Hamtaro
Retro Member
- Joined
- 7 Αύγ 2009
- Μηνύματα
- 148
- Αντιδράσεις
- 66
Όπως ξέρετε τα Windows μας επιτρέπουν να επιλέγουμε χρώματα για τα διάφορα στοιχεία του περιβάλλοντος εργασίας μέσα από την επιλογή Display του Πίνακα Ελέγχου. Στα Windows 7 που χρησιμοποιώ εγώ π.χ., το παράθυρο διαλόγου είναι αυτό:
Προβολή συνημμένου 107758
Μία από τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας ονομάζεται "3D Objects". Η επιλογή αυτή καθορίζει το χρώμα των διάφορων τρισδιάστατων στοιχείων (κουμπιά, γραμμές κύλισης, κλπ).
Ένα 3D αντικείμενο στα Windows (π.χ. ένα κουμπί) σχεδιάζεται ως εξής:
Προβολή συνημμένου 107759
Στην παραπάνω εικόνα τα χρώματα αντιστοιχούν σε παραμέτρους που αποθηκεύονται στο μητρώο στο κλειδί HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Colors ως εξής:
Μπλε: ButtonHiLight
Πράσινο: ButtonLight
Γκρι: ButtonFace
Κόκκινο: ButtonShadow
Γαλάζιο: ButtonDkShadow
Όταν επιλέγουμε χρώμα για τα 3D objects από τον πίνακα ελέγχου, το σύστημα θέτει πάντα τις εξής τιμές:
Επιλεγμένο χρώμα=ButtonLight=ButtonFace
ButtonHiLight=Λευκό
ButtonShadow=50% γκρι
ButtonDkShadow=75% γκρι
Αυτό σημαίνει ότι η Microsoft επιλέγει να μη χρησιμοποιήσει την τιμή ButtonLight (τη θέτει πάντα ίση με την τιμή του ButtonFace).
Η μόνη περίπτωση που έχει χρησιμοποιηθεί αυτή η τιμή είναι στον προεπιλεγμένο χρωματικό συνδυασμό των Windows 95.
Σε όλους τους άλλους συνδυασμούς, και σε όλες τις άλλες εκδόσεις των Windows μέχρι και σήμερα τα Windows θέτουν ButtonLight=ButtonFace.
Έτσι ένα τυπικό παράθυρο διαλόγου στα σημερινά Windows είναι όμοιο με το παρακάτω:
Προβολή συνημμένου 107760
Αν τώρα αλλάξουμε μόνοι μας την τιμή ButtonLight στο μητρώο σε 223 223 223 (περίπου 10% γκρι δηλαδή) τότε το περιβάλλον εμφανίζεται ως εξής:
Προβολή συνημμένου 107761
Η διαφορά είναι αισθητή νομίζω, με ομορφότερα στοιχεία και περισσότερο βάθος. Δεν καταλαβαίνω γιατί η Microsoft επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει αυτήν την επιλογή όλα αυτά τα χρόνια.....
Προβολή συνημμένου 107758
Μία από τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας ονομάζεται "3D Objects". Η επιλογή αυτή καθορίζει το χρώμα των διάφορων τρισδιάστατων στοιχείων (κουμπιά, γραμμές κύλισης, κλπ).
Ένα 3D αντικείμενο στα Windows (π.χ. ένα κουμπί) σχεδιάζεται ως εξής:
Προβολή συνημμένου 107759
Στην παραπάνω εικόνα τα χρώματα αντιστοιχούν σε παραμέτρους που αποθηκεύονται στο μητρώο στο κλειδί HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Colors ως εξής:
Μπλε: ButtonHiLight
Πράσινο: ButtonLight
Γκρι: ButtonFace
Κόκκινο: ButtonShadow
Γαλάζιο: ButtonDkShadow
Όταν επιλέγουμε χρώμα για τα 3D objects από τον πίνακα ελέγχου, το σύστημα θέτει πάντα τις εξής τιμές:
Επιλεγμένο χρώμα=ButtonLight=ButtonFace
ButtonHiLight=Λευκό
ButtonShadow=50% γκρι
ButtonDkShadow=75% γκρι
Αυτό σημαίνει ότι η Microsoft επιλέγει να μη χρησιμοποιήσει την τιμή ButtonLight (τη θέτει πάντα ίση με την τιμή του ButtonFace).
Η μόνη περίπτωση που έχει χρησιμοποιηθεί αυτή η τιμή είναι στον προεπιλεγμένο χρωματικό συνδυασμό των Windows 95.
Σε όλους τους άλλους συνδυασμούς, και σε όλες τις άλλες εκδόσεις των Windows μέχρι και σήμερα τα Windows θέτουν ButtonLight=ButtonFace.
Έτσι ένα τυπικό παράθυρο διαλόγου στα σημερινά Windows είναι όμοιο με το παρακάτω:
Προβολή συνημμένου 107760
Αν τώρα αλλάξουμε μόνοι μας την τιμή ButtonLight στο μητρώο σε 223 223 223 (περίπου 10% γκρι δηλαδή) τότε το περιβάλλον εμφανίζεται ως εξής:
Προβολή συνημμένου 107761
Η διαφορά είναι αισθητή νομίζω, με ομορφότερα στοιχεία και περισσότερο βάθος. Δεν καταλαβαίνω γιατί η Microsoft επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει αυτήν την επιλογή όλα αυτά τα χρόνια.....
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: