Σύγκριση Γραφικών 8-bit μηχανημάτων για Gaming

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.188
Αντιδράσεις
741
Στα γραφικά στα 8μπιτα ψηφίζω μουστάρδα εδώ. Στην "υψηλή ανάλυση" 320*200 εν τω μεταξύ ο ζάχαρης είναι πάντα ο χαμένος, οι άλλοι 2 βγάζουν 16 χρώματα (ο μουστάρδας 8+7, ο ψωμιερας 16) ενώ ο ζάχαρης μόνο 4. Στον ζάχαρη δηλαδή είναι μονόδρομος το mode 0.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Έτσι έτσι, είχαμε τα LEGO, τον μουστάρδα, και τον λασποπαλέτα. Μες την αγάπη και τον αλληλοσεβασμό, αυτή η 8bit era... :p

Παρακάτω και οι εκδόσεις για ATARI ST, Spectrum και Commodore, με τελευταία αυτή για Apple II, όμως από διαφορετικό software house, που βασίστηκε επίσης στο βιβλίο.

Προβολή συνημμένου 219574 Προβολή συνημμένου 219575
Προβολή συνημμένου 219576 Προβολή συνημμένου 219577

And the one version to rule them all:

Προβολή συνημμένου 219580





Ωραίες είναι όλες οι εκδόσεις του παιχνιδιού όμως λείπει για την Amiga.. Κρίμα που δεν είχε κυκλοφορήσει σε Amiga. :( (link)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Στα γραφικά στα 8μπιτα ψηφίζω μουστάρδα εδώ. Στην "υψηλή ανάλυση" 320*200 εν τω μεταξύ ο ζάχαρης είναι πάντα ο χαμένος, οι άλλοι 2 βγάζουν 16 χρώματα (ο μουστάρδας 8+7, ο ψωμιερας 16) ενώ ο ζάχαρης μόνο 4. Στον ζάχαρη δηλαδή είναι μονόδρομος το mode 0.

α) Ο Spectrum δεν βγάζει 320x200. Τελεία.

β) Η χρωματική ανάλυση του C64 δεν του επιτρέπει και πολλά πολλά στα 320x200. Γι' αυτό και τα περισσότερα games, είναι στα 160x200.
Παρακάτω, ο Commodore σε 320*200*16 χρώματα και ο Amstrad σε 320*200*4. Που είναι αυτά τα 16 χρώματα είπαμε;

Spellbound_Dizzy.jpg extra_lire_fichier.php2.png

Παρακάτω μπορείς να δεις διάφορα games του Amstrad σε mode 1. Γιατί είναι μονόδρομος το mode 0 σε Amstrad, είπαμε;

extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
extra_lire_fichier.php.png extra_lire_fichier.php.png
 
Δεν υπάρχει σύγκριση ο ψωμιερας κερδίζει άνετα τον ζάχαρη σε mode 1. Η διαφορά είναι συντριπτική υπέρ του C64

qie4.gif

abbaye_des_morts-c64-04.gif

VuWV5dx1IVu9mI7XvmIcZVdOjB8LMVnkYMSQVWVVBjD8wasP94T0oK2cDC6KFqr50Ed0eyNYwnTU_QskwOVC67TP0dP2rcM1PQX1aDP_jw

z%252B4IlL.png
 
Δεν υπάρχει σύγκριση ο ψωμιερας κερδίζει άνετα τον ζάχαρη σε mode 1. Η διαφορά είναι συντριπτική υπέρ του C64
Άλλο αυτό και άλλο ότι ο CPC, δεν έχει παιχνίδια σε mode 1.

Πάντως πέρα από το Quod Init Exit, αν θυμάμαι καλά το όνομα του πρώτου, που έχει και τα 16 χρώματα on screen και όχι σε HUD, τα άλλα δύο είναι μια χαρά στα πλαίσια των δυνατοτήτων του CPC.
Αν δεις παραπάνω ο Amstrad επιτυγχάνει ακόμα και 8 χρώματα σε mode 1.
 
Αυτό που λες το έκανε χωρίζοντας την οθόνη σε 2 μέρη που το καθένα έχει τα δικά του 4 χρώματα (νομίζω κάποια είναι κοινά κιόλας) και συνήθως το ένα μέρος είναι ακίνητο (πάνελ) πχ Thundercats. Ο ψωμιερας τα χρησιμοποιεί και τα 16 όπου θέλει και τα sprites είναι ανεξάρτητα, μπορεί να ειναι και multicolour αφού κινούνται από ανεξάρτητη engine μέσα στο τσιπ γραφικών και έχουν 4 δικά τους χρώματα.
 
Πίσω
Μπλουζα