Ντάξει, δεν λέω... αλλά η ουσία είναι οτι, όπως και να το κάνουμε, η RARE ήταν ένα τεράστιο κομμάτι του N64. 1/3 ήταν Nintendo, 1/3 RARE και το άλλο 1/3 όλες οι υπόλοιπες 3rd party που βγάλανε καλά παιχνίδια στην κονσόλα.
Και δεν λέω να βάλουν μέσα Jet Force Jemini, Diddy Kong Racing, Donkey Kong 64, Perfect Dark κλπ. Και να σου πω, ακόμα και το Banjo-Kazooie δεν με νοιάζει. Αλλά το να λείπει το Goldeneye ας πούμε από μία συλλογή του N64 είναι ένα μεγάλο κενό. Εκτός του ότι σαν παιχνίδι από μόνο του έκανε μεγάλο μπαμ και εξέλιξε τα console FPS, Τα μισά N64 που πουλήθηκαν καθ όλη την διάρκεια της ζωής του, γι αυτό το παιχνίδι πουλήθηκαν. Ηταν παιχνίδι σταθμός για την κονσόλα, την εκπροσωπεί, δεν γίνεται να λείπει, είναι σαν να βγάζεις Playstation collection χωρίς Metal Gear Solid ή ΧΒΟΧ χωρίς Halo ξέρω γω.
To θέμα δηλαδή δεν είναι ότι χωρίς την RARE δεν έχουν παιχνίδια να βάλουν, μπορώ να σου φτιάξω λίστα με 20 καλά παιχνίδια χωρίς να υπάρχει ούτε RARE ούτε καν Nintendo μέσα. Το θέμα είναι ότι μία συλλογή σε μία τέτοια κονσόλα που βγαίνει και σαν φόρος τιμής, όχι μόνο για τα λεφτά, δεν έχει να κάνει μόνο με το να βρεις 20 καλά παιχνίδια για να παίξεις αλλά πιο πολύ με το να έχεις μέσα παιχνίδια σταθμούς που εκπροσωπούν την κονσόλα και την πορεία της.
Και πόσο μάλλον για το N64 που, ΟΚ, δεν είχε και την τεράστια βιβλιοθήκη από games οπότε είχε λιγότερα games σταθμούς που έκαναν την διαφορά. Και άμα ανατρέξεις στην ιστορία του μηχανήματος, θα δεις ότι 3 παιχνίδια ήταν όλα και όλα τα "killer apps", δηλαδή τα παιχνίδια που ανέβασαν τις πωλήσεις του N64 όταν βγήκαν. Το Mario 64 που έκανε εξαιρετικό launch, μετά το Goldeneye και πιο μετά το Ocarina of Time. Αυτή είναι η αγία τριάδα του N64 που το κράτησε ζωντανό κάτω από την σκιά του PS1. Οπότε όταν λείπει κάποιο απο αυτά δημιουργείται μεγάλο κενό.
Κατά την άποψή μου πάντα.