Resident Evil: Behind the mask

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
398
Το Resident Evil:Survivor ηταν μια ενδιαφερουσα προταση απο την Capcom, για το πρωτο playstation. Κυρια χαρακτηριστικα του, η ομορφη ιστορια και οι χαρακτηρες του, η πολυ ενδιαφερουσα πλοκη, η πολυ καλη μουσικη και η ατμοσφαιρα του. Δυστηχως ειχε και ενα πολυ σοβαρο μειονεκτημα. Ο ολος σχεδιασμος και ο τροπος του παιχνιδιου του.

Ο κοσμος ορθος δεν αποδεχτηκε τις ριζοσπαστικες αλλαγες και διαφοροποιησεις, σε σχεση με τους προκατοχους του, και δεν ειδε την επιτυχια οπου υπο διαφορετικες συνθηκες θα γνωριζε.

Τι θα γινοταν ομως εαν ο τιτλος κυκλοφορουσε στη μορφη των κλασικων παιχνιδιων;

MAINPSX_19042014_224712_0236_zps197f28b6.png


Αυτη την απορια ειχε ο γνωστος και εξαιρετετος Gemini, πασιγνωστος στην Resident Evil κοινοτητα για την προσφορα του σε διαφορα mods. Ο ιδιος, μαζι με ενα μικρο επιτελειο σχεδιαστων και προγραμματιστων, οπου και με το πρωτο δειγμα τους μας εξεπληξαν!

Το Resident Evil: Behind the mask ειναι η αποδοση του Survivor με μια ολοκαινουργια μηχανη γραφικων, καθως και μια πληθωρα αλλαγων και τροποποιησεων σε ολους τους τομεις. Απο τις περιοχες, τους χαρακτηρες, την μουσικη, την πλοκη αλλα και τους μηχανισμους. Σε αντιθεση με τις περισσοτερες αλλες προσπαθειες, η συγκεκριμενη βασιζεται στο εξαιρετικο ταλεντο και επιπεδο της ομαδας του να δημιουργησουν ενα πρακτικα καινουργιο τιτλο, αντι απλα να μετατρεψουν το παιχνιδι, βασιζομενοι σε καποιο αλλο παιχνιδι της σειρας.

Και τα δειγματα της δουλειας τους, το λιγοτερο εκπληκτικα εντυπωσιακα!

https://www.youtube.com/watch?v=yCh2pS_LCQ8https://www.youtube.com/watch?v=KW9HGOH9fXo

Αν και ολη η αναπτυξη του βρισκεται σε πολυ αρχικο επιπεδο, τα ολα δειγματα οπου παρουσιασαν, με αφησαν αφωνο. Οπως πχ τα pre-rendered backgrounds του "μαγου" SonicBlue.

Προβολή συνημμένου 103133

Ολοι οι φιλοι του αυθεντικου παιχνιδιου, αλλα και φυσικα των καλων παιχνιδιων τρομου, οφειλουν να δουν την εκπληκτικη αυτη προσπαθεια!

MAINPSX_03052014_170643_0567_zps830f9598.png


Προβολή συνημμένου 103215Προβολή συνημμένου 103216
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λιγες πληροφοριες για το επικειμενο παιχνιδι λοιπον!

- Δεν ειναι 1:1 μεταφορα απο το πρωτο παιχνιδι. Η ομαδα προκειτε να το μεγαλωσει σε διαρκεια, αλλα και να διαφοροποιησει καποιους τομεις, ωστε να βγαζουνε μεγαλυτερο νοημα στο σχεδιασμο τους.

- Ο κωδικας, με πολυ συγκεκριμενες και λιγες εξαιρεσεις, ειναι γραμμενος απο την αρχη. Οι ιδιοι τονιζουν διαρκως το οτι χρησιμοποιουν δικο τους κωδικα, για μια πληθωρα λογων.

- Το ιδιο ισχυει και για τις ομιλιες και για την μουσικη! Ηδη "στρατολογουν" ατομα οπου ενδιαφεροντε να βοηθησουν στην ηχογραφιση των ομιλιων, και στην αναδημιουργια της μουσικης.

- Η υποθεση του ειναι ενα αμαγαλμα της μεταφρασης του Ιαπωνικου παιχνιδιου, καθως και "πινελιες" απο πληροφοριες οπου υπαρχουν για το παιχνιδι απο τριτες πηγες, οπως πχ δυο Ιαπωνικα βιβλια με πληροφοριες για το πρωτο παιχνιδι.

- Το παιχνιδι προγραμματιζεται να τρεχει στο πρωτο playstation, καθως και εχουν σκεψεις για εκδοση για τους υπολογιστες. Δεν υπαρχουν σχεδια για αλλα μηχανηματα, οπως πχ το Dreamcast.

- Πολλοι και διαφορετικοι εχθροι. Περαν των κλασικων που εχουμε δει ηδη, θα υπαρχει μια εντυπωσιακη ποικοιλια απο διαφορετικα ζομπι ανα την περιοχη οπου βρισκεται ο χαρακτηρας!

Φυσικα, δεν θα μπορουσε να λειπει και ενα νεο βιντεο. Εδω βλεπουμε λοιπον τον πασιγνωστο Wesker και την μηχανη του παιχνιδιου στα νεα ανασχεδιασμενα υποβαθρα!


Οσοι θελουνε να δουνε περισσοτερα πανω στο παιχνιδι, η και να βοηθησουν στη δημιουργια του, μπορουνε να ενημερωθουν και να ερθουν σε επικοινωνια με τους δημιουργους εδω:

https://twitter.com/REBehindtheMask

https://www.facebook.com/gsbehindthemask
 
Μακαρι η προσπαθεια να τους βγει επιτυχημενη. Στο PS1 θα χρειαζεται οπωσδηποτε τσιπακι; Ελπιζω και σε Dreamcast εκδοση.
 
DarkSynbios είπε:
Μακαρι η προσπαθεια να τους βγει επιτυχημενη. Στο PS1 θα χρειαζεται οπωσδηποτε τσιπακι; Ελπιζω και σε Dreamcast εκδοση.
Δεν θα ειναι εμπορικη κινηση, δεν θελουν και δεν μπορουν αλλωστε. Βασιζοντε σε κατοχυρωμενο υλικο και κατι τετοιο θα τους γεμιζε με χαρτι απο μηνυσεις για δυο χρονια. Θα ειναι διαθεσιμο για ps1/psp και pc, Dreamcast απο οτι φαινεται οχι, μιας και ο δημιουργος δεν εχει ιδεα απο το συστημα.

Κατα τα αλλα, το μεγαλυτερο μερος του κωδικα της μηχανης γραφικων ειναι ετοιμο. Διορθωσεις και πειραματα πραγματοποιουντε σταθερα και συντομα θα υπαρξει καποιο δειγμα/demo προς κατεβασμα!

Ως τοτε φυσικα, υπαρχει νεο βιντεο με την μηχανη του παιχνιδιου. Απολαυστε το εδω:

 
Εχω ανταλλαξει καποια μηνυματα με τον Gemini για το παιχνιδι, και μια απο τις ερωτησεις μου ηταν για τα τερατα του παιχνιδιου. Πολυ γρηγορα, του εριξα την προταση/ιδεα να συμπεριλαβει στο παιχνιδι και τα Tick, πλασματα οπου υπηρχαν μονο στην εκδοση του Resident Evil 1 για το Sega Saturn. Μου ειπε πως θα το σκεφτει, και απλα ηλπιζα να πραγματοποιηθει καποια απο τις ιδεες μου.

Ο ιδιος λοιπον, αφου πειραματιστηκε και ανελυσε το κωδικα του Resident Evil για το Saturn, βρηκε καποια πολυ ενδιαφερουσα πραγματα. Και πιο συγκεκριμενα:

ticks_zps635aab82.png


Το μοντελο των Tick, οπου η ομαδα αναδημιουργησε και μας δινει αυτους τους νεους φιλους μας:

ticktextured_zps374b0033.png
BpdXQr-CYAAYV6v.png


Ετσι λοιπον, μεχρι στιγμης εχουν αποφασισει να εμφανιστουν τα παρακατω επιπλεον τερατακια:

Chimera

Yawn

Super T-002

Tick
 
Ο "μαγος" Gemini εκατσε και εγραψε ο τρελος ποσες γραμμες κωδικα για μια πολυ ενδιαφερουσα προσθηκη στο παιχνιδι.

Και πλεον, μπορουμε να μιλαμε για την προσθηκη του καμουφλαζ!

https://www.youtube.com/watch?v=8qM18eGsTzw

Αυτη και θα χρησιμοποιηθει στους κατα τα αλλα αχρηστους Cleaners, δινοντας τους πλεον ενα σαφες πλεονεκτημα καθως και ενα σκοπο υπαρξης στο παιχνιδι!
 
Φοβερη προσθηκη και εντυπωσιακο αποτελεσμα.
 
Μια ενημερωση οπου υπαρχει εδω και λιγο καιρο. Εχει αναπτυχθει ο κωδικας οπου δινει μια μεταλλικη υφη στα μοντελα του παιχνιδιου. Αυτη θα υλοποιηθει σε αντικειμενα και οχι μονο. Απολαυστε δειγμα της τεχνικης παρακατω:

https://www.youtube.com/watch?v=fqgvP18mz6I

Αν και τα Ticks θα ειναι μερος του παιχνιδιου. δυστηχως δεν καταφερα να πεισω τον Gemini να συμπεριλαβει και τα Drain Deimos & Brainsuckers ως εχθρους για το παιχνιδι. Ποτε δεν λεω ποτε φυσικα, ελπιζω να σκεφτει καλυτερα την προσθηκη τους. Τουλαχιστον βεβαια, αποφασισε να συμπεριλαβει και εναν αλλο εχθρο απο το Resident Evil 3 οπου και θα αποκαλυψει σε λιγο καιρο ;)
 
Υπαρχει μια απροσμενη ευχαριστη εκπληξη απο την ομαδα!

Να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ομως.

Υπηρξε μια εκδοση για τους προσωπικους υπολογιστες, η οποια κυκλοφορησε αποκλειστικα στην Κινεζικη αγορα. Η συγκεκριμενη εκδοση ηταν γεματη προβληματα, οπου καθιστουσαν το παιχνιδι να ακροβατει μεταξυ του απαραδεκτου και του ημιτελες. Δυστηχως δεν υπηρξε καμια κινηση να διορθωθουν τα προβλημα, οπου και φυσικα πατωσε.

Τι γινεται ομως τωρα. Στη συγκεκριμενη παντα εκδοση, υπηρχε σοβαρο μερος κωδικα με νεα αντικειμενα, οπλα, εχθρους και αλλα. Το προβλημα ομως ειναι πως αυτος ο κωδικας ηταν ανολοκληρωτος, καθως και τα αρχεια εικονας ειναι κωδικοποιημενα με καποιο περιεργο αρχαιο προγραμμα για amiga! Ετσι λοιπον, γνωριζαμε ελαχιστα για αυτα.

Φυσικα ομως, η καλη και χρυση ομαδα ασχοληθηκε λιγο παραπανω, και μας εδωσε αυτες τις εικονες!

andypreview_zpsd2c53f31.png


Εδω βλεπουμε καποιες αποκρυπτογραφημενες εικονες απο το παιχνιδι, το μοντελο ενος απο τους χαρακτηρες σε βελτιωμενη αναλυση.

chrisblood_zps5497034b.png


Και εδω ενα zombie οπου (δεν) παρουσιαστηκε για πρωτη και τελευταια φορα!

Η ομαδα υποσχεθηκε συντομα ενα νεο βιντεο εν δραση, αναμεινατε στο θεμα!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα