Syberia III

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.785
Αντιδράσεις
4.254
Aυτη τη περιοδο ξαναπαιζω το Syberia. Οποτε προ-ολιγου μπηκα στο trip να δω τι παιζει επιτελους με το τριτο μερος.

Να θυμησω οτι τελευταια επισημη πληροφορηση ηταν οτι θα κυκλοφορουσε το καλοκαιρι του 2010. Μετα επαιξαν κατι εξαγορες της Microids.

Ψαχνοντας, σκαλισα το FB και ειδα τυχαια(!!) οτι πριν μερικες μερες καποιος απο το staff της Microids στο επισημο Facebook της εταιρειας δηλωσε οτι αυτη την εβδομαδα θα εχουμε ανακοινωση περι του Syberia 3!

Microids OfficialHello everybody. More informations will be available soon (most probably next week). So be patient and keep connected ;-)
 
Syberia!!

Μου αρεσε πολυ αν και ειχα μονο το 1.

Για να δουμε το τριτο μερος πως θα ειναι;
 
Οι νεες φημες μιλανε για 2012. Ελπιζω η επισημη θεση της Microids να ανακοινωθει οντως αυτη την εβδοαμαδα και να δωσει lauch date μεσα στο 2011.
 
Πολύ συζήτηση γύρω από το παιχνίδι ρε παιδιά. Σίγουρα το 1 και 2 ήταν (και είναι) φανταστικά. Αλλά νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει το "το καλό πράγμα αργεί να γίνει" ή το "κάλλιο αργά παρά ποτέ". Το Siberia III θα έχει σίγουρη εμπορική επιτυχία, ακόμα και πριν βγει. Όλοι το ξέρουν αυτό. Όλοι θα κερδίσουν από αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω πού ή τί δε βρίσκουνε. Αν βγάζανε το Siberia III εδώ και 2 χρόνια (όταν αρχικά το είχαν ορίσει) θα είχαν βγάλει μερικά εκατομμυριάκια και τώρα θα βγάζανε και το 4 και θα κέρδιζαν αρκετά ακόμα. Κανείς δε θα ήταν χαμένος!

Ύστερα από τόσα χρόνια αναμονής, και ο κόσμος κουράστηκε, και η τεχνολογία προχώρησε. Φαντάζομαι ότι η μηχανή του παιχνιδιού θα είναι τουλάχιστον 3 ετών αν και εδώ που τα λέμε δε χρειάζεται και κάτι το πολύ εξεζητημένο σύμφωνα με το στύλ του παιχνιδιού. Όμως παρακάμπτονται σίγουρα κάποια νέα χαρακτηριστικά όπως DirectX 11 ή τα εντυπωσιακά multitouch και accelator meter χαρακτηριστικά για κινητά, που σίγουρα βοηθούν στην πιο ρεαλιστική απόδοση των παιχνιδιών.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως οι ελπίδες υπάρχουν, αλλά σύμφωνα με την κρίση των gaming software οίκων των τελευταίων χρόνων, αφού η Microids δεν έκανε το βήμα για το release του Syberia, δεν νομίζω να το κάνει πότε. Έυχομαι να κάνω λάθος, αλλά αφού τα δικαιώματα είναι μοιρασμένα και στην Microids και στον Socal δε βλέπω φως στην δημιουργία. Ακόμα και από τις απαντήσεις της Microids ή του τύπου που απαντά για την Microids, φαίνεται ότι δεν έχει γίνει τίποτα για να προχωρήσει το θέμα. Ακόμα και αυτός ο τύπος ακούγεται σαν να ελπίζει να γίνει!

Μακάρι οι φόβοι μου να μη βγουν αληθινοί γιατί πραγματικά λίγα παιχνίδια αξίζουν διαχρονικά όσο το Syberia Ι και ΙΙ.
 
H Microids εξαγοραστηκε τα τελη του 2009 απο την Anuman οποτε πολλα πραγματα πηγαν πισω.

Οσο γι αυτα που λες για κινητα, multitouch κτλ...αν ριξεις μια ματια στο νεο παιχνιδι της για iPhone, το Nostradamus, μια χαρα το κοβω τεχνικα.

Επισης ουδεις πιστευω ζητα απο τη Microids να παει με καποια nextgen μηχανη γραφικων (UT3/Crytek3/iDTech5 κτλ) . Κατι τετοιο ισως και να σακατευε αισθητικα τις εμπνευσεις του Sokal.

Στα παιχνιδια "χαμηλοτερης" ποιοτητος της εταιρειας (πχ Still Life 2) που πηγαν σε full 3D, σιγουρα υπαρχει ενα αισθημα μη-τεχνικης πληροτητος παντως...
 
adamioan είπε:
Πολύ συζήτηση γύρω από το παιχνίδι ρε παιδιά. Σίγουρα το 1 και 2 ήταν (και είναι) φανταστικά. Αλλά νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει το "το καλό πράγμα αργεί να γίνει" ή το "κάλλιο αργά παρά ποτέ". Το Siberia III θα έχει σίγουρη εμπορική επιτυχία, ακόμα και πριν βγει. Όλοι το ξέρουν αυτό. Όλοι θα κερδίσουν από αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω πού ή τί δε βρίσκουνε. Αν βγάζανε το Siberia III εδώ και 2 χρόνια (όταν αρχικά το είχαν ορίσει) θα είχαν βγάλει μερικά εκατομμυριάκια και τώρα θα βγάζανε και το 4 και θα κέρδιζαν αρκετά ακόμα. Κανείς δε θα ήταν χαμένος!Ύστερα από τόσα χρόνια αναμονής, και ο κόσμος κουράστηκε, και η τεχνολογία προχώρησε. Φαντάζομαι ότι η μηχανή του παιχνιδιού θα είναι τουλάχιστον 3 ετών αν και εδώ που τα λέμε δε χρειάζεται και κάτι το πολύ εξεζητημένο σύμφωνα με το στύλ του παιχνιδιού. Όμως παρακάμπτονται σίγουρα κάποια νέα χαρακτηριστικά όπως DirectX 11 ή τα εντυπωσιακά multitouch και accelator meter χαρακτηριστικά για κινητά, που σίγουρα βοηθούν στην πιο ρεαλιστική απόδοση των παιχνιδιών.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως οι ελπίδες υπάρχουν, αλλά σύμφωνα με την κρίση των gaming software οίκων των τελευταίων χρόνων, αφού η Microids δεν έκανε το βήμα για το release του Syberia, δεν νομίζω να το κάνει πότε. Έυχομαι να κάνω λάθος, αλλά αφού τα δικαιώματα είναι μοιρασμένα και στην Microids και στον Socal δε βλέπω φως στην δημιουργία. Ακόμα και από τις απαντήσεις της Microids ή του τύπου που απαντά για την Microids, φαίνεται ότι δεν έχει γίνει τίποτα για να προχωρήσει το θέμα. Ακόμα και αυτός ο τύπος ακούγεται σαν να ελπίζει να γίνει!

Μακάρι οι φόβοι μου να μη βγουν αληθινοί γιατί πραγματικά λίγα παιχνίδια αξίζουν διαχρονικά όσο το Syberia Ι και ΙΙ.
Δεν θέλω να φανώ είρων αλλά πραγματικά δεν ξέρω πως χώρεσαν τόσα λάθη σε λίγες γραμμές...

Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα στον κόσμο του Game Development, αλλιώς όλοι θα "έβγαζαν εκατομμυριάκια". Ειδικά όταν μιλάμε για adventures. Δεν πάει "έβγαλαν το 1, έβγαλαν το 2, γιατί δεν έβγαλαν το 3 και μετά από δυο χρόνια το 4 να χαρούν;". Ούτε καν το Syberia II δεν έφτασε τις προσδοκώμενες πωλήσεις σε σχέση με το υπέρογκο μπάτζετ που στοίχισε η δημιουργία του, τι σου εγγυάται την σίγουρη εμπορική επιτυχία του S3 που "ξέρουν όλοι"; Οι απαιτήσεις του φίλτατου Benoit είχαν φτάσει τα ύψη. Έφτιαξε δική του εταιρεία. Ποτέ δεν "ορίστηκε" ότι θα κυκλοφορήσει το Syberia III πριν δύο χρόνια. Τα δικαιώματα ΔΕΝ είναι μοιρασμένα. Τα περί DirextX 11 δεν τα σχολιάζω... Τέλος, το πόσο φανταστικά ήταν τα Syberia και το πόσο αξίζουν είναι υποκειμενικό αλλά το πόσο φούσκα ήταν η μετοχή του Sokal το έδειξε η πορεία του.
 
Συμφωνώ φίλε Wally, και ελπίζω να έχεις δίκιο. Απλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί μερικές φορές μερικά πράγματα δεν προχωρούν, αφού θα γίνουν σίγουρα επιτυχίες, έστω και αν δεν φτάνουν τελικά στα επίπεδα των προηγούμενων εκδόσεων. Εδώ που τα λέμε η Microids (ούτε και η Anuman) δεν είναι και η Blizzard! To diablo III το περιμέναμε 8 χρόνια (αν είναι δυνατόν!) αλλά τελικά άξιζε η αναμονή (?). Τα λεφτά πολλά, αλλά και πολλά χάθηκαν. Το καλύτερο παράδειγμα είναι τα software houses που εκματαλλεύτηκαν το brand Star Wars. Φρόντιζαν οι users κάθε ενάμιση χρόνο (το πολύ) να είναι απασχολημένοι με ένα νέο τίτλο, ένα νέο επεισόδιο (βλέπε http://en.wikipedia.org/wiki/Star_wars_games#Episode-related_titles ) και μάλιστα σε όλα τα συστήματα με τις τελευταίες μηχανές 3D κάθε φορά.

Τώρα σχετικά με το Nostradamus, συμπαθητικό φαίνεται, αν και η παραγωγή έγινε 2009-2010. Αν η παραγωγή του Syberia III δεν έχει αρχίσει ακόμα (έστω μόνο του engine) τότε σίγουρα πάμε για το 2012-2013.

Ανακεφαλαιώνοντας, σύντροφε Wally, θέλω και εγώ να πιστεύω ότι το Syberia (ή έστω κάποιο clone τελικά, αν δε τα βρούν) θα βγεί στον κόσμο μας, για να πάρει και αυτό τη θέση του στην ιστορία και στην καρδιά μας. Μέχρι τότε θα περιμένω παίζοντας Sensible.
 
Ρε παιδιά εγώ καθε δεύτερη μέρα τους πρήζω τι θα γίνει και τι θα γίνει! Μου υποσχεθήκανε πρωτα σ' εμένα θα στείλουν τα νέα και μετά στους άλλους! Πάντως, διάβασα σε μια συνέντευξη του Sokal ότι θέλει γραφικά τύπου Assassin's Creed και αυτό απαιτεί χρήμα πολύ που η Microids δεν εχει. Θέλουν μεν να το υποστηρίξουν, αλλά money is the problem one more time. Πάντως, για 2011 δεν το βλέπω συμφωνώ με τον adamioan, μάλλον αρχες, 1ο Quarter ή έστω 2ο του 2012.
 
Παντως αυτο το "καροτο" για next week και next week εχει καταντησει εκνευριστικο.
 
Μολις ελαβα αυτο το μηνυμα απο Microids

We share with you this little message left by Benoit Sokal after its passage through the studio. Do you like mammoths? We like mammoths ;)
Συνοδευοταν απο την κατωθι φωτο

attachment.php


Ναι Benoit! Μας αρεσουν τα μαμουθ!!!
 
Κυκλοφόρησε το 3 δηλαδή? Αν είναι να ξαναπαίξω το 1 και το 2 να τα φρεσκάρω και να μπω στη φιλοσοφία τους πάλι!
 
Δεν το καταλαβα! Δηλαδή ο Γουώλης εχει παρε δώσε με μυστικές υπηρεσίες και λαμβανει little messages;;; :p

Αν όντως είναι αληθεια, ανυπομονώ! Μ'αρεσαν παρα πολύ τα 2 πρώτα!
 
Δεν θέλω να σας ξενερώσω αλλά δεν υπάρχει ούτε υποψία νέου ή προοπτικής.
 
Ελπιζω να κανεις λαθος. :(

Θα ειναι πολυ φαουλ η Microids να ανεβαζει τετοιου ειδους μηνυματα οταν δεν συντρεχει λογος...
 
Δεν θα είναι η πρώτη φορά. Χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια τις φήμες για Syberia 3 ως φτηνό διαφημιστικό κόλπο...
 
Μπορεί να ετοιμάζει κανα επετειακό πακέτο, με τα δύο πρώτα μαζί, σε κανα PS3/Xbox. Μόδα είναι τελευταία, ποτέ δέν ξέρεις. Πάντως ένα καινούριο Syberia, πολύς κόσμος θα το ήθελε !
 
Πίσω
Μπλουζα