Overacting σε ελληνικές ταινίες.

RIO

Retro Horrormaniac
Joined
12 Νοέ 2009
Μηνύματα
20.832
Αντιδράσεις
67.090
Όταν οι ηθοποιοί το παράκαναν, προσπαθώντας να δείξουν το ταλέντο τους,..


Κραυγή (1964).
Ο συμπαθής Γιώργος Φούντας σαν αστυνόμος Μέρκος , κραυγάζει " Άννα... " , προσπαθώντας να μεταπείσει την Χρονόπουλου.

Εταιρεία Θαυμάτων (1962).
Ο Παπαμιχαήλ φυσικά. Ειδικά όταν μαθαίνει για την απάτη...

Η Κυρά μας η Μαμή (1958).
Πάλι ο Παπαμιχαήλ. " Μόνο γρήγορα, γρηηηγορα..."

Αιχμάλωτοι του Μίσους (1972).
Τηλεοπτικός μονόλογος Λάσκαρη...

Η Κόρη του Ήλιου (1971). Βουγιουκλάκη στην απολογία της...

Χατζηχρήστος. Σε κάθε ταινία που πήγαινε από την επαρχία στην Αθήνα κλπ κλπ...
 
Όταν οι ηθοποιοί το παράκαναν, προσπαθώντας να δείξουν το ταλέντο τους,..




Χατζηχρήστος. Σε κάθε ταινία που πήγαινε από την επαρχία στην Αθήνα κλπ κλπ...
σε ολη τη διαρκεια λετε; η σε καποιες σκηνες
μπορειτε να ξηγηθητε ενα παραδειγμα;
 
σε ολη τη διαρκεια λετε; η σε καποιες σκηνες
μπορειτε να ξηγηθητε ενα παραδειγμα;
Γενικά, μου φαινόταν πάντα πολύ υπερβολικός σε όλες αυτε τις ταινίες. Το χέρι πάνω-κάτω, τσιριχτή φωνή, υπερβολικές κινήσεις κλπ. Όλη αυτή η μανιέρα...
 
Γενικά, μου φαινόταν πάντα πολύ υπερβολικός σε όλες αυτε τις ταινίες. Το χέρι πάνω-κάτω, τσιριχτή φωνή, υπερβολικές κινήσεις κλπ. Όλη αυτή η μανιέρα...
δεν ειμαι αντικειμενικος γιατι μου αρεσε πολυ,αλλα θα δωσω βαση να δω απο υποκριτικης πλευρας,ποσο οβερ ηταν
 
  • Like
Reactions: RIO
Όλοι σχεδόν οι ηθοποιοί στο "Ποτέ την Κυριακή" (που θα πει ήταν θέμα σκηνοθεσίας? αλλά ο Ντασσέν ο ίδιος δεν έπαιζε έτσι τον ρόλο του), με αφύσικη ομιλία και υπερβολικές χειρονομίες. Ειδικά ο Φούντας αλλά και η Μερκούρη. Όπως και οι δευτεραγωνιστές. Βέβαια όλη η ιστορία είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί οι ηθοποιοί έπαιζαν έτσι. Δεν ήταν μανιέρα, διότι σε άλλες ταινίες έπαιζαν πιο συγκρατημένα.
 
Για το overacting φταίει ο σκηνοθέτης και οι οδηγίες του .
 
Τελευταία επεξεργασία:
κατα κανονα οχι,σας το υπογραφω
μπορει να τους μαζεψει,αλλα να τους απλωσει δυσκολο
Προφανώς και γνωρίζεις καλύτερα το θέμα ,όμως στο βίντεο που βλέπουμε πιο πάνω με το ..οργισμένο νιάτο.. ποιός φταίει ; Ο ηθοποιός που έτσι κατάλαβε το ρόλο του η απλά ήταν κακός ηθοποιός ;
 
Προφανώς και γνωρίζεις καλύτερα το θέμα ,όμως στο βίντεο που βλέπουμε πιο πάνω με το ..οργισμένο νιάτο.. ποιός φταίει ; Ο ηθοποιός που έτσι κατάλαβε το ρόλο του η απλά ήταν κακός ηθοποιός ;
ενας συνδυασμος των 2 πιστευω,ο κυριος πετροχειλος δεν ειναι κακος ηθοποιος,και το οβερπλει εδω δεν ξερω αν ειναι κακο,ειναι ομως οβερ σιγουρα
ο χριστοφορος ζηκας ειναι πιο συγκρατημενος φανερα αρα μαλλον τα εδωσε ολα ο κυριος πετροχειλος και ο σκηνοθετης τον αφησε
 
Τελευταία επεξεργασία:
Αυτό είναι thread για @gordon17sp και Αλίκη :diablotin:
:diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin::diablotin:

Σε μια αγαπημένη μου ταινία, στα "Κόκκινα φανάρια", ο Παπαμιχαήλ, όταν μαθαίνει την αλήθεια. Λατρεύω την ταινία και όλους ανεξαιρέτως τους ηθοποιούς της, ακόμα και το over του Παπαμιχαήλ :)
 
Αλίκη Βουγιουκλάκη στην Αγάπη μας (1968) ...

Ισως το πιο αγαπημένο μου overacting σε ελληνική ταινία. Πλέον έχω μάθει όλο το μονόλογο απέξω. Υπάρχουν μάλιστα μέρες που γυρίζω σπίτι και πάω να ξεβαφτώ και έτσι όπως κοιτάζομαι στον καθρέφτη με τα μουτζουρωμένα μάτια, μου βγαίνει αυθόρμητα ένα "αφήστε με να νοιώσω σαν άνθρωπος! αφήστε με να κλάψω χωρίς τα ψεύτικά σας δάκρυα!". Επική ερμηνεία!
 
Ρεσιτάλ απ'όλους! Γι'αυτό και έγινε γνωστό φυσικά. Γκεγκε;
Έχει γράψει μέσα μου αυτή η σκηνή (όπως και αυτή του Γαρδέλη με την αλυσίδα)!

Λίγο - πολύ όλοι οι ηθοποιοί είχαν τις υπερβολικές τους στιγμές και αρκετοί κούραζαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, σε πλήθος ταινιών (από Στυλιανοπουλου μέχρι Ψάλτη).

Αυτό φυσικά δε λέει τίποτα για την αγάπη που έχουμε για τις ταινίες αυτές και τους ηθοποιούς.

Μπορώ να πω πως περισσότερο με κουράζουν τα απανταχού ελληνικά σίριαλ που αν απομακρυνθείς/απομονωθείς από το κάδρο παρακολούθησής τους, νοιώθεις ένα μόνιμο τσιριχτό και φωνές.

Μοναδική εξαίρεση με αψεγάδιαστες υποκριτικές ικανότητες θεωρώ τον Κατράκη.
 
Μπορώ να πω πως περισσότερο με κουράζουν τα απανταχού ελληνικά σίριαλ που αν απομακρυνθείς/απομονωθείς από το κάδρο παρακολούθησής τους, νοιώθεις ένα μόνιμο τσιριχτό και φωνές.

Μοναδική εξαίρεση με αψεγάδιαστες υποκριτικές ικανότητες θεωρώ τον Κατράκη.
Άσε ,δράμα η κατάσταση και μέσα στο κάδρο ..Τσιρίδες ,αγριογκαρίδες ,συνεχόμενη κίνηση πέρα-δώθε στο χώρο και κούνημα των χεριών χωρίς λόγο.
 
Άσε ,δράμα η κατάσταση και μέσα στο κάδρο ..Τσιρίδες ,αγριογκαρίδες ,συνεχόμενη κίνηση πέρα-δώθε στο χώρο και κούνημα των χεριών χωρίς λόγο.
Το μόνο σήριαλ που του ''συγχώρησα'' όλα αυτά και εξαιρώ, ήταν οι δυο ξένοι :fafoutis: (μια κατηγορία μόνο του).
 
Ειδικά τα πιο πρόσφατα "οικογενειακά" σίριαλ είναι ένα δράμα. Από την αρχή ως το τέλος τσιρίζουν και λένε ψέματα ο ένας στον άλλο για τους πλέον χαζούς λόγους, χωρίς να εξυπηρετούν όλα αυτά τις ανάγκες μιας χιουμοριστικής κατάστασης. Αντιθέτως αυτά υποτίθεται είναι η χιουμοριστική κατάσταση. Ξεφύγαμε λιγάκι, αλλά ήθελα να το βγάλω από μέσα μου
 
Πίσω
Μπλουζα