Ultimate Mortal Kombat 3 review

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.619
Αντιδράσεις
1.187
Και αφού είδαμε το Ultimate Mortal Kombat στο Sega Saturn πάμε να δούμε πως παίζει το ίδιο παιχνίδι στο Mega Drive.

Το παιχνίδι μου άφησε γενικά καλές εντυπώσεις με το πιο αδύναμο σημείο του να είναι φυσικά τα γραφικά που λόγω των περιορισμών της κονσόλας αλλά και της τεχνολογίας των νέων τηλεοράσεων. Στο θέμα του ήχου μπορώ να ότι το παιχνίδι τα πάει καλά όπως και στην ταχύτητα του gameplay. Το μόνο πρόβλημα που συνάντησα είναι ότι οι κινήσεις δεν γινόντουσαν πάντα με ευκολία με αποτέλεσμα να πατάω κουμπιά σαν το χαζό χωρίς αποτέλεσμα. Θα το παρατηρήσετε όταν παίζω με το Scorpion προς το τέλος του βίντεο...

 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.855
Αντιδράσεις
855
Γενικώς τα ΜΚ μου άρεσαν πιο πολύ στο MD από ότι στο SNES παρόλο που στο SNES έχουν καλύτερα γραφικά. Στο MD το νιώθω πιο γρήγορο και με πιο άμεση ανταπόκριση με το χειριστήριο.
 

Agahnim

Retro Member
Joined
4 Αύγ 2012
Μηνύματα
143
Αντιδράσεις
7
ο ηχος στο md ειναι τοσο σαπιος που παραδόξος ταιριάζει πολυ περισσοτερο στο υφος του παιχνιδιου, παρα ο κρυσταλλινος ηχος του snes.το ιδιο ισχυει και για τα γραφικα, οχι ομως αν εχεις παιξει πρωτα την snes version... τοτε (για μενα) τα γραφικα του md φαινονται ενοχλητικα!gameplay, δεν μπορω να κρινω. επαιξα την md version με χειρηστιριο 3 κουμπιων... ηταν αθλια εμπειρια :D σε emu ομως, δεν βλεπω καμια διαφορα

περιμενω reviews για ΜΚ trilogy (n64 + psx) οπου ηταν το αγαπημενο μου της σειρας καθως τους εχει ολους απο ολα τα ΜΚ!

επισης, περιμενω να βρω καποιον που πιστευει οτι ξερει καλο ΜΚ ωστε να τον ξυλοφωρτόσω στην ΣΝΕΣ εκδοση (γινεται να παιξουμε online)

EDIT: τωρα ειδα το βιντεο.. λυπαμαι που θα το πω μα αν δε φταιει το χειρηστιριο, το ξεφτυλισες το game... :points: παντα νευριαζα με τους παιχτες στο ΜΚ που εβρισκαν στην τυχη μια κινηση και την εφαρμοζαν ΑΣΤΑΜΑΤΙΤΑ! η πολλες φορες δεν εβρισκαν καμια και εκαναν συνεχεια αεροκλοτσια! λυπαμαι αλλα αυτο δεν ειναι μορταλ κομπατ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.619
Αντιδράσεις
1.187
Σκοπός του βίντεο δεν είναι να επιδείξω τις ικανότητες μου στο παιχνίδι και δεν έκανα τις κινήσεις στην τύχη. Παίζω Mortal Kombat 20 χρόνια. Δεν είμαι και ο Master αλλά κάποιες κινήσεις τις θυμάμαι. Δεν καταλαβαίνω την ειρωνεία και την προσβολή από μέρους σου. Ο ήχος στο συγκεκριμένο παιχνίδι είναι μια χαρά. Κι εγώ πάντα νευριάζω με μερικούς που το παίζουν ότι είναι οι τέλειοι σε κάποιο παιχνίδι και καυχόνται. Με γεια τους με χαρά τους και καλά κάνουν. Παρεμπιπτόντως το ΜΚ Trilogy είναι απλά απογοήτευση στο Ν64 σε σχέση με την έκδοση του Saturn.
 

Agahnim

Retro Member
Joined
4 Αύγ 2012
Μηνύματα
143
Αντιδράσεις
7
για πλακα τα ειπα συγνωμη αν προσβληθικες... ενα χαρακτηριστικο του χουμορ μου ειναι να καυχιεμαι "δηθεν" για games που ειμαι καλος, οπως καναμε οταν ειμασταν παιδια.

παιζω κι εγω λιγο λιγοτερα χρονια και δεν το εχω σταματησει ποτε! οποτε θυμαμαι οχι μονο τις κινησεις αλλα και τα cheats απεξω

για την εκδοση του ΜΚΤ συμφωνω! αν και η εκδοση του Ν64 εχει καπια exclusive πραγματα που δεν υπαρχουν σε κανενα αλλο ΜΚ οπως η χαρακτηρας Khameleon
 

mob

Retro Member
Joined
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
110
Αντιδράσεις
0
να τονισω οτι τα γραφικα ειναι χειροτερα απ'οτι φαινεται στο βιντεο.

κατα τα αλλα απο gameplay ειναι μια χαρα.

johnny:μηπως το σεταρισμα των κουμπιων ειναι αυτο που ενοχλουσε,γιατι απ'οτι θυμαμαι το block k to run τα εχει στο b και y . και εμενα δεν με βολευαν για τα combos.

agahnim: ο chameleon υπαρχει και στην εκδοση του ps1 σαν κρυφος χαρακτηρας. δεν ξερω αν εχει αλλα αποκλειστικα πραγματα η εκδοση για n64.
 

darkheart

Retro Member
Joined
16 Σεπ 2012
Μηνύματα
99
Αντιδράσεις
5
Νομίζω πως το μικρό Mega Drive μια χαρά τα κατάφερε και στο Ultimate Mortal Kombat. Προφανώς με χειρότερα γραφικά και ήχο από τον ανταγωνισμό αλλά ο γρήγορος επεξεργαστής του δίνει το πλεονέκτημα της ταχύτητας.

Ωραίο Review Johnny19818. Θα συμφωνήσω με το σχόλιο σου σχετικά με την CRT τηλεόραση. Αυτά τα παιχνίδια έχουν φτιαχτεί για άλλες τηλεοράσεις και άλλες αναλύσεις. Ίσως αν δοκίμαζες για τέτοια παιχνίδια να άλλαζες την αναλογία της τηλεόρασης σου (αν το έχει το feature αυτό φυσικά) σε 4:3 να ήταν καλύτερα.
 

Ajax87

Human RetroDatabase
Joined
20 Φεβ 2011
Μηνύματα
3.558
Αντιδράσεις
382
Ωραιο το βιντεακι johnny!

Δεν ηξερα οτι η εκδοση του MD εχει Noob saibot και Rain (οπως και του Snes) μονο και μονο για αυτο επρεπε να βαλεις ενα ποντακι παραπανω :p .

ps.Στο Snes ο scorpion λεει "Come Here!!" :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Agahnim

Retro Member
Joined
4 Αύγ 2012
Μηνύματα
143
Αντιδράσεις
7
η ουσια του παιχνιδιου (gameplay) παραμενει ιδια. γι αυτο τα χειροτερα γραφικά και ήχος οχι μονο γινονται ανεκτά, αλλά προσθετουν στο παιχνιδι ένα πιο άγριο και αιμοβόρο ύφος..

όσο για τον chameleon:

-στην εκδοση mkt psx-saturn-pc ειναι ο αντρας chameleon που παιρνει τις μορφες ολων των male ninjas

-στην εκδοση mkt n64 ειναι η γυναικα khameleon που παιρνει τις μορφες ολων των female ninjas
 

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.619
Αντιδράσεις
1.187
Τα γραφικά είναι όντως χειρότερα απ'ότι φαίνονται στο βίντεο. Θα δοκιμάσω και το 4:3 όπως είπε ο darkheart μήπως έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα. Για ένα περίεργο λόγο ενώ με τον Subzero έκανα τον πάγο σχετικά άνετα στην αρχή, μετά δεν ξέρω τι το έπιασε και ειδικά στον Scorpion το harpoon με ταλαιπώρησε πολύ.

@Ajax87 Να σου είμαι ειλικρινής την έκδοση του SNES ούτε σε emulator δε θυμάμαι να την έχω παίξει και δεν ξέρω τι λέει. Δεν περίμενα να λείπουν πάντως χαρακτήρες αφού οι κονσόλες έχουν πάνω κάτω ίδιες δυνατότητες.
 

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
358
Το Ultimate Mortal Kombat 3 δυστηχως ηταν μια λαθος κυκλοφορια για τις 16bit κονσολες. Ενω σε καθε περιπτωση, τελη του 1996 τα παιχνιδια ειχαν αρχισει να μειωνοντε κατα πολυ αισθητα, ελαχιστοι φαινεται να σεβαστηκαν το τελος του κυκλου του καθε μηχανηματος, και ειδαμε κακες μεταφορες οπως το Ultimate Mortal Kombat 3.

Παροτι υπηρχε η τεχνολογια, η τεχνοτροπια, η γνωση και το αγοραστικο κοινο για μια αξιολογη μεταφορα του ηλεκτρονικου στο Mega Drive, η Midway απλα και λαικα προτιμησε να αποροφησει πορους απο τα ευκολα χρηματα ολων οσων αγοραζαν ακομα παιχνιδια για το Mega Drive, απο το να προσφερει κατι στο μηχανημα.

Ο σχεδιασμος του παιχνιδιου, ο ελεγχος, ο ηχος και τα γραφικα του ειναι σαφως εκτος τοπου και χρονου. Το "ξεπερασμενο" Mortal Kombat 2 μπροστα του φαινεται απλα ανωτερο. Δεν ξερω αν υπαρχουν πολλα να πουμε για την συγκεκριμενη μεταφορα, κυριο χαρακτηριστικο του μαλλον ειναι το ποσοι επεσαν στη παγιδα και το αγορασαν, ελπιζοντας να ζησουνε εστω και μερος της ποιοτητας του οπως τα ηλεκτρονικα και τα 32bit μηχανηματα, πραγμα που δεν εγινε ποτε.
 

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.619
Αντιδράσεις
1.187
Getta Robo είπε:
Το Ultimate Mortal Kombat 3 δυστηχως ηταν μια λαθος κυκλοφορια για τις 16bit κονσολες. Ενω σε καθε περιπτωση, τελη του 1996 τα παιχνιδια ειχαν αρχισει να μειωνοντε κατα πολυ αισθητα, ελαχιστοι φαινεται να σεβαστηκαν το τελος του κυκλου του καθε μηχανηματος, και ειδαμε κακες μεταφορες οπως το Ultimate Mortal Kombat 3.Παροτι υπηρχε η τεχνολογια, η τεχνοτροπια, η γνωση και το αγοραστικο κοινο για μια αξιολογη μεταφορα του ηλεκτρονικου στο Mega Drive, η Midway απλα και λαικα προτιμησε να αποροφησει πορους απο τα ευκολα χρηματα ολων οσων αγοραζαν ακομα παιχνιδια για το Mega Drive, απο το να προσφερει κατι στο μηχανημα.

Ο σχεδιασμος του παιχνιδιου, ο ελεγχος, ο ηχος και τα γραφικα του ειναι σαφως εκτος τοπου και χρονου. Το "ξεπερασμενο" Mortal Kombat 2 μπροστα του φαινεται απλα ανωτερο. Δεν ξερω αν υπαρχουν πολλα να πουμε για την συγκεκριμενη μεταφορα, κυριο χαρακτηριστικο του μαλλον ειναι το ποσοι επεσαν στη παγιδα και το αγορασαν, ελπιζοντας να ζησουνε εστω και μερος της ποιοτητας του οπως τα ηλεκτρονικα και τα 32bit μηχανηματα, πραγμα που δεν εγινε ποτε.
Νομίζω ότι το παιχνίδι είναι μέτριο προς καλό. Τα γραφικά φυσικά είναι δεν είναι καλά και ειδικά στις νέες τηλεοράσεις. Ο ήχος όμως παραδόξως είναι άνω του μετρίου. Σίγουρα το ΜΚ2 φαίνεται καλύτερο και σε σύγκριση με το ΜΚ3 ακόμα. Πάντως δεν νιώθω να έπεσα σε καμιά παγίδα αγοράζοντας το παιχνίδι, εκτός κι αν εννοείς ότι οι αγοραστές τότε που το αγόρασαν την πάτησαν. Όποιος όμως είχε μια 16bit κονσόλα τότε, δε νομίζω να είχε την προσδοκία ότι το παιχνίδι θα έτρεχε σαν αυτό στα ηλεκτρονικά. Είναι σαν να περιμένω να παίζει το Street Fighter II του GameBoy σαν αυτό του SNES. Η χείριστη μεταφορά όμως σε παιχνίδι ΜΚ είναι αυτή του ΜΚ3 για το Game Gear.

Επειδή ανέφερες ότι στα τέλη του 1996 τα παιχνιδια ειχαν αρχισει να μειωνονται κατα πολυ αισθητα, πιστεύεις ότι αν αυτό το παιχνίδι έβγαινε το 1993-1994 θα είχε καλύτερη τύχη;
 

mob

Retro Member
Joined
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
110
Αντιδράσεις
0
καλα,περαν οτι τα γραφικα ειναι χαλια(σε tft),κ ο ηχος μετριος το gameplay του ηταν πολυ καλο,εως αριστο μπορω να πω.

ειναι μεγαλο παιχνιδι.32Μ αν θυμαμαι καλα,οποτε ισως να μην τους ''επαιρνε'' να φτιαξουν καλυτερα γραφικα.(το ssf2 ηταν 40Μ που ηταν η μεγαλυτερη ρομ τοτε).

johnny ,αυτο που λεει ο robo ειναι οτι την εποχη που βγηκε το παιχνιδι(96)ηδη το ps1 ειχε κυριαρχισει στον χορο του gaming.οποτε ναι ,αν εβγαινε το 93-94 σαφως θα ειχε καλυτερη τυχη.

robo,το παιχνιδι σε crt δειχνει αρκετα καλο σε γραφικα.οποτε δε τιθεται θεμα κυκλοφοριας για το 1996.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Ajax87

Human RetroDatabase
Joined
20 Φεβ 2011
Μηνύματα
3.558
Αντιδράσεις
382
Αμα ειχες μονο 16bit κονσολα τοτε αναγκαστηκα το επαιρνες εκει.

Εγω παντως μια χαρα το ευχαριστηθηκα το UMK3 στο Snes!
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.855
Αντιδράσεις
855
mob είπε:
ειναι μεγαλο παιχνιδι.32Μ αν θυμαμαι καλα,οποτε ισως να μην τους ''επαιρνε'' να φτιαξουν καλυτερα γραφικα.(το ssf2 ηταν 40Μ που ηταν η μεγαλυτερη ρομ τοτε).
Σωστά, αλλά να διευκρινίσουμε (για να μην μπερδευτεί κανένας) ότι μιλάμε για megabits και όχι megabytes. Αυτό γιατί σχεδόν κανένας δεν μετράει με megabits και πολλοί που δεν ξέρουν όταν βλέπουν αυτούς τους αριθμούς νομίζουν ότι είναι Megabytes. Το UMK3 είναι δηλαδή 4 Megabytes, που όντως είναι μεγάλος αριθμός για παιχνίδι 16bit κονσόλας (αναλογικά, το Sonic 1 είναι 512KB, δηλαδή μισό Megabyte).

Ωστόσο, τα 4MB ήταν λίγα για το συγκεκριμένο παιχνίδι, που στο Arcade φτάνει τα 25MB.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
358
johnny19818 είπε:
Νομίζω ότι το παιχνίδι είναι μέτριο προς καλό. Τα γραφικά φυσικά είναι δεν είναι καλά και ειδικά στις νέες τηλεοράσεις. Ο ήχος όμως παραδόξως είναι άνω του μετρίου. Σίγουρα το ΜΚ2 φαίνεται καλύτερο και σε σύγκριση με το ΜΚ3 ακόμα. Πάντως δεν νιώθω να έπεσα σε καμιά παγίδα αγοράζοντας το παιχνίδι, εκτός κι αν εννοείς ότι οι αγοραστές τότε που το αγόρασαν την πάτησαν. Όποιος όμως είχε μια 16bit κονσόλα τότε, δε νομίζω να είχε την προσδοκία ότι το παιχνίδι θα έτρεχε σαν αυτό στα ηλεκτρονικά. Είναι σαν να περιμένω να παίζει το Street Fighter II του GameBoy σαν αυτό του SNES. Η χείριστη μεταφορά όμως σε παιχνίδι ΜΚ είναι αυτή του ΜΚ3 για το Game Gear.
Επειδή ανέφερες ότι στα τέλη του 1996 τα παιχνιδια ειχαν αρχισει να μειωνονται κατα πολυ αισθητα, πιστεύεις ότι αν αυτό το παιχνίδι έβγαινε το 1993-1994 θα είχε καλύτερη τύχη;
Και οι παιχνιδαδες, και εντυπα της εποχης δεν ηταν θετικοι απεναντι στο UMK3 του Mega Drive. Φυσικα δεν μπορουμε να μιλησουμε με τα τωρινα δεδομενα, αλλα ουτε και να το συγκρινουμε αμεσα με την εκδοση των ηλεκτρονικων και του Saturn. Σε καμια των περιπτωσεων αλλωστε κατι τετοιο δεν θα ηταν ποτε εφικτο. Το προβλημα ειναι πως ο τιτλος ειχε κυκλοφορησει ως ενα νεο τιτλο με πληρη τιμη, και σε πολυ μικρο μεγεθος κασετας. Εν ετη 1996 οι τιμες του αποθηκευτικου χωρου ειχανε πεσει παρα πολυ, και αντι τουλαχιστον να επενδυσουν σε μεγαλυτερο χωρο, το ζουληξανε ανεπιτυχως σε 4mb μολις χωρο. Ενω παντα ειχαν κυκλοφορησει σε προηγουμενα χρονια μεγαλυτερα σε μεγεθος παιχνιδια στην ιδια χωρητικοτητα, αλλα και σε χαμηλοτερες τιμες!

Περι των συγκρισεων, ουτε το Mortal Kombat 2 & Super Street Fighter 2 ειχαν μεγαλη σχεση με την εκδοση του ηλεκτρονικου. Αλλα ηταν αξιοσεβαστες μεταφορες, οπου ειχε δωθει τουλαχιστον και καποια προσοχη για την αναπτυξη τους. Δεν ειχε σημασια το ποσο ρηγμενες ηταν σε σχεση με τα ηλεκτρονικα αφου ηταν καλα παιχνιδια!

Το οτι την πατησαν, θελω να πω οτι δεν ηταν καλη αγορα. Και αν δεν ειχαν επενδυσει ολοι τοτε (οπως εγω) στην αγορα ενος νεου συστηματος, υπηρχαν σαφως καλυτερες παλαιοτερες επιλογες για πολυ λιγοτερα χρηματα, αλλα πολυ διασκεδαστικοτερα παιχνιδια.

mob είπε:
robo,το παιχνιδι σε crt δειχνει αρκετα καλο σε γραφικα.οποτε δε τιθεται θεμα κυκλοφοριας για το 1996.
Σε CRT το Mortal Kombat 2 δειχνει ακομα καλυτερα, και ειναι ακομα πιο παλιο παιχνιδι. Δεν ειναι καλο σε γραφικα ουτε σε κινηση αφου και προχειροδουλεια ηταν, και πολλα χρηματα κοστιζε για την αξια του. Το 1996 απο καλα παιχνιδια στο Mega Drive μπορουσε κανεις να αγορασει το Vectorman 2 οπου ειναι απο τα καλυτερα κυκνεια ασματα σε κονσολα.
 

elefas

Retro Member
Joined
14 Αύγ 2007
Μηνύματα
213
Αντιδράσεις
45
Καλησπέρα,

να σημειώσω επειδή διάβασα για το μικρό μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου (της κασέτας) του UMK, ότι με 16bit επεξεργαστές και μερικά kilobytes RAM η διευθυνσιοδότηση μνήμης ROM (αποθηκευτικού χώρου δηλαδή) είναι πολύ περιορισμένη. Γιαυτό και τα μεγαλύτερα παιχνίδια που είδαμε στα 16bits φτάνουν μέχρι 40 megabits (5 megabytes) περίπου.

Ωστόσο υπάρχουν προγραμματιστικές λύσεις τύπου bank switching που μπορούν να ξεπεράσουν ως ένα σημείο αυτούς τους περιορισμούς θα αύξαναν όμως κατά πολύ το κόστος αφού την εποχή εκείνη η μνήμη ήταν πανάκριβη έστω και για λίγα megabytes.
 

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
358
elefas είπε:
Καλησπέρα, να σημειώσω επειδή διάβασα για το μικρό μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου (της κασέτας) του UMK, ότι με 16bit επεξεργαστές και μερικά kilobytes RAM η διευθυνσιοδότηση μνήμης ROM (αποθηκευτικού χώρου δηλαδή) είναι πολύ περιορισμένη. Γιαυτό και τα μεγαλύτερα παιχνίδια που είδαμε στα 16bits φτάνουν μέχρι 40 megabits (5 megabytes) περίπου.

Ωστόσο υπάρχουν προγραμματιστικές λύσεις τύπου bank switching που μπορούν να ξεπεράσουν ως ένα σημείο αυτούς τους περιορισμούς θα αύξαναν όμως κατά πολύ το κόστος αφού την εποχή εκείνη η μνήμη ήταν πανάκριβη έστω και για λίγα megabytes.
Μεσοτελη του 1996 οπου κυκλοφορησε το Ultimate Mortal Kombat 3, το Genesis/Mega Drive ειχε ηδη κανει τον κυκλο του. Με πολυ λιγοτερα παιχνιδια συγκριτικα με το ενδοξο παρελθον να εχουν ανακοινωθει οτι αναπτυσοντε, και με στοκ απο απουλητα παιχνιδια και μηχανηματα, το τελος του ηταν παρα πολυ κοντα. Αυτο φυσικα ειχε και αντικτυπο στις τιμες. Οι τιμες των rom εν ετη 1996 ειχαν πολυ μεγαλη διαφορα με πχ δυο χρονια πριν. Σε καμια περιπτωση δηλαδη δεν ηταν τοση πολυεξοδη η δημιουργια ενος παιχνιδιου ωστε δικαιολογησει την υπερκοστολογημενη τιμη του.

Φυσικα, μεγαλυτερες κασετες υπηρχαν (επισημως πχ με το Super Street Fighter 2) και με καλη θεληση θα μπορουσανε να ειχανε κανει μια πολυ καλη μεταφορα.

Η υψηλη τιμη που φτανει στις μερες μας για το Ultimate Mortal Kombat 3 δεν ειναι τυχαια. Το παιχνιδι δεν πουλησε καλα, μιας και δεν ειχε επιτυχια στην αγορα, λογω της κακης μεταφορας του.

Για οσους ενδιαφεροντε να το παρουνε και να το παιξουνε, για τους παραπανω λογους δεν πιστευω οτι αξιζει να ασχοληθουνε με τις 16bit εκδοσεις γενικοτερα. Στη τελικη το Mega Drive εχει καλυτερα και φθηνοτερα παιχνιδια ξυλου να δει κανεις.
 

johnny19818

Retromaniax Thread Excavator!
Joined
18 Απρ 2010
Μηνύματα
7.619
Αντιδράσεις
1.187
Δε νομίζω ότι τα 15 ευρώ που πήρα το UMK 3 θεωρείται υψηλή τιμή.

Στο θέμα των megabyte τώρα, αν το παιχνίδι είχε ένα SVR επάνω του λέτε να είχε καλύτερα γραφικά; Εκτός κι αν το συγκεκριμένο τσιπάκι ήταν μόνο για 3D απεικονίσεις. Δεν ξέρω...
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.855
Αντιδράσεις
855
Δεν νομίζω να είχε καλύτερα γραφικά. Μπορεί να είχε τίποτα εξτρά εφέ, αυτό είναι όλο.
 
Μπλουζα