκείνη για νέα επεισόδια, με τον Βλάσση ως ομοίωμα-ολόγραμμα (;;;} από υπολογιστή. Θα χαλούσε 100% τη μαγεία που είχαν φτιάξει παλαιότερα.

Συγχαρητήρια στο TV ΖΑΠΙΝΓΚ που μάζεψε τα επεισόδια! Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμόμαστε οι παλιοί:sure:

exetlaios είπε:
Εγώ θυμάμαι το επεισόδιο, που όταν ήθελαν να δούνε βιντεοκασσέτες ΧΧΧ λέγανε στο βίντεο-κλαμπ το συνθηματικό Η ΠΑΠΑΓΡΗΓΑ Η ΚΑΛΗ

και ο βιντεοκλαμπάς τους έδινε την πιπεράτη ταινία.

Τελικά ο Σπύρος Παπαδόπουλος δεν το είχε πιάσει το κόλπο και νοίκασε

μια τέτοια ταινία, νομίζοντας ότι όντως ήταν ομιλία της Αλέκας Παπαρρήγα !

Τα αποτελέσματα είναι ευνόητα !

Από τότε την συγκεκριμένη φράση, την υιοθέτησα και την κόλησα και σε πολύ άλλον κόσμο,
Ο βιντεοκλαμπάς ήταν ο πολύς Χριστόφορος Παπακαλιάτης, νομίζω στην πρώτη του εμφάνιση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παρεμφερές ερώτημα έγραψα και για τις τρεις χάριτες. Από τα τρειλερ που μας γνωστοποίσες κατερίνα φαίνεται οτι για τον πρώτο κύκλο η μέρα προβολής ήταν η Τετάρτη. Θυμάται κανένας αν ήταν η ίδια μέρα για τον δεύτερο? Κάποια στιγμή όταν έιχε βάλει σε επανάληψη την σειρά εκεί περί το 05 την είχαν κάθε Παρασκευή.
 
Εάν μπεις στο λήμμα της RetroDB φίλε μου θα διαπιστώσεις ότι και του 2ου κύκλου τα επεισόδια, προβάλλονταν κάθε Τετάρτη! ;)
 
Η πρόσοψη της πολυκατοικίας που δείχνει όταν ξεκινάνε τα επεισόδια είναι όντως από την περιοχή του Λυκαββητού;

Ένα από τα πράματα που κάνουν εντύπωση στη σειρά ακόμα και τώρα είναι οτι γενικώς το σπίτι της Δήμητρας και του Γιάννη ήταν μοντέρνα σε διακόσμηση, έπιπλα, γόυστο κτλ.. Σε σύγκριση όχι μόνο με σειρές της ίδιας εποχής αλλά και με άλλες πολύ μεταγενεστερες. ϊσως ένας ακόμα λόγος [που η σειρά βλέπεται ακόμα ευχάριστα, είναι πιο κοντά στη σημερινή εποχή.
 
Εμενα μου εκανε εντυπωση του κοινο μπαλκονι-ακαλυπτος με το οποιο συγκοινωνουσαν τα διαμερισματα του Γιαννη και της Δημητρας, μεσω μπαλκονοπορτας. Ετσι ο Γιαννης ειχε προσβαση στο σπιτι της Δημητρας, εαν αυτη αφηνε την μπαλκονοπορτα ανοιχτη. Δεν εχω ξαναδει και μου φαινεται πολυ περιερργο, αλλα και επικινδυνο, οπως φανηκε και στο επεισοδιο με τον μανιακο (Κοντογιαννιδη).
 
Γιατί περίεργο; ποσά διαμερίσματα δεν έχουν μια βεράντα που χωρίζεται με μεταλλικό ή πλαστικό πέτασμα;
 
Τώρα που ξαναβλέπω τα επεισόδια παρατηρώ ότι είναι εντελώς αυτοτελή,πχ οι πληροφορίες που ξέραμε για το Βλάσση σε ένα επεισόδιο αναιρούνται (?) σε άλλο.Στο επεισόδιο που ο πατέρας της Ρένιας θέλει να γνωρίσει το Βλάσση (ο οποίος λέει ψέματα ότι είναι γιατρός),του λέει ο Σπύρος,ότι ήταν στους Πελόμα Μπόκιου παλιά (όπως και στην πραγματικότητα).Στο επεισόδιο με το μανιακό δολοφόνο,ο Βλάσσης γυρίζει διαφημιστικά spots και στο επεισόδιο με τα videoclips,έχει κάνει δίσκο και θέλει να βγάλει videoclip.Βέβαια οι τηλεθεατές δεν νομίζω να έδιναν τόση σημασία σε αυτές τις λεπτομέρειες.Είναι όπως στο Ρετιρέ,που υπάρχουν ανακρίβειες,βέβαια εδώ σε μικρότερο βαθμό.Παρεμπιπτόντως πρόσεξα ότι η μουσική περιέχει samples από το Fragile του Sting και από το Wonderful Life των Black.
 
thebest20, επειδη κι εγω πηρα σβαρνα ολα τα επεισοδια προσφατα, παρατηρησα κι εγω καποια πραγματα, πλεον με το κριτικο ματι του geek που κυνηγαει τετοιες λεπτομερειες :) για να ειμαι ειλικρινης δεν καταλαβα τα προβληματα που αναφερεις. Δηλ γιατι το επεισοδιο οπου ο Βλασσης γυριζει βιντεοκλιπ αναιρει το επεισοδιο οπου γυριζει διαφημιστικο σποτ; :xm:

Ενα καραμπινατο λαθος που ειχα παρατηρησει εγω ηταν με τον πατερα της Ρενιας. Οταν παει να επισκεφτει το Βλασση, του συστηνεται ως (νομιζω) Μιχαλάκος Μιχαηλ. Σε ενα αλλο επεισοδιο ο Βλασσης τον παιρνει τηλ κανοντας τη φωνη μιας φιλης της Ρενιας (λιγο γελοια βεβαια :Ρ) και τον φωναζει με ενα αλλο ονομα, "Κυριε Ακάκιε" ή καπως έτσι. Αλλα εστω οτι αυτος δεν ηταν ο πατερας της, αλλα πχ. καποιος θειος της που μενει μαζι τους.

Ενα αλλο καραμπινατο λαθος, στο επεισοδιο οπου κανουν τραπεζι στο διευθυντη, αυτος αναφερει οτι παλια ηταν παντρεμενος με μια χαζη γυναικα, και εχει πολυ καιρο να φαει σπιτικο φαι. Σε ενα απο τα τελευταια επεισοδια ομως εχουμε να κανουμε παλι με το διευθυντη, ο οποιος ομως εδω ειναι χαλια επειδη μολις χωρισε με την Αγλαΐα, με την οποια ηταν παντρεμενος "δυο χρονια".

Καποια αλλα προβληματικα επεισοδια ειναι οταν πχ θενε να τους διωξουν απο το σπιτι, οι Απαραδεκτοι στηνουν σχεδιο για να γλυτωσουν, και στο τελος του επεισοδιου κατι παει στραβα και τιναζεται στον αερα. Στο επομενο επεισοδιο ομως ολα παλι ειναι μελι γαλα.

Απο την αλλη μου εκανε εντυπωση οτι καποια στοιχεια αναφερονται σωστα σε πανω απο ενα επεισοδιο που δειχνει ενα μικρο continuity. Στοιχεια που εμφανιζονται σε 2 ή παραπάνω επεισοδια ειναι:

η Δημητρα αναφερει οτι της αρεσει ο Κουρκουλος,

ο Γιαννης αναφερει οτι θελει να παει στο Αμστερνταμ,

οτι ο ερωτας της ζωης του ηταν ενας Βαγγελης (αν και μαλλον ηταν ξεχωριστα προσωπα),

τους βλεπουμε να παιζουν Σκραμπλ (στο ενα επεισοδιο η Δημητρα σχηματιζει αλαμπουρνεζικα, στο επομενο το κανει ο Σπυρος),

η Δημητρα λεει οτι ειναι ειδικη στο ρεμπέτικο.

η Ρενια εχει συνηθως θεματα με την αυστηροτητα του πατερα της

Επισης ο διευθυντης εμφανιζεται σε 3 επεισοδια και (παρα το λαθος που ανεφερα παραπανω) ειναι σε ολα ο ιδιος ηθοποιος.

Τελος, σε πολλα επεισοδια αναφερεται οτι οι Παπαδοπουλοι ειναι παντρεμενοι 7 χρονια

thebest20 είπε:
Παρεμπιπτόντως πρόσεξα ότι η μουσική περιέχει samples από το Fragile του Sting και από το Wonderful Life των Black.
Αν κοιταξεις τη σελιδα στο retrodb, εκει αναφερονται τα τραγουδια που σχηματιζουν το μουσικο θεμα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γενικά, έχω στην εντύπωση ότι η σειρά γραφόταν γρήγορα, χωρίς να ανατρέχουν σε προηγούμενα επεισόδια να ελέγξουν τι έχει ειπωθεί. Επίσης περιείχε έντονα το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού, γιατί είναι σε πολλά σημεία φανερές οι ατάκες που προκαλούν γέλιο που δεν κόβεται στο μοντάζ (πχ λέει ο Βλάσσης σε ένα επεισόδιο "Και του χρόνου τούμπανο" και γελούν όλοι). Πάντως όπως και να ΄χει, είχαν πιάσει εντελώς τον παλμό της ελληνικής κοινωνίας για αυτό και μετά από τόσα χρόνια βλέπονται ευχάριστα και μας εκπλήσσουν με τη διαχρονικότητα των καταστάσεων (βέβαια αν το δει κανείς από την σκοπιά του ότι ο Έλληνας δεν αλλάζει, προκαλεί θλίψη).
 
Σιγουρα sunset, αυτος ειναι θα ελεγα ο "κανονας" οταν γραφεις μια αναλαφρη κωμωδια. Δεν υπαρχει κανενας λογος να σημειωνεις πως λεγεται ο πατερας της Ρενιας για να το ξαναχρησιμοποιησεις, ουτε προκειται να το προσεξει κανενας τηλεθεατης. Οποτε ο geeky τροπος για να παρακολουθουμε τετοιες λεπτομερειες χανει το νοημα.

Ο λογος ομως ειναι οτι εμεις (και εγω συγκεκριμενα) εχουμε συνηθισει σε πιο προσφατες σειρες που εχει δοθει καποια προσοχη στη μυθοπλασια (πχ. Εγκληματα) για να μην αναφερω και τις ξενες σειρες που εχουν ολοκληρο lore απο πισω τους (πχ. Lost) και απευθυνονται σε φανατικο κοινο. Ειναι αναποφευκτο να μη σου κανει "κλικ" ενα τετοιο λαθακι οταν το πετυχεις :D

Μια αλλη φαση που φαινεται το αυτοσχεδιο, ειναι εκει ου προετοιμαζονται για τη Γιουροβιζιον και ο Γιαννης προτεινει να πουν το τραγουδι του "ΟΚ γιες σε ειδα στο Φαληρο προχτες" σε στυλ Μικη Θεοδωρακη, και αφου το κανει ο Σπυρος ειναι ετοιμος να τον παρουν τα γελια :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ε μην λέμε και υπερβολές σχετικά με ότι τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει μετά από 25 χρόνια. Άλλωστε δεν είναι η μοναδική παραγωγή που αν και παλιά βλέπετε ευχάριστα. Ένα κάρο ταινίες του 80 και του 60 μια χαρά βλέπονται και σήμερα.
 
Εγώ νομιζω ότι οι Απαραδεκτοι δεν ειναι ενα σήριαλ και μην το βλέπετε έτσι!!!Οι Απαραδεκτοι είναι κουλ,είναι ρούχλα,είναι αυτοσχεδιασμοί, είναι ατάκα στην ατάκα!Πιστεύω ότι και την ιδια την σεναριογράφο δεν την ένοιαζε η αλληλουχία των προσώπων και των γεγονότων...Γνώμη μου πάντα!!!
 
Μα ναι Dennis, μονο για το χαβαλε πολλοι ασχολουμαστε με τετοιες λεπτομερειες. Η αξια των Απαραδεκτων δεν ειναι η μυθοπλασία ή η αλληλουχία. Ειναι αυτο που λες. Συγνωμη αν εδωσα την εντυπωση οτι κριτικαρω τους Απαραδεκτους γι' αυτο το θεμα :)
 
foutix είπε:
Ε μην λέμε και υπερβολές σχετικά με ότι τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει μετά από 25 χρόνια. Άλλωστε δεν είναι η μοναδική παραγωγή που αν και παλιά βλέπετε ευχάριστα. Ένα κάρο ταινίες του 80 και του 60 μια χαρά βλέπονται και σήμερα.
Μιλώ καθαρά ως προς το θέμα κοινωνικής νοοτροπίας.

ένα απλό παράδειγμα ο ψευτοκουλτουριάρης που θέλει να υποδυθεί κάτι παραπάνω από αυτό που είναι, στον τομέα της πολιτιστικής παιδείας ("Θα φάω τον Παρασκευά" - από τα καλύτερα επεισόδια της σειράς).

Προφανώς άλλες καταστάσεις έχουν παρέλθει ή μας θυμίζουν ένα μακρινό παρελθόν. Αυτό συμβαίνει και σε σειρές εκτός "Απαράδεκτων" , μόνο που στο θέμα αναφερόμαστε σε αυτούς.

Και για ευθυμήσουμε λίγο:

 
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει σε καποια απο της 35 σελιδες του θεματος αυτου αλλα τους διαλογους του μπονατσου και του μπεζου του εγραφε ο σημερινος δημαρχος μαραθωνα ηλιας ψινακης :p και μαλιστα λεγεται πως τους διαλογους αυτους εμπνεοταν απο την δικη του καθημερινοτητα με τον μπονατσο οταν και τον φιλοξενουσε για καποιο χρονικο διαστημα.
 
Και εγώ το διάβασα αυτό κάπου, αλλά δεν ξέρουμε ακόμα αν ισχύει. Στους τίτλους της σειράς, ενώ αναφέρεται το όνομα του, δεν συμπεριλαμβάνεται στους σεναριογράφους. Αντίθετα στην δεύτερη σεζόν της σειράς εμφανίζεται στα κείμενα το όνομα του "χλαπάτσα"
 
Πίσω
Μπλουζα