Sub Hunter

vagosgta3

RetroNuts!
Joined
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.887
Αντιδράσεις
25
AVAILABLE SOON FOR THE AMSTRAD CPC 464 / 6128!!
sub_cpc_cover.jpg


sub_cpc_02.gif


sub_cpc_04.gif


sub_cpc_05.gif


25 levels to battle though
Multi-layered parallax scrolling

Superb CPC soundtracks by Herve Monchatre

Shark attacks, rescue missions and bonus stages!

Superb multi-coloured graphics & animation

Separate intro sequence featuring hi-res graphics

Sub Hunter will be released on tape, as a Premium 3" disk and as a FREE digital download for the Amstrad CPC in 2011. The tape and disk versions will be presented in high-quality packaging with full colour glossy
link

http://www.psytronik.net/main/index.php?option=com_content&view=article&id=86:subhuntercpc&catid=41:cpc&Itemid=63
 
Φαινεται παρα πολυ ωραιο! Σε αναμονη λοιπον...
 
Πολύ καλά νέα !! :thumbup:

Για να δούμε πως θα το φτιάξουν συγκριτικά με την αρχική CBM έκδοση... (η οποία μοιάζει να είναι συνδιασμός του "θαλάσσιου" stage του Nebulus, με sprites εμπνευσμένα απο παιχνίδια όπως π.χ. το Blood Money)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σουπερ δειχνει στα χρωματα του CPC αλλα εχω την απορια ποιος ψυχακιας (εξαρχης) καθησε και το εφτιαξε right to left! Right to left? Αυτο το στησιμο ειναι unplayable by default!!!
 
Sub Hunter CPC

Καλά είναι απίστευτο. Εκεί που συζητούσαμε παλιά αν μπορεί να γίνει game με τεχνικές parallax scrolling στον amstrad και βλέπαμε το shadow of the beast demo του overflow με τα parallax και λέγαμε ναι μεν σε demo αλλά σε game δύσκολα, έρχεται και μας διαψεύδει το Sub Hunter που είναι μεταφορά ενός C64 παιχνιδιού στον CPC. Δημιουργός του port είναι ο Paul Kooistra, γνωστός και από τα Star Sabre 128k και Dead on Time.

Κοιτάξτε parallax με 6 επίπεδα και αρκετά sprites στον Amstrad.


Είναι ενδιαφέρον πως από ότι ισχυρίζεται ο δημιουργός το parallax είναι software και όχι με την χρήση του CRTC. Αυτό βέβαια κάνει πιο εύκολο το να βάλεις sprites γιατί ένα πρόβλημα με αντίστοιχες sollutions όπως το demo του overflow ήταν πως έπρεπε να timάρεις το rendering των sprites σε σχέση με τα parallax splits του crtc. Η τεχνική στο sub hunter δεν είναι τίποτα το φοβερό, μια σειρά από PUSH regs και μικρά γραφικά που κάνουν tile πολύ γρήγορα στο X ώστε να φορτώνεις το επαναλαμβανόμενο pattern σε 3-4 regs πριν καλέσεις τα PUSH. Τέσπα, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και νομίζω πως τελικά είναι (και από ότι μάλλον μας λέει ο δημιουργός) είναι 25hz και όχι 50hz αλλά και πάλι φαίνεται smooth. Να που μπορείς και με πλήρως software rendering να κάνεις κάτι εντυπωσιακό από scrolling στον Amstrad.

Το παιχνίδι πάλι καλό είναι. Δεν είναι πολύ δύσκολο αν και φαίνεται έτσι στην αρχή. Έχει πολλά διαφορετικά levels με διαφορετικά modes που πρέπει να μανουβράρεις το σκαφάκι ανάμεσα σε ψάρια και να σώζεις κολυμβητές. Στο site της psytronic έχει link για να αγοράσετε ή να κατεβάσετε δωρεάν το παιχνίδι.
 
Με βαρια καρδια καρδια αναγκαζομαι να παραδεκτω οτι εκ πρωτης οψεως φαινεται ιδιαιτερως εντυπωσιακο...
 
Oπως είχαμε πεί και εδώ, το παιχνιδάκι δείχνει όντως υπέροχο !! :thumbup:

---ΕDIT---

Το έπαιξα. Πραγματικά πολύ καλό, και όχι αποκλειστικά στον τεχνικό τομέα.

Καθώς προχωράτε απο πίστα σε πίστα, το gameplay αλλάζει - όπως επισήμανε και ο Optimus. (στο πρώτο μου παιχνίδι, έχασα στην πίστα με τους δύτες, που θυμίζει frogger :p )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
πράγματι η κίνηση είναι τρομερή για cpc...

Να ρωτήσω κάτι άσχετο! Τι είναι αυτό το parados που είδα στην αρχική οθόνη και αν μπαίνει σε απλά cpc
 
spyros_s είπε:
Να ρωτήσω κάτι άσχετο! Τι είναι αυτό το parados που είδα στην αρχική οθόνη και αν μπαίνει σε απλά cpc
To ParaDOS είναι ένα εναλλακτικό (και βελτιωμένο) DOS στη θέση του κλασσικού AmsDOS, απο τον Ρίτσαρντ Γουίλσον που κάποια χρόνια αργότερα μας έδωσε τον εξαιρετικό emulator WinAPE.

Μπορείς να το βαλεις και σε emulator, αλλάζοντας το σχετικό τσιπ (rom), απο τα options.
 
Φαινεται υπεροχο, θα το δοκιμασω το βραδακι στο Amstrad.
 
billy είπε:
To ParaDOS είναι ένα εναλλακτικό (και βελτιωμένο) DOS στη θέση του κλασσικού AmsDOS, απο τον Ρίτσαρντ Γουίλσον που κάποια χρόνια αργότερα μας έδωσε τον εξαιρετικό emulator WinAPE. Μπορείς να το βαλεις και σε emulator, αλλάζοντας το σχετικό τσιπ (rom), απο τα options.
ναι αλλά μπαίνει στα κλασσικά cpc -όχι σε εξομοιωτή- και αν ναι...κάποιο λινκ;
 
Σίγουρα μπαίνει, αλλά αν δεν απατώμαι πρέπει να τον ανοίξεις και να βάλεις το τσιπ !!

Βρήκα μία πρόχειρη φωτό εδώ.

---EDIT---

Κάτι πήρε το μάτι μου και για expansion/rom board (?)

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουν σίγουρα οι hardwareάκηδες. :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
spyros_s είπε:
ναι αλλά μπαίνει στα κλασσικά cpc -όχι σε εξομοιωτή- και αν ναι...κάποιο λινκ;
Πως μπορεις να το αποκτησεις:

1. κατεβαζεις το rom image, δωρεαν διαθεσιμο απο διαφορα sites

2. το καις ή το δινεις σε καποιον να στο καψει σε μια eprom

ή

Ψαχνεις καποιον να το πουλαει ετοιμο. O urban-retro ειχε δωσει μερικες προσφατα. Στειλτου ενα μηνυμα, κατι μπορει να γινει.

Πως θα το βαλεις στον Amstrad σου:

α. Ξυλωνεις την δικη του rom και την αντικαθιστας με την eprom του parados

ή

β. Βρισκεις ενα rom box.

Αν εiχες ενα symbiface θα μπορουσες να την φορτωσεις απευθειας χωρις να την γραψεις σε eprom, αλλα αν ειχες symbiface θα τα ηξερες ηδη ολα τα παραπανω και δεν θα ρωτουσες! ;)

Προσοχη: η εκδοση 1.1 του Parados θελει οπωσσδηποτε rom box!
 
Ωραίος ο freaktmp. :thumbup:
 
Ωραία η δουλειά των παιδιών. Δείχνει που μπορούσαν να φτάσουν τα 8-bit.
 
Πολύ εντυπωσιακό! Αλήθεια γιατί το scrolling είναι "ανάποδο" δηλαδή προς τα αριστερά; Τεχνικό θέμα ή σχεδιαστικό;
 
Τεχνικό στον amstrad σίγουρα δεν είναι. Ούτε στον C64 νομίζω. Μπορείς να σκρολλάρεις το ίδιο εύκολα προς τα δεξία όσο και προς τα αριστερά. Μάλλον σχεδίαση θα είναι. Έτσι ήταν και στον C64.
 
δεν είναι πάντως κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί (όπως το demo του Overflow)

μου θύμισε Astro Marine Corps και πιο πολύ μερικές πίστες του P47..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα