Imgema
Alien RetroDatabase
- Joined
- 4 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 5.326
- Αντιδράσεις
- 1.343
[edit] Mεταφορά των ποστ από το θέμα Megadrive ή SNES. Ποιό απο τα δύο προτιμάτε; [Edit]
To soundtrack επίσης το προτιμώ στο 3 και το αγαπημένο μου κομμάτι από όλη την τριλογία είναι στην 5η πίστα (το οποίο δεν υπήρχε στην SNES έκδοση καθόλου) και το άκουσα πρώτη φορά στην έκδοση της Amiga αρκετά αργότερα, άρα ούτε εδώ είναι θέμα νοσταλγίας. Είναι όμως θέμα καθαρά γούστου οπότε δεν έχει νόημα να το πολυσυζητάμε, μουσική είναι. Πάντως στο Turrican προτιμώ τον ήχο της Amiga από τον ήχο του MD. Του SNES έχει καλύτερη ποιότητα αλλά λείπει το αγαπημένο μου κομμάτι όπως είπα και πριν.
Το κομμάτι που μου αρέσει (για κάποιο λόγο ακούγεται μόνο από τα πίσω ηχεία)
Τώρα το θέμα του level design. Αν και γενικά προτιμώ τις ανοιχτές, connected περιοχές (από τις ξεχωριστές πίστες) που έχουν πιο πολλά μυστικά, shortcuts, alternate paths κλπ, στο Turrican που είναι ένα καθαρά action παιχνίδι χωρίς save stations προτιμώ τις κλασσικές πίστες. Δεν θα κάτσω να εξερευνώ 15 ώρες την ίδια περιοχή ξέροντας ότι ο χαρακτήρας μου δεν θα "βελτιωθεί" όπως στο Metroid πχ ή ότι δεν μπορώ να κάνω save σε κάποιο save station. Οι ανοιχτές, non-linear πίστες ταιριάζουν σε παιχνίδια που έχουν και τα ανάλογα gameplay mechanics (save stations, μόνιμα upgrades για να είναι η εξερεύνηση πιο rewarding, ίσως κάποια RPG στοιχεία κλπ). Οταν θέλω να παίξω ένα action game προτιμώ μικρότερες, πιο linear πίστες όπου μπορώ να βλέπω πιο καθαρά το progress μου και να μην κάθομαι να εξερευνώ τσάμπα.
Άποψή μου (σαν κονσολάς που δεν έχω αναμνήσεις από Amiga) προτιμώ κι εγώ το Turrican 3. Καταρχάς, τα γραφικά και ειδικά τα backgrounds είναι πολύ ανώτερα στο 3 (πάντα για Amiga μιλάμε). Στο 2 δεν έχει καν parallax scrolling ενώ στο 3 υπάρχει multi-parallax. Επίσης τα sprites έχουν περισσότερη λεπτομέρεια και είναι κάπως λιγότερο καρτουνίστικα από ότι στο 2.Other_Reality είπε:Αλλά....Το Turrican 2 της Amiga είναι η κορωνίδα της σειράς, σε όλους μα όλους τους τομείς. Δεν έχει σπαστά levels, έχει καλύτερη μουσική/εφφέ/κίνηση, έχει το rotating gun, το παιχνίδι απλά είναι ενα αριστούργημα design/μουσικής/αισθητικής.
To soundtrack επίσης το προτιμώ στο 3 και το αγαπημένο μου κομμάτι από όλη την τριλογία είναι στην 5η πίστα (το οποίο δεν υπήρχε στην SNES έκδοση καθόλου) και το άκουσα πρώτη φορά στην έκδοση της Amiga αρκετά αργότερα, άρα ούτε εδώ είναι θέμα νοσταλγίας. Είναι όμως θέμα καθαρά γούστου οπότε δεν έχει νόημα να το πολυσυζητάμε, μουσική είναι. Πάντως στο Turrican προτιμώ τον ήχο της Amiga από τον ήχο του MD. Του SNES έχει καλύτερη ποιότητα αλλά λείπει το αγαπημένο μου κομμάτι όπως είπα και πριν.
Το κομμάτι που μου αρέσει (για κάποιο λόγο ακούγεται μόνο από τα πίσω ηχεία)
Τώρα το θέμα του level design. Αν και γενικά προτιμώ τις ανοιχτές, connected περιοχές (από τις ξεχωριστές πίστες) που έχουν πιο πολλά μυστικά, shortcuts, alternate paths κλπ, στο Turrican που είναι ένα καθαρά action παιχνίδι χωρίς save stations προτιμώ τις κλασσικές πίστες. Δεν θα κάτσω να εξερευνώ 15 ώρες την ίδια περιοχή ξέροντας ότι ο χαρακτήρας μου δεν θα "βελτιωθεί" όπως στο Metroid πχ ή ότι δεν μπορώ να κάνω save σε κάποιο save station. Οι ανοιχτές, non-linear πίστες ταιριάζουν σε παιχνίδια που έχουν και τα ανάλογα gameplay mechanics (save stations, μόνιμα upgrades για να είναι η εξερεύνηση πιο rewarding, ίσως κάποια RPG στοιχεία κλπ). Οταν θέλω να παίξω ένα action game προτιμώ μικρότερες, πιο linear πίστες όπου μπορώ να βλέπω πιο καθαρά το progress μου και να μην κάθομαι να εξερευνώ τσάμπα.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: