Uwol 2 νεο παιχνιδι για τον CPC

vagosgta3

RetroNuts!
Joined
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.887
Αντιδράσεις
25
:cool:

Uwol 2 απο τους Mojon Twins

uwol2a.png


uwol2b.png


uwol2f.png


link

http://www.mojontwins.com/juegos_mojonos/uwol-2-cpc/
 
Ως απαντηση στις Κασσανδρες που υποστηριζουν οτι η Amstrad scene δεν υπαρχει ;)
 
Υπάρχει. Απλά η βαρύτητα της είναι περίπου ίση με το "όσο πατάει η γάτα". :p
 
"Quest for money" .... πολύ ρεαλιστικός τίτλος !
 
Παντως κυκλοφορησαν πολλα παιχνιδια μες το 2010 για τον CPC

Cheril of the Bosque

cotbcpc02.png


cotbcpc04.png


link

http://www.mojontwins.com/juegos_mojonos/cheril-of-the-bosque-cpc/

Lala Prologue

ltmcpc02.png


ltmcpc03.png


link

http://www.mojontwins.com/juegos_mojonos/lala-prologue-cpc/

Blue Angel 69

5778_2.png


5778_4.png


link

http://blueangel69.cpc-live.com/

Color Lines

colorlines_thumb.png


link

http://tj.gpa.free.fr/

Sir Ababol

0002.png


0003.png


link

http://www.mojontwins.com/juegos_mojonos/sir-ababol-cpc/

Dead on Time

dot_03.gif


dot_04.gif


και υπαρχουν αρκετα παιχνιδακια απο το 2009,2008
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σχολιο καποιου που εχει να δει παιχνιδι CPC απο την εποχη των CPC:

Καλα, ειναι ολοφανερο οτι τα γραφικα φτιαχνονται σε πιο συγχρονους υπολογιστες και κατοπιν προσπαθουν να τα 'χωρεσουν' στις ικανοτητες των CPC. Για παραδειγμα εχουν ενα blur καθως και αποχρωσεις που δεν υπηρχαν σε αυθεντικα παιχνιδια της εποχης. Αποχρωσεις ειπα; τελος παντων, φαινεται μια 'ιδεα' που μενει απο αυτες :)
 
Maddog είπε:
Υπάρχει. Απλά η βαρύτητα της είναι περίπου ίση με το "όσο πατάει η γάτα". :p
H δικια μας maddog, ειναι θρεμενη οποτε.. παταει ασχημα! ;)

Rakeesh, δεν νομιζω οτι εχει να κανει με γραφικες ικανοτητες νεων υπολογιστων και αναπροσαρμογη. Περισσοτερο ορεξη και διαθεση μου δειχνει παρα οτιδηποτε αλλο, πραγματακια που ελειπαν τον καιρο εκεινο απο την πλατφορμα αυτη που ρημαχθηκε στα port.

Cool game.. :)
 
Καλη φαση να βγαινει πραμα για 8μπιτα.

Τα περισσοτερα απο τα παρατεθημενα, βγηκαν πρωτα στον Spectrum.
 
Rakeesh είπε:
Σχολιο καποιου που εχει να δει παιχνιδι CPC απο την εποχη των CPC:
Καλα, ειναι ολοφανερο οτι τα γραφικα φτιαχνονται σε πιο συγχρονους υπολογιστες και κατοπιν προσπαθουν να τα 'χωρεσουν' στις ικανοτητες των CPC.
Αυτό είναι κάτι που γίνεται φανερό κυρίως σε κάποιες στατικές οθόνες, όπως οι "ρομποτικές" κυρίες του Blue Angel ή η εισαγωγική οθόνη του UWOL 2.

*Δεν* είναι κάτι καινούριο πάντως - γινόταν και πολύ παλιότερα (κυρίως στις "μεταφορές" 16μπιτων παιχνιδιών)

Rakeesh είπε:
αποχρωσεις που δεν υπηρχαν σε αυθεντικα παιχνιδια της εποχης. Αποχρωσεις ειπα; τελος παντων, φαινεται μια 'ιδεα' που μενει απο αυτες :)
Αυτό περί "αποχρώσεων" που "δεν υπήρχαν" δεν είναι απόλυτο.

Οπως είπε και ο Phil, ήταν θέμα πόσης δουλειάς έκαναν με τα γραφικά, και αν τα "μετέφεραν" απο spectrum ή όχι.

Σαφώς και βλέπαμε τέτοιες αποχρώσεις σε παλιότερα παιχνίδια της εποχής: Π.χ. τα χρώματα του Lala Prologue μου θυμίζουν αποστολή απο το Laser Squad.

Αντίστοιχα στο Sir Ababol που παρουσιάζονται πίστες όπου κυριαρχεί το μωβ και το πορτοκαλί, μπορούμε να κάνουμε μία σύνδεση με το Night Hunter όπου κυριαρχούσε το γκρι.

Απο mode 0 τώρα, δες ορισμένα παιχνιδάκια σαν το Skweek, ή το Purple Saturn Day, και θα διαπιστώσεις πως οι αποχρώσεις φτάνουν και περισσεύουν - ειδικά αν αναλογιστούμε πως έχουμε να κάνουμε με οκτάμπιτο μηχάνημα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φυσικα και τα παιχνιδια παντα ειχαν αποχρωσεις αλλα θελω απλα να παρατηρησω το εξης:

Στα παραπανω screenshots υπαρχει ενα Blur-ιασμα, ενα dithering που μου δημιουργει ενα παραξενο 'εφφε' στο ματι. Δεν προκειται για αποχρωσεις γραφικων που εγιναν 'με το χερι' σε native περιβάλλον, οι οποιες ειναι καπως sharp.

Αυτο το λεπτο (για γραφικα CPC) dithering, το μάτι μου το καταλαβαίνει σαν οτι πρόκειται για σύγχρονα γραφικά που απλά εγιναν downscale σε παλια τεχνολογια.

Δεν το λεω επειδη φαινεται κακό ή για να ύποδηλώσω οτι δεν εκαναν δουλεια οι προγραμματιστές ή οτι προτιμησαν μια πχ ευκολη λύση :) βρήκα ενδιαφερον το γεγονος οτι παιχνιδια τα οποια (προφανως) εγιναν με πιο συγχρονη τεχνολογια, 'χωρανε' σε CPC. Το τελικο αποτελεσμα, το τελικο εφφε, και η τελικη εντυπωση που σχηματιζεται στο ματι ειναι πολυ ενδιαφεροντα, και θυμιζουν καπως alternative history φαση :)
 
Rakeesh είπε:
Φυσικα και τα παιχνιδια παντα ειχαν αποχρωσεις αλλα θελω απλα να παρατηρησω το εξης:
Στα παραπανω screenshots υπαρχει ενα Blur-ιασμα, ενα dithering που μου δημιουργει ενα παραξενο 'εφφε' στο ματι.
Περί θολούρας, να αναφέρω και το εξής:

Σε κάποιες εικόνες όπως π.χ. του Cheril of the Bosque και του Lala Prologue, μου "μυρίζει" PAL emulation απο WinAPE. ;)
 
Ενεργότατη η κοινότητα του Amstrad. Πάντα τέτοια!!

Δεν είχα ποτέ Amstrad και η μόνη μου επαφή με Amstrad ήταν σε ένα φίλο που είχε 464 με πράσινο monitor, οπότε για τις αποχρώσεις δεν θα σχολιάσω!!
 
Οσα δοκιμασα σε real CPC δεν ειχαν Blur-ιασμα εκτος απο το Cheril of the Bosque οποιο το παιχνιδι στα χρωματα ειναι καπως οπως το skweek ,και αν το δεις απο μακρια σου δινει μια τετοια εντυπωση
 
Απίστευτο, μπράβο στην δημιουργική κοινότητα
 
Πίσω
Μπλουζα